traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ρε παιδιά έμπλεξα άσχημα... Να τα πάρω απο την αρχή, παρείγγειλα για έναν φίλο κάτι ανταλλακτικά απο έναν γερμανό. Τα στέλνει κομπλέ αλλα ένα ήταν λάθος, του στέλνω μηνύματα τίποτα αυτός. Ανοίγω case μέσω ebay, συμφωνεί να του τα στείλω πίσω και να μου επιστρέψει τα λεφτά. Το στέλνει λοιπόν το παλικάρι, περνάει ο καιρός αλλα τίποτα αυτός. Το είχε πάρει εδώ και πολυ καιρό το εντικείμενο αλλα έκανε την κότα. Εγώ στο ebay είχα βάλει το tracking number που έδωσαν απο τα ελτά, το οποίο όμως στην Γερμανία αλλάζει απο την dhl. Αυτό δεν το ήξερα όταν έκανα escalate το case γιατί έμεναν μερικές μέρες να κλείσει μόνο του. Αρχικά το κλείνουν απο το ebay εις βάρος μου γιατί με το tracking number που έστειλα φενόταν η κίνηση του αντικειμένου μόνο μέσα στην ελλάδα. Επικοινώνησα τότε με την dhl και μου έδωσαν το καινούργιο και μου είπαν οτι το είχε πάρει απο τις 19/7 το εντικείμενο ο πωλητής. Στέλνω μήνυμα στο costumer support και με τα 2 tracking numbers και μου ξανακλείνουν τo case πάλι εις βάρος μου γιατί λέει δεν είχα στείλει απο την αρχή τα tracking numbers. Αφήνω και εγώ λοιπόν negative feedback στο αντικείμενο και έγραψα οτι δεν πήρα τα λεφτά ενώ το επέστρεψα και neutral στα υπόλοιπα parts επειδή είχαμε πολύ κακή επικοινωνία με τον πωλητή. Ερχόμαστε στο σήμερα, έχω στείλει στο mail του να μου επιστρέψει τα λεφτά. Αυτός λέει να αλλάξω πρώτα το feedback και μετά θα μου τα στείλει. Εγώ απαντάω πρώτα στέλνεις λεφτά και μετά το αλλάζω, αλλιώς θα αλλάξω και τα υπόλοιπα σε negative (νομίζω δεν γίνεται αλλα το είπα μπα κα ψαρώσει). Μου είπε οτι θα μου κάνει και μήνυση (I will press charges for slander, defamation, business damage, abuse ) Μετά μου προτίνει να μου δώσει ενα μέρος απο τα λεφτά 119.50 και μετά την αλλαγή τα υπόλοιπα. Ντάξει του λέω στείλε 90 ευρό και τα υπόλοιπα μετά, απαντάει ο εξυπνάκιας ο γερμανός οτι θα μου στείλει 40 και τα υπόλοιπα μετά. Και στο τελευταίο μήνυμά μου του είπα οι έχει 2 επιλογές ή να δώσει 90 και 29.50 μετά ή να αφήσω σε όλα τα feedback αρνητικό μήνυμα και να πάω σε δικηγόρο. Τι στο διάολο να κάνω για να στείλει τα λεφτά? Έχω στείλει πάλι μήνυμα στο customer support αλλά δεν βλέπω απάντηση. Θα μου πείτε στα @@ μου αφού δικά μου δεν είναι τα λεφτά, αλλα έχω τσαντιστεί και δεν θέλω να του τα χαρίσω, γιατί είδα οτι το πούλησε πάλι το συγκεκριμένο αντικείμενο. *edit ξέχασα να αναφέρω οτι απο το customer support μου είπαν οτι έχω δίκιο, αλλα δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω 2η φορά το eBay Buyer Protection
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Φίλε έχω παρόμια εμπειρία με εσένα... Είχα παραγγείλει κάτι αντικείμενα από Κίνα και ήταν τα μισά σωστά... Έστειλα μήνυμα τίποτα αυτός... Ανοίγω case και μου λέει θα μου στείλει τα υπόλοιπα δωρεάν και να κλείσω την case όπως και έκανα... Ακόμα τα περιμένω από τον Μάρτιο... Έχασα 30 ευρώ... Πήρα τηλ στο eBay και μου είπαν πως δεν γίνεται να ανοίξω case για δεύτερη φορά στο ίδιο αντικείμενο αν και έχω δίκιο... Τότε ήταν και από τις πρώτες μου αγορές και γι'αυτό την πάτησα... Αυτό που προτείνω να κάνεις είναι να του πεις να σου στέλνει λεφτά για κάθε ένα feedback που θα αλλάζεις... Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο τρόπο που να είστε σίγουροι και οι δύο... Αν δεν δεχθεί τότε πήγαινε σε δικηγόρο... Μπορεί τα λεφτά να μην είναι δικά σου αλλά κρίμα να γίνει αυτό... Μην τον αφήσεις έτσι τον πουστρογερμαναρά! Την επόμενη φορά μπορεί να τύχει με δικά σου λεφτά... Και να ξέρεις πως είναι βασικό να μην κλίσεις την υπόθεση πριν πάρεις αυτό που θες...
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 έστειλα και πάλι στο ebay και περιμένω να δώ τι θα μου πούν αυτοί... Το χειρότερο είναι οτι λέει δεν ξέρει αγγλικά κα κάθομαι σα μλκας να τα μεταφράζω στο google.
NikosKallithea Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Καπου τα εχουμε ξαναπει ή μου φαινετε Ας τα πάρουμε απο την αρχη. Πόσες αυτόνομες αγορες εχεις κανει απο τον πωλητή? Με παυπαλ πλήρωσες ή με πιστωτική Για την υπόθεση που ανοιξες διαμαρτυρία και την εχασες δεν υπάρχει συνεχεια ξέχασε την λοιπόν
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 έστειλα και πάλι στο ebay και περιμένω να δώ τι θα μου πούν αυτοί... Το χειρότερο είναι οτι λέει δεν ξέρει αγγλικά κα κάθομαι σα μλκας να τα μεταφράζω στο google. Καλό θα ήταν να πάρεις τηλέφωνο το eBay... Γιατί με email δεν βγάζεις άκρη... Ελπίζω να ξέρεις αγγλικά να μιλάς όμως...
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Καπου τα εχουμε ξαναπει ή μου φαινετε Ας τα πάρουμε απο την αρχη. Πόσες αυτόνομες αγορες εχεις κανει απο τον πωλητή? Με παυπαλ πλήρωσες ή με πιστωτική Για την υπόθεση που ανοιξες διαμαρτυρία και την εχασες δεν υπάρχει συνεχεια ξέχασε την λοιπόν Διακρίνω ένα περίεργο ύφος αλλα δεν πειράζει, λογικό είναι να είσαι καχύποπτος. Πήραμε συνολικά 5 αντικείμενα απο τον πωλητή, τα οποία τα έκανε combined shipping. Τα πληρώσαμε με paypal, τα υπόλοιπα ανταλλακτικά είναι οκ. Του άφησα neutral feedback σε αυτά όμως γιατί δεν μπορούσαμε να συνενοηθούμε με τίποτα με τον άνθρωπο. Μας έβγαλε την πίστη για να τα κάνει combine. Αυτό που μου είπες για case μέσω paypal είναι το ίδιο πράγμα τί να γίνει απο paypal τί να γίνει απο ebay. Καλό θα ήταν να πάρεις τηλέφωνο το eBay... Γιατί με email δεν βγάζεις άκρη... Ελπίζω να ξέρεις αγγλικά να μιλάς όμως... Καλά να χρεωθώ εγώ δεν παίζει, αν δεν απαντήσουν μπορεί να πώ στο παλικάρι να πάρει αυτός. Τώρα εδω και 2 ώρες έιναι εξαφανισμένος, πριν απάνταγε αμέσως στα mail τώρα του έστειλα 3-4 και με γράφει.
NikosKallithea Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δεν εχω κανένα ύφος απλα προσπαθώ να καταλάβω τι εγινε.
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα... Η μλκία έγινε με το οτι η dhl αλλάζει tracking number στα πακέτα μόλις τα παραλάβει. Aν είχα στείλει απο την αρχή το τελικό tracking number θα τα είχα πάρει πίσω τα λεφτά.... να τα κιόλας RE129500385GR των ελτα 640291227902 dhl
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Διακρίνω ένα περίεργο ύφος αλλα δεν πειράζει, λογικό είναι να είσαι καχύποπτος. Πήραμε συνολικά 5 αντικείμενα απο τον πωλητή, τα οποία τα έκανε combined shipping. Τα πληρώσαμε με paypal, τα υπόλοιπα ανταλλακτικά είναι οκ. Του άφησα neutral feedback σε αυτά όμως γιατί δεν μπορούσαμε να συνενοηθούμε με τίποτα με τον άνθρωπο. Μας έβγαλε την πίστη για να τα κάνει combine. Αυτό που μου είπες για case μέσω paypal είναι το ίδιο πράγμα τί να γίνει απο paypal τί να γίνει απο ebay. Καλά να χρεωθώ εγώ δεν παίζει, αν δεν απαντήσουν μπορεί να πώ στο παλικάρι να πάρει αυτός. Τώρα εδω και 2 ώρες έιναι εξαφανισμένος, πριν απάνταγε αμέσως στα mail τώρα του έστειλα 3-4 και με γράφει. Αν έχεις κανένα πακέτο τηλεφωνίας όπως forthnet 2 play κτλ δεν χρεώνεσαι... Εϊναι δωρεάν οι κλήσεις προς το εξωτερικό... To email center δεν το έχουν όλη την ώρα ανοιχτό οι πωλητές... Εσύ μπορεί να στέλνεις και να είναι εκεί αλλά να τα δει αύριο αυτός...
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 τα τελευταία email δεν του τα στέλνω στο ebay στο προσωπικό του mail μόνο.
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 τα τελευταία email δεν του τα στέλνω στο ebay στο προσωπικό του mail μόνο. Ναι σε αυτό αναφέρομαι... Απλά και οι πωλητές να κοιτάνε όλη την ώρα τα emai... Τα κοιτάνε συγκεκριμένες ώρες κάθε ημέρα...
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 To θέμα είναι πω θα καταφέρω να πάρω έστω ένα μέρος πίσω... Αυτός τώρα ζορίζεται με τα feedback. Να πάω να αφήσ και αρνητικό σχόλιο σε ένα απο τα άλα αντικείμενα που πήρα και του έβαλα neutral για να τον απειλήσω οτι θα βάλω και στα υπόλοιπα αν δνε στείλει τα λεφτά ή να αφήσω ενα θετικό μήνυμα και καλά οτι αν στείλει τα λεφτά θα αφήσω και στα άλλα?
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 To θέμα είναι πω θα καταφέρω να πάρω έστω ένα μέρος πίσω... Αυτός τώρα ζορίζεται με τα feedback. Να πάω να αφήσ και αρνητικό σχόλιο σε ένα απο τα άλα αντικείμενα που πήρα και του έβαλα neutral για να τον απειλήσω οτι θα βάλω και στα υπόλοιπα αν δνε στείλει τα λεφτά ή να αφήσω ενα θετικό μήνυμα και καλά οτι αν στείλει τα λεφτά θα αφήσω και στα άλλα? Αν αφήσεις negative σε κάποιο γίνεται μετά να το αλλάξεις; Positive μην βάλεις σε καμιά περίπτωση χωρίς να πάρεις έστω και ένα μέρος πίσω... Το positive δεν αλλάζει και θα τον διευκολύνεις πολύ !
traganeus Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ξέρω οτι μπορώ να βάλω επιπλέον μήνυμα κάτω απο κάθε feedback που έχω αφήσει. Για να αλλάξει ενα negative πρέπει να στείλει ο πωλητής αίτημα. Έλεγα να έγραφα απο κάτω οτι είναι κλέφτης και γ@μιέται.
zarzonis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ξέρω οτι μπορώ να βάλω επιπλέον μήνυμα κάτω απο κάθε feedback που έχω αφήσει. Για να αλλάξει ενα negative πρέπει να στείλει ο πωλητής αίτημα. Έλεγα να έγραφα απο κάτω οτι είναι κλέφτης και γ@μιέται. To μήνυμα που μπορείς να γράψεις το ξέρω... Απλά αν αφήσεις θετικό και γράψεις στο μήνυμα άλλα, αυτόν δεν τον πειράζει ιδιαίτερα... Θα μετρήσει σαν θετικό και ούτε αρνητικό αντίκτιπο θα έχει στο συνολικό του ποσοστό... Οπότε μακριά από θετικό αν δεν πάρεις έστω και μέρος χρημάτων...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα