Προς το περιεχόμενο

Steam - Official Topic


aliakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Ας είμαστε ρεαλιστές: η μαζική αγορά "gifts" δεν ήταν πραγματικά για δώρα.

 

Η Valve προσπαθεί να αντιμετωπίσει ένα δεδομένο ζήτημα, το παραεμπόριο μέσω της πλατφόρμας της. Δεν μπορώ να σκεφτώ εύκολες λύσεις που δεν αδικούν κάποιους. Κι ίσως να το κάνει άγαρμπα, αλλά προσπαθεί.

 

Στη "χειρότερη", θα ανοίξει πεδίο δόξης λαμπρό για άλλες πλατφόρμες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To παρεμποριο μπορει να το καταπολεμησει αμεσα και αποτελεσματικα με την εξισωροπιση των τιμων αναμεσα στις περιοχες.

Οχι απαραιτητα ολα τερμα κατω αλλα οσο ενας τιτλος εχει στην Α περιοχη 40Ε και την ιδια στιγμη σε αλλη εχει 20Ε παρεμποριο θα υπαρχει. Μια γενικη τιμη παντου 30Ε μολις εξαληψε πληρως το παρεμποριο.

Η εστω πολυ μικρη διαφορα αναμεσα στις περιοχες που να κανει ασυμφορο το κοπο και το ρισκο να ψαχτεις στο παρεμποριο.

 

 

 

αχα καλο ε? θα 'θελα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ενδεχομένως αυτό να ήταν μια λύση, αν και δεν μπορώ να ξέρω πόσο θα έπληττε αυτό την κίνηση σε χώρες όπως αυτές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας. Σίγουρα η Ευρώπη είναι αυτή τη στιγμή τιμολογιακά αδικημένη αλλά έχει και πολύ υψηλή φορολογία. 

 

Και, βέβαια, δεν μπορεί το Steam να κάνει τις ομορφιές του G2A, λ.χ., που σφυράει κλέφτικα για το ΦΠΑ και απλά δεν το συζητάμε γιατί δεν μας συμφέρει.

 

Αυτό που λέω, όμως, είναι το εξής απλό: ούτε "ζημιά στον εαυτό του" κάνει το Steam, τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο κάνει ήδη με την τιμολογιακή του πολιτική, ούτε "δώρα" ήταν αυτά που κατέκλυζαν τα inventories. 

 

Επομένως, τα δώρα (τα γνήσια) τα είχε πλήξει προ πολλού με το region lock, καθώς εκεί πραγματικοί φίλοι που  ανταλλάσσαμε αραιά και πού κάποιο δώρο (έχω φίλο στην Αγία Πετρούπολη από τα μεταπτυχιακά μου, με ανταλλαγές προσκλήσεων στους γάμους μας κτλ. αληθινό φίλο, όχι Ρώσο που αγόραζε κάτι και μου το έκανε "δώρο" με crates ή κλειδιά εκ μέρους μου, είχα και τέτοιους) και τώρα απλά δεν μπορούμε, χωρίς να μπούμε σε διαδικασίες παράκαμψης IP κτλ., που για τα δωράκια των 10-15 μία-δύο φορές το χρόνο απλά δεν θα μπούμε σε τέτοια ιστορία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά με χάλασε αρκετά η εξέλιξη γιατί συνήθιζα να αγοράζω 5-6 παιχνίδια ψιλοσαβουρίτσες (καταναλωτισμός ftw) και τα άφηνα στο inventory είτε για giveaway είτε να τα δώσω δεξιά κ αριστερά σε φίλους, συγγενείς κτλ. Για το πάρε-δώσε περισσότερο, όχι πως ήταν τίποτε αξίας.

 

Τώρα διαβάζω οτι κάποιοι τα χρησιμοποιούσαν για εμπόριο, μπορεί, αλλά με τέτοιες τιμές που έχει το steam ακόμα και στις εκπτώσεις, τι κέρδος να βγάλει κάποιος; Μια περίπτωση είναι κάποιοι να έχουν συσσωρεύσει πολλά € στο steam wallet και να τα μετατρέπουν σε paypal funds μ'αυτό τον τρόπο.

 

Πάντως ο κόσμος κράζει μαζικά και δεν νομίζω οτι όλοι αυτοί είναι επιχειρηματίες. Θα μπορούσε να βάλει ένα όριο αποθήκευσης 2-3 αντίγραφα ανά παιχνίδι ή ένα όριο αποθηκευμένων παιχνιδιών πχ. $100-$200 σύνολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Συμφωνώ, θα μπορούσαν να θέσουν ένα όριο, 2-3 gifts συνολικά στο inventory ή/και x-ψ αξίας.

 

Πάντως, πέρα από κάποιες προσφορές που χάνουμε την ευκαιρία να φυλάξουμε για το μέλλον ή να δωρίσουμε σε φίλους/κοινότητες, περισσότερο εκνευριστικό είναι, παρά πρακτικό πρόβλημα.

 

Νομίζω πως, αν δουν στην πράξη ότι χάνουν, θα βρουν τρόπο να δικαιολογήσουν μια ανατροπή του μέτρου: μην ξεχνάμε, με το κράξιμο που έπεσε όταν άλλαξαν τον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας μέσω reviews ανάλογα με την προέλευση του κλειδιού, το ρύθμισαν γρήγορα.

 

Αφελείς δεν είναι, για να βγουν χαμένοι, εφόσον χάνουν θα το αλλάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Συμφωνώ, θα μπορούσαν να θέσουν ένα όριο, 2-3 gifts συνολικά στο inventory ή/και x-ψ αξίας.

 

Πάντως, πέρα από κάποιες προσφορές που χάνουμε την ευκαιρία να φυλάξουμε για το μέλλον ή να δωρίσουμε σε φίλους/κοινότητες, περισσότερο εκνευριστικό είναι, παρά πρακτικό πρόβλημα.

 

Νομίζω πως, αν δουν στην πράξη ότι χάνουν, θα βρουν τρόπο να δικαιολογήσουν μια ανατροπή του μέτρου: μην ξεχνάμε, με το κράξιμο που έπεσε όταν άλλαξαν τον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας μέσω reviews ανάλογα με την προέλευση του κλειδιού, το ρύθμισαν γρήγορα.

 

Αφελείς δεν είναι, για να βγουν χαμένοι, εφόσον χάνουν θα το αλλάξουν.

 

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό. Εντελώς υποθετικά και με γνώμονα την αποκλειστική δική μου κρίση, θεωρώ ότι το Steam βγήκε εντελώς χαμένο οικονομικά από την κατάργηση των flash sales στη διάρκεια των εκπτώσεων, απ' όπου και προερχόταν ο κύριος όγκος των κερδών του (στη διάρκεια των εκπτώσεων). Η κατάργηση των flash sales ήρθε ως αποτέλεσμα του refund policy. Πράγμα που σημαίνει ότι προτίμησαν να χάσουν λεφτά (ξαναλέω κατά την άποψή μου), παρά να έχουν -για παράδειγμα- μπλεξίματα με ενώσεις καταναλωτών ανά τον κόσμο, οι οποίες θα ζήταγαν refund policy.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι όλα συν πλην στην τσέπη τους. Ίσως να υπάρχουν και εξωγενείς παράγοντες που να τους αναγκάζουν να ακολουθούν κάποια patterns, ακόμα και αν μας φαίνεται ότι χάνουν πράκτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σύμφωνοι, αλλά και πάλι, στη σούμα τους, δεν χάνουν. 

 

Έδωσα ένα παράδειγμα με τα reviews: πήραν μια απόφαση, υπήρξαν αντιδράσεις, την ανέτρεψαν. Δεν είναι τόσο μονολιθικοί όσο παρουσιάζονται. Αντέδρασαν οι devs και οι παραγωγοί (που μέσω KS ή δικών τους stores έδιναν κλειδιά, λέγοντας ότι "μας φιμώνετε τους πιο πιστούς φίλους των παιχνιδιών μας") και την πήραν πίσω την απόφαση.

 

Δεν δικαιολογώ κάθε απόφασή τους, αλλά προσπαθώ να τις ερμηνεύω: με τα δώρα δεν είχαν θέμα, με το παρεμπόριο είχαν. Το χειρίστηκαν καλά; Χωράει μεγάλη συζήτηση. Θεωρώ πως θα μπορούσαν να αφήσουν ένα μικρό περιθώριο, να μην τα κόψουν τελείως.

 

Αλλά, ότι γινόταν κατάχρηση της λειτουργίας, νομίζω πως είναι ξεκάθαρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά, ότι γινόταν κατάχρηση της λειτουργίας, νομίζω πως είναι ξεκάθαρο.

 

Το κατάχρηση φαντάζει understatement, το στοκ ορισμένων χρηστών ήταν τόσο τεράστιο αφού μπορείς να βρείς οτιδήποτε σε τιμές λίγο πάνω από Sale-price καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μιλάω μόνο για τις εντός steam συναλλαγές (πχ. με CSGO κλειδιά), χωρίς να συνυπολογίσουμε και τα διάφορα trades με paypal funds, G2A resellers κτλ. Ολοι αυτοί ανταγωνίζονται τα Steam Sales αφού υπάρχουν μονίμως φτηνά παιχνίδια. Σε επόμενη φάση θα γίνει κάτι με τα κλειδιά, χωρίς αμφιβολία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό.

 

Δε θυμάμαι λεπτομέρειες και δε μπορώ να ψάξω τώρα, αλλά είχα δει ένα διάγραμμα όπου έδειχνε το αντίθετο - τα έσοδα του Steam χωρίς flash sales ήταν αρκετά υψηλότερα. Για μερικά λινκ, εδώ.

 

http://news.softpedia.com/news/valve-dropped-flash-sales-and-increased-revenues-by-45-498799.shtml

 

http://www.pcgamer.com/the-steam-winter-sale-was-a-big-success-even-without-flash-sales/

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-09-having-no-daily-flash-deals-made-steam-summer-sale-2016-more-money-than-ever

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δε θυμάμαι λεπτομέρειες και δε μπορώ να ψάξω τώρα, αλλά είχα δει ένα διάγραμμα όπου έδειχνε το αντίθετο - τα έσοδα του Steam χωρίς flash sales ήταν αρκετά υψηλότερα. Για μερικά λινκ, εδώ.

 

http://news.softpedia.com/news/valve-dropped-flash-sales-and-increased-revenues-by-45-498799.shtml

 

http://www.pcgamer.com/the-steam-winter-sale-was-a-big-success-even-without-flash-sales/

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-09-having-no-daily-flash-deals-made-steam-summer-sale-2016-more-money-than-ever

 

Οκ, πάσο τότε. Είπα ότι είναι η δική μου κρίση και τελικά είναι εντελώς εσφαλμένη. Κρίνω από τον εαυτό μου (και από τον περίγυρό μου). Όταν υπήρχαν flash sales, χάλαγα στο χαλαρό 30-40 ευρώ στις εκπτώσεις. Πλέον χαλάω με το ζόρι 10 ευρώ.

 

Προφανώς η συντριπτική πλειοψηφία δεν σκέφτεται όπως εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Kι εμένα μου κακοφάνηκε που έφυγαν τα flash sales, είχε πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον τότε (σου άφηνε και την αίσθηση ότι "κυνηγούσες" μια ευκαιρία) αλλά στα νούμερα δεν μπορεί να βγαίνουν χαμένοι.

 

Τουλάχιστον, σταμάτησαν (νομίζω, αν θυμάμαι καλά) εκείνα τα γελοία "παιχνίδια" και το χώρισμα σε "ομάδες".

 

Γενικά, δεν λείπουν οι κάκιστες ιδέες. Πάντως, θέλω να ελπίζω πως θα μετριάσουν κάπως το θέμα με τα δώρα. Αυτό το "τελείως" κόψιμο μου φαίνεται αχρείαστο.

 

Αλλά, και να μην το κάνουν, ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις αστοχίες του Steam άλλες πλατφόρμες. Θεωρώ, πάντως, ότι ένα σημαντικό βήμα θα ήταν να προσελκύσει το GOG, ας πούμε, early access projects, να σε πείσει να αγοράσεις ένα παιχνίδι εκεί γιατί θα το δεις πρώτη φορά εκεί και θα βοηθήσεις στη διαμόρφωσή του εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μόνο 2 έχω, αλλά δεν βλέπω να έχουν επηρεαστεί και οι αλλαγές έχουν τεθεί σε εφαρμογή, από ό,τι διαβάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλείνοντας μια σελίδα ενός game στο Steam (στον Chrome) έπιασε το μάτι μου ότι είχα πατήσει κατά λάθος το Not Interested. Τόσο δύσκολο είναι να βάλουν και ένα μήνυμα επιβεβαίωσης; Το ακόμη πιο εκνευριστικό είναι πως γκουγκλάροντας να βρω πως έχω πρόσβαση στα παιχνίδια που έχω μαρκάρει ως Not Interested, το μόνο που βρίσκω είναι πια πατέντα με text κώδικα, μέσω open id αφού έχεις κάνει login και τέτοια! Σοβαρά τώρα, δεν υπάρχει κάπου η λίστα για να το αφαιρέσω στα γρήγορα; Μας δουλεύουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...