spirit)earth)aflame Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 το respawn button όταν πεθαίνετε σας δουλεύει; σ' εμένα δεν έχει δουλέψει ποτέ
Caiden Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2014 Οχι ουτε εμενα. Αφου κανω log off και ξανα rejoin τοτε δουλευει
g8anos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Έβαλα το mod και μπηκα σε μερικους σερβερ... Εχει παρα πολλα ζομπι και ολες οι συναντησεις που ειχα με αλλους παίχτες ηταν εχθρικες... shoot on site δηλαδη... Λιγο ξενερωσα, γιατι δεν προλαβαίνω να κανω σχεδον τπτ.. ετσι ειναι κ το standalone?
spirit)earth)aflame Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 το standalone προς το παρόν έχει πολύ λίγα zombies. οι συναντήσεις δεν είναι πάντα εχθρικές, εξαρτάται από την πόλη που βρίσκεσαι, αν κρατάς όπλο, και τις γενικότερες αντιδράσεις σου.
alexhs gk Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 το respawn button όταν πεθαίνετε σας δουλεύει; σ' εμένα δεν έχει δουλέψει ποτέ Ουτε και μένα. Ενώ σε βίντεο αλλων που βλέπω δουλεύει κανονικά.
Caiden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Εχει δει κανεις σας αυτο το post? Ξερει κανεις τι ειναι ακριβως?
spirit)earth)aflame Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Καταρχήν αυτό είναι για το mod, όχι για το standalone. Δεν ξέρω τι είναι ακριβώς, αλλά λογικά είναι εμπνευσμένο από τις διάφορες ιστορίες για σταθμούς στη Ρωσία που μεταδίδουν νούμερα 24/7. Yπάρχουν αρκετά βίντεο στο ιουιτουμπι, όπως αυτό A Russian Number Station which broadcasts a single buzzing, monotonous, note 25 times a minute every hour. One minute before the hour the tones changes to the manner it does in this clip. It's been broadcasting since about 1987 and has only been interrupted on a couple of occasions when it aired garbled, distorted, coded messages and then resumed broadcasting the buzz.The picture is a satellite photo of its station. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82_UVB-76 creepy, huh 1
Caiden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Καταρχήν αυτό είναι για το mod, όχι για το standalone. Δεν νομιζω να ειναι για το Mod, μονο το βιντεο απο το Green mountain ειναι νομιζω. Ολα τα αλλα ειναι απο το Standalone
spirit)earth)aflame Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 έχουμε ράδιο στο standalone και δεν το ξέρω; γιατί από όσο είδα και στα σχόλια στο forum, πρέπει να έχεις ράδιο για να ακούσεις το σήμα. στο standalone έχω δει ράδιο, αλλά δεν είναι κάτι που μπορείς να πάρεις ακόμα. είχα διαβάσει ότι θα μπει στη συνέχεια, και όσοι έχουν θα μπορούν να μιλάνε σε chat μεταξύ τους, σε συχνότητες που θα ορίζονται από τους παίχτες, με τους υπόλοιπους να μπορούν να λαμβάνουν το σήμα αν έχουν ράδιο. (ξέφυγα λίγο ) μακάρι να κάνω λάθος και να υπάρχει και να μην το ξέρω ε
Caiden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Ναι με το τελευταιο patch βρηκαν οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις τα walkie-talkie. Τσεκαρε εδω εχουν ανεβασει οδηγιες στο reddit
spirit)earth)aflame Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 πςς ωραίος, δεν έχω βρει walkie talkie ποτέ!..τι καλά που έκανα λάθος λοιπόν, I stand corrected macros επιτρέπονται; έχω φτιάξει για Autorun, δουλεύει μια χαρά, αλλά μη φάω κανά ban από το πουθενά.
Mezard Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Με τους harcore και regular servers τι ακριβως παιζει ?? Εγω καταλαβα πως αλλος ο χαρακτηρας στο regular και αλλος στο hardcore. Μπορω ομως να αλλαξω harcore server η ειναι μονο για τον συγκεκριμενω που παιζω ?
Caiden Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Με τους harcore και regular servers τι ακριβως παιζει ?? Εγω καταλαβα πως αλλος ο χαρακτηρας στο regular και αλλος στο hardcore. Μπορω ομως να αλλαξω harcore server η ειναι μονο για τον συγκεκριμενω που παιζω ? Στους hardcore παιζεις μονο first person ενω στους regular υπαρχει και το third person. Ναι ειναι ξεχωριστος ο χαρακτηρας που εχεις στους regular απο αυτον στους hardcore και ναι φυσικα μπορεις να αλλαξεις server
Caiden Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Βγηκε καινουργιο experimental patch (0.33.114782)
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Nice! Branch: Experimental ETA to Stable: 5-7 February 2014 Version: 0.33.114782 Known Issues: - Spawns: Loot is not spawning in military tents - Spawns: Some structures in Svetlo currently do not spawn loot - Server: Servers under load can delay actions from the client - Only 4 dynamic light sources will be rendered at one time currently What are experimental/stable branches? In your steam application settings, you can choose a "beta branch". This allows you to opt in to our experimental branch to try it out. Does my saved character get affected in experimental branch? No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch. I can't find a slot while on experimental branch! Only a small number of servers run this branch. You will need to change your game back to the stable branch and play on a normal server Can I join a stable branch server wil experimental branch client? No, you would need to change your client back to stable. When will this be in stable? We expect stable to be updated before the end of that week (by 7 February 2014). Why has <insert any bug> not been fixed yet when there is new content coming in? While priorities are very important when assigning work, there is a limit to how many people can work on a complex task without making it even more complex. Also, many of the team are focused purely on content/design so while the important stuff is being fixed, they continue to provide content and design updates. Is mouse acceleration being fixed? It is not fixed in this update, but we plan to make control changes. It is not as simple as turning it "off" as the speed your character turns is not dictated by the mouse itself, but your movements combined with the type of weapon you have, how tired you are, etc. New: - Actions: chambering SKS round from pile, loading 10 rounds from pile - Actions: You can uncuff other players with the hacksaw - Actions: Cannot use an item (e.g. drink/eat) if it is "Ruined" - Actions: Interactions with items reworked. Drinking/Eating/etc... more robust and user-friendly - Actions: Restrained players cannot use inventory or action menu - Animations: Player now can take and hide rifle in crouched run - Animations: SKS reload animations - Crafting: FNX45 pistol can be chambered with single round - Crafting: Opening cans with combat knife added - Crafting: Opening cans with machete added - Crafting: Painting Motorbike Helmets to Black and Green - Effects: Magnum revolver ejecting shells when reloading - Effects: Magnum revolver sounds - gunshots, reloading - Effects: Mosin ejecting shells when cycling - Effects: New Mosin sounds - gunshots, cycling, reloading - Gear: Improvised courier backpack added - Gear: Machete added - Gestures: Clapping Gesture added, default F5 key - Gestures: Pointing Gesture added, default F6 key - Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly. - Server: Player spawns now cached by engine directly, increasing performance - Spawns: Added Bubble goose jackets into the loot spawns - Spawns: Added SKS rifle, speedloader, ammunition piles and boxes and SKS bayonet into the loot spawns - Systems: Hunger and Thirst slightly modified. - Systems: Notifications added to UI for hydration and high energy - Zombies: Different types of Military zombies now have tougher attack values and improved durability - Zombies: Engine dynamic obstacle checking (zombie, another player) - Zombies: Svetlojarsk zombie spawns added Fixed: - Action: morphine injection can be used on other player effectively fixing his broken legs and item correctly positioned in hands - Actions: Keys won't disappear after uncuffing - Actions: loading ammo works for sprayed Mosin variants - Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again - Actions: reviving with epinephrine or defibrillator works also if player blood is below 500 units of blood - Animations: fixed an issue where reload in prone would leave some residue sound clutter at the end of the reload animation - Animations: Weapon reloading for magazine was not working properly when no magazine fitted - Animations: Rifle Aimed Walk Updated, diagonal animations fixed - Animations: sidesteping through doorway with rifle while crouching should not cause the player to get stuck now - Config: Berries have more nutrition now - Crafting : You can no longer saw off sawed off shotgun - Crafting: Can spraypaint M4 to green or black - Crafting: Damage is now transferred when items are painted - Crafting: Improved Backpack creation only possible when Courier Bag is empty (previously items accidentally deleted) - Crafting: Weapon cleaning kit can't be used when it's "Ruined" and won't reduce condition of a gun - Effects: Dazed effect plays again when a player is hit/damaged/shot - Effects: Some effects were not active locally when a player was restrained - Fixed: Missing texture error dz\weapons\data\weapons_damage_metal_smdi.paa - Fixed: Popping up texture error for beret models - Gear: Spraycans won't deplete after relogging - Gear: Book, radio, pot, pan, gas canisters, matchbox, paper, firewood and stone can be placed in hands - Gear: Headlamp beam raised slightly - Gear: Painted items now retain their previous quantities (i.e. Magazine ammo won't reset) - Gear: Various item descriptions and notifications fixed for grammar, typos, more detail - Gear: ZSh-3 Pilot helmet fixed and updated - Gestures: Taunt defaults correctly to F4 key - Graphics: "god rays" could cause overloaded post-processing and graphical corruption - Graphics: fix of removing shining object from hand (switch off) - Graphics: Roads have per pixel lights - Graphics: Dynamic lights should be now defined with "radius" value which is maximum radius of light in meters - Loot: Splint position in hand was wrong now corrected - Spawns: Drastically lowered chance of backpacks spawning on the construction site - Spawns: Loot spawn tweaks in some civilian structures - Weapons: Mosin recoil increased - Weapons: Sawed-off shotgun can be loaded with ammo (was broken due to changed inheritance) - Weapons: Sawed-off shotgun: reduced size in inventory, reduced spread - Zombies: Better filter/check of attack hits directly in engine - Zombies: Military zombies made tougher Hotfixed: - Engine: Irregular crash of server in corpse garbage collector consequence of this is that the bodies will not disappear if other player is in vicinity http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/169526-pending-changelog-experimental-branch-033114782/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα