Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτά τα συστήματα δεν τα χρειάζεται ο Έλληνας οδηγός, όπως δεν χρειάζεται και το ABS αυτά είναι για τους κουλούς οδηγούς και όχι για τους πιλότους της Ελληνικής επικράτειας....

Δημοσ.

Εδώ στο Ελλάντα... που είσαι αριστερή λωρίδα, εθνική οδό, και είναι κάποιος που πάει με 70...

 

και εσύ πρέπει να πλησιάσεις στο 1 μέτρο για να αλλάξει λωρίδα αλλιώς θεωρεί ότι δεν ενοχλείσαι από την οδήγησή του και δεν κάνει στην άκρη (φυσικά για το σινιάλο με τα φώτα... ούτε λόγος... μιλάει είτε στην γκομενίτσα από δίπλα είτε στο κινητό)...

 

Τι θα γίνεται; Θα πηγαίνει κανείς στο 1 μέτρο για να μπορέσει να περάσει και το αυτοκίνητό του θα φρενάρει;

 

Την κάτσαμε εάν γίνει έτσι.

Δημοσ.

Το συμπέρασμα των φίλων πιο πάνω είναι πολύ σωστό...και εγώ προσωπικά πιστεύω πως κάτι τέτοιο είναι πιο επικίνδυνο παρά ασφαλές...σοβαρά μιλάμε...το αυτοκίνητο θα παίρνει πρωτοβουλεία?...

Και συγνώμη...αν κάπιος κοιμηθεί απο απέναντι και έρχεται κατα επάνω μου...αυτό θα τον δει πως έρχεται εμπόδιο και θα αρχίσει να φρενάρει...οπότε αντί εσύ να πατήσεις γκάζι ή να κάνεις καμιά μανούβρα θα περιμένεις απλά να "σκοτωθείς"...

Επίσης αυτό σημαίνει και το τέλος της "αγωνιστικής" οδήγησης...και με αυτό εννοώ καμιά φορά όταν έχεις όρεξη να απολαύσεις το αμάξι σου...ένα ανάποδο τιμόνι αν πας να κάνεις θα σε φρενάρει αμέσως...

 

Και για πληροφόρηση...συνήθως σκοτώνετε κάπιος επειδή φρέναρε...κανονικά αν έρχετε κάπιος απο απέναντι πρέπει να επιταχύνεις για να έχεις περισσότερες πιθανότητες...αλλα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ το κάνεις..ούτε εγώ θα το έκανα γιατί απο απλή διαίσθηση εκείνη την ώρα φρενάρεις ή κάνεις μανούβρα αν είσαι πιο συγρατιμένος και έμπειρος...ο πίσω να σε σκοτώσει είναι τραγικά μικρή πιθανότητα!!!

 

 

Κρίμα. Τίποτα δεν κατάλαβες από το σύστημα και πώς δουλεύει. Τεχνοφοβία και μπουρδολογία σε ένα ποστ μαζεμενα.

Δημοσ.

kai ποιος πληρωνει για τα εξτρα?? ο φορολογουμενος/πελατης φυσικα

 

ωραια προστασια απο την ευρωπαικη επιτροπη

 

αλλος ενας λογος να αυξηθουν τα μεταχειρισμενα και μαζι τα ατυχηματα

Δημοσ.

Ας μάθει πρώτα ο μέσος Έλληνας οδηγός την αλφαβήτα της οδήγησης που είναι η ζώνη και μετά σιγά σιγά θα κατανοήσει και την αυτόματη πέδηση.

Ευτυχώς που κάποια πράγματα μας επιβάλονται απο τους πιο προηγμένους λαούς και ακολουθούμε κι εμείς μπας και σωθεί καμιά ζωή.

  • Like 2
Δημοσ.

και λογικα αυτη η τεχνολογια μετα απο λιγα χρονια θα πρεπει να ειναι ενσωματωμενη σε καθε αυτοκινητο που κυκλοφορει στους δρομους. τι γινεται ομως με οσους δεν σκοπευουν να αλλαξουν αυτοκινητο για καμια δεκαρια χρονια ακομη? ας μην ξεχναμε την οικονομικη κατασταση στην οποια βρισκομαστε. οκ, σαν τεχνολογια θα ωφελησει στην μειωση των ατυχηματων, αλλα λογικα θα αυξανει αρκετα και την τιμη των αυτοκινητων.

Δημοσ.

τι γινεται ομως με οσους δεν σκοπευουν να αλλαξουν αυτοκινητο για καμια δεκαρια χρονια ακομη?

 

Ότι ακριβώς έγινε με όσους έχουν αυτοκίνητο χωρίς ABS(το οποίο έγινε υποχρεωτικό το 2005) ή χωρίς αερόσακο οδηγού(υποχρεωτικός από το 2000 περίπου).

  • Like 1
Δημοσ.

τι γινεται ομως με οσους δεν σκοπευουν να αλλαξουν αυτοκινητο για καμια δεκαρια χρονια ακομη?

Συνεχιζεις να οδηγεις το αμαξι σου για καμια δεκαρια χρονια ακομη :P

Δημοσ.

Στην Ελλάδα πάντως το συγκεκριμένο σύστημα θα εκσφενδονίσει κόσμο και κοσμάκι από παρμπρίζ αυτοκινήτων, ώσπου να καταλάβει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο (αν)εγκέφαλος Έλληνας οδηγός πως "οδηγάω", σημαίνει κι αυτόματα "φοράω ζώνη"!

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...