Προς το περιεχόμενο

email relay


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκέφτομαι τις τελευταίες ώρες να στήσω τοπικά στο δικτύο μου (δλδ στο arch μου, αλλά να μπορούν να το χρησιμοποιούν και άλλοι) έναν mail relay server.

 

Κάτι δλδ που να μου επιτρέπει να στείλω emails από τα μέσα προς τα έξω. Στον smtp server θα στέλνω εντολές μέσω telnet και αυτός, ιδανικά, θα στέλνει τα emails.

 

Έκανα δοκιμές να συνδεθώ με telnet στο gmail (θα μου έλυνε τα χέρια κάτι τέτοιο) αλλά δεν νομίζω ότι με αφήνει.

Προς τα πούθε να ψάξω? Είμαι άσχετος σε ότι αφορά το θέμα mail servers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

postfix και dovecot

 

ευκολοι ομορφοι αλλα θελουν πολυ μελετη και παραμετροποιηση για να λες οτι δουλευουν σωστα (=να στελνεις και να λαμβανεις εμαιλς)

 

και τα 2 μπορεις να τα χειριστεις με webmin για πιο ευκολα...ή κονσολατα φυσικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεσω telnet, μονο με τον mail server του ISP σου ή αν στησεις το δικο σου postfix...

Το να στειλεις το mail ετσι, ειναι πολυ ευκολο... κανε μερικα τεστ προς τον εαυτο σου για να καταλαβεις...

 

Οι εντολες ειναι:

 

telnet mailserver.myisp.gr 25 [enter]

helo mailserver.myisp.gr (πολλες φορες δεν χρειαζεται καν το helo) [enter]

mail from: [email protected] [enter]

rcpt to: [email protected] [enter]

data [enter]

This is a test message. [enter]

. (τελεια) + [enter]

 

και το mail φευγει... αν προσπαθησεις ομως να στειλεις mail εκτος myisp.gr θα σου πεταξει μηνυμα "relaying denied"...

 

Anyway, δεν μπορω να σε βοηθησω και πολυ στο configuration καθως ειμαι της εποχης sendmail και απο τοτε εχουν περασει χρονια και δεν εχω ασχοληθει με postfix, ελπιζω τα παραπανω να σε βοηθησουν καπως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή ρυθμιζεις τον μαιλερ σε καποιον client (outlook , thunderbird) και αφηνεις το τελνετ για προ ευρω εποχη!