akpe Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Αν έχεις Saline Bag και IV Start Kit τα συνδυάζεις και τα χρησιμοποιείς πάνω του και αναπληρώνει το χαμένο αίμα.
Assassinotetios Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 UI πότε θα μπει; Το είπαμε Xtrm αυτό είναι το UI, θα αναπτυχθούν επιπλέον τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία UI. Επιπλέον βλακειούλες να σου γεμίζουν την οθόνη είναι περιττές. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Το είπαμε Xtrm αυτό είναι το UI, θα αναπτυχθούν επιπλέον τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία UI. Επιπλέον βλακειούλες να σου γεμίζουν την οθόνη είναι περιττές. ε θέλω να βλέπω το αιμα,πόσους έχω φάει έστω,δεν νομίζω να είναι βλακεία το humanity...τα άλλα που ακούω είναι βερεσέ και βαρεμάρα των devs,αλλά τί ζητάω και γω..εδώ τα ζομπιζ είναι GTP όπως και στο mod..
RoS23 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Να κανω μια ερωτηση σε οσους παιζουν,τα fps σας στις πολεις και γενικα πως ειναι?
xtrmsnpr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Να κανω μια ερωτηση σε οσους παιζουν,τα fps σας στις πολεις και γενικα πως ειναι? τα κλαίμε.. 1
nikolas16 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Τωρα να ρωτησω κατι που μπορει να ακουστει εντελως χαζο?Το ρωταω anyway Εχω παρατηρησει (μετα απο πολλα deaths και καταπωσεις Disinfectant Spray)οτι οταν παιζεις με πολλα ατομα εχεις πλεονεκτημα εναντι του κακομοιρη survivor που ετυχε να πετυχεις στο διπλανο κτηριο.Οποτε: Πως γινεται να βρει καποιος μερικους partners που να εμπιστευεται και να μην των πυροβολησουν στην πλατη οταν κατεβασει το οπλο του?
spirit)earth)aflame Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 α) παίζεις με φίλους β) μπαίνεις σε steam group Insomnia/άλλο και βρίσκεις από εκεί κόσμο γ) μπαίνεις σε κάποια clan - δεν ξέρω πως και τι, υπάρχουν όμως δ) μη γυρνάς την πλάτη -.- πέρα από την πλάκα το παιχνίδι θέλει παρέα όντως. και 'γω 1 μήνα έχω να μπω για τον ίδιο λόγο.
nikolas16 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 α) Φιλοι δεν ενδιαφερονται.δ) Εννοειται!Αληθεια κανενας απο εδω μεσα ενδιαφερεται για co op?Καντε με add στο steam : Shadowshutter
xtrmsnpr Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Εμείς πάντως είμαστε μια clan,με 15-17 άτομα, με ιστορία στο dayz..Αλλά όσο υπάρχει το epoch ακόμα και ο σερβερος μας,δεν ασχολούμαστε τόσο ακόμα με το ''άδειο'' SA,αν και 6-7 από αυτούς παίζουν σε καθημερινή βάσει ..Βασικά το modding που υπάρχει είναι endless,μια βόλτα από τον σερβερ μας θα πείσει και τον πιο απαισιόδοξο,και αυτό είναι που έχουμε λατρέψει. εδώ έχουμε βάλει animation και εφέ όταν πας τουαλέτα,πέφτουν κακάκια και έχουμε βάλει bongs και φούντες ,από τα λίγα που χει ο σερβερος Σε κάποια φάση είχανε φτιάξει και οι hesc ομάδα στο mod,αλλά δεν τα έχουμε δει τα παιδιά καιρό τώρα..Με τον καιρό θα δημιουργηθούν ελληνικές clans,οι σερβεροι είναι πολύ μα πάρα πολύ ακριβοί για την ώρα,και οι admins μόνο restarts μπορούν να κάνουν και shutdown..Που δεν νομίζω να μπορούν να κάνουν και πολλά σε φάση όπως με τα official hives του mod,αλλά έστω είχε rcon εκεί,αλλά δεν επιτρεπόταν να κάνεις kick/ban και αν γινόταν έπρεπε να αναφερθεί στο official site του dayz.. Είναι πολλά ακόμα που έχουν να λυθούν με το SA,πόσο μάλλον να αποκτηθεί ένας σερβερος.. Όπως λέω από τον Δεκέμβριο,όσοι νέοι παίκτες με το dayz και ναι νέοι είναι όσοι ξεκίνησαν πρώτη φορά τον Δεκέμβριο με το SA,καλό θα είναι να ασχοληθούν με το mod για λίγο..Πέρα από τα όπλα,οχήματα και ιπτάμενα,θα δούνε στο epoch τι μπορείς να φτιάξεις και να κάνεις..Είναι ότι πιο ολοκληρωμένο έχει το dayz mod αυτή την στιγμή..Από βάσεις,μέχρι να κάνεις craft και δικό σου όχημα.. Και έχεις τα ίδια ακριβώς bugs που έχεις και στο SA και λιγότερα..! Θα το λέω για πολύ καιρό ακόμα..
spirit)earth)aflame Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 εμένα θα με έψηνε, χαζομάρα έκανα που δεν πήρα το arma από το humble bundle όταν το είχε. άμα το ξαναπετύχω θα τιμήσω. εδιτ: σου έστειλα invite nikolas
akpe Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Εγώ πρόλαβα και πήρα το ArmA II CO με 2-3 ευρώ στην προσφορά από gog και όντως είναι η μέρα με τη νύχτα. Να είχα και περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ και με τα δυο καλά θα ήταν
alex_000 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2014 το αρχίζω και εγώ παρέα με δυο hardcoριλες φίλους.
icenex Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 α) Φιλοι δεν ενδιαφερονται. δ) Εννοειται! Αληθεια κανενας απο εδω μεσα ενδιαφερεται για co op? Καντε με add στο steam : Shadowshutter πηγα να σε κανω add οποτε τυχει να παμε παρεα αλλα δεν μπορω για καποιον λογο κανε με εσυ icenex
Assassinotetios Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 DayZ at Rezzed 2014 Roadmap and QA: http://www.twitch.tv/egx/b/514982641 Ξεκινά στα 19:30 Μόλις το χάσατε 1
akpe Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Rocket presented the “roadmap” we’ve been waiting for for several weeks now. It looks like this: Right now: Focus on survival Short term (Q2 2014): Ragdoll physics (nearly functionally complete already) Prototype animals (allows hunting, 6 different kinds of animals at the beginning) AI pathfinding (animals and zombies) 64 Bit version (servers can use a lot more memory) Persistent objects Advanced weather effects (snow and fog, affecting characters and weapons) Medium term (Q3 2014): Multithreading More zombies, players, animals, everything propably more server focused Advanced animals (hostile animals and companion animals) New zombie behaviour (more benefits to stealth) Central loot economy Barricading (mainly focused on existing buildings) Basic vehicles (starting with small vehicles) Modding support Player statistics Horticulture (growing plants), prototype might come earlier Long term (Q4 2014 or later): Advanced vehicles (planes/helicopters/boats) Upgradable components (similar approach to weapon attachments) Advanced animals (horses?) Extended barricading (build your own structures) Advanced social mechanics Other information from the discussion: Bohemia Interactive bought another studio called “Cauldron Studios” in Slovakia which will be scaled to a team of 40 people and work only on DayZ. You can check the studios website here: cauldron.sk. They are known for “hunting” games and wildlife simulation, I think they will bring fresh and good ideas to DayZ. The “highlights” of the next big update are bows and arrows, fireplaces and technical optimizations. It will come in about 2 weeks time, in the “worst case” at the end of april. Fireplaces will be upgradable, persistent objects Doors of buildings will “reset” after some time (so you can’t tell if a buildings has been looted already) They consider adding “jumping” “Underground areas” (mines, sewage system, caves and so on) might come but are still far away Πηγή: insidedayz.de Επίσης, ρίχτε και μια ματιά σε αυτό: http://dayzofbeingdead.tumblr.com/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα