euxoulhs Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 πφφ ψιλοχαλαστηκα..γιατι περιμενα παλι παρομοια τοπια και ακομα καλυτερα με τα προηγουμενα.. Υ.Γ.οσον αφορα το sweetfx,κατεβασα αυτο το αρχειο .txt SweetFX_Settings_Castlevania- Lords of Shadow 2_K-putt'e Config και το εβαλα στον φακελο εγκαταστασης ετσι οπως ειναι χωρις καμια μετονομασια.. σωστα εκανα;η πρεπει να αλλαξω ονομα;και πως ξερω εγω οτι το εχει ΄΄διαβασει'';
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Πρέπει να βάλεις και τα αρχεία του SweetFX, τι λειτουργικό έχεις ; 1
euxoulhs Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 :/ win 7 64 bit..αν μπορεις στειλε με πμ τις οδηγιες γιανα μην ειμαστε offtopic.. γιατι δεν σκαμπαζω απο το sweetfx
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Το κατεβάζεις από εδώ και κάνεις extract τα αρχεία που έχει μέσα στον φάκελο του παιχνιδιού εκεί που υπάρχουν το/τα .exe . Όταν το κάνεις αυτό, θα δεις ότι υπάρχει και ένα αρχείο SweetFX_Settings που είναι το default με τις default ρυθμίσεις.Μετά το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να μετανομάσεις το αρχείο που κατέβασες (SweetFX_Settings_Castlevania- Lords of Shadow 2_K-putt'e Config) σε SweetFX_Settings και να αντικαταστήσεις το default.Μετά μόλις μπεις στο παιχνίδι, την διαφορά θα την δεις αμέσως.Αυτό κάνεις σε όλα τα παιχνίδια. 1
qsis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Castlevania: Lords of Shadow 2 dev discusses troubled development, blames director for ‘mediocre’ game Δεν ξέρω για ποια μετριότητα μιλάει ο τύπος, αλλά αν εξαιρέσω τα χαζο-stealth missions που ευτυχώς δεν ήταν πολλά και το ξενέρωμα στο τέλος, μου άρεσε πιο πολύ από το πρώτο. τους επηρεάζουν οι κριτικές και πολύ μάλιστα , άλλωστε είμαι βέβαιος ότι τα σκορ του metacritic των παιχνιδιών που συμμετέχουν τα βάζουν στο βιογραφικό τους. το τι απήχηση τελικά έχει στο κόσμο είναι σημαντικό, αλλά άλλο θέμα επίσης η αξιοπιστία του άρθου "μπάζει" ihmo (λες και το έγραψε δημοσιογράφος μεσημεριανού..) και γενικά κάτι πρέπει να παίζει με αυτό το παιχνίδι και την επίθεση που δέχεται από τα μέσα, δε λέω ότι είναι του 10, αλλά έχω δει πολλές μετριότητες με μεγαλύτερους βαθμούς
panther_512 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Το Castlevania LoS 2 πέφτει θύμα της ιστορίας που προσπαθεί να εξιστορήσει, της σχετικής θεματολογίας καθώς και της προσθήκης νέων στοιχείων gameplay, με αμφίβολα αποτελέσματα. Το πρώτο Castlevania για εμένα είχε όλα τα συστατικά για να γίνει προσωπικό all time classic, αλλά ενώ ο τεχνικός του τομέας ήταν καταπληκτικός, τα gameplay στοιχεία του ήθελαν λίγη δουλειά ακόμα. Όπως και να έχει, εγώ έπαιξα ένα παιχνίδι με έναν καταπληκτικό ήρωα σε μιά καταπληκτική ιστορία, με καταπληκτικά σκηνικά, από την αρχή μέχρι 5 λεπτά πρίν το τέλος. Το τέλος κατάφερε να με εκπλήξει, αλλά με άσχημο τρόπο. Τώρα το 2ο παιχνίδι χάνει σε τεράστιο βαθμό τη μαγεία του πρώτου, διότι η ιστορία αναγκάζει το σκηνικό να γίνει πιό σκοτεινό, η θεματολογία σε κάνει πήγαινε έλα μεταξύ μοντέρνων σκηνικών και μεσαιωνικών καταστάσεων, ενώ αντί να χτίσει αποκλειστικά επάνω στα δυνατά του σημεία και να βελτιώσει τις αδυναμίες του, πειραματίζεται και με νέα gameplay στοιχεία. Ε, είναι επόμενο τα παραπάνω να δημιουργήσουν πόλωση στο κόσμο που βλέπει το παιχνίδι και το συγκρίνει με το πρώτο. Μου θυμίζει το πρώτο Prince of Persia: The sands of Time, το οποίο ήταν ένα πανέμορφο παραμύθι, με πολύ ωραία good-to-feel oriental αίσθηση και μετά σε πάει στο Prince of Persia: The warrior within, όπου ξαφνικά παίξουμε σε ένα σκοτεινό, εφιαλτικό σκηνικό, με τον ήρωά μας από γλυκούλη τυχοδιώκτη να έχει μεταμορφωθεί σε τσατίλα τιμωρό και από πίσω να παίζει όλη την ώρα metal μουσική. Ε, οκ, είναι παράξενο να μήν μου άρεσε το 2ο, ασχέτως του πόσο καλό είναι στον τεχνικό τομέα? Κάπως έτσι είναι και το vibe που πέρνω από το Castlevania 2. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Το μεγαλύτερο πρόβλημα του πρώτου ήταν η fixed camera, όλα τα άλλα ήταν μια χαρά.
panther_512 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Και το platforming του ήθελε μπόλικη δουλειά. Το να το πείς απλοϊκό είναι κοπλιμέντο. Είχε φάσεις που ένιωθα ότι έπαιζα αυτά τα μωρουδίστικα παιχνίδια, όπου το μωρό προσπαθεί να δεί ποιό σχήμα μπαίνει σε ποιά εσοχή. Ουσιαστικά ήταν fillers μεταξύ των combat sections. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Η fixed camera έφταιγε γι' αυτό, το 2 δεν έχει platforming.
qsis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Μου θυμίζει το πρώτο Prince of Persia: The sands of Time, το οποίο ήταν ένα πανέμορφο παραμύθι, με πολύ ωραία good-to-feel oriental αίσθηση και μετά σε πάει στο Prince of Persia: The warrior within, όπου ξαφνικά παίξουμε σε ένα σκοτεινό, εφιαλτικό σκηνικό, με τον ήρωά μας από γλυκούλη τυχοδιώκτη να έχει μεταμορφωθεί σε τσατίλα τιμωρό και από πίσω να παίζει όλη την ώρα metal μουσική. Ε, οκ, είναι παράξενο να μήν μου άρεσε το 2ο, ασχέτως του πόσο καλό είναι στον τεχνικό τομέα? Κάπως έτσι είναι και το vibe που πέρνω από το Castlevania 2. και το πρώτο και το warrior within ήταν παιχνιδάρες, διαφορετικές μεν αλλά παιχνιδάρες δε χάλασε τους περισσότερους τότε που είχε γίνει πιο σκοτεινό για αυτό και τα 2 (ή μάλλον εκείνα τα 3) θεωρούνται κλασικά pop και για πολλούς τα καλύτερα
outlaw star Δημοσ. 2 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2014 και εμένα πάλι το πρώτο μπορώ να πω ότι μου άρεσε περισσότερο. Άμα είχε την κάμερα του 2 και επίσης δεν είχε τα ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΤΑΤΑ cut scenes με τους περίεργους συγχρονισμούς κουμπιών που σου σπάγανε τα νεύρα θα ήταν σχεδόν epic Επίσης θα ήθελα στο 2 περισσότερες μάχες, να είναι αρκετά πιο action, hell για castlrvania μιλάμε!! Επίσης δε μου αρέσει που όταν πρέπει να πατήσεις κάποιο συγκεκριμένο κουμπί, πετάει μήνυμα από το configuration του xbox controller!! Ok, port, αλλά τα βασικά πράματα φτιάχτα ρε φίλε! Παρόλα τα μικρά αρνητικά του βέβαια, άξια συνέχεια και αρκετά διασκεδαστικό, με αρκετά όμορφα γραφικά για τέτοιου είδους παιχνίδι. Βαθμολογίες γενικά δεν κοιτάω, προτιμώ να βλέπω τα σχόλια χρηστών μέσα από τα forums.
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2014 Για ποιούς συγχρονισμούς κουμπιών μιλάς ; Υπάρχει ρύθμιση στα options να απενεργοποιείς τα QTE τελείως.Εγώ θα 'θελα περισσότερα bosses και όχι τόσα mobs ηλίθια να στην πέφτουν κάθει τρεις και λίγο.
outlaw star Δημοσ. 3 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2014 Για ποιούς συγχρονισμούς κουμπιών μιλάς ; Υπάρχει ρύθμιση στα options να απενεργοποιείς τα QTE τελείως.Εγώ θα 'θελα περισσότερα bosses και όχι τόσα mobs ηλίθια να στην πέφτουν κάθει τρεις και λίγο. για το πρώτο παιχνίδι της σειράς λέω με τις κατεστραμμένες αλληλουχίες που είχε και 9/10 δεν πιάνανε το τερμάτισα και εγώ, σε γενικές γραμμές αρκετά καλό ήταν
Millennium Δημοσ. 4 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2014 Castlevania: Lords of Shadow 2 studio boss: “One must be blind or stupid to give it a 4/10″ “It’s true that Edge liked the first game but they didn’t enjoy this one as much. I also think that what happened is terribly unfair. One must be blind or stupid to give a 4/10 mark to a game with whis quality. With a 4/10 people think it’s a crappy game, badly done, one that’s broken with gameplay mechanics that don’t work and awful graphics. If I were a reviewer I’d know this, and I don’t think that LoS2 deserves the score of a crappy game.”
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα