Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η τεράστια πολυεθνική και μέγας χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων με έχει εξαπατήσει και με τυραννά εδώ και 1 μήνα.

 

Θα σας αναφέρω με 2 λόγια τι μου έχει συμβεί:

 

Πριν από λίγο καιρό αγοράζω μια οθόνη την T27A750, το κριτήριο που την πήρα ήταν επειδή είδα στα χαρακτηριστικά που περιγράφει το κατάστημα ότι έχει refresh rate 120 Hz, τελικά ήταν στα 60 Hz, κάλεσα το κατάστημα και μου ανέφεραν ότι έχω δίκιο, τα χαρακτηριστικά όμως τους τα δίνει η Samsung.

 

Μου ανέφεραν ότι πρέπει να μιλήσουν μαζί τους για να την επιστρέψω είτε για αντικατάσταση είτε για αποζημείωση, τους έστειλα γραπτή ενημέρωση για την παραπλάνηση και με κάλεσαν από την Samsung για να μου πουν ότι λειτουργεί στα 120 Hz αλλά μόνο με 3D !

 

Εκεί γίνομαι έξαλλος, τους αναφέρω ακριβώς το τι περιγράφουν και τι αγόρασα, στο επίσημο site τους δεν το αναφέρουν αυτό το χαρακτηριστικό οπότε δεν υφίσταται και ζήτησα την επιστροφή της οθόνης και την πλήρη αποζημείωση μου.

 

Μετά από περίπου 5 ημέρες με καλούν από το κατάστημα που την αγόρασα και την παραλαμβάνουν για να την πάνε στην Samsung, μου κόβουν δελτίο επιστροφής ώς αποδεικτικό και περιμένω 15 ημέρες όσο μου είπαν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ώστε να πάρω τα χρήματα.

 

Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, καλώ τους ρωτό και μου λένε δεν μας έχουν ενημερώσει ακόμη από την Samsung, καλώ την ίδια την Samsung και μου λένε τους έχουμε ενημερώσει, ξανακαλώ την επόμενη μέρα το κατάστημα τίποτα μου λένε, ξανακαλώ την Samsung και τους λέω πως με πληροφόρησαν ψευδός , ζητώ να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο και όχι με το παιδί που εξυπηρετεί στο κέντρο γιατί δεν μπορεί να με βοηθήσει και μου λέει θα ενημερώσω και θα σας καλέσει.

 

Τώρα είμαστε στην 21 ημέρα αφού παρέδωσα την οθόνη τους ανέπαφη με την συσκευασία της και αυτός ο κολλοσός, ο μέγας χορηγός, δεν μπορεί να μου επιστρέψει το ευτελές ποσό των 575 € και μου παίζει κρυφτούλι.

  • Like 2
Δημοσ.

δεν έχεις να κάνεις με την Samsung αλλά με το κατάστημα, έχεις κάνει μια συναλλαγή δεν σε άρεσε για το α,β, λόγο και την επιστρέφεις πίσω στο κατάστημα, πρέπει να πιέσεις το κατάστημα

Δημοσ.

Το ρεφρες 120 δεν ισχυει μονο στα 110βολτ 60χερτζ?

Λιγο περιεργο φαινεται.

Περιεργο και για την σαμσουνγκ γιατι 2 φορες ειχα προβλημα με οθονη τους και τις δυο μου εφεραν απευθειας αλλη -νεοτερο μοντελο- χωρις κιχ.

Εκτος και αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας λογω κρισης.

Δημοσ.

Το κατάστημα πρέπει να πάρει το οκ από την Samsung και μετά θα μου δώσει τα χρήματα, αλλά δεν έχει γίνει ακόμη.

 

tigergreg υπάρχει το μοντέλο S27A750D το οποίο αναφέρει ξεκάθαρα ότι μέσω display port δίνει real 120 Hz όπως είσαι στα windows.

 

Στην δική μου περίπτωση στο manual του κατασκευαστή το αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο μέγιστος ρυθμός ανανέωσης στην ανάλυση 1920*1080 είναι 60 HZ

Δημοσ.

έχω αλλά δεν θα ήθελα να εκθέσω το κατάστημα διότι μου έχουν φερθεί πολύ καλά και προσπαθούν πάντα να με εξυπηρετήσουν, μπορώ όμως να σας παραθέσω από το επίσημο site της samsung GR το manual της οθόνης

 

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201105/20110517191300906/BN46-00078A-Gre.pdf

 

Στο οποίο εάν πάτε στη σελίδα 20 αναφέρει κατά λέξη:

 

Η βέλτιστη ανάλυση οθόνης είναι 1920x1080@60Hz, Ο βέλτιστος χρονισμός στην κατακόρυφη ανάλυση είναι 60 Hz,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις βάλει λάθος βάση σε αυτή την συζήτηση συγνώμη κιόλας... Η Samsung δεν έχει καμιά υποχρέωση απέναντι σου.Ο μόνος πραγματικά υπεύθυνος είναι το κατάστημα που την αγόρασες.. Το ότι σε έχουν να περιμένεις το οκ από την samsung σημαίνει ότι σε έχουν κάνει μπαλάκι και σε κοροϊδεύουν και οι δυο.. Αυτό είναι το ένα αυτό λέει ο νόμος αυτοί μπορεί να μην τα βρουν ποτέ.Εσύ όμως θέλεις τα χρήματα σου πίσω.. και έπρεπε να τα έχεις πάρει..

Το δεύτερο κ πάλι συγνώμη όταν ανοίγεις ενα θέμα για να μοιραστείς κάτι πρέπει να είσαι οσο το δυνατόν πιο αναλυτικός κ αποφασισμένος για να τα δημοσιεύσεις όλα αντικειμενικά όσο γίνεται και με στοιχεία.Αυτό είναι κ το νόημα του να το κάνεις αυτό σε μια κοινότητα αλλιώς κοιτάς μήπως τους πιέσεις απλά με αυτόν τον τρόπο και όχι για να πληροφορήσεις κ τους υπολοίπους οι υπόλοιποι όμως συμμετέχουν και δεν είναι δίκαιο γι'αυτους.

Το τρίτο αύριο κιόλας μέσω internet κανε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και ζήτα και τα χρήματα σου έντοκα, μέσα στην εβδομάδα θα έχεις λύσει το πρόβλημα σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.. αλλιώς σε λίγο θα αρχίσουν τα γνωστά καλοκαιρινά,ότι λείπουν διακοπές οι υπεύθυνοι κλπ..

 

Σεβαστές οι επιλογές σου αλλά κ τα πράγματα νομίζω ότι είναι καλό να τοποθετούνται στην σωστή τους βάση..

..Φιλικά.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 2
Δημοσ.

Το καταστημα που λες οτι σε εξυπηρετει σε εχει κανει μπαλακι προς το παρον. Επρεπε αμεσως να σε αποζημιωσουν. Αν εχουν καλους η κακους συνεργατες δεν ειναι δικο σου θεμα. Σε παρομιο προβλημα που ειχα με πηραν τηλεφωνο απο το καταστημα για επιστροφη χρηματων χωρις να εχουν στα χερια τους τη συσκευη η οποια ηταν και αυτη samsung. Δε φταιει σε τιποτα η samsung εδω.

Δημοσ.

Απλός το κατάστημα δεν έχει την πιστωτική ευχέρεια, την χρηματική άνεση, δεν θέλει, οπότε μπορεί να περιμένει την δικιά του αποζημίωση από τον προμηθευτή, αρα να έχεις καλή υπομονή ....

Δημοσ.

Το κατάστημα έχει την ευθήνη.

Σε άλλο φόρουμ για παρόμοια υπόθεση,έχουμε κάνει ομαδική αγωγή και έχει γίνει στο κατάστημα και όχι στην αντιπροσωπεία.

  • Super Moderators
Δημοσ.

συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλλήσαντες, το κατάστημα φταίει σε αυτή την περίπτωση, όχι βέβαια ότι το support της Samsung είναι κάτι της προκοπής στην Ελλάδα, gtpk είναι...

Δημοσ.

Μια χαρά τα λέει ο φίλος

 

http://www.samsung.com/gr/support/model/LT27A750EX/EN-techspecs

 

Το λέει ξεκάθαρα ότι είναι 120Hz στο samsung.com/gr

Θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω ...αν και πιστεύω ότι είναι πολύ καλή ευκαιρία να διεκδικήσεις στα ίδια λεφτά μια πολύ ακριβότερη οθόνη ;)

 

Πρέπει να πατήσετε εκεί που λέει "Δείτε τον πίνακα"

Δημοσ.

Τελικά σήμερα αποζημιώθηκα πλήρως, έχετε δίκιο παιδιά για το κατάστημα , το οποίο ήταν το Mgmanager, απλά με έκανε μπαλάκι τελικά όμως μου επέστρεψε τα χρήματα, έτσι γίνεται όταν μπλέκεις με μικρά καταστήματα χωρίς support.

 

Απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση τα στοιχεία της οθόνης όπως ανέφερα τους τα δίνει η samsung οπότε εκεί πάτησαν και αποποιήθηκαν τις ευθύνες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...