Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ότι θέλουμε θα κάνουμε. Όταν κρίνεις, κρίνεσαι. Και ανάλογα με τον τρόπο και το ύφος που κρίνεις, κρίνεσαι. Άμα κάποιος έγραφε για παράδειγμα απλά ότι δεν του αρέσει κάτι ή εξηγούσε με πειστικούς λόγους γιατί συμβαίνει αυτό, οι υπόλοιποι θα τον έκριναν αναλόγως. Όταν τα μόνα που γράφει είναι:

 

 

 

...θα υποστεί τις συνέπειες.

 

Κυρίως για το ύφος του. Όχι για το γούστο του.

 

Αλλά ΚΑΙ για το γούστο του.

 

Όπως όλοι. Όπως ακριβώς έκανες κι εσύ ο ίδιος στο παραπάνω ποστ. Απορώ γιατί ζητάς διαφορετική αντιμετώπιση.

 

Στους παπατζήδες και τους ντεμέκ ψαγμένος και χαρισματικούς με απίστευτο γούστο έτσι απαντάω.

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαλαρα ρε μαγκες δεν θα χαλασουμε και τις καρδιες μας επειδη υπαρχουν 2-3 ανιδεοι με μηδεν κινηματογραφικη ευφυια στο φορουμ...

Δημοσ.

Στους παπατζήδες και τους ντεμέκ ψαγμένος και χαρισματικούς με απίστευτο γούστο έτσι απαντάω.

 

Να απαντάς όπως γουστάρεις. Δεν με απασχολεί, δεν είμαι η μαμά σου. Μη ζητάς, όμως, και τα ρέστα.

Δημοσ.

Το ότι εσύ γελάς με την ταινία, δεν την κάνει αστεία, δεν μπορείς να το καταλάβεις;

Δεν είσαι μέτρο σύγκρισης για κάτι, είναι καθαρά η γνώμη σου ότι τα "αστεία" της ταινίας σε κάνουν να γελάς. Εμένα με έκαναν να κλάψω τα λεφτά μου γιατί δεν βρήκα κάτι το αστείο στην ταινία, ούτε καν υπόθεση δεν είχε να σε πιάσει η περιέργεια να δεις τι θα γίνει στο τέλος.

 

Δεν θα μου πεις απογευματιάτικα ότι εσύ έχεις δίκιο κι εγώ άδικο για κάτι που είναι καθαρά υποκειμενική γνώμη. Και υπενθυμίζω πάλι ότι η ταινία πάτωσε, οπότε δεν είμαι ο μόνος που βρήκα τελείως άκυρα τ'αστεία της. Και πλειοψηφικά να το πάμε το θέμα, στην πλειοψηφία η ταινία δεν άρεσε ούτε την βρήκε αστεία. Τουλάχιστον η πλειοψηφία των θεατών του '98.

 

δεν ειπα οτι γελαω μονο εγω. η ταινια εχει αποκτησει cult status και εχει πολλους φανς. ο Dude ειναι πλεον pop icon.Aυτη ειναι μια πραγματικοτητα την οποια δεν μπορει να την αμφισβητησει κανεις.

Επομενως η ταινια εχει "κατι" που σε κανει να γελας.Αυτο το "κατι" ειναι υπαρκτο,υπαρχει μεσα στην ταινια,δεν ειναι αποκυημα της φαντασιας μας.Διαφορετικα και δεν θα γελαγαμε με την ταινια.

 

Απο κει και υστερα, οσο αφορα εσενα,εσυ ο ιδιος ειτε δεν αντιλαμβανεσαι αυτο τι κατι, ειτε το αντιλαμβανεσαι και απλως δεν το γουσταρεις.

Δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα με αυτο, ειναι καθαρα δικο σου προσωπικο θεμα το πως αντιμετωπιζεις και κρινεις την καθε ταινια που βλεπεις.

 

Ομως το αν εσυ δεν αντιλαμβανεσαι η δεν γουσταρεις αυτο το "κατι", δεν συνεπαγεται με καμια απολυτως λογικη οτι αυτο το "κατι" δεν υπαρχει μεσα στην ταιναι.Οτι η ταινια δεν ειναι κωμικη,οτι δεν κανει μια σεβαστη μεριδα ανθρωπων να γελαει.

Αρα ενω υποκειμενικα εσυ δεν βρισκεις την ταινια αστεια, αντικειμενικα αυτη η ταινια ειναι αστεια για πολλους ανθρωπους διοτι αυτο που συμβαινει ειναι γεγονος, δεν ειναι αποψη.

 

Σκεψου το εξης.

Δεν σου εχουν τυχει ποτε ταινιες που ενω μικρος της θεωρουσες αριστουργηματα,οταν μεγαλωσες και τις ξαναειδες τις θεωρεις πλεον σκουπιδια;

και αντιστροφως ταινιες που δεν σου αρεσαν μιρκος, τωρα πλεον τις θεωρεις αριστουργηματα;

 

εμενα μου χει τυχει αρκετες φορες. τι αλλαξε ομως και οι γνωμες μου αντιστραφηκαν ενω μεγαλωσα;

αλλαξαν οι ταινιες; απο μονες τους ξαφνικα γινανε καλυτερες η χειροτερες;

 

οχι βεβαια.οι ταινιες οπως γυριστηκανε,ετσι απαραλλακτες θα παραμεινουν στο περασμα του χρονου.

αυτο που αλλαξε ομως ειμαι εγω.και μαζι με εμενα αλλαξε και ο τροπος που αντιμετωπιζα,αντιλαμβανα και εκρινα τις ταινιες που εβλεπα.

 

Αυτο ειχε ως συνεπεια να αναθεωρησω την αποψη μου για παλιες ταινιες που ειχα δει μικρος και θεωρουσα βλακειες.

Πλεον τις θεωρω αριστουργηματα.και τις θεωρω αριστουργηματα γιατι πλεον ημουν ικανος να ανακαλυψω αυτο το "κατι" που τις εκανε τοσο σπουδαιες και το οποιο δεν ειχα

αντιληφθει οταν τις ειδα μικρος.Και λεω δεν ειχα αντιληφθγει μιρκος,επειδη αυτο το "κατι" προυπηρχε ανεκαθεν σε αυτες τις ταινιες διοτι οπως ειπα ηδη οι ταινιες ειναι αναλλοιωτες.η τελικη τους μορφη εινια αιωνια.

 

Με λιγα λογια αυτο το "κατι" ειναι υπαρκτο,υπαρχει.Η τεχνη δεν ειναι κατι το τοσο αφηρημενο,αμορφο και αυλο,οσο καποιοι μεταμοντερνοι προοδευτικοι της τεχνης θελουν να μας κανουν να νομιζουμε.

Η τεχνη εχει ουσια,εχει υποσταση διαφορετικα θα ηταν αδυνατο να αγγιξει τον καθενα μας.Αυτο ειναι η πραγματικοτητα.Το αν θα μας αγγιξει και το πως θα μας αγγιξει ειναι προσωπικη υποθεση του καθενος.

 

αυτα.

Δημοσ.
Επομενως η ταινια εχει "κατι" που σε κανει να γελας.Αυτο το "κατι" ειναι υπαρκτο,υπαρχει μεσα στην ταινια,δεν ειναι αποκυημα της φαντασιας μας.Διαφορετικα και δεν θα γελαγαμε με την ταινια.

Έχει κάτι, που κάνει κάποιους να γελάνε. Αυτό δεν πάει να πει ότι αυτοί οι κάποιοι είναι πιο έξυπνοι που το καταλαβαίνουν ή ότι εγώ είμαι βλάκας που δεν το πιάνω. Όπως επίσης και δεν την κάνει αστεία. Να σου πω στην ψύχρα παράδειγμα να το καταλάβεις;

Άλλος γουστάρει να τον παίρνει από πίσω. Την βρίσκει, ηδονίζεται. Επειδή εμένα δεν μου αρέσει, δεν πάει να πει ότι είμαι βλάκας και δεν το καταλαβαίνω, πάει να πει ότι δεν μου αρέσει και ότι με πονάει και ότι δεν το φχαριστιέμαι.

 

Ούτε εσύ έχεις λάθος που τον γουστάρεις από πίσω και την βρίσκεις, ούτε εγώ που δεν μου αρέσει να μου τον χώνουν και δεν την βρίσκω. Ο καθένας με τα γούστα μας. Δεν μπορείς όμως να λες ότι "αντικειμενικά θα πρέπει ν'αναγνωρίσετε ότι ο άντρας την βρίσκει να τον παίρνει από πίσω επειδή υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που την βρίσκουν έτσι, άρα κάτι υπάρχει, έχει κάτι που οι υπόλοιποι απλά δεν το πιάνουν, ή δεν το δοκίμασαν, ή δεν ήθελαν να το καταλάβουν, ή πρέπει να το ξαναδοκιμάσουν γιατί τα γούστα αλλάζουν και μπορεί όταν ήταν μικροί να μην τους άρεσε να τους τον χώνουν, τώρα όμως μπορεί να τους αρέσει".

 

Ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το γούστο είναι υποκειμενικό, και αν εσύ βρίσκεις κάτι αστείο δεν πάει να πει ότι είναι αστείο.

 

Χαλαρα ρε μαγκες δεν θα χαλασουμε και τις καρδιες μας επειδη υπαρχουν 2-3 ανιδεοι με μηδεν κινηματογραφικη ευφυια στο φορουμ...

 

Καλά το ξέρουμε, δεν ήταν ανάγκη να ποστάρεις για να μας περιγράψεις τον εαυτό σου.

Δημοσ.
Άλλος γουστάρει να τον παίρνει από πίσω. Την βρίσκει, ηδονίζεται. Επειδή εμένα δεν μου αρέσει, δεν πάει να πει ότι είμαι βλάκας και δεν το καταλαβαίνω, πάει να πει ότι δεν μου αρέσει και ότι με πονάει και ότι δεν το φχαριστιέμαι.

 

Ούτε εσύ έχεις λάθος που τον γουστάρεις από πίσω και την βρίσκεις, ούτε εγώ που δεν μου αρέσει να μου τον χώνουν και δεν την βρίσκω. Ο καθένας με τα γούστα μας. Δεν μπορείς όμως να λες ότι "αντικειμενικά θα πρέπει ν'αναγνωρίσετε ότι ο άντρας την βρίσκει να τον παίρνει από πίσω επειδή υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που την βρίσκουν έτσι, άρα κάτι υπάρχει, έχει κάτι που οι υπόλοιποι απλά δεν το πιάνουν, ή δεν το δοκίμασαν, ή δεν ήθελαν να το καταλάβουν, ή πρέπει να το ξαναδοκιμάσουν γιατί τα γούστα αλλάζουν και μπορεί όταν ήταν μικροί να μην τους άρεσε να τους τον χώνουν, τώρα όμως μπορεί να τους αρέσει".

 

αμ εδω σε θελω τωρα.

το πηδημα απο πισω μπορει να προκαλεσει ηδονη μεχρι και οργασμο σε ενα ανδρα. αυτο ειναι ενα βιολογικο δεδομενο,ενα γεγονος.δεν ειναι αποψη,δεν ειναι γνωμη.ρωτα εδω τους γιατρους του φορουμ να σου πουν.

απο κει και υστερα το αν την βρισκει η οχι με αυτη την σεξουαλικη πραξη ενας ανδρας, ειναι αλλο τελειως διαφορετικο θεμα.αυτο.

 

see my point?

του οτι δεν σου αρεσει εσενα κατι αλλα αρεσει σε καποιον αλλο, δεν ειναι κατι που διαμορφωνεται αποκλειστικα απο υποκειμενικα κριτηρια αλλα εμπεριεχει μεσα και ενα ποσοστο αντικειμενικης αληθειας.

 

το ιδιο ισχυει και με τις ταινιες και με την τεχνη γενικοτερα και με αλλες πτυχες και εκφανσεις της ζωης. ο κοσμος μας.

 

οσο αφορα τωρα το αν ειναι εξυπνοι η οχι αυτοι που δεν καταλαβαινουν μια ταινια, μην ρωτας εμενα.εγω στην παρουσα συζητηση μεχρι τωρα δεν εχω αγγιξει αυτο το κομματι του θεματος.

και δεν το κανω διοτι δεν θα αρεσει σε κανενα η απαντηση μου.αντικειμενικα μιλωντας.

Δημοσ.
αμ εδω σε θελω τωρα.

το πηδημα απο πισω μπορει να προκαλεσει ηδονη μεχρι και οργασμο σε ενα ανδρα. αυτο ειναι ενα βιολογικο δεδομενο,ενα γεγονος.δεν ειναι αποψη,δεν ειναι γνωμη.ρωτα εδω τους γιατρους του φορουμ να σου πουν.

 

απο κει και υστερα το αν την βρισκει η οχι με αυτη την σεξουαλικη πραξη ενας ανδρας, ειναι αλλο τελειως διαφορετικο θεμα.αυτο.

Αντικρούεις τον ίδιο τον εαυτό σου και δεν το παίρνεις χαμπάρι.

Άλλο "μπορεί να προκαλέσει" ΜΠΟΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ

και άλλο "προκαλεί"

Εσύ λες ότι η ταινία είναι αστεία, αλλά δεν το καταλαβαίνουμε, δεν λες ότι μπορεί να είναι αστεία και μπορεί κάποιοι να γελάσουν. Το παίρνεις σαν δεδομένο ότι η ταινία είναι αστεία.

 

Έλεος δηλαδή, ντε και καλά η δική σου η άποψη να είναι η σωστή, χωρίς να καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για άποψη και τίποτα παραπάνω. Και επειδή είναι άποψη δεν την κάνει σωστή.

 

Να σου πω άλλο χοντρό παράδειγμα μπας και το πιάσεις αυτήν την φορά. Υπάρχουν άνθρωποι που την βρίσκουν να τους βαράνε και εκσπερματώνουν ή έρχονται σε οργασμό έτσι. Άλλοι που την βρίσκουν να βιάζουν. Άλλοι που πάνε με ζώα και την βρίσκουν έτσι. Άλλους τους αρέσει να γλύφουν τακούνια με τις ώρες. Να γλύφουν, άντε μην πω τι. Υπάρχουν γυναίκες που δεν μπορούν να τελειώσουν αν δεν είναι από πάνω. Υπάρχουν γυναίκες που έχουν οργασμό όταν τον παίρνουν από πίσω, άλλες λόγω ανατομίας δεν βρίσκει το σημείο G το ανδρικό πέος όταν μπαίνει από πίσω και δεν έχουν οργασμό, παρά μόνο πόνο. Επειδή υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που την βρίσκει έτσι, δεν πάει να πει ότι αντικειμενικά υπάρχει κάτι αλλά δεν μπορούν να το πιάσουν ή δεν μπορούν να το καταλάβουν οι υπόλοιποι. Απλά σημαίνει ότι κάποιοι έχουν διαφορετικά γούστα και την βρίσκουν αλλιώς.

 

(Για να μην παρεξηγηθώ, δεν παρομοιάζω τους φανς της ταινίας με παιδόφιλους ή ζωόφιλους, παράδειγμα έφερα).

Δημοσ.

ναι ειπα μπορει διοτι ο πρωκτος και το παχυ εντερο ειναι περιοχες με ευαισθητο ιστο και χωρις φυσικη λιπανση.

με αποτελεσμα καποιες φορες αυτη η σεξουαλικη πραξη να μην ειναι μια ευχαριστη εμπειρια αλλα τελειως επωδυνη για τον παθητικο παρτενερ.

αυτο ειναι ειναι ενα ακομη βιολογικο δεδομενο.δεν ειναι αποψη.ρωτα ενα γιατρο να σου πει αν δεν με πιστευεις.

 

Οποτε υπαρχουν περιπτωσεις που καποιος γκει αντρας,για να επιστρεψω στο παραδειγμα σου,να μην γουσταρει να τον τρωει απο πισω διοτι πολυ απλα ποναει.αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν θα γουσταρε να το κανει αν δεν ποναγε.

 

βλεπεις; γεγονος-αποψη. αληθεια-γουστο. αντικειμενικο-υποκειμενικο. ειναι ωραιο-αλλα δεν μου αρεσει..υπαρχει-αλλα δεν το θελω.

 

αυτα απο μενα.δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο πανω σε αυτο το θεμα,νομιζω ημουν ξεκαθαρος.

Δημοσ.

ναι ειπα μπορει διοτι ο πρωκτος και το παχυ εντερο ειναι περιοχες με ευαισθητο ιστο και χωρις φυσικη λιπανση.

με αποτελεσμα καποιες φορες αυτη η σεξουαλικη πραξη να μην ειναι μια ευχαριστη εμπειρια αλλα τελειως επωδυνη για τον παθητικο παρτενερ.

αυτο ειναι ειναι ενα ακομη βιολογικο δεδομενο.δεν ειναι αποψη.ρωτα ενα γιατρο να σου πει αν δεν με πιστευεις.

 

Οποτε υπαρχουν περιπτωσεις που καποιος γκει αντρας,για να επιστρεψω στο παραδειγμα σου,να μην γουσταρει να τον τρωει απο πισω διοτι πολυ απλα ποναει.αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν θα γουσταρε να το κανει αν δεν ποναγε.

 

βλεπεις; γεγονος-αποψη. αληθεια-γουστο. αντικειμενικο-υποκειμενικο. ειναι ωραιο-αλλα δεν μου αρεσει..υπαρχει-αλλα δεν το θελω.

 

αυτα απο μενα.δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο πανω σε αυτο το θεμα,νομιζω ημουν ξεκαθαρος.

 

Τι ήσουν ξεκάθαρος; Επανέρχεσαι στους γκέι.

Αμφισβητείς το γεγονός ότι κάποιοι έρχονται σε οργασμό όταν τους δέρνουν; Είναι δηλαδή αντικειμενικά τεκμηριωμένο ότι "κάτι υπάρχει" αλλά δεν το πιάνουν όλοι;

Αμφισβητείς το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να πηγαίνουν με ζώα; Είναι αντικειμενικά τεκμηριωμένο ότι κάτι υπάρχει και έχει την γλύκα του, αλλά δεν το πιάνουν όλοι;

Αμφισβητείς το γεγονός ότι υπάρχουν άρρωστοι που την βρίσκουν να πηγαίνουν με παιδιά; Είναι αντικειμενικά τεκμηριωμένο ότι όλοι οι άνθρωποι μπορει να ασθενήσουν ψυχολογικά και να αρχίσουν να την βρίσκουν έτσι;

Αμφισβητείς το γεγονός ότι κάποιοι γουστάρουν να τους πατάνε με τα τακούνια και τελειώνουν έτσι; Είναι αντικειμενικά τεκμηριωμένο ότι κάτι υπάρχει και υπάρχει ηδονή σ'αυτό;

 

Επειδή εσύ την βρήκες μ'αυτήν την ταινία, δεν πάει να πει ότι κάτι υπάρχει. Πάει να πει ότι το γούστο σου πιάνει τα, κατά το δικό μου γούστο και δική μου άποψη, κρυόκωλα αστεία της ταινίας. Εσύ την βρίσκεις αριστούργημα, εγώ την βρήκα μία πατάτα και μισή.

Το γεγονός ότι εσύ την βρήκες αστεία δεν πάει να πει ότι η ταινία είναι αστεία και ότι κάτι έχει, πάει να πει ότι τα αστεία της είναι του δικού σου γούστου ενώ εγώ τα βρίσκω παπαριές και κοτσάνες.

Δημοσ.

μολις παραδεχτηκες το γεγονος οτι η ταινια εχει αστεια:

Πάει να πει ότι το γούστο σου πιάνει τα κατά το δικό μου γούστο και δική μου άποψη, κρυόκωλα αστεία της ταινίας.

 

το επιθετο κρυοκωλα ειναι αποκλειστικα η δικια σου προσωπικη ετικετα που κολησες στα αστεα που υπαρχουν στην ταινια.

αρα δεν σου αρεσει αυτο το "κατι" που εχει η ταινια.αυτο ακριβως εννοεις με την παραπανω σου προταση.το γιατι δεν σου αρεσει ειναι δικο σου θεμα και δεν το σχολιαζω.

και ειναι ακριβως αυτο που προσπαθω να σου εξηγησω τοση ωρα.

 

γεγονος-αποψη. αληθεια-γουστο. αντικειμενικο-υποκειμενικο. ειναι ωραιο-αλλα δεν μου αρεσει..υπαρχει-αλλα δεν το θελω.

 

κατι μου εσυ μολιες τωρα το εφαρμοσες με την παραπανω σου προταση.

 

αυτα. :-)

Δημοσ.

μολις παραδεχτηκες το γεγονος οτι η ταινια εχει αστεια:

 

 

το επιθετο κρυοκωλα ειναι αποκλειστικα η δικια σου προσωπικη ετικετα που κολησες στα αστεα που υπαρχουν στην ταινια.

αρα δεν σου αρεσει αυτο το "κατι" που εχει η ταινια.αυτο ακριβως εννοεις με την παραπανω σου προταση.το γιατι δεν σου αρεσει ειναι δικο σου θεμα και δεν το σχολιαζω.

και ειναι ακριβως αυτο που προσπαθω να σου εξηγησω τοση ωρα.

 

γεγονος-αποψη. αληθεια-γουστο. αντικειμενικο-υποκειμενικο. ειναι ωραιο-αλλα δεν μου αρεσει..υπαρχει-αλλα δεν το θελω.

 

κατι μου εσυ μολιες τωρα το εφαρμοσες με την παραπανω σου προταση.

 

αυτα. :-)

 

Συνεχίζεις να αντικρούεις τον εαυτό σου. Και για τρίτη φορά θα σε ρωτήσω όσον αφορά τα παραδείγματα που έφερα.

Εσύ την βρίσκεις με τα "αστεία" της ταινίας, άρα κάτι έχει η ταινία και είναι αντικειμενικό αυτό.

 

Οπότε αν εγώ την βρίσκω να με κάνουν μαύρο στο ξύλο και μετά να χύνω, σημαίνει ότι κάτι έχει αυτό και είναι αντικειμενικό, αλλά το γιατί δεν σου αρέσει εσένα είναι κάτι που δεν θα το σχολιάσω.

Εγώ αν την βρίσκω να τρώω σκ@τ@, σημαίνει ότι κάτι έχει η γεύση τους και αφού αρέσει σε μερικούς τότε είναι αντικειμενικό ότι είναι ωραίο, το γιατί δεν αρέσει σ'εσένα είναι κάτι που δεν θα το σχολιάσω.

 

γεγονος-αποψη. αληθεια-γουστο. αντικειμενικο-υποκειμενικο. ειναι ωραιο-αλλα δεν μου αρεσει..υπαρχει-αλλα δεν το θελω.

 

μόλις τα εφαρμοσες όλα τα παραπάνω με την επιμονή σου ότι η υποκειμενική άποψη κάποιου είναι η αντικειμενικά σωστή.

Δημοσ.
Συνεχίζεις να αντικρούεις τον εαυτό σου.

 

μπα, αλλος το κανει:

Πάει να πει ότι το γούστο σου πιάνει τα κατά το δικό μου γούστο και δική μου άποψη, κρυόκωλα αστεία της ταινίας.
Δημοσ.

μπα, αλλος το κανει:

Προσπαθούσα να το κάνω πιο κατανοητό μπας και το πιάσεις, γιατί σε βλέπω πως δυσκολεύεσαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...