Προς το περιεχόμενο

Oculus Rift: Virtual Reality Headset για 3D Gaming


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενώ είμαι πολύ ένθερμος υποστηρικτής του OR, η αλήθεια είναι ότι όταν είδα το βίντεο... κουράστηκα.  Δηλαδή αν είναι να κουνιέσαι όλη την ώρα για να παίξεις ένα παιχνίδι πας και στο πάρκο για τρέξιμο. :-D

Πληκτρολόγιο+ποντίκι: ξεκούραστα πράγματα! Και OR για το immerse VR του θέματος.

Δημοσ.

9usi20oH4gk_SpCZ6f5ILWYZOFcyikYvVjfbZS1Z

 

http://www.wired.com/gadgetlab/2014/01/oculus-rift

 

http://www.polygon.com/2014/1/7/5284258/oculus-unveils-rift-prototype-with-positional-tracking-and-mysterious

 

good stuff, δειτε τα.

και, 15 του μηνου, more good news
 

 

agenda_grid.png

 

 

Valve designer Brian Coomer says the company is "days away" from releasing a VR software development kit that will give game makers a standard way to provide an interface for VR controllers.

The kit will be released at Valve's forthcoming Steam Dev Days conference due to take place on 14-15 January in Seattle.

http://www.bbc.co.uk/news/technology-25661997

 

 

 

 

===

 

 

Oculus Rift και εξομειωτής οδήγησης στο τελευταίο κομμάτι του video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=R9Eni2Z7dcI&feature=youtu.be

 

 

αυτα δεν ειναι εξομοιωτες, ειναι παιχνιδακια (f1 2012 και dirt3) :D

 

Οι του ASSETTO CORSA, (μακραν ο πιο ενδιαφερον εξομοιωτης αυτη τη στιγμη στα pc), εχουν δηλωσει την υποστηριξη τους στο OR.

ολοι οι αλλοι -συγκριτικα- αδιαφοροι ;)

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Oculus Rift Devkit #2

 

Φρεσκα κουλουρια

 

rnsimn.png

 

  • Cristal Cove model with polished external look
  • 1920*1080p AMOLED
  •  external camera
  • consumer version unlikely in 2014
  • preorders will be available on OculusVR website today, first shipments July of 2014 [first come, first serve]
  • supported refresh rates 75Hz, 72Hz, and 60Hz
  • 440g without its cable
  • $350
 

 

ytygsf.png

 

 

 

http://www.oculusvr.com/dk2/

  • Like 3
Δημοσ.

μισό κιλό στο κεφάλι δεν το λες λίγο, ειδικά μάλιστα όταν το βάρος κρέμεται μπροστά (ενώ πχ στα headset η δύναμη ασκείται κάθετα στο κεφάλι)

 

η external camera νομίζω είχα διαβάσει είναι για πληρέστερη εξομοίωση... ας με διορθώσει / συμπληρώσει κάποιος που γνωρίζει περισσότερα 

Δημοσ.

Το βάρος μοιράζεται σε όλο το κεφάλι λόγο του strap. Είναι λίγο πιο βαρύ από το DK1.

 

Από φυσικής απόψης, είναι αδύνατον αυτό. Μπορεί το strap να κρατάει αντίσταση από πίσω (όπως πχ και τα κράνη ασφαλείας στις βιομηχανίες), άλλα η δύναμη θα ασκείται κάθετα μπροστά από τα μάτια. Και ναι μεν ως τώρα όλα τα reviews λενε ότι το βάρος δεν είναι τίποτα, άλλα από όσο έχω δει ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αναφέρει ότι έπαιζε για 1-2 ώρες...

 

edit: για να το εξηγήσω καλύτερα (αν και πιστεύω καταλαβαινόμαστε, δεν είναι rocket science), το ότι μπορεί μία δύναμη να εξισορροπεί μία άλλη, δεν σημαίνει ότι οι δυνάμεις θα παύουν να ασκούνται συνεχώς. Εν προκειμένου όμως, βλέποντας το design, είμαι σχεδόν βεβαίως ότι πλήρης εξισορρόπηση της ροπής που ασκεί το "κουτί" της οθόνης με το strap, είναι αδύνατη. Το τελευταίο που θα ήθελαν οι χρήστες είναι πόνοι στον αυχένα...

  • Like 1
Δημοσ.

4K δύσκολο για μερικά χρόνια, αλλά νομίζω ότι το consumer version θα είναι 1440p που είναι υπεραρκετό για ευχάριστη εμπειρία VR.

 

 

12,500 DK2 sold in 36 hours.

 

http://vrfocus.com/archives/1467/12-5k-rift-dk2s-sold-first-36-hours-oculus-confirms/

 

 

Από φυσικής απόψης, είναι αδύνατον αυτό. Μπορεί το strap να κρατάει αντίσταση από πίσω (όπως πχ και τα κράνη ασφαλείας στις βιομηχανίες), άλλα η δύναμη θα ασκείται κάθετα μπροστά από τα μάτια. Και ναι μεν ως τώρα όλα τα reviews λενε ότι το βάρος δεν είναι τίποτα, άλλα από όσο έχω δει ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αναφέρει ότι έπαιζε για 1-2 ώρες...

 

edit: για να το εξηγήσω καλύτερα (αν και πιστεύω καταλαβαινόμαστε, δεν είναι rocket science), το ότι μπορεί μία δύναμη να εξισορροπεί μία άλλη, δεν σημαίνει ότι οι δυνάμεις θα παύουν να ασκούνται συνεχώς. Εν προκειμένου όμως, βλέποντας το design, είμαι σχεδόν βεβαίως ότι πλήρης εξισορρόπηση της ροπής που ασκεί το "κουτί" της οθόνης με το strap, είναι αδύνατη. Το τελευταίο που θα ήθελαν οι χρήστες είναι πόνοι στον αυχένα...

 

 

Έχει foam μπροστά οπότε δεν πιέζει τα ζυγωματικά. Στα επίσημα forums έχω διαβάσει καμμένους που χουν κλείσει 13ωρα και 18ωρα στο rift :P

Δημοσ.

Έχει foam μπροστά οπότε δεν πιέζει τα ζυγωματικά. Στα επίσημα forums έχω διαβάσει καμμένους που χουν κλείσει 13ωρα και 18ωρα στο rift :P

 

whhhhaaaaaaaattt ?? :D

Δημοσ.

Όταν βγει σε 4K τα ξαναλέμε, παρόλα αυτά θα 'θελα να το δοκιμάσω και τώρα, απλά ακόμα και το 1080P δεν είναι αρκετό.

Νομίζω οτι η εμπειρία του ΟR εστω κ στα 1080p θα είναι κατα πολύ ανωτερη από οποιαδήποτε αλλη μπροστα σε μια οθόνη ετω κ 4κ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...