Hal9000 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Με στόχο πιο ασφαλή αυτοκίνητα και λιγότερα τροχαία ατυχήματα, η Ευρωπαική Ένωση θέσπισε νέους κανονισμούς σύμφωνα με τους οποίους όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν σύστημα αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος (AEB).Ο ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφαλείας (Euro NCAP) θα συμπεριλάβει την τεχνολογία AEB στα συστήματα που θα πρέπει να διαθέτει κάθε νέο αυτοκίνητο από το 2014 και μετά για την ευρύτερη διάδοση του. Όποιο αυτοκίνητο δε διαθέτει παρόμοιο σύστημα, θα είναι αδύνατο να λάβει αξιολόγηση πέντε αστεριών στην εκτίμηση ασφάλειας. Το σύστημα AEB χρησιμοποιεί ραντάρ, laser, ή βίντεο για να υπολογίσει μια επικείμενη σύγκρουση και να ενημερώσει κατάλληλα τον οδηγό. Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν προχωρήσει σε φρενάρισμα, το σύστημα αναλαμβάνει δουλειά και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο. Το αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε συνθήκες μεγάλης κίνησης ενώ είναι σε θέση να "εντοπίζει" και πεζούς και να προχωράει στο φρενάρισμα για αποφυγή δυστυχήματος. Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαικής επιτροπής, η υιοθέτηση του συστήματος AEB θα συμβάλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 27% το οποίο μεταφράζεται σε 8.000 θανάτους και στην εξοικονόμηση μεταξύ $6.05 με $9.7 δις δολλαριών κάθε χρόνο. Μέχρι σήμερα το 79% των αυτοκινήτων που διατίθονται στην Ευρώπη δεν είναι εξοπλισμένα με παρόμοια τεχνολογία. Site: wired.com 1
sargio01 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Με τη καθιέρωση οδικής παιδείας, θα μειωνόντουσαν τα τροχαία στο ελάχιστο. Επειδή όμως είναι πολλά τα λεφτά... Και έτσι όπως πάει η ψηφιακή τεχνολογία στα αυτοκίνητα, σε μερικά χρόνια το service τους θα είναι απλά το format 7
SPANK Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Συμφωνώ με τον φίλο ολα ειναι θέμα οδικής παιδείας μιας και μιλάμε για τον δρόμο, οποτε οτι και να βάλουν ακόμα και να σταματάει μονο του το αμάξι αμα υπάρχουν ανεύθυνοι οδηγοί θα έχουμε και ατυχήματα.
micos000 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 ΣΕΝΑΡΙΟ: Έχεις τοποθετήσει το σύστημα και πηγαίνεις αμέριμνος στον δρόμο. Ξαφνικά σου πετάγεται ένας σκύλος ενώ εσύ χαζεύεις και δεν τον βλέπεις. Το αυτοκίνητο σε ειδοποιεί αλλά επειδή δεν ανταποκρίνεσαι φρενάρει μόνο του. Λες πάλι καλά που έβαλες το σύστημα και έσωσες τον προφυλακτήρα σου και ίσως τα φώτα. Ξαφνικά σε φουντάρει κάποιος από πίσω που δεν έχει αυτό το σύστημα και χάζευε και αυτός το ίδιο πράγμα που χάζευες και εσύ (μάλλον κανένα θανατηφόρο κορμί ). 2
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 ΣΕΝΑΡΙΟ: Έχεις τοποθετήσει το σύστημα και πηγαίνεις αμέριμνος στον δρόμο. Ξαφνικά σου πετάγεται ένας σκύλος ενώ εσύ χαζεύεις και δεν τον βλέπεις. Το αυτοκίνητο σε ειδοποιεί αλλά επειδή δεν ανταποκρίνεσαι φρενάρει μόνο του. Λες πάλι καλά που έβαλες το σύστημα και έσωσες τον προφυλακτήρα σου και ίσως τα φώτα. Ξαφνικά σε φουντάρει κάποιος από πίσω που δεν έχει αυτό το σύστημα και χάζευε και αυτός το ίδιο πράγμα που χάζευες και εσύ (μάλλον κανένα θανατηφόρο κορμί ). To σεναριο θα ειχε ολοιδια εξελιξη αν δεν ειχε παρεμβει το συγκεκριμενο συστημα και εβλεπε το σκυλο ο ανθρωπος. Αν δεν τον εβλεπε και δεν υπηρχε το συστημα, παλι θα ειχες καταληξει στον φαναρτζη, με τη διαφορα οτι τα εξοδα θα τα πληρωνεις εσυ, ενω τωρα θα σε καλυπτει η ασφαλεια του πισω 7
oldnew Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 ΣΕΝΑΡΙΟ: Έχεις τοποθετήσει το σύστημα και πηγαίνεις αμέριμνος στον δρόμο. Ξαφνικά σου πετάγεται ένας σκύλος ενώ εσύ χαζεύεις και δεν τον βλέπεις. Το αυτοκίνητο σε ειδοποιεί αλλά επειδή δεν ανταποκρίνεσαι φρενάρει μόνο του. Λες πάλι καλά που έβαλες το σύστημα και έσωσες τον προφυλακτήρα σου και ίσως τα φώτα. Ξαφνικά σε φουντάρει κάποιος από πίσω που δεν έχει αυτό το σύστημα και χάζευε και αυτός το ίδιο πράγμα που χάζευες και εσύ (μάλλον κανένα θανατηφόρο κορμί ). Εγω νομίζω ότι το παραπάνω σενάριό θα ειναι το πλεον συνηθισμένο. Και εμένα εκεί πηγε το μυαλό μου. Δυστυχώς κάποια συστήματα για να δουλέψουν, απαιτηται να τα έχουν ολοι, αλλιώς μπορεί να οδηγισουν σε αντίθετα αποτέλεσματα, ασχέτως ποιος θα πληρώσει την ασφαλια. Αμα ο αποπισω με σκοτώσει, να το χεσω που θα με πληρώσει.. Αποστολή από SGS2 με τη χρήση Insomnia App
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Ηθικο διδαγμα του θρεντ: Οταν βλεπετε εμποδιο μπροστα, οπως σκυλο, αγελαδα, γαιδουρι, ΑΜΑΞΙ απτο αντιθετο ρευμα κλπ ΜΗΝ φρεναρετε--->βουρ στο ψαχνο, γιατι πισω σας υπαρχει παντα ενας μ@λ@κ@ς που χαζευει τον ουρανο ενω οδηγει και που σιγουρα δε θα φρεναρει και που σιγουρα θα σας τρακαρει και που πιθανοτατα θα σας σκοτωσει. Ε καλυτερα να πατε απο σκυλο, παρα απο τον πισω μ@λ@κ@, σωστο? Σοβαρολογειτε οτι ειναι προτιμοτερο να μην φρεναρετε οταν εχετε εμποδιο μπροστα/μετωπικα σας ωστε να αποφυγετε την πιθανοτητα να σας χτυπησει ενας υποθετικος απροσεκτος απο πισω? 8
Waldo_Vrs Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Το συμπέρασμα των φίλων πιο πάνω είναι πολύ σωστό...και εγώ προσωπικά πιστεύω πως κάτι τέτοιο είναι πιο επικίνδυνο παρά ασφαλές...σοβαρά μιλάμε...το αυτοκίνητο θα παίρνει πρωτοβουλεία?... Και συγνώμη...αν κάπιος κοιμηθεί απο απέναντι και έρχεται κατα επάνω μου...αυτό θα τον δει πως έρχεται εμπόδιο και θα αρχίσει να φρενάρει...οπότε αντί εσύ να πατήσεις γκάζι ή να κάνεις καμιά μανούβρα θα περιμένεις απλά να "σκοτωθείς"... Επίσης αυτό σημαίνει και το τέλος της "αγωνιστικής" οδήγησης...και με αυτό εννοώ καμιά φορά όταν έχεις όρεξη να απολαύσεις το αμάξι σου...ένα ανάποδο τιμόνι αν πας να κάνεις θα σε φρενάρει αμέσως... Και για πληροφόρηση...συνήθως σκοτώνετε κάπιος επειδή φρέναρε...κανονικά αν έρχετε κάπιος απο απέναντι πρέπει να επιταχύνεις για να έχεις περισσότερες πιθανότητες...αλλα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ το κάνεις..ούτε εγώ θα το έκανα γιατί απο απλή διαίσθηση εκείνη την ώρα φρενάρεις ή κάνεις μανούβρα αν είσαι πιο συγρατιμένος και έμπειρος...ο πίσω να σε σκοτώσει είναι τραγικά μικρή πιθανότητα!!!
argiris77 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Ηθικο διδαγμα του θρεντ: Οταν βλεπετε εμποδιο μπροστα, οπως σκυλο, αγελαδα, γαιδουρι, ΑΜΑΞΙ απτο αντιθετο ρευμα κλπ ΜΗΝ ΦΡΕΝΑΡΕΤΕ--->βουρ στο ψαχνο, γιατι πισω σας υπαρχει παντα ενας μαλακας που χαζευει τον ουρανο ενω οδηγει και που σιγουρα δε θα φρεναρει και που σιγουρα θα σας τρακαρει και που πιθανοτατα θα σας σκοτωσει. Ε καλυτερα να πατε απο σκυλο, παρα απο τον πισω μ@λ@κ@, σωστο? Σωστος φιλε..χαχα αν ο πισω ειναι γιδι ειτε εχει ο μπροστα το συστημα ειτε οχι παλι θα πεσει πανω σου..μην καταργουμε καθε εννοια τεχνολογικης εξελιξης στο ονομα της βλακειας του ανθρωπου. 2
Pantelwolf Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 το σεναριο θα ειχε την ιδια εξέλιξη + 1 σκύλο χαμένο ακόμη και αν δεν τον έβλεπε ο οδηγός και δεν είχε σύστημα, με το μπαμ θα πάταγε φρένο απότομα και ο αποπίσω θα έσκαγε πάνω του. Ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για πράγματα που μας πηγαίνουν μπροστά. Όσο θυμάμαι τη γκρίνια από τους γουαναμπη σουμάχερ οταν το abs έγινε στάνταρ.. "ΕΓΩ ΦΡΕΝΑΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ" πείτε το πολλές φορές μπας και το πιστέψετε. @sargio01 http://www.youtube.com/watch?v=cdgQpa1pUUE Δε θα χρειαζομαστε οδηγικη παιδεία 1
kifinas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Βέβαια δεν είναι τυχαία η φωτογραφία. Ήδη είναι στάνταρ εξοπλισμός στον πρωτοπόρο της ασφάλειας, Volvo, στα μοντέλα S60, S80, V40, V60, CX60, CX70 και αναμένεται να μπει σύντομα και στα υπόλοιπα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Και συγνώμη...αν κάπιος κοιμηθεί απο απέναντι και έρχεται κατα επάνω μου...αυτό θα τον δει πως έρχεται εμπόδιο και θα αρχίσει να φρενάρει...οπότε αντί εσύ να πατήσεις γκάζι ή να κάνεις καμιά μανούβρα θα περιμένεις απλά να "σκοτωθείς"... Αν και δεν ξερουμε πως ακριβως λειτουργει το συστημα σε τετοιες περιπτωσεις, το να φρεναρει δινει χρονο και σε εσενα αλλα κυριως στον αλλο να αντιδρασει. Το να συνεχιζεις εσυ με την ιδια ταχυτητα κατα πανω του απλα επισπευδει το τρακαρισμα. Οσο για μανουβρα, νομιζω μπερδευετε την ενοια του φρεναρισματος με την ενοια του "κλειδωματος" του τιμονιου. Επίσης αυτό σημαίνει και το τέλος της "αγωνιστικής" οδήγησης...και με αυτό εννοώ καμιά φορά όταν έχεις όρεξη να απολαύσεις το αμάξι σου...ένα ανάποδο τιμόνι αν πας να κάνεις θα σε φρενάρει αμέσως... Αυτο ειναι ενα πραγματικο προβλημα για τον Ελληνα. Μα να μη μπορει να κανει ενα αναποδο τιμονακι? Και για πληροφόρηση...συνήθως σκοτώνετε κάπιος επειδή φρέναρε...κανονικά αν έρχετε κάπιος απο απέναντι πρέπει να επιταχύνεις για να έχεις περισσότερες πιθανότητες...αλλα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ το κάνεις..ούτε εγώ θα το έκανα γιατί απο απλή διαίσθηση εκείνη την ώρα φρενάρεις ή κάνεις μανούβρα αν είσαι πιο συγρατιμένος και έμπειρος...ο πίσω να σε σκοτώσει είναι τραγικά μικρή πιθανότητα!!! Και σε αυτην την παραγραφο μαθαινουμε νεα πραγματα για την οδηγηση. Οταν κατι ερχεται μετωπικα κατα πανω σου, επιταχυνεις για να σωθεις. 1
iceman79 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Σίγουρα θα βοηθήσει σε μερικές περιπτώσεις πάντως όπως στην παρακάτω: (Προχωρήστε το στο 1:05) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sxtxGj0kK9E
Hal9000 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Και πόσες τέτοιες περιπτώσεις θα αποτελέσουν παρελθόν http://www.youtube.com/watch?v=wIiHc0MKGRw 1
Pantelwolf Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2012 επισης, αγωνιστικη οδηγηση + δημοσιος δρομος does not compute. αντε στην πίστα και πήγαινε με 300. να φύγετε, να πάτε αλλού κλπ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα