brdj Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Εγώ πάντως θα ήθελα να βγουν φανάρια που να ρίχνουν μπάτσες σε όποιον περνάει με κόκκινο. Πέρασες με κόκκινο???? ΦΤΑΠ, άρπα την παλιοκάγκουρα..... Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι μερικά άτομα πρέπει να τα αναγκάσεις να υπακούσουν στο κοινό καλό. Μια χαρά σύστημα είναι και μακάρι να υπήρχε ήδη. Εγώ προσωπικά θα είχα έναν φίλο παραπάνω αν το αυτοκίνητο που τον είχε τρακάρει είχε αυτό το σύστημα... 1
butters Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Πρέπει να το εξελίξουν κι άλλο το θέμα.Να παίρνει πρέφα το κάρο αν πάει να οδηγήσει μοσκιός και να μην ξεκινάει καν.Όπως έχουν μερικά μοντέλα ανιχνευτή αλκοόλης να έχουν και ανιχνευτή ηλιθιότητας.Για να έχουμε πιθανότητες και οι υπόλοιποι να ζήσουμε περισσότερο. Όλοι κάνουνε λάθη στο δρόμο. Όποιος δεν το παραδέχεται αυτό είναι εκτός πραγματικότητας. Ο καλύτερος οδηγός πάντα θα έχει την πιθανότητα της χειρότερης επιλογής. Το θέμα είναι πόσο περιορίζει την πιθανότητα αυτή και κατά πόσο "εκβιάζει" γενικά το ενδεχόμενο του λάθους, που φυσικά είναι θέμα παιδείας. Οι 2 πίστες σε όλη τη χώρα είναι αστείο να λέμε ότι καλύπτουν όσους θέλουν γρήγορη οδήγηση. Σε ποια αυτοκίνητα υπάρχει ήδη αυτό το σύστημα; Εκτός των Volvo Είναι πολύ ενδιαφέρον το πως θα εφαρμοστεί, γιατί και σε άλλες περιπτώσεις εφαρμόζονται τεχνολογίες (όπως τα paddles για τις ταχύτητες), άλλες φορές με επιτυχία και άλλες όχι όπως θα περιμέναμε..
giokspy Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Είσαι σε καποιο δρομο ταχειας κυκλοφορειας με κίνηση και ξαφνικά πετάγεται μια γάτα, κατι οχι ιδιαιτερα σπανιο, δεν θα προκάλεσεις καραμπολα? εκτός αν δεν ενεργοποιηται με μικρά ζώα-αντικειμενα Sent from my iPad using Insomnia
linouksas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Έχω τις αμφιβολίες μου για το σύστημα και το πώς θα υλοποιηθεί... Τι θα γίνεται στις περιπτώσεις που ο οδηγός αντί για φρενάρισμα πανικού θα πρέπει να αποφύγει το εμπόδιο με γκάζι και τιμόνι; Ή σε περιπτώσεις όπου έχει χαθεί ο έλεγχος (π.χ. το αυτοκίνητο έχει γυρίσει μούρη σε εμπόδιο) και εγώ θέλω να το διορθώσω; Επίσης, ποιοι θα είναι οι χρόνοι απόκρισης του συστήματος; Π.χ. αν περάσει μπροστά από το αυτοκίνητο από τον αέρα ένα χαρτόκουτο, το σύστημα θα δει εμπόδιο και θα προχωρήσει σε φρένο πανικού; Και τότε ο πίσω θα καρφώνεται πάνω σου χωρίς λόγο; Τι γίνεται όταν για κάποιο λόγο το σύστημα υπολειτουργήσει; Τέλος έχει γίνει κάποιος έλεγχος για το αν οι μπροστά θα τρώνε κάποιο είδος επικίνδυνης ακτινοβολίας από τους πίσω? Ή θα γίνει όπως στα κινητά που όταν σε 100 χρόνια ψοφάμε ομαδικά από τους καρκίνους, τότε θα έρθει η Ιατρική και θα πει "σύμφωνα με έρευνες 100 ετών, τελικά η ακτινοβολία των κινητών είναι πιο επικίνδυνη από το τσιγάρο" κτλ..
pournaras Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Είσαι σε καποιο δρομο ταχειας κυκλοφορειας με κίνηση και ξαφνικά πετάγεται μια γάτα, κατι οχι ιδιαιτερα σπανιο, δεν θα προκάλεσεις καραμπολα? εκτός αν δεν ενεργοποιηται με μικρά ζώα-αντικειμενα Sent from my iPad using Insomnia Οχι αν τα αλλα αυτοκινητα κρατανε τις αποστασεις ασφαλειας. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι ποια η διαφορα του να πατησει μονο του το αυτοκινητο φρενο, απο το να δεις εσυ ξαφνικα τη γατα, και απο το ξαφνιασμα να πατησεις αποτομα φρενο, παλι δε θα προκαλεσεις καραμπολα (αν τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα σου) ; Επισης, τι γινεται αν χωρις το συστημα αυτο, πας με 120 στο δρομο, δεις μια γατα και απο το ξαφνιασμα, στριψεις αποτομα το τιμονι για να την αποφυγεις χωρις να πατησεις φρενο; Λες να αφησει να περασεις ο Αγιος Πετρος; 1
john_avlakiotis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Καλά που σκατά έχετε πάρει δίπλωμα οι μισοί; Τουλάχιστον με λάδωμα.. Έχει άποψη τώρα και ο κάθε κάγκουρας έλληνας που τρέχει σαν τον βλάκα μέσα στην πόλη και περνάει τα stop αέρα.. "Άμα δω εμπόδιο θα πατήσω γκάζι και θα κάνω μία εκπληκτική μανούβρα", "και εγώ που θέλω να το παρκάρω με χειρόφρενο;". Γιαυτό σκοτώνονται τόσα παιδιά στην Ελλάδα, γιατί εκτός του ότι οι γονείς τους είναι βλάκες, δεν βάζουν το μυαλό τους να σκεφτεί. ΠΡΟΦΑΝΩΣ όταν βλέπεις εμπόδιο πατάς φρένο χαζέ έλληνα.. Άμα θες να τρέξεις πρόβλημά σου που θα βρεις πίστα, δεν θα μου το χρεώσεις εμένα με την ζωή μου επειδή είσαι τόσο άδειος και το μόνο που σε γεμίζει στην ζωή είναι να κάνεις τον μάγκα στην γκόμενα 5
BlackScorpionX Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Οχι αν τα αλλα αυτοκινητα κρατανε τις αποστασεις ασφαλειας. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι ποια η διαφορα του να πατησει μονο του το αυτοκινητο φρενο, απο το να δεις εσυ ξαφνικα τη γατα, και απο το ξαφνιασμα να πατησεις αποτομα φρενο, παλι δε θα προκαλεσεις καραμπολα (αν τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα σου) ; Επισης, τι γινεται αν χωρις το συστημα αυτο, πας με 120 στο δρομο, δεις μια γατα και απο το ξαφνιασμα, στριψεις αποτομα το τιμονι για να την αποφυγεις χωρις να πατησεις φρενο; Λες να αφησει να περασεις ο Αγιος Πετρος; ΓΑΤΑ;! Ειδικά για τα γατιά θα κρατήσω σταθερό το τιμόνι και θα περάσω από πάνω τους όπως έχει συμβεί ήδη μερικές φορές και ας πεθάνουν, δε με νοιάζει! Σιγά μη σκοτωθώ εγώ ή σιγά μην προκαλέσω ατύχημα για γατί! Άσε που πετάγονται στη μέση του δρόμου χωρίς λόγο, είναι τελείως χαζά τα γατιά και καμία σχέση με τα σκυλιά. Την πρώτη φορά που πάτησα γάτα, οδηγούσα σε ευθεία όλα καλά και βλέπω γατί στην άκρη του δρόμου να περιμένει, δεν πήγαινα πολύ γρήγορα και μόλις έφτασα κοντά της, τσουπ πετάχτηκε στο δρόμο. Ε, την πάτησα. Και να ήθελα να φρενάρω δεν προλάβαινα! Φίλος μου έλεγε ότι μόνο τα αρσερνικά έχουν τέτοιες τάσεις αυτοκτονίας αλλά δεν το έχω επαληθεύσει. Σε κάθε περίπτωση η γάτα είναι πολύ μικρή και δε νομίζω να την πιάνει το σύστημα! Για ζώα μεγαλύτερα της γάτας το συζητάμε, σκύλους, αγριογούρουνα κτλ Σε κάθε περίπτωση όπως είπαν και πιο πάνω, σημασία έχει η υλοποίηση. Φαντάζομαι όμως ότι για να γίνει υποχρεωτικό θα το έχουν δοκιμάσει σε διάφορες συνθήκες και δε νομίζω να φρενάρει απότομα σε μια γάτα ή ένα χαρτόκουτο ή μία σακούλα που πετάει στο δρόμο.
butters Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Εδώ πάντως http://goo.gl/DydPd ο συντάκτης λέει ότι το σύστημα παρεμβαίνει σε μεγάλο βαθμό την τελευταία στιγμή και όχι νωρίτερα... Στην αντίπερα όχθη, η προσοχή του οδηγού ίσως να αρχίσει να "υποβαθμίζεται", ειδικά στην πόλη, γιατί "αν υπάρχει θέμα, θα σταματήσει από μόνο του... ας συνεχίσω να μιλάω στο κινητό "
idomeneas26 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Οχι αν τα αλλα αυτοκινητα κρατανε τις αποστασεις ασφαλειας. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι ποια η διαφορα του να πατησει μονο του το αυτοκινητο φρενο' date=' απο το να δεις εσυ ξαφνικα τη γατα, και απο το ξαφνιασμα να πατησεις αποτομα φρενο, παλι δε θα προκαλεσεις καραμπολα (αν τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα σου) ; Επισης, τι γινεται αν χωρις το συστημα αυτο, πας με 120 στο δρομο, δεις μια γατα και απο το ξαφνιασμα, στριψεις αποτομα το τιμονι για να την αποφυγεις χωρις να πατησεις φρενο; Λες να αφησει να περασεις ο Αγιος Πετρος;[/quote'] Προφανως το συστημα θα δουλευει σε μικρες ταχυτητες μεσα στην πολη για παραδειγμα και περισσοτερο για να προλαμβανει ατυχηματα με πεζους κυριως.
xtrmsnpr Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 οοο ακτινοβολία..ραδιενέργεια..Θα πεθάνουμε...χαχαχαχα Περιμένετε να δείτε αντιδράσεις.. 1
armadilos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP (βλέπε Germany) θεσπίζει συνεχώς κανόνες "ασφαλείας", για να μπορούν οι ευρωπαϊκές (aka γερμανικές) εταιρείες να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς, σε σχέση με τα φθηνότερα και λιγότερο εξοπλισμένα κορεάτικα και ινδικά αυτοκίνητα.
john_avlakiotis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP (βλέπε Germany) θεσπίζει συνεχώς κανόνες "ασφαλείας", για να μπορούν οι ευρωπαϊκές (aka γερμανικές) εταιρείες να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς, σε σχέση με τα φθηνότερα και λιγότερο εξοπλισμένα κορεάτικα και ινδικά αυτοκίνητα. Οι νεφελιμ πότε έρχονται; 4
armadilos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Οι νεφελιμ πότε έρχονται; Καλή η πλακίτσα, δεν λέω. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν σε θεωρίες συνωμοσίας και τις νέες τάξεις πραγμάτων. Απλά προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Για προσπάθησε να πας να πουλήσες κάτι μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση και θα δεις πως είναι τα πράγματα. Όλα αυτά τα Euro NCAP πιστεύεις ότι είναι τυχαία σχεδιασμένα; Οι νεφελίμ δεν ξέρω πότε έρχονται, αυτό που ξέρω είναι ότι οι Γερμανοί έχουν έρθει και πάλι, απλά αυτή την φορά κινούνται πιο έξυπνα και κάνουν οικονομικό πόλεμο...
gassim Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Μέγαρα: 1500Ε είσοδος (δεν υπάρχει πλέον η ατομική είσοδος που υπήρχε παλιά οπότε ή κλείνεις όλη την πίστα ή περιμένεις τα open track days όποτε το θυμηθούν) Στον Άγιο Στέφανο πίστα για αυτοκίνητα δε θυμάμαι να υπάρχει. Στις Σέρρες είναι καλή αν είσαι κοντά. Αξίζει τον κόπο. μιλάς σαν να είναι κάποια ανάγκη η "αγωνιστική" οδήγηση που στην στερούν με το να μην σε αφήνουν να κάνεις μπατιλίκια στον δρόμο και άρα οφείλει κάποιος να σου φτιάξει πίστα που να πηγαίνεις και να βγάζεις το άχτι σου οικονομικά. Το να μην υπάρχει πίστα που σε εξυπηρετεί δεν σε νομιμοποιεί σε καμία περίπτωση να κάνεις αυτό που θεωρείς εσύ "αγωνιστική" οδήγηση στον δρόμο.
john_avlakiotis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2012 Ειλικρινά; Μπράβο τους, είναι έξυπνοι και θα επιβιώσουν, δεν βρίσκω γιατί είναι κακό αυτό.. Αν το κάναμε εμείς όλα οκ; Αλλά για το συγκεκριμένο θέμα πιστεύω ότι είναι κάτι αξιόλογο από πλευράς τεχνολογίας και καλώς που γίνεται Must. Τώρα ποιος είναι πίσω από τι, σαν τελικό αγοραστή δεν με νοιάζει ιδιαίτερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα