sefhat Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Καλησπέρα παίδες, θέλω ν' αγοράσω ένα tablet pc, άλλα είμαι λιγάκι άσχετος. Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό tablet με καλή οθόνη που θα τρέχει προγράμματα χωρίς να κολλάει και να έχει πολλές δυναμικές. Να μπαίνει ίντερνετ, youtube, να μπορώ να παίξω και κανα παιχνίδι, ίσως San Andreas και τέτοια, αν γίνεται φυσικά. Επειδή κέρδισα στο κίνο, μπορώ να δώσω μέχρι 2.000€, είναι αρκετά; Ελπίζω να φτάσουν πάντως και να μη χρειαστούν κι άλλα, γιατί δεν έχω τώρα.... Προτείνετε μου πολλά για να διαλέξω. Ευχαριστώ
sefhat Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Είναι καλό αυτό; Σε ποιο μαγαζί υπάρχει να το δω κι από κοντά;
Kostas93 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 προς το παρόν το χαζεύεις μόνο μέσω ίντερνετ πχ http://www.microsoft...us/default.aspx δεν έχει έρθει ακόμη, αλλά θα ερθει με windows 8, i5 επεξεργαστή και αλλα πολλά καλούδια,ψάξε λίγο και θα βρεις τα πλήρη χαρακτηριστικά *edit πρόχειρα βρήκα αυτά Microsoft Surface με Windows 8 Pro Επεξεργαστής: Intel Core i5 Οθόνη: 10.6 ιντσών, 16:9, 1920×1080 pixels Υποδοχές: microSDXC, USB 3.0, mini DisplayPort video out Dual WiFi antenna Κάμερα: Ναι Ενσωματωμένη μνήμη: 64GB/ 128GB Πάχος: 13.3 χλστ. Βάρος: 903 γρ.
sefhat Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Το είδα, καλούτσικο φαίνεται, αν και θ' αργήσει να έρθει εδώ. Δεν υπάρχει και θείος στην Αμερική να το στείλει... Κάτι άλλο; Γιατί μέχρι τότε μπορεί να τα φάω τα λεφτά, θέλω να βγάλω και δίπλωμα οδήγησης, αλλά πρώτα θέλω ένα Tablet