koularasss Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δεν φταιει η παιδεια μονο ενα μεγαλο μερος της ευθυνης την εχει η ανατροφη στο σπιτι,βλεπω τωρα συμμαθητης μου 16 χρονων παιρνει το αμαξι του πατερα και ταχαμου παει οπου γουσταρει και τρεχει με 200 στο δρομο,αν αυτος τρακαρει την παιδεια παλι θα κατηγορουμε; Αποστολή από το LG-P500 με τη χρήση Insomnia App
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 την παιδεία την λαμβάνεις κι από το σπίτι, όχι μόνο από το σχολείο κι έτσι...
oldnew Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δεν φταιει η παιδεια μονο ενα μεγαλο μερος της ευθυνης την εχει η ανατροφη στο σπιτι' date='βλεπω τωρα συμμαθητης μου 16 χρονων παιρνει το αμαξι του πατερα και ταχαμου παει οπου γουσταρει και τρεχει με 200 στο δρομο,αν αυτος τρακαρει την παιδεια παλι θα κατηγορουμε; Αποστολή από το LG-P500 με τη χρήση Insomnia App[/quote'] Την παιδεια θα κατηγορουμε. Θα έπρεπε να του εχει δωσει να καταλαβει ότι δεν πρέπει να παει πετώντας γιατί υπάρχουν 500 κίνδυνοι. Εγω οδηγούσα απο τα 14. Και εγω συχνα ετρεχα. Αν και θέλω να πιστεύω όχι επικίνδυνα. Όταν είσαι μικρός η φυση σου ειναι να τρέχεις. Η παιδεία που έχεις ειναι αυτή που θα σε παει κοντρα στη φυση σου. Γιατί στο εξωτερικο οι περισσότεροι 16ριδες που οδηγούν δεν τρέχουν ή τέλος πάντων τηρουνε πολυ περισσότερο τον κοκ; Αν και επιμενω παντα ότι κακώς ολοι έχουν επικεντρωθεί σε αυτό. Με βενζίνη στα 2€ , τους πιτσιρικάδες ανέργους και χωρις αυτοκινητο, και το 99% να κανει οικονομία στη βενζίνη, ητε βάζοντάς αέριο ητε κινούμενος μονο για δουλεια και αργα, δεν ειναι το κατάλληλο timing να γραψουμε 5 σελίδες γι αυτό. Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App
koularasss Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Την παιδεια θα κατηγορουμε. Θα έπρεπε να του εχει δωσει να καταλαβει ότι δεν πρέπει να παει πετώντας γιατί υπάρχουν 500 κίνδυνοι. Εγω οδηγούσα απο τα 14. Και εγω συχνα ετρεχα. Αν και θέλω να πιστεύω όχι επικίνδυνα. Όταν είσαι μικρός η φυση σου ειναι να τρέχεις. Η παιδεία που έχεις ειναι αυτή που θα σε παει κοντρα στη φυση σου. Γιατί στο εξωτερικο οι περισσότεροι 16ριδες που οδηγούν δεν τρέχουν ή τέλος πάντων τηρουνε πολυ περισσότερο τον κοκ; Αν και επιμενω παντα ότι κακώς ολοι έχουν επικεντρωθεί σε αυτό. Με βενζίνη στα 2€ , τους πιτσιρικάδες ανέργους και χωρις αυτοκινητο, και το 99% να κανει οικονομία στη βενζίνη, ητε βάζοντάς αέριο ητε κινούμενος μονο για δουλεια και αργα, δεν ειναι το κατάλληλο timing να γραψουμε 5 σελίδες γι αυτό. Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App ερχεται η αστυνομια στο σχολειο να μας κανει ενημερωση για τους κινδυνους των αυτοκινητων και των μηχανων καθε χρονο απο το δημοτικο κιολας και ακομα να καταλαβουν ποσο επικυνδυνα ειναι,ενας συμμαθητης μου ετρεχε με το μηχανακη του φιλου του 16 και αυτοι που το μηχανακι του το ειχε δωσει ο θειος του,βγηκε εκτος δρομου χτηπησε το κεφαλι του επεσε σε κωμα για 2 βδομαδες θα εχει γρατζουνιες στο κεφαλι του για ολη του τη ζωη και παλι πηρε ενα αλλο μηχανακι και τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.ενταξει δεν ειπαμε να μην οδηγαει καθολου και εμενα ο πατερας μου απο περσι μου μαθαινει να οδηγαω αλλα οχι και να τρεχω με 200 στον δρομο.
Haldol Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 ενας συμμαθητης μου ετρεχε με το μηχανακη του φιλου του 16 και αυτοι που το μηχανακι του το ειχε δωσει ο θειος του,βγηκε εκτος δρομου χτηπησε το κεφαλι του επεσε σε κωμα για 2 βδομαδες θα εχει γρατζουνιες στο κεφαλι του για ολη του τη ζωη και παλι πηρε ενα αλλο μηχανακι και τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου. Άδικο που έχουμε κάνει τον κόσμο... να επιβιώνουν άτομα που δε πρέπει επειδή σαν κοινωνία λέμε ότι «έτσι πρέπει»... αν είχε ακολουθηθεί η φυσική επιλογή αυτός ως άτομο μειωμένης αντίληψης θα έπρεπε να έχει πεθάνει πριν χρόνια. 1
oldnew Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2012 αν είχε ακολουθηθεί η φυσική επιλογή αυτός ως άτομο μειωμένης αντίληψης θα έπρεπε να έχει πεθάνει πριν χρόνια. Αν και σκληρή η άποψη σου, τελικά αυτό που γράφεις συμβαίνει. Αμα είσαι ανεγκέφαλος, γλυτώνεις μια φορα και συνεχίζεις να τρέχεις, τελικά κάποια στιγμή θα την πατήσεις αργα ή γρήγορα. Λιγοι κολοφαρδοι γλυτώνουν. Η φυσική επιλογή δουλεύει και εδω, ακριβώς όπως το γραφεις.. Τελικά οι καλύτεροί εγκέφαλοι επιβιώνουν και αναπαραγονται κατά κανόνα.. (Που το φτάσαμε ε; Μεχρι βιολογία το κάναμε..) Edit.. μόλις διόρθωσα το "αναπαραγονται -το ειχα με ω, ποιος ακούει τους ορθογραφους..-" Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App
slammingr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Πάλι μου τα μπερδεύεις λίγο. Στο προηγούμενό σου ποστ έργαψες "Συμφωνα με τον νομο ειναι πιο επικινδυνο να κανεις ολικο φρεναρισμα και να θεσεις σε κινδυνο και τους αλλους οδηγους...αν βεβαια βρεθει αγριογουρουνο μπροστα σου,κατι το οποιο δεν ειναι σπανειο, τοτε εννοειτε πως δεν θα το πατησεις γιατι ποιο πολυ ζημεια θα παθει το αυτοκινητο παρα το αγριογουρουνο.." Είναι παράλογο ο νόμος να αναγνωρίζει ότι το απότομο φρενάρισμα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων οδηγών μόνο αν το ζώο που πετάγεται μπροστά σου είναι μικρό. Στηριζόμενος μάλιστα στη λογική της ζημιάς που θα πάθει το αυτοκίνητό σου αν χτυπήσεις το ζώο. Ο νόμος ή αναγνωρίζει ότι το να φρενάρεις απότομα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων οδηγών που βρίσκονται στο δρόμο ή όχι. Με αυτά που γράφεις στα δύο ποστ που σου ανέφερα είναι σαν να λες πως ο νόμος λέει "αν είναι και μπορείς να αποζημιωθείς για τη ζημιά από σύγκρουση με ζώο πάτα το και μην θέτεις αθρώπινες ζωές σε κίνδυνο, διαφορετικά το αμάξι και τα μάτια σου". Το μόνο λογικό θα ήταν ο νόμος να σου λέει ότι "Εάν συγκρουστείς με μεγάλο ζώο στον αυτοκινητόδρομο, είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να προκαλέσεις ατύχημα, παρά αν κοιτάξεις να το αποφύγεις. Για το λόγο αυτό απόφυγέ το. Αν το ζώο είναι μικρό τότε χτύπα το διότι το μικρό ζώο είναι δυσκολότερο να σε βγάλει εκτός πορείας" . Γνώμη μου είναι ότι και μικρό ζώο να πατήσεις, είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί το αυτοκίνητο να γλιστρήσει και να σε πετάξει σε τοίχο ή σε άλλο αυτοκίνητο. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η ερμηνεία που δίνεις στον νόμο με κάνει να συγκλίνω στην άποψη πως μάλλον κάνεις λάθος. Η κάτι αναφέρεται απο τον νόμο οπότε τον ακολουθείς.Η δεν αναφέρεται, οπότε κάνεις οτι είναι πιο σωστό, και ότι υποστιρίζει η ADAC στην Γερμανια όπως και οι σχολές οδηγών.Στην περίπτωση που χτυπήσεις ένα μικρό ζώο δεν θα γίνει ολική σύγκρουση ουτε θα σταματήσει το αυτοκίνητο ούτε θα πεθάνεις, σε αντίθεση με το αγριογούρουνο που ολα γίνονται αντιθετα.Ο νόμος αναφέρει μόνο το μικρό ζώο οπότε την ευθύνη (ο σκύλος δεν θα πεταχτεί στον αυτοκινητόδρομο) την παίρνει ο κάτοχος.Το πατάς και τέλος την ζημειά την πληρώνει ο άλλος γιατί ούτος η άλλος να σταματήσει το αυτοκίνητο απο την αντισταση του σκύλου η να αποτραπέι λίγο χλομό.Σε σχέση με το αγριογούρουνο αν το χτυπήσεις θα γίνει ολική συγκρουση, αναγκαστικά θα σταματήσεις,θα εκτραπέις η θα βλάψεις τους πίσω. Με την μία έχει μίνει το αυτοκίνητο και δεν προλαβαίνεις να συνεχίσεις για να πάς στην ακρή όπως στον σκύλο.Τον νόμο τον έχω καταλάβει πολύ καλά... . "Το μόνο λογικό θα ήταν ο νόμος να σου λέει ότι "Εάν συγκρουστείς με μεγάλο ζώο στον αυτοκινητόδρομο, είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να προκαλέσεις ατύχημα, παρά αν κοιτάξεις να το αποφύγεις. Για το λόγο αυτό απόφυγέ το. Αν το ζώο είναι μικρό τότε χτύπα το διότι το μικρό ζώο είναι δυσκολότερο να σε βγάλει εκτός πορείας" ." κοινός αυτό που έιπες...
orck Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Περιμενω την ημερα που θα οδηγανε οι υπολογιστες. Οπως ακριβως γινονταν στην ταινια "I robot". Ας το παραδεχθουμε οτι οι υπολογιστες ειναι πιο γρηγοροι και πιο σταθεροι στις αντιδρασεις τους. Τοτε τα ατυχηματα πραγματικα θα αγγιξουν το απολυτο μηδεν. Οσοι ενδιαφερονται για "αγωνιστικη οδηγηση" σε δημοσιους δρομους να πανε σε πιστα δεν με νοιαζει.
mdr21 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 1) Δεν νομιζω το συστημα να μπορει να δουλεψει σωστα στους Ελληνικους καροδρομους. (μιζερος) 2) Στα περαιτερω , μεταξυ μας να πουμε οτι τα ατυχηματα δεν τα προκαλουν ουτε οι γκαζιαρηδες Ελληνες πιλοτοι , ουτε οι καγκουρες. Ισα-ισα οι καγκουρες πρεπει να ειναι οι πιο αθωοι οδηγοι αφου πανε σιγα-σιγα δεξια ειτε γτ δεν εχουν χρηματα για βενζινη ειτε για να δειξουν το ηχοσυστημα/led/εξατμιση που βαλανε. Τα ατυχηματα τα ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ κατι κυρατσες γονιδιακα ανικανες για οδηγηση, κατι παππουδες 70+ χρονων που το κρατος ειναι ανικανο να τους παρει το διπλωμα και κατι 50ρηδες που η μαλακυνση εγκεφαλου απο τη συζυγο/τα παιδια/τα γονιδια τους κλπ , τους εχει μεταμορφωσει σε τελειως ζομπι. 3) Η Ελληνικη καραμελα περι λαδωματος στο διπλωμα πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Το Ελληνικο διπλωμα βεβαιωνει ΜΟΝΟ οτι ξερεις: να παρκαρεις 10 ποντους απο το πεζοδρομιο και να κανεις οπισθογωνια. Και τα 2 ασχετα με τους λογους που γινονται ατυχηματα στους Ελληνικους δρομους... Ας βελτιωθουν η οδικη παιδεια, οι εξετασεις οδηγησης και οι Ελληνικοι δρομοι και ας αφησουμε τις υποκρισιες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα