Προς το περιεχόμενο

Steam - Official Topic


aliakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λέτε να είναι επιτέλους η αρχή του τέλους των Early Access???

 

Κλείνουν το greenlight

 

http://steamcommunity.com/games/593110/announcements/detail/558846854614253751

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λέτε να είναι επιτέλους η αρχή του τέλους των Early Access???

 

Κλείνουν το greenlight

 

http://steamcommunity.com/games/593110/announcements/detail/558846854614253751

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Steam είναι η σαβούρα που περνάει στο Store μέσω Greenlight.

Με 90€ και λίγο marketing (κάνα giveaway) πέρναγες για πλάκα..

 

Πλέον εκτός των απαραίτητων εγγράφων και των fees για κάθε παιχνίδι που θα απαιτεί το Steam Direct, η ίδια η Valve αναλαμβάνει την έγκριση, όπως παλιά..

 

To Early Access δεν θα επηρεαστεί καθόλου από αυτή τη κίνηση, αλλά θεωρητικά λόγω του κόστους που θα έχει η διαδικασία υποβολής ενός παιχνιδιού, αναγκαστικά θα έχουμε ποιοτικότερα παιχνίδια και πιο υπεύθυνους developers.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστή κίνηση με το greenlight, το entry fee per game που συζητάνε ίσως είναι λίγο αποτρεπτικό για κάποια μικρά studios.

 

Χρειάζεται όμως και το Early Access ένα γερό ταρακούνημα. Κατάντησε κουραστικό αυτό το άρμεγμα, εκτός από μερικά σωστά studios οι περισσότεροι κάθονται σε EA για κανα χρόνο και χρηματοδοτούν την version 2.0 του παιχνιδιού τους η οποιά φυσικά δεν είναι upgrade αλλά ξεχωριστός τίτλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από το Early Access έχω μεικτές εντυπώσεις, κάποιες άριστες εμπειρίες, κάποιες μέτριες ή και κακές.

 

Το Darkest Dungeon, λ.χ. πέρασε από ένα υποδειγματικό Early Access, συχνά και ουσιαστικά updates, διαρκής επικοινωνία από τους devs, άκουγαν παρατηρήσεις, τις ενσωμάτωναν στο παιχνίδι και ό,τι δεν μπόρεσαν σε πρώτη φάση το κράτησαν για το Radiant Update. 

 

Κάποιοι άλλοι δεν αξιοποίησαν το διάστημα αυτό τόσο καλά, αλλά είναι πάντοτε ένα ρίσκο το early access. Ως μηχανισμός και δυνατότητα δεν είναι κακό, αλλά όπως τα πάντα μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο εκμετάλευσης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το βλέπω από την μεριά μου,και διορθώστε με, έχει σχέση το GL με τα ΕΑ παιχνίδια.

 

 

Έμπαιναν στο greenlight..τα ψήφιζε ο κόσμος,περνούσαν και τσουπ..εμφανιζόταν το κάθε στούντιο (ή ο κάθε μεμονωμένος dev),
που ήταν έτοιμο για αρπαχτές,και είχε τις ορδές να τρέχουν να το παίρνουν...δώσε να φουσκώνουν τα πορτοφόλια
και να αράζουν να πίνουν πίνα κολάντα και να γελάνε μαζί μας και 0 progress στο παιχνίδι..

 

ή πόσα παιχνίδια ξεκίνησαν να γράφουν ότι θα έχουν μόνο για το EA stage τιμή,και μετά θα γίνουν free,
και όχι μόνο δεν έγιναν free,ήταν και πιο ακριβά μετά..(βλέπε h1z1,που έσπασε σε 2 μέρη,και θα είναι πληρωτό )

ή ακόμα και υλικό,που αφαιρέθηκε ή δε μπήκε

(οκ υπήρχαν και παιχνίδια που ήταν κανονισμένα από πριν να μπουν steam και τα έβλεπες ξαφνικά σαν ΕΑ, ark,dayz,conan,dirt rally,h1z1)

 

Θέλω να καταλήξω σε αυτό που λέει ο @nektarios_rs

ότι θα μειωθεί ο αριθμός των ΕΑ..και αν πει το steam να τους κοστολογεί και πιο ακριβά, ίσως εξαφανιστούν τελείως στο μέλλον..

 

Όποιος θέλει να φτιάξει παιχνίδι,ας κάνει ένα kickstarter project να βρει τα χρήματα..(καλά υπάρχουν και παιχνίδια που μετά από KS,έχουν πάει στο greenlight)
Και όταν είναι έτοιμο,ας κάνει και αίτηση στο steam..

 

Πραγματικά δε θα το έλεγα αυτό παλιότερα,γιατί ναι ελευθερία στους indie δημιουργούς.
Aλλά παρά έχει γίνει το κακό με τα EA παιχνίδια που μαζί με τα ξερά,καίγονται και τα χλωρά..
Και έχουμε δει και πολύ ωραία διαμάντια ΕΑ,παράδειγμα αυτό που λέει ο κυρ admin,το darkest dungeon!

(και δεν υπονοώ ότι μόνο τα μεγάλα studios βγάζουν καλά παιχνίδια ή ότι τα ΑΑΑ παιχνίδια είναι τα καλύτερα,αλλά κανένα δεν είναι στο επίπεδο σαπίλας που έχουμε δει από ανεξάρτητους)

 

 

δηλαδή αυτός εδώ ο άνθρωπος να του πεις ότι υπερβάλει;Θα χεις άδικο..

δικαιώνεται με όλες τις αηδίες που ψηφίζονται..και λες..υπάρχει άνθρωπος που να του άρεσε τέτοιο παιχνίδι;

 

 

 

πχ εμετικό παιχνίδι που πέρασε πρόσφατα από το greenlight είναι το

 


Ravenfield

 

δε πάει πουθενά το μυαλό μου,σε ποιό παιχνίδι πατάει! :P 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

b00m

 

 

δε ξέρω τί καπνό φουμάρει ο κάθε dev ή αυτός εδώ ο dev..

αλλά όπως είπα,με την αλλαγή αυτή θα καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά..

Αλλά από την άλλη θα σωθούμε από παιχνίδια όπως αυτό που χω βάλει από πάνω ^ στα spoiler tags..αν ισχύσει η κοστολόγηση 100-5000$ ...Δυστυχώς αν υπάρχει κάτι αξιόλογο,ένας dev το βλέπει βουνό και λογικό,στο να βρει τα αρχικά χρήματα.

---

 

στο reddit έχει πανηγύρι,

https://www.reddit.com/r/Steam/comments/5tqfx9/my_thoughtsrant_on_steam_direct_as_an_aspiring/?sort=new

--

 

αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα,παλιότερα indie εταιρίες/devs έβγαζαν παιχνίδια...δεν έπεσε μανα εξ ουρανού το indie developing με το steamlight..

 

 

(το gog άραγε κάνει τέτοιους ενέργειες με τους indie? )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Χαχα ναι μωρέ πολύ believable ο dev.  Eιναι ο Αιστάιν v2.0 που διαβάζει πυκνό κείμενο2 σελίδες A4 σε 10" και είδε μόνο το $5000. Ζοχαδιάζεται πειστικότατα (ούτε ο Γιάγκος Δράκος) σηκώνεται και πέφτει μόνος του πάνω στην κουρτίνα. Ελπίζω να έβγαλε αρκετά από τα views. :-D

 

Παντως το πανηγύρι με τα σάπια καρτοπαίχνιδα η ίδια η valve το ξεκίνησε, τους άρεσε το 15% μίζα και τα παιχνίδια που έφευγαν σαν ζεστό ψωμί $10-15 ως 50χιλ τζίρο το καθένα μέσα σε ένα ΣΚ, χώρια οι κάρτες μετά. Απλά την είδαν αλλιώς κάτι dev τύπου DH και έκαναν επάγγελμα το exploitation της πλατφόρμας. Πόσοι πιτσιρικάδες ψάχνονται να "βγάλουν παιχνίδι" για να κονομήσουν, εννοώντας να κάνουν compile ένα έτοιμο demo.

 

Είναι κι άλλα θέματα, κάτι συχωριανοί του Putin με τα νταβατζιλίκια-promotion με εκβιασμούς σε μικρούς dev, εταιρίες να πουλάνε ψόφια bundles με 11 στα 10 άχρηστα indies μέσα κτλ. Μακάρι να ξεκαθαρίσουν όλα αυτά αλλά η valve πρώτη κοιτάει το χρήμα κι όχι την ποιότητα, μη ψάχνουμε για αγίους ανάμεσα σε χιλιάδες -αυτοβαφτιζόμενους- developers.

 

Κατά τα άλλα, επειδή έχω χρόνια το βίτσιο να δοκιμάζω ότι σάπιο χαζό-indie κυκλοφορεί ακόμα και σε ichi.io, δεν με χαλάει τόσο η σαβούρα στο library μου αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένους που βλέπω πχ.στo forum του Steamgifts να σκίζουν το βρακί τους γιατί φέτος στις 100 σαβούρες ήταν ένα καλό παιχνίδι. Ε αφού το ξέρεις μη παίρνεις τη σαβούρα, ποιός σε υποχρεώνει; :wacko:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όχι, δεν γίνεται αυτό: από τη στιγμή που ένα παιχνίδι συνδέεται με ένα λογαριασμό, παραμένει σε αυτό το λογαριασμό (εξαιρούνται beta με χρονικούς περιορισμούς κτλ. αλλά εκεί μιλάμε για ανάκληση κλειδιού, όχι για πώληση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...