Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και διαπιστώνω με απίστευτη έκπληξη ότι κάποιοι εδώ πήραν την προτροπή που είπε κάποιος να πάτε να οδηγήσετε σε πίστες όσοι γουστάρετε ταχύτητα και επιβεβαίωσαν ότι αυτό σκέφτοναι και συγκρίνουν... την οδήγηση στους δρόμους... με το αν υπάρχουν πίστες...

 

 

Σε ποια posts το είδες αυτό; :huh:

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Απο τα ποιο άχρηστα θέματα. Τοσες σελίδες με άχρηστα συνεχόμενα ποστ, χωρίς καμία πληροφορία παραπάνω. Επανάληψή ξανα και ξανα του φοβου , και των στερεοτυπων ορισμενων πιτσιρικάδων κυρίως φαντάζομαι, για άλλους πιτσιρικάδες που παίρνουν ένα σαράβαλο και το κάνουν ραλι στους δρόμους.. Οκ, υπάρχει και αυτό δε λεω.. Το είπατε μια, το είπατε 2 το είπατε σε τουλάχιστον 50 ποστ. Φαντάζομαι το εμπέδωσε και ο ποιο dummy εδω μέσα. Αυτό πλεον εχει καταντήσει κόμπλεξ δε χρειάζεται να το ξαναγράψετε. Ελπίζω ολοι εσείς που τα γράφετε αυτά, να ξέρετε να οδηγητε τουλάχιστον. Γιατί αυτή η κατηγορία που κανει ραλι στο δρομο εχει μειωθεί κατά πολυ. Η τιμη της βενζίνης τους εχει σχεδόν εξαφάνισει. Ολοι το σκέφτονται όταν πατανε το γκαζι. Επιμένετε σε κάτι (είστε και oftopic), που δεν ειναι το βασικο πρόβλημα της εποχής ώστε ειναι ολοφάνερο ότι επαναλαμβάνετε στερεότυπα λες και σας βάλανε να γράψετε έκθεσή για το σχολίο, και όχι ότι πραγματικά σας απασχολεί. Εμένα πραγματικά διαβάζοντας τα παραπάνω αυτό που μου έρχεται στο μυαλό (ασχέτως αν εχω δίκιο, μπορεί να εχω και αδικο) ειναι ότι αυτοι που τα γραφούν ελάχιστη σχεση με οδήγηση έχουν. Γιατί επαναλαμβάνω δεν ειναι αυτό το βασικο πρόβλημα στην καθημερινή οδήγηση σημερα. Και γραφω έχοντάς οδηγήσει και 300.000 χιλιόμετρα τουλάχιστον (χωρίς σχεδόν κανένα ατύχημά που να φταίω), ώστε να εχω άποψη. Τελευταία μεγαλύτερο υπαρκτο πρόβλημα ειναι το αντίστροφο, αλλα δεν βλέπω να το εχει θίξει απολύτως κανείς. Οι άσχετοι που πανε με 30 και νομίζουν ότι μονο αυτοι υπάρχουν στο δρομο. Εντελώς ηλικρινα αυτοι με ενοχλούν, και όχι οσοι τρέχουν. Τουλάχιστον οποίος τρεχει προσπερνά και τέλος. Δε μου δημιουργεί καποιο πρόβλημα. Αντιθετως τα "σαλιγκάρια" αποτελούν τεραστιο κίνδυνο. Και έχουν πολ/σιαστει πολυ τελευταία. Δεν ξέρω γιατί. Οικονομία στη βενζίνη κάνουνε; ... Δημιουργούν ουρές και συνεχή προσπεράσματα ολων των υπόλοιπων απο πίσω. Οι λεγόμενοι βασιλιάδες του δρόμου. Πήραν νύχτα το δίπλωμά, και βρίζουν και ολους τους υπόλοιπους γιατί νομίζουν ότι οι άλλοι τρέχουν. Βεβαία δε φταίνε αυτοι, η αστυνομία φταίει που δεν τους γραφει. Υπάρχουν και κάτω ορια, κάτω απο τα οποία απαγορεύεται να πας. Στο εξωτερικο σε γραφούν και γι αυτό. Εδω κοιμούνται υπνο βαθυ.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

^ Χαχαχαχαχα

 

Πάνε 30 που; Στην εθνική; Μέσα στην πόλη; Υπάρχουν και άνω όρια που κανείς δεν τα τηρεί.. Κανείς όμως.. Άμα θες εσύ να πας μέσα στο χωριό ( διακοπούλες;; ) με 80 και σου φταίει ο άλλος που πάει με 20, ξαναδες το, μάλλον κάνεις λάθος.

Δημοσ.

Έκανες τον κοπο να φτιάξεις και φωτο για να ειρωνευτεις τι; Τα 300.000 χλμ που γραφω ότι εχω κανει; Δεν ξέρεις καν αν ειναι πολλά ή λίγα γιατί δεν ξέρεις ποσα χρονια οδηγαω. Τόσο σαχλαμάρα έχεις στο κεφαλι σου.. Συνχαρητηρια για τον τρόπο που σκέφτεσαι ακόμα μια φορα.

Ότι πεις. Αμα τα βαλεις με τον τοίχο υποχωρεί παντα ο ποιο λογικός δηλαδή ο τοίχος..

Ξαναγραφε τώρα για 1000στη φορα για τους πιτσιρικάδες καμικάζι του δρόμου και ποσο πολυ σε ενοχλούν για να προσφέρεις ακόμα μια φορα την επικοδημιτικη ωριμη εμπειρια σου στο φόρουμ γιατί μπορεί να υπάρχει κάποιος τυφλός που δεν το διαβασε τις προηγούμενες 999 φορές που το έχεις ξαναγραψει, (καντο ένα copy past καλύτερα έτσι και αλλιώς τα ιδία επαναλαμβάνεις) και ποσταρε μετα για τα τρολ...

Τα 300x δε στα εγραψα για να σου κάνω επιδειξη. Δεν ειναι καν πολλά όταν κανεις κάθε μερα 50 χιλ για να πας στη δουλεια σου. Στο εγραψα μονο και μονο για να καταλαβεις ότι δεν ειμαι πιτσιρικάς, γιατί όλα τα ποστ σου σε αυτούς αναφέρονται. Αλλα είσαι τόσο στοκος που δεν πηρες χαμπάρι καν. Και εφαγες χρονο να ποσταρεις μια χαζαμαρα νομίζοντας τι; Ότι είσαι αστείος; Εμένα για γελίος μου φαίνεσαι παντως.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Αν θεωρείτε ότι δεν έχουν λάβει υπ' όψιν κάτι στην υλοποίηση του συστήματος, μπορείτε να απευθυνθείτε εδώ. Φαντάζομαι θα χαρούν να ακούσουν τρόπους να το κάνουν καλύτερο το σύστημα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

^ Χαχαχαχαχα

 

Πάνε 30 που; Στην εθνική; Μέσα στην πόλη; Υπάρχουν και άνω όρια που κανείς δεν τα τηρεί.. Κανείς όμως.. Άμα θες εσύ να πας μέσα στο χωριό ( διακοπούλες;; ) με 80 και σου φταίει ο άλλος που πάει με 20, ξαναδες το, μάλλον κάνεις λάθος.

 

το ότι δεν τα τηρούμε εδώ δεν σημαίνει ότι ισχύει και στις άλλες χωρές :P

 

σιγά το μερίδιο αγοράς που έχει η Ελλάδα...

  • Like 1
Δημοσ.
^ Χαχαχαχαχα

 

Πάνε 30 που; Στην εθνική; Μέσα στην πόλη; Υπάρχουν και άνω όρια που κανείς δεν τα τηρεί.. Κανείς όμως.. Άμα θες εσύ να πας μέσα στο χωριό ( διακοπούλες;; ) με 80 και σου φταίει ο άλλος που πάει με 20' date=' ξαναδες το, μάλλον κάνεις λάθος.[/quote']

Εγω παντως καθημερινα εχω πρόβλημα με τον κάθε μπάρμπα που παει με 20 χιλιόμετρα μέσα στην πολη με το χερι εξω απο το παράθυρο και απο πίσω γίνεται το ελα να δεις, με τα ζικ ζακ ολων να προσπαθούν να προσπεράσουν. Εκεί γίνονται όλα τα ατυχήματα. Δεν εχω πρόβλημα με το κάθε κωλοπαιδο που θέλει να παει με 200 στην εθνική. Έτσι και αλλιώς ειναι πολυ λίγα πλεον γιατί κάνουν ολοι οικονομία στη βενζίνη, ενώ τα κωλόπαιδα τέτοιου τύπου έχουν μεινει άνεργα και δεν έχουν καν αυτοκινητο. Γι αυτό γραφω ότι πολοι γραφούν εκθέσεις ιδεών παραπάνω. Γιατί επιμένουν σε κάτι που κοντεύει να εξαφανιστεί, και δε βλέπουν τα πραγματικά προβλήματά. Οκ βλέπω πίσω μου ένα ραλιστα. Του κάνω και χωρο, με προσπερνάει και παει στο διαολο. ΔΕΝ με ενοχλεί πραγματικά. Ελάχιστα συμβαίνει σε σχεση με το παρελθόν. Αντίθετα αυτό που περιγραφω ειναι πολυ ποιο υπαρκτό.

 

Επίσης τα ανω ορια στην Ελλάδα ειναι στο 70% για τον φουτσο. Ειναι γνωστό (ειναι;) το παράδειγμα των συγκινωνιολογων που αποφάσισαν να πανε Αθήνα Θεσαλλονικη τηρωντας τα ορια. Αποτέλεσμά: Εγκατεληψαν την προσπαθεια μετα απο πολυ βρίσιμο που φαγανε, και αφού κοντεψανε να προκαλέσουν ατύχημά πολλές φορές. Ενώ υπηρχε και γέφυρά με οριο 10 χιλιόμετρα. (Όταν το κοντέρ των περισσότερων αυτοκινητων ξεκινα απο 20) Οπότε μη γράφετε εκθέσεις ιδεών για τήρησή των σημάτων όταν έσεις οι ιδιοι που τα γράφετε αποκλειετε να τα τηρησετε. Με αυτά που γράφετε δινετε την εντύπωσή ότι οδηγητε σε άλλη χώρα.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

wait wut, στη σχολή οδηγών που πήγες σας μάθαιναν πως αν πεταχτεί σκύλος τον πατάς;;; :wacko:

 

ναι στην γερμανια αν πεταχτει σκυλος τον πατας, την ζημεια την πληρωνει η ασφαλεια του κατοχου του σκυλου.Συμφωνα με τον νομο ειναι πιο επικινδυνο να κανεις ολικο φρεναρισμα και να θεσεις σε κινδυνο και τους αλλους οδηγους...αν βεβαια βρεθει αγριογουρουνο μπροστα σου,κατι το οποιο δεν ειναι σπανειο, τοτε εννοειτε πως δεν θα το πατησεις γιατι ποιο πολυ ζημεια θα παθει το αυτοκινητο παρα το αγριογουρουνο..

 

Σε εσενα που ο δασκαλος σου ειπε οτι τον σκυλο τον παταμε ελευθερα σου εδωσε και λιστα με ρατσες? Διοτι αλλο κανις των 5 κιλων, αλλο μπουλντογκ των 60 κιλων και αλλο αυτο εδω που ειναι μεγαλυτερο και βαρυτερο απο ανθρωπο και σιγουρα δεν συμφερει να το "πατησεις" εαν σε ενδιαφερει η οικογενεια σου, οι φιλοι σου και η ζωη σου.

και το μπουλντογκ δεν ζυγιζει 60 κιλα εδω ενας μολοσσός ζυγιζει 50 χαλαρωσε λιγο...Το αγριογουρουνο απο την αλλη ζυγιζει 250-300 κιλά οπότε νομίζω πως δεν χρειάζεται συζήτηση..

ο κωδικας οδικής κυκλοφορίας λέει το παρακάτω,(ακριβως τα ίδια όπως και στην Γερμανια) που απο την στιγμή που διαβεβαιώνει οτι απαγορευεται να υπάρχουν ζωα στον δρόμο τα οποία μπορεί να βλάψουν την κυκλοφορία, τότε αυτος που έχει τον σκύλο ευθυνεται για την ζημεια.Τώρα για τα αδέσποτα τα οποία δεν υπάρχουν εδώ, τρέχα γύρευε...

 

 

'Aρθρο 14

 

Ζώα, αναβάτες αλόγων και συνοδοί ζώων.

 

 

1. Zώα επιτρέπεται να oδηγoύνται μόνo από ανθρώπoυς απόλυτα ικανoύς γι' αυτό πoυ είναι σε θέση να τα ελέγxoυν πλήρως.

2. Zώα πoυ είναι πιθανό να θέσoυν σε κίνδυνo τoυς xρήστες των oδών δεν επιτρέπεται να κινoύνται σε oδoύς, εκτός κι αν βρίσκoνται κάτω από την επίβλεψη και έλεγxo κάπoιoυ κατάλληλoυ oδηγoύ. Tα σκυλιά πρέπει, γενικά, να είναι δεμένα με ειδικό λoυρί.

 

 

Εσυ τι καταλαβαίνεις απο αυτό; οτι ο οδηγός φτάιει αν πατήσει τον σκύλο; Η ο ιδιοκτήτης;Εσυ κανε ολικο φρενάρισμα και αν σε τρακάρουν απο πισω 10 άτομα, τοτε να δώ αν θα φταίνει οι πίσω, γιατι και αυτό αναγράφεται στον Κ.ο.Κ...

 

Οι άσχετοι που πανε με 30 και νομίζουν ότι μονο αυτοι υπάρχουν στο δρομο. Εντελώς ηλικρινα αυτοι με ενοχλούν, και όχι οσοι τρέχουν. Τουλάχιστον οποίος τρεχει προσπερνά και τέλος. Δε μου δημιουργεί καποιο πρόβλημα. Αντιθετως τα "σαλιγκάρια" αποτελούν τεραστιο κίνδυνο. Και έχουν πολ/σιαστει πολυ τελευταία.

Στο εξωτερικο σε γραφούν και γι αυτό. Εδω κοιμούνται υπνο βαθυ.

βασικα κατω όρια δεν υπάρχουν έξω και δεν ξέρω απο που το διαβασες αυτό.Ο νόμος είναι ανοιχτός και σου λέει οτι απο την στιγμή που δεν εμποδίζεις την ομαλή ροή της κυκλοφορίας δεν υπάρχει πρόβλημα.Μεσα στην πόλη αν εσύ πηγαίνεις με 30-40 δεν θα σε γραψει κανείς, γιατι και πάλι συμφωνα με την νομοθεσία η επιλογή της ταχύτητας έχει να κάνει με την εμπειρία και με το πόσο σιγουρια αισθάνεται ο οδηγός.Αν εσύ στον αυτοκινητόδρομο (οπου δεν υπαρχει οριο κυκλοφορίας εντιθετος με την Ελλαδα, εκτός απο εκεί που περιορίζεται απο την συματοδότηση και για τους εξυπνους που θα απαντησουν τα 130 ειναι στην Γερμανια μεχρι ποια ταχύτητα καλυπτη η ασφάλεια στην περίπτωση ατυχήματος) θέλεις να τρέχεις με 300 και ο άλλος που δεν αισθάνεται σίγουρος, για παραδειγμα οι αρχαριοι οι οι ανέμπειροι, πηγαίνουν με 80 δεν ενοχλούν κανέναν.Εσύ ενοχλείσε που δεν τρέχουν ολοι σαν να οδηγάνε ασθενοφόρο.Συμφωνα βεβαια με τα στατιστικές το 70% των ατυχημάτων ειναι απο τα 17-25 με τους αντρες ως πιο επικινδυνους και οι επόμενοι είναι οι 58-80 λογο ηλικίας και για ΟΛΟΥΣ Η ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ...

Link.png Site: http://www.direct.go...ts''>Highway Code δεν ξέρω αν εσυ εδώ βλέπεις κατώτατα όρια ταχύτητας...

Link.png Site: και εδώ ο Γερμανικός που αναγράφει ξεκάθαρα σε σχέση με τον Αγγλικό οτι δεν υπάρχουν κατώτατα όρια, η κυκλοφορία δεν πρέπει να διακόπτεται (δηλαδη να πηγαινεις με 10), και η επιλογή ταχύτητας έχει να κάνει με την εμπειρία και την σιγουριά.

Επεξ/σία από slammingr
Δημοσ.

@slamingr: Δεν το εχω ψαξει νομικά. Για να το γραφεις ότι δεν υπάρχουν κάτω ορια, φαντάζομαι θα έχεις δίκιο. Το θεμα όμως, ειναι λίγο αόριστο. Δηλαδή υπάρχει αυτό που γραφεις, ότι δεν πρέπει να ενοχλείς την κυκλοφορία. Ο αλλος όμως και με 10 να πήγαινει μπορεί παντα να επικαλεστεί ότι τόσο του επιτρέπουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Φιλος μου στην Νεα Υόρκη συγκεκριμενα μου έχει αναφέρει ότι έχουν ριξει πρόστιμα σε ατομα που κινούνταν πολυ αργα σε βαθμο να ενοχλούν την κυκλοφορία. Στην Ελλάδα δε θα το δεις ποτε αυτό. Θα αρχίσω να κινουμε λοιπόν με 10 χιλιόμετρα , θα σπαω τα @@ ολων προκαλοντας αργα η γρήγορα ατύχημά κάποιων που θα με προσπερνάνε και θα ειμαι και καλυμενος νομικά.. Και θα τους βριζω και ολους, ως κωλοπαιδα όπως κάνουν οι παραπάνω, γιατί τρέχουν μιας και η δικη μου οδηγική ικανότητά μου υπαγορεύει να κινουμε με 10, και ολοι ΟΦΕΊΛΟΥΝ να σεβαστούμε την δικη μου ανικανότητά μιας και πλην των άλλων ειμαι και νόμιμος (αφού δεν υπάρχουν κάτω ορια), ενώ ολοι οι άλλοι ειναι παράνομοι όταν με προσπερνάνε συνήθως σε συνθήκες πόλης.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.
άλλο 10 και άλλο 30-40 :P

Καθόλου. Σύμφωνα με τα παραπάνω ειμαι το ιδιο νόμιμος αφού δεν υπάρχουν κάτω ορια.

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

  • Super Moderators
Δημοσ.

με 40 μέσα σε κατοικημένες περιοχές είσαι σχεδόν στο όριο, είναι το "normal" νόμιμο...

 

και στο πιο πάνω post που έγινες quoted μιλάς για 30, μην πας στο τέρμα άκρο για να αποδείξεις κάτι...

  • Like 1
Δημοσ.
με 40 μέσα σε κατοικημένες περιοχές είσαι σχεδόν στο όριο' date=' είναι το "normal" νόμιμο...

 

και στο πιο πάνω post που έγινες quote μιλάς για 30, μην πας στο τέρμα άκρο για να αποδείξεις κάτι...[/quote']

Σε έχουν μπερδέψει λίγο καποιοι τρομπες που παρερμηνευουν και ειρωνεύονται αυτά που γραφω με γραφικές φωτογραφιες. Ξαναδιαβασε και θα δεις ότι δεν γραφω 30 μες στην πολη. Για την ακρίβειά δεν ανέφερα που. Το θεώρησα αυτονόητο ότι θα καταλάβουν ολοι ότι μιλαω για αυτοκινητόδρομο, δεδομένου ότι στην πολη το οριο ειναι 50, οπότε δεν μπορω να θεωρώ υπερβολικα λίγο το 30. (Αν και συνήθως ειναι για τα σημερινά δεδομένα , όχι παντα βεβαία). Εκεί που γραφω για πολη, αναφέρω συγκεκριμενα ότι πανε με 20.

Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι το θεμα κάποιων που τρέχουν ειναι πολυ λιγότερο ενοχλητικό απο πολλά αλλα που βλέπεις καθημερινά στην οδήγηση και που συχνα ειναι και νομιμα.

Γιατί δυστυχώς το πραγματικό πρόβλημα ειναι η παιδία μας. Εγω πριν βγω στο δρομο να οδηγήσω ειχα κανει 100δες χιλιόμετρα σε κατάλληλους χώρους, ώστε όταν θα βγω στην κυκλοφορια, να μη ειμαι ενοχλητικός για τους υπόλοιπους. Ειχα παντα στο μυαλό μου τους άλλους. Αντίθετα οι περισσότεροι, το μονο που κοιτανε ειναι η παρτη τους. Κρύβονται και πίσω απο τυπικότητες και νόμους και γραφούν εκθέσεις ιδεών σε φόρουμ (ενώ σπανίως οδηγούνε - τουλάχιστον για ορισμένους με αυτά που γραφούν ειμαι σίγουρος).

Το παράδειγμα που γραφω παραπάνω, το εφαρμόζουν πολοι. Δεν δινουν δεκάρα τι γίνεται πίσω τους. Στο πουλι τους. Και ειναι και νόμιμοι. Είσαι σε ένα φαναρι που ανάβει για 10 δευτερόλεπτα και περνάνε 2 αυτοκίνητα γιατί οι πρώτοι κιμούνται στο τιμόνι. Αργα αργα.. Στο πουλι τους που δε θα προλάβουν οι υπόλοιποι αφού αυτοι θα περάσουν. Επισεις νόμιμοι ειναι. Και σε μια γέφυρά με οριο 10 ολοι παράνομοι είμαστε. Αν κολησουμε τυπολατρικα στα ορια και στους νόμους καληνύχτα.. Ολοι το ξερουν ότι πλην των νέων αυτοκινητόδρομων σχεδόν όλα τα υπολοιπα σήματά / ορια στην Ελλάδα ειναι λάθος.

Ούτε ένας δεν υπάρχει εδω μέσα που να εχει κανει ταξίδι 100 χμ και να εχει τηρησει όλα τα ορια. Συμπεριλαμβανομένου αυτών που διαμαρτύρονται παραπάνω...

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Και επειδή το εχω πολυ φρέσκο:

Πριν 1 ωρα που επέστρεφα σπίτι, σε διασταύρωση αυτοκινητοδρόμου μεγάλης κίνησής, βλέπω μια γυναίκα οδηγο, της σβηνει στο φαναρι.(Πιθανότατα το έσβησε η ιδία να κανει οικονομία, το βλέπω συνέχεια..) Παει να το βαλει μπροστά τίποτα.. Απο πίσω χαμός, κορναρισματα, αυτή να μη μπορεί να το ξεκινήσει, αρχίζουν και την προσπερνάνε οι απο πίσω, οι 2 παρα τριχα να τρακαρουν μιας και προσπέρασαν ταυτόχρονα, ενας παραλίγο να χτυπήσει με τον αλλο που ερχόταν απο το αντίθετο ρεύμα στην προσπαθεια του να προλάβει το φαναρι. Η γυναίκα το κινει τελικά 2 μετρα και της ξανασβηνει σχεδόν στο μεσο της διασταύρωσης, εχει ξαναπιάσει κόκκινο .. Μεχρι εκεί σχεδόν τη λυπάμαι, λεω οκ ΔΕΝ ξερει να οδηγεί (αν σεβόταν τους υπολοιπους βεβαία θα είχε φροντίσει να μαθει πριν βγει σε δρομο). Εκεί που εκνευρίστικα ειναι όταν το πηρε απόφασή ότι δε μπορεί να το ξεκινησει, και αποφασίζουν να το παρει ενας ηλικιωμενος / πάππους (πατερας της μαλλον ,ούτε αυτή ήταν μικρή) που ήταν στη θέση του συνοδηγού. Λοιπόν βγήκαν απο το αυτοκινητο να αλλάξουν θέσεις με χαρακτηριστικα θεοαργες κινήσεις. Για να καταλάβετε είχε ξανα ανάψει πράσινο και ακόμα δεν είχαν ξεκινήσει.Είχαν σταματήσει τοση ωρα την κυκλοφορία και κυριολεκτικά στα @@ τους. Το αμάξι δεν είχε κανένα πρόβλημα. Μόλις έβαλες μπρος ο πάππους έφυγε μια χαρά..

Αυτος ειναι ο κλασικός ο Έλληνας, και παω στοίχημα σε καποιο φόρουμ θα γραφει για τα τσογλάνια με τα φιατ που τρέχουν και δημιουργούν πρόβλημα...

 

Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

ναι στην γερμανια αν πεταχτει σκυλος τον πατας, την ζημεια την πληρωνει η ασφαλεια του κατοχου του σκυλου.Συμφωνα με τον νομο ειναι πιο επικινδυνο να κανεις ολικο φρεναρισμα και να θεσεις σε κινδυνο και τους αλλους οδηγους...αν βεβαια βρεθει αγριογουρουνο μπροστα σου,κατι το οποιο δεν ειναι σπανειο, τοτε εννοειτε πως δεν θα το πατησεις γιατι ποιο πολυ ζημεια θα παθει το αυτοκινητο παρα το αγριογουρουνο..

 

Τώρα δεν μας τα γράφεις καλά. Δηλαδή στην περίπτωση του σκύλου εφαρμόζεις τον νόμο,ο οποίος με γνώμονα την ασφάλεια των γύρω οδηγών σε καλύπτει αν τον πατήσεις, ενώ στο αγριογούρουνο παρανομείς και πατάς φρένο και ρισκάρεις να κολήσουν πίσω σου οι 10, 100, 1000 οδηγοί όπως λες. Εκτός και αν υπάρχει κάποιος διαχωρισμός στον ίδιο τον νόμο και στην περίπτωση του αγριογούρουνου ή κάποιου μεγάλου ζώου, σου λέει "πάτα φρένο και ρίσκαρε γιατί αν το χτυπήσεις θα πάθεις μεγάλη ζημιά".

 

Μου φαίνεται λίγο περίεργη η ερμηνεία που δίνεις στον συγκεκριμένο νόμο-τον οποίο σαφώς και δεν γνωρίζω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...