Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκτός και αν υπάρχει κάποιος διαχωρισμός στον ίδιο τον νόμο και στην περίπτωση του αγριογούρουνου ή κάποιου μεγάλου ζώου, σου λέει "πάτα φρένο και ρίσκαρε γιατί αν το χτυπήσεις θα πάθεις μεγάλη ζημιά".

Εδω είναι βασικά η διαφορά.Οτι ο νόμος δεν αναφέρει τιποτα για τα άγρια ζώα.Κατα συνέπεια, δεν απαγορεύει τον κατοχο (ο οποιος δεν υπάρχει) να αφήσει το αγριο του ζώο ελευθερο.Στην προκείμενη περίπτωση, ειναι καθαρα ασφαλιστικό θέμα.Σε οποιοδήποτε ατύχημα με άγριο ζώο (οπου ξεκαθαρα μαθαμε εμείς οτι αν το δείς απο μακριά φρενάρεις, αν σου πεταχτεί δεν σου μένει αλλη επιλογή) το καλύπτει η δική σου ασφάλεια σε ότι ποσοστό και να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο

 

Πριν 1 ωρα που επέστρεφα σπίτι,...

Αυτό είναι βασικά και το πρόβλημα, οτι στην Ελλάδα, σε αντίθεση με έξω.Δεν το βουλώνει απλά ο άλλος στο φανάρι, οπως γίνεται εδώ (γιατι και πάλι νομικά απαγορευεται και στην Eλλαδα και έξω ,το να αγχόνεις και να πιέζεις τον αλλον, και ΝΑΙ το κορνάρισμα είναι πίεση που ασκείς στον μπροστά οδηγό).Αυτοι οι εξυπνοι που πηγαν να την προσπεράσουν έπρεπε να κατσουν στα αυγά τους και να περιμένουν οπως έκανε και ο υπόλοιπος κόσμος.Γιατι αν αυτοί τράκερναν, η ευθύνη είναι καθαρα δική τους, μιας και που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η προσπέραση σε φανάρι.Τον άλλον δε, που πέρασε για να προλάβει το φανάρι θα του είχα πάρει το δίπλωμα εξω, γιατι το έχω ζήσει πολλές φορές στην Ελλάδα να με κορνάνουν επειδή δεν πέρασα με κιτρινο, οπου σε περίπτωση που επισης το κανω εδώ (με εξάιρεση μονο αν δεν προλαβαίνω να φρενάρω και γυρίσει κιτρινο την ώρα που παω να περάσω την διαχωριστική γραμμή) παιρνω πόντους τιμωρίας.Η γυναίκα απο την άλλη θα έπρεπε να παει ξανα στην σχολή οδηγών να ανανεώσει λίγο τις οδηγητικές της ικανότητες γιατι ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ θα την έπερνε η μπάλα εδώ.Προσωπικά είμαι υπέρ του νόμου στην Ευρώπη, οτι οποίος αποκτά δίπλωμα,πρεπει να μπαίνει 2 χρόνια σε περιορισμό, και οποιαδήποτε βλακια και αν κάνει να του παίρνουν κατευθειαν το δίπλωμα όπως κάνουν εδώ, και όχι να κολλάει Μ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, γιατι ένας αρχάριος πρεπει "να μην διαφένεται, η να ξεχωρίζει απο όλους τους υπόλοιπους".

Και επειδή έχεις λυσσάξει με τους πιτσιρικάδες.Ναι και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι ανακάλυψαν το αυτοκίνητο στα 18 τους, και αρέστηκαν με απεριόριστη αίσθηση της ταχύτητας που σου προσφέρει.Ολοι τρέχαμε και γουστάραμε και μετά καταλάβαμε πόσο χαζή ήταν τελικά η συμπεριφορά μας, και πόσο επικίνδυνη.Οι πιτσιρικάδες είναι αυτοί που πατάνε το γκάζι για να κάνουν μόστρα στην γκόμενα, και για να λένε πόσο καλοί οδηγοί είναι παρότι τρέχουν γιατι " ειναι παρόλα αυτά πάντα προσεχτικοί".Ουτε οι νοικοκυρές, ουτε ο 30 που πάει στην δουλεια του.

 

Πραγματικά μην το πάρεις προσωπικά άλλα σε ότι έχεις γράψει θα μπορούσα να σχολιάσω την βλάκεια μεσα στις προτάσεις σου.Το κοντερ τον περισσοτέρων ξεκινάει στα 20....Δεν μου λές το σήμα αυτό το έχεις δεί;P1020641.jpg

Ξέρεις τι σημάινει; πρώτη ταχύτητα και όριο 10!!!!!!!!! Άλλα συγγνώμη..ξέχασα...το δικό σου το κοντερ δεν έχει 10...ξεκινάει στα 20....

 

Και για να επανερθω στο αρχικό θέμα εγώ το βρίσκω το καινουργιο συστημα μια χαρά.Αρκετες φορές έχουμε βρεθέι όλοι μας σε κατάσταση κατατονίας/νύστας και παρόλα αυτά οδηγουσαμε, και αν τυχόν και πεταγώταν κάτι μπροστά απο το αυτοκίνητο, εμεις τον ύπνο του δικαίου...Δεν οδηγεί αυτό το σύστημα,ούτε παίρνει αποφάσεις, απλά προφυλάζει όπως πχ το ABS.Δεν φρενάρει μόνο του οποτε γουστάρει...

Τέλος "Αν κολησουμε τυπολατρικα στα ορια και στους νόμους καληνύχτα.."

Για αυτό ποτέ δεν πηγαμε μπροστά σαν κράτος...επειδή δεν κολλήσαμε στους νόμους...

  • Like 1
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εδω είναι βασικά η διαφορά.Οτι ο νόμος δεν αναφέρει τιποτα για τα άγρια ζώα.Κατα συνέπεια' date=' δεν απαγορεύει τον κατοχο (ο οποιος δεν υπάρχει) να αφήσει το αγριο του ζώο ελευθερο.Στην προκείμενη περίπτωση, ειναι καθαρα ασφαλιστικό θέμα.Σε οποιοδήποτε ατύχημα με άγριο ζώο (οπου ξεκαθαρα μαθαμε εμείς οτι αν το δείς απο μακριά φρενάρεις, αν σου πεταχτεί δεν σου μένει αλλη επιλογή) το καλύπτει η δική σου ασφάλεια σε ότι ποσοστό και να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο

 

Αυτό είναι βασικά και το πρόβλημα, οτι στην Ελλάδα, σε αντίθεση με έξω.Δεν το βουλώνει απλά ο άλλος στο φανάρι, οπως γίνεται εδώ (γιατι και πάλι νομικά απαγορευεται και στην Eλλαδα και έξω ,το να αγχόνεις και να πιέζεις τον αλλον, και ΝΑΙ το κορνάρισμα είναι πίεση που ασκείς στον μπροστά οδηγό).Αυτοι οι εξυπνοι που πηγαν να την προσπεράσουν έπρεπε να κατσουν στα αυγά τους και να περιμένουν οπως έκανε και ο υπόλοιπος κόσμος.Γιατι αν αυτοί τράκερναν, η ευθύνη είναι καθαρα δική τους, μιας και που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η προσπέραση σε φανάρι.Τον άλλον δε, που πέρασε για να προλάβει το φανάρι θα του είχα πάρει το δίπλωμα εξω, γιατι το έχω ζήσει πολλές φορές στην Ελλάδα να με κορνάνουν επειδή δεν πέρασα με κιτρινο, οπου σε περίπτωση που επισης το κανω εδώ (με εξάιρεση μονο αν δεν προλαβαίνω να φρενάρω και γυρίσει κιτρινο την ώρα που παω να περάσω την διαχωριστική γραμμή) παιρνω πόντους τιμωρίας.Η γυναίκα απο την άλλη θα έπρεπε να παει ξανα στην σχολή οδηγών να ανανεώσει λίγο τις οδηγητικές της ικανότητες γιατι ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ θα την έπερνε η μπάλα εδώ.Προσωπικά είμαι υπέρ του νόμου στην Ευρώπη, οτι οποίος αποκτά δίπλωμα,πρεπει να μπαίνει 2 χρόνια σε περιορισμό, και οποιαδήποτε βλακια και αν κάνει να του παίρνουν κατευθειαν το δίπλωμα όπως κάνουν εδώ, και όχι να κολλάει Μ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, γιατι ένας αρχάριος πρεπει "να μην διαφένεται, η να ξεχωρίζει απο όλους τους υπόλοιπους".

Και επειδή έχεις λυσσάξει με τους πιτσιρικάδες.Ναι και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι ανακάλυψαν το αυτοκίνητο στα 18 τους, και αρέστηκαν με απεριόριστη αίσθηση της ταχύτητας που σου προσφέρει.Ολοι τρέχαμε και γουστάραμε και μετά καταλάβαμε πόσο χαζή ήταν τελικά η συμπεριφορά μας, και πόσο επικίνδυνη.Οι πιτσιρικάδες είναι αυτοί που πατάνε το γκάζι για να κάνουν μόστρα στην γκόμενα, και για να λένε πόσο καλοί οδηγοί είναι παρότι τρέχουν γιατι " ειναι παρόλα αυτά πάντα προσεχτικοί".Ουτε οι νοικοκυρές, ουτε ο 30 που πάει στην δουλεια του.

 

Πραγματικά μην το πάρεις προσωπικά άλλα σε ότι έχεις γράψει θα μπορούσα να σχολιάσω την βλάκεια μεσα στις προτάσεις σου.Το κοντερ τον περισσοτέρων ξεκινάει στα 20....Δεν μου λές το σήμα αυτό το έχεις δεί;

Ξέρεις τι σημάινει; πρώτη ταχύτητα και όριο 10!!!!!!!!! Άλλα συγγνώμη..ξέχασα...το δικό σου το κοντερ δεν έχει 10...ξεκινάει στα 20....

 

Και για να επανερθω στο αρχικό θέμα εγώ το βρίσκω το καινουργιο συστημα μια χαρά.Αρκετες φορές έχουμε βρεθέι όλοι μας σε κατάσταση κατατονίας/νύστας και παρόλα αυτά οδηγουσαμε, και αν τυχόν και πεταγώταν κάτι μπροστά απο το αυτοκίνητο, εμεις τον ύπνο του δικαίου...Δεν οδηγεί αυτό το σύστημα,ούτε παίρνει αποφάσεις, απλά προφυλάζει όπως πχ το ABS.Δεν φρενάρει μόνο του οποτε γουστάρει...

Τέλος "Αν κολησουμε τυπολατρικα στα ορια και στους νόμους καληνύχτα.."

Για αυτό ποτέ δεν πηγαμε μπροστά σαν κράτος...επειδή δεν κολλήσαμε στους νόμους...[/quote']

 

"Και για να επανερθω στο αρχικό θέμα εγώ το βρίσκω το καινουργιο συστημα μια χαρά.Αρκετες φορές έχουμε βρεθέι όλοι μας σε κατάσταση κατατονίας/νύστας και παρόλα αυτά οδηγουσαμε, και αν τυχόν και πεταγώταν κάτι μπροστά απο το αυτοκίνητο, εμεις τον ύπνο του δικαίου...Δεν οδηγεί αυτό το σύστημα,ούτε παίρνει αποφάσεις, απλά προφυλάζει όπως πχ το ABS.Δεν φρενάρει μόνο του οποτε γουστάρει... "

 

 

 

 

 

Συμφωνώ σε όλα εκτός απο το παραπάνω. Το σύστημα αυτο δεν σου δίνει άλλοθι και όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση ζομπι να οδηγάς. Δηλαδη αν έχω το παραπάνω σύστημα μπορώ να οδηγάω ακόμα και όταν είμαι κουρασμένος? Μπορει το παραπάνω σύστημα να δοκιμάστηκε σε φορτηγά διεθνών μεταφορών και να είχε επιτυχία αλλα δεν είμαστε όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί φορτηγών.... Δεν οδηγάω το αμάξι μόνο για επαγγελματικούς λόγους και ούτε κυκλοφορω παντα σε αυτοκινητόδρομους. Δεν ξέρω αν δοκιμάστηκε σε δρόμους όπως της Ελλάδας και πια είναι η συμπεριφορά του στις ανωμαλίες τους.

Αν και ακούγεται τρελο, υπάρχει προοπτική στο μέλλον ελέγχου της κυκλοφορίας και ελέγχου τις κίνησης μας γενικότερα χρησιμοποίοντας το παραπάνω σύστημα? Δεν θέλει πολλα να γίνει τηλεκατευθυνόμενο το αυτοκίνητο....

 

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

Και επειδή έχεις λυσσάξει με τους πιτσιρικάδες.Ναι και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι ανακάλυψαν το αυτοκίνητο στα 18 τους' date=' και αρέστηκαν με απεριόριστη αίσθηση της ταχύτητας που σου προσφέρει.Ολοι τρέχαμε και γουστάραμε και μετά καταλάβαμε πόσο χαζή ήταν τελικά η συμπεριφορά μας, και πόσο επικίνδυνη.Οι πιτσιρικάδες είναι αυτοί που πατάνε το γκάζι για να κάνουν μόστρα στην γκόμενα, και για να λένε πόσο καλοί οδηγοί είναι παρότι τρέχουν γιατι " ειναι παρόλα αυτά πάντα προσεχτικοί".Ουτε οι νοικοκυρές, ουτε ο 30 που πάει στην δουλεια του.

 

Πραγματικά μην το πάρεις προσωπικά άλλα σε ότι έχεις γράψει θα μπορούσα να σχολιάσω την βλάκεια μεσα στις προτάσεις σου.[/quote']

Αν και με προσβάλει με το να χαρακτηρίζεις βλακείες αυτά που γραφω, anyway το προσπερναω αυτό. Το ωραίο ειναι ότι συμφωνώ με τα περισσότερα που γραφεις. Το μονο που θα σχολιάσω, μαθε πρώτα να διαβαζεις πριν κρινεις και αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς. Δεν εχω λυσαξει καθόλου με τους "πιτσιρικάδες που πατανε το γκαζι". Το ακριβώς αντίθετό. Οι υπόλοιποι έχουν λυσαξει. Εγω εχω παρει την αντίθετη γνώμη γράφοντας ότι ειναι το τελευταίο που με ενοχλεί. Προφανώς και δεν έχεις παρει χαμπάρι, διαβάζοντας μονο το δικο μου ποστ και αγνωοντας τα υπολοιπα.. Οι χαρακτηρισμοί που κάνω ειναι ειρωνικοι. Ολοι περάσαμε απο αυτό το στάδιό. Όταν είσαι πιτσιρικάς εννοείται τρέχεις, και κανεις λαθη.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Σε λιγα χρονια που τα αυτοκινητα θα εχουν μεσα εναν κανονικο υπολογιστη,αν αυτος κολησει ή στον χακαρουν ενω τρεχεις στην εγνατια,πολυ πιθανον να σκοτωθεις τοτε ποιος θα θεωρητε υπευθυνος;

 

Αποστολή από το LG-P500 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Το σύστημα αυτο δεν σου δίνει άλλοθι και όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση ζομπι να οδηγάς. Δηλαδη αν έχω το παραπάνω σύστημα μπορώ να οδηγάω ακόμα και όταν είμαι κουρασμένος?

 

Μα δεν το υποστηριξα αυτό, απλα μερικα δευτερόλεπτα αγνοίας πολλές φορές επαρκούν για να γίνει το κακο...

Δημοσ.

Εδω είναι βασικά η διαφορά.Οτι ο νόμος δεν αναφέρει τιποτα για τα άγρια ζώα.Κατα συνέπεια, δεν απαγορεύει τον κατοχο (ο οποιος δεν υπάρχει) να αφήσει το αγριο του ζώο ελευθερο.Στην προκείμενη περίπτωση, ειναι καθαρα ασφαλιστικό θέμα.Σε οποιοδήποτε ατύχημα με άγριο ζώο (οπου ξεκαθαρα μαθαμε εμείς οτι αν το δείς απο μακριά φρενάρεις, αν σου πεταχτεί δεν σου μένει αλλη επιλογή) το καλύπτει η δική σου ασφάλεια σε ότι ποσοστό και να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο

 

Πάλι μου τα μπερδεύεις λίγο. Στο προηγούμενό σου ποστ έργαψες "Συμφωνα με τον νομο ειναι πιο επικινδυνο να κανεις ολικο φρεναρισμα και να θεσεις σε κινδυνο και τους αλλους οδηγους...αν βεβαια βρεθει αγριογουρουνο μπροστα σου,κατι το οποιο δεν ειναι σπανειο, τοτε εννοειτε πως δεν θα το πατησεις γιατι ποιο πολυ ζημεια θα παθει το αυτοκινητο παρα το αγριογουρουνο.."

 

Είναι παράλογο ο νόμος να αναγνωρίζει ότι το απότομο φρενάρισμα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων οδηγών μόνο αν το ζώο που πετάγεται μπροστά σου είναι μικρό. Στηριζόμενος μάλιστα στη λογική της ζημιάς που θα πάθει το αυτοκίνητό σου αν χτυπήσεις το ζώο.

 

Ο νόμος ή αναγνωρίζει ότι το να φρενάρεις απότομα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων οδηγών που βρίσκονται στο δρόμο ή όχι. Με αυτά που γράφεις στα δύο ποστ που σου ανέφερα είναι σαν να λες πως ο νόμος λέει "αν είναι και μπορείς να αποζημιωθείς για τη ζημιά από σύγκρουση με ζώο πάτα το και μην θέτεις αθρώπινες ζωές σε κίνδυνο, διαφορετικά το αμάξι και τα μάτια σου".

 

Το μόνο λογικό θα ήταν ο νόμος να σου λέει ότι "Εάν συγκρουστείς με μεγάλο ζώο στον αυτοκινητόδρομο, είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να προκαλέσεις ατύχημα, παρά αν κοιτάξεις να το αποφύγεις. Για το λόγο αυτό απόφυγέ το. Αν το ζώο είναι μικρό τότε χτύπα το διότι το μικρό ζώο είναι δυσκολότερο να σε βγάλει εκτός πορείας" . Γνώμη μου είναι ότι και μικρό ζώο να πατήσεις, είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί το αυτοκίνητο να γλιστρήσει και να σε πετάξει σε τοίχο ή σε άλλο αυτοκίνητο.

 

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η ερμηνεία που δίνεις στον νόμο με κάνει να συγκλίνω στην άποψη πως μάλλον κάνεις λάθος.

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστευω θα γινονται ετσι περισσοτερα ατυχηματα. Λιγοι αγοραζουν καινουργια αμαξια στις μερες μας. Αμα το δικο μας εχει αυτο τον εξοπλισμο και φρεναρει αποτομα, και εγω και ο απο πισω μου την βαψαμε αν δεν το εχει και αυτος. Ελπιζω να υπαρχει ρυθμισει σε απλη ειδοποιηση και στο να παρει τον ελενχο

  • Super Moderators
Δημοσ.

να κρατάτε απόσταση ασφαλείας ανάλογα με την ταχύτητα που έχει το αμάξι σας, όχι σαν τους μλκες που κολλάνε σαν βδέλες πίσω από άλλα αμάξια κι ας πάνε με 100...

Δημοσ.

Πιστευω θα γινονται ετσι περισσοτερα ατυχηματα. Λιγοι αγοραζουν καινουργια αμαξια στις μερες μας. Αμα το δικο μας εχει αυτο τον εξοπλισμο και φρεναρει αποτομα, και εγω και ο απο πισω μου την βαψαμε αν δεν το εχει και αυτος. Ελπιζω να υπαρχει ρυθμισει σε απλη ειδοποιηση και στο να παρει τον ελενχο

 

Να μαθουμε (κι εγω μεσα), να κραταμε τις απαραιτητες αποστασεις. Δε γινεται τωρα σε δρομο με ταχυτητες 100 χλμ να εισαι κολλημενος στα 5 μετρα απο το μπροστινο, και το συστημα να υπαρχει, 100% τα φρενα και τα λαστιχα (και η ολισθηροτητα του δρομου), δε θα σε προλαβουν. Κι εκει ξερεις παντα ποιος φταιει ετσι;

  • Like 1
Δημοσ.

Να μαθουμε (κι εγω μεσα), να κραταμε τις απαραιτητες αποστασεις.

 

Σωστός !

 

Και θα συμπληρώσω - με τον εαυτό μου μέσα - να μην θεωρούμε τον δρόμο τσιφλίκι μας ούτε να βγάζουμε την περισσή μαγκιά μας . Η σωστή και μετρημένη οδηγική συμπεριφορά είναι θέμα παιδείας πάνω απ' όλα . Ας το έχουμε στο μυαλό μας .

 

Κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα δεν μπορεί να σώσει καταστάσεις αν η οδήγησή μας δεν είναι στα πλαίσια κάποιων κανόνων ασφαλείας εκτιμώντας όμως και εξωγενείς παράγοντες όπως ο καιρός και η κατάσταση του οδοστρώματος. Τα βοηθήματα προσπαθούν να προλαμβάνουν . Ας έχουμε το μυαλό μας στην οδήγηση (και όχι στη μουσική ή να μιλάμε στο κινητό) ώστε να αποφύγουμε καταστάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε οδυνηρά ατυχήματα.

Δημοσ.

Γιατί δυστυχώς το πραγματικό πρόβλημα ειναι η παιδια

 

Είσαι πολύ γλυκούλης τελικά. Σε αυτό που λες πάντως, συμφωνώ. Το πραγματικο πρόβλημα είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ μας.

Δημοσ.

 

Είσαι πολύ γλυκούλης τελικά. Σε αυτό που λες πάντως' date=' συμφωνώ. Το πραγματικο πρόβλημα είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ μας.[/quote']

Μη συνχεεις την παιδεία με την ορθογραφία. Πίστεψε με δεν έχουν καμία σχεση.

Για το γλυκούλης ευχαριστώ.. Μου το έχουν πει και .. άλλες! :)

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Μη συνχεεις την παιδεία με την ορθογραφία. Πίστεψε με δεν έχουν καμία σχεση.

Για το γλυκούλης ευχαριστώ.. Μου το έχουν πει και .. άλλες! :)

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

 

Ξέρω. Είσαι μεγάλος εραστής, όπως και οδηγός άλλωστε. Κάπου το ξαναδεί το δίπτυχο όμως...

 

Παιδία δεν χρειάζεσαι ωστόσο. ΠΑΙΔΕΙΑ όμως σίγουρα, και όπως και να το κάνουμε η ορθογραφία είναι μέρος της.

 

Εκτος και αν μετέχεις ειδικής εκπαίδευσης από δασκάλους που σου μαθαίνουν να πατάς σκύλους. Τότε δεν χρειάζεσαι αρθρογραφία.

Δημοσ.

 

Ξέρω. Είσαι μεγάλος εραστής' date=' όπως και οδηγός άλλωστε. Κάπου το ξαναδεί το δίπτυχο όμως...

 

Παιδία δεν χρειάζεσαι ωστόσο. ΠΑΙΔΕΙΑ όμως σίγουρα, και όπως και να το κάνουμε η ορθογραφία είναι μέρος της.

 

Εκτος και αν μετέχεις ειδικής εκπαίδευσης από δασκάλους που σου μαθαίνουν να πατάς σκύλους. Τότε δεν χρειάζεσαι αρθρογραφία.[/quote']

Καπου τα έχεις μπερδέψει γενικότερα.. Δεν πατάω εγω σκύλους και γάτες. Αλλοι τα γραφούν αυτά.

Για την παιδεία ότι δεν εχει απολύτως καμία σχεση με την ορθογραφία επιμενω. Ξέρω πολους με άψογη ορθογραφια αλλα απο παιδεία στοκοι και αντιστρόφως.

Για την ιστορία ειμαι υπεραριστος οδηγος. Δε θα έλεγα το ιδιο για το αλλο. :) Αν μπορουσα να διαλέξω θα προτιμούσα να ειμουν χειρότερός οδηγος και καλύτερός στο 2ο.. :)

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...