Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Εχω αγορασμενο σετ πληκτρολογιο ποντίκι απο το πλαίσιο και αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ποντίκι(κολλάει η ροδέλα και πολλες φορες δεν λειτουργεί). Το παρασταστικό αγοράς γράφει πάνω του Το προϊόν συνοδεύεται με 3 έτη εγγύση της Πλαίσιο Computers. Θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει αυτό ; Μου το κάνουν αντικατάσταση με καινούργιο ή πρώτα θα πάει για επισκευή ή το στελνουν στο κατασκευαστή του προϊόντος; Μετα απο τυπικο επιτοπου ελεγχο σου κανουν αντικατασταση ή αν δεν εχουν το ιδιο πιστωτικο για το ποσο αγορας..Σιγα μην ασχοληθουν με επισκευη ποντικιου. 1
agamoi-thytai Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Αν είναι επώνυμα συνήθως πάει αντιπροσωπεία. Αν είναι δικό τους, το αλλάζουν.
nemesiskp Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Θα στο αλλαξει ειτε ειναι microsoft,Logitech ειτε turbo x
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Για απλα ποντικια μεχρι 30 ευρω δεν νομιζω να πανε για service .Αν ειναι καποιο εξεζητημενο και ακριβο ισως... http://www.plaisio.gr/desktop-laptop/periferiaka/pontikia-mouse.htm?sort=pricedesc
partblah1990 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Προς ενημερωσω εκτος απο το τηλεφωνο 8001112345 το ΠΛΑΙΣΙΟ εχω και το σταθερό 2102895000
Diskimpex Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγω βλεπω σχεδον ολα που πουλα γραφει εγγυηση δικη του .Και σε φιρμες προιοντα . Κατι παιζει με συμφωνιες Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2018 από Diskimpex
fellonpaint Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 17/8/2012 στις 5:15 ΜΜ, warewolf είπε Σημερα πηγα ενα pc στο πλαισιο με προβλημα (δουλευουν οι ανεμιστηρες αλλα δεν αναβουν τα λαμπακια μπροστα στο πανελ, και δεν εχει εικονα) Το pc ειναι αγορασμενο τον Μαιο του 2010. Στην αποδειξη αγορας, αναφερεται οτι το τροφοδοτικο (ενσωματωμενο στο tower) εχει 2 χρονια εγγυηση, και η motherboard και cpu 3 χρονια εγγυηση. Αφηνοντας το, ο τεχνικος μου ειπε οτι θα με παρουν τηλ για να με ενημερωσουν για τον χρονο επισκευης και τη χρεωση. Του ειπα οτι εκτος απο τα περιγραφομενα στην αποδειξη, μου ειχαν δωσει και ενα βιβλιαρακι οπου αναφερει οτι το pc εχει 36 μηνες εγγυηση. Μου ειπε οτι εννοουν την motherboard/cpu.(μονο) Σε περιπτωση οπου η βλαβη οφειλεται σε τροφοδοτικο θα το χρεωθω. Οκ συμφωνησα. Επισης ομως ανεφερε οτι θα χρεωθω και ενα μινιμουμ κοστος εργασιας 18 ευρω συν οτι αλλο προκυψει απο εξτρα εργασια. Ανακαλυψα λοιπον οτι στην εγγυηση δεν παρεχεται η εργασια. Κοιτωντας πριν λιγο με προσοχη αυτο το βιβλιαρακι της εγγυησης, παρατηρησα οτι αναγραφεται μεσα οτι η εγγυηση οσον αφορα την εργασια ειναι 12 μηνες. Στο παρελθον εχω διαβασει για ατομα οπου ενω εβαζαν (στην παραγγελια και μονταρισμα απο πλαισιο) καποιο υλικο με εγγυση π.χ. 5 χρονια, εκεινοι υστερα στο σερβις εδιναν μονο 2 ή 3. Αλλη εγγυηση για τεμαχια σκετα, αλλη για μονταρισμενα, αλλου γραφει (παραπλανητικα) 36 μηνες, αλλου 24, η εργασια 12. Τελικα καποτε ελεγα για το πλαισιο οτι ηταν το τριπτυχο ποικιλια-τιμες-σερβις. Τα 2 πρωτα μας εχουν τελειωσει και σημερα ανακαλυψα (οταν χρειαστηκε) οτι και στο σερβις λειτουργουν σαν τραπεζα με ψιλα γραμματα και μπερδεμενες εννοιες. Περιμενω τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το υψος χρεωσης εργατικων. Η απορια μου ειναι η εξης: Μπορω να ζητησω να μου δωσουν μονο το ανταλλακτικο να το τοποθετησω μονος μου χωρις να χρεωθω την εξτρα εργασια. ? (μονο τα 18 ευρω του check) ? Αν και φοβαμαι οτι θα μου παυσουν την 3ετη εγγυηση στα υπολοιπα. Κι οσοι αναρωτιουνται το νοημα του post, ειναι το εξης. Πιστευα οτι σε μια εγγυηση (εστω 2ετη) συμπεριλαμβανεται και η εργασια. Φανταστειτε να πατε την νεα σας tv σας για επισκευη και να σας πουν καλυπτουμε το υλικο αλλα οχι την εργασια. Ειναι αραγε τακτικη μονο του καταστηματος πλαισιο οι 12 μηνες εγγυηση δωρεαν εργατικων, ή ολες οι αλυσιδες ετσι ειναι. ? εγω μεχρι τωρα δεν εχω κανα προβλημα με το σέρβις ακομα αλλα κατη φορα που αγορα κατι απο αυτους παντα ειναι χαλασμενο ,στησ προαλες πιρα ολοκενουργια κοματια ιπολογιστι και η μιτρικι υδροπσικσι ειταν χαλασμενι ,πιρα ενα nintento switch KAI τα joycons δεν μπαίνουν καλά, αγόρασα ασύρματα ακουστικά, ο ήχος είναι κακός και τα ακουστικά έτριζαν όταν έπαιζα κάτι, μου εδοσαν νέα ακουστικά και είχαν το ίδιο πρόβλημα, αγόρασα ένα κινητό τηλέφωνο και η οθονη δεν με αφηνε πατησω τιποτα , ειχα αγορασει κινητο και η οθονη ηταν σαν να ανιγοκλινει, τι στο καλο τα κανουν? τα βαρανε η κατι ? αλλα ποτε δεν ειχα θεμα με το σερβις ,παντα μου το εφτιαχναν αμα δεν μπορουσα να το φτιακσο μονος μου ,δεν πιστεβω να κανουν καπια μαλακια και μου πουνε να πλιροσο για νεα μιτρικι γτ εν το καλιπτι η εγκιηση η κατι 300 ευρο ειταν 4 λεπτά πριν, fellonpaint είπε Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2024 από fellonpaint
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα