rodort1 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2012 Καλησπέρα, εδώ και 4 μήνες απέκτησα το Sony Ericsson Xperia Mini με επιδότηση από Cosmote. Aπό την πρώτη στιγμή εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Το έχω στειλει για service 3 φορές(έλειπε από 2 έως 3 βδομάδες κάθε φορά) και χθες που το παρέλαβα μου δημιουργεί το ίδιο πρόβλημα. Σε συνομιλία με οποιαδήποτε εταιρεία και σε οποιοδήποτε μέρος και αν μιλάω, το σήμα ανά τακτά χρονικά διαστήματα χάνεται και πέφτει η γραμμή. Στο χαρτί με την αναφορά βλάβης γράφει ότι επιδιορθώθηκε και έχω το τελευταίας έκδοσης λογισμικό. Δηλαδή τι;Το βάζουν στο usb,κάνουν update και το ξαναστέλνουν πίσω; Αυτό το κάνω και σπίτι μου.. Αύριο θα πάω για 4η φορά,αλλά με καμία πρόθεση να το ξαναστείλω για service,τους το είχα τονίσει άλλωστε. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ. Έχουμε 2 γραμμές και connx από τότε που δημιουργήθηκε η Cosmote. Μπορώ να ισχυριστώ ότι δεν τηρείται το συμβόλαιο; Να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ; Ούτε να το πουλήσω μπορώ γιατί δε θέλω να παιδεύεται άλλος... Έχετε καμιά πρόταση;
ssns Δημοσ. 11 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2012 Αμα εχεις εγγυηση πες τους φιλε μ να σου δωσουν αλλη παρομοια συσκευη!!αμα πεφτει το σημα κατι με την κεραια του κινητου γινεται.. Αποστολή από το LG-P970 με τη χρήση Insomnia App
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα