Προς το περιεχόμενο

Καθαρισμός εσωτερικού ενός αυτοκινήτου


panosno1com

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Nah...εδώ είσαι,άλλα με μεταφορικά κρίνεται ασύμφορη η αγορά.Εκτός και αν αγοράσεις αρκετά πράγματα οπότε κάνεις απο εκεί απόσβεση...

To κλασικό chamois δέρμα δέν ενδείκνυται για το αμάξωμα.Για τα τζάμια και τις εσωτερικές επιφάνειες πάντως είναι ταμάμ.

 

Άν πάντως επενδύσετε σε ένα καλό σφουγγάρι και μια mf πετσέτα, κάνετε την ζωή σας πιο εύκολη.Προσωπικά έχω μειώσει το πλύσιμο-στέγνωμα-καθάρισμα στα 30'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ευχαριστω θα το ψαξω! γιατι βλεπω λεει δεν ειναι αμεσα διαθεσιμο θα κοιταξω σε καταστηματα μηπως το βρω ήβρω κατι παρομοιο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο στεγνωμα εχω ενα προβληματακι ,δεν μπορω να χειριστω το λεγομενο "πέτσινο" μολις μαζεψει πολυ νερο! οσο δυναμη και να βαλω δεν στραγγιζει με συνεπεια να μην απορροφαει το μεγιστο νερο που μπορει ! Υπαρχει καποια αλλη καπως οικονομικη λυση; το πετσινο που λεω ειναι απο δερμα ή δερματινη εστω...δε θυμαμαι ακριβως!

 

Παρε μια καλη πετσετα, μικροινων, καλη ομως γιατι αν ειναι μουφα και δεν κανεις τιποτα και υπαρχει κινδυνος να γεμισεις αραχνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mf πετσετα εννοεις μικροινων; Εδω που μπορουμε να βρουμε; εννοω Ελλαδα... πουθενα? :P η πετσετα δεν κανει για τα τζαμια ομως; ή στα τζαμια συνισταται το πέτσινο ; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mf πετσετα εννοεις μικροινων; Εδω που μπορουμε να βρουμε; εννοω Ελλαδα... πουθενα? :P η πετσετα δεν κανει για τα τζαμια ομως; ή στα τζαμια συνισταται το πέτσινο ; :P

 

Κοιτα στο http://swell.gr/car/index.php

Κανει και για τα τζαμια κανονικα.

Αν θες κατι καλο, παρε τις πολυ μεγαλες, δεν τις τριβεις πανω στο αμαξι, απλα τις ακουμπας σε καθε σημειο να μαζεψουν νερα. Σαν αυτην :http://swell.gr/car/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-vmbright.tpl&product_id=499&category_id=20&option=com_virtuemart&Itemid=72.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνώμη μου είναι να πάρεις από πράκτικερ μια 4άδα mf πανάκια (guard) με 6-7ευρώ πόσο έχουν δεν θυμάμαι, και μιας και το αμάξι είναι καινούργιο μπορείς να τα κάνεις όλα με νερό. Βάζεις το mf μέσα στο νερό στραγγίζεις καλά και κάνεις όλα τα πλαστικά μέρη (με σωστή σειρά εννοείτε).

 

Αν τώρα σου προκύψει πρόβλημα, πχ λεκές σε κάθισμα ή πλαστικά τότε μπορείς να πάρεις ένα καθαριστικό ταπετσαρίας και ταμπλό, αλλά τα περισσότερα με νερό χλιαρό και υπομονή βγαίνουν.

 

Κατ εμέ δεν υπάρχει λόγος να δώσεις τόσα λεφτά για ένα προϊών detailing μιας και δεν ασχολείσαι με το άθλημα τόσο βαθιά. Με απλά πράγματα κάνεις την δουλειά σου. Και κάτι άλλο, αν τελικά παρασυρθείς και μπεις στο car detailing (την ασχολία/χόμπυ αυτή εννοώ) τότε πρέπει να ξέρεις ότι είναι πολύ ακριβό χόμπυ...γιατί δεν σταματάει/τελειώνει ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνώμη μου είναι να πάρεις από πράκτικερ μια 4άδα mf πανάκια (guard) με 6-7ευρώ πόσο έχουν δεν θυμάμαι, και μιας και το αμάξι είναι καινούργιο μπορείς να τα κάνεις όλα με νερό. Βάζεις το mf μέσα στο νερό στραγγίζεις καλά και κάνεις όλα τα πλαστικά μέρη (με σωστή σειρά εννοείτε).

 

Αν τώρα σου προκύψει πρόβλημα, πχ λεκές σε κάθισμα ή πλαστικά τότε μπορείς να πάρεις ένα καθαριστικό ταπετσαρίας και ταμπλό, αλλά τα περισσότερα με νερό χλιαρό και υπομονή βγαίνουν.

 

Κατ εμέ δεν υπάρχει λόγος να δώσεις τόσα λεφτά για ένα προϊών detailing μιας και δεν ασχολείσαι με το άθλημα τόσο βαθιά. Με απλά πράγματα κάνεις την δουλειά σου. Και κάτι άλλο, αν τελικά παρασυρθείς και μπεις στο car detailing (την ασχολία/χόμπυ αυτή εννοώ) τότε πρέπει να ξέρεις ότι είναι πολύ ακριβό χόμπυ...γιατί δεν σταματάει/τελειώνει ποτέ.

 

Τα mf απο το practiker κανουν μονο για το εσωτερικο, πλαστικα κτλ. Για εξωτερικο στεγνωμα ΔΕΝ κανουν. Γενικα για την τιμη τους ειναι αψογα, αλλα για εξωτερικο στεγνωμα καλυτερα το πιο φτηνο mf απο ενα καταστημα με detailing.

Εγω εχω καμια 10ρια απο το πρακτικερ τα οποια τα χρησιμοποιω για πλαστικα/εσωτερικο/ζαντες κτλ.

 

Προσοχη με αυτα σε σημεια οπως το πλαστικο του κοντερ, οθονες ηχοσυστηματος καθως γεμιζουν αραχνες ευκολα, ειδικα με τα πανακια του praktiker.

 

Για το car detailing γενικα οντως φευγουν αρκετα λεφτα αλλα καλυτερα να μην το πλυνεις καθολου αν ειναι να το κανεις λαθος.

Αν ακολουθεις απλα 2-3 βασικους κανονες (πχ 2 κουβαδες) δεν ειναι απαραιτητο να χαλας πολλα λεφτα και να εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα με λιγα λεφτα.

 

Ειδικα για καινουργιο αυτοκινητο αν προσεχεις μερικα πραγματα δεν θα εχεις κανενα προβλημα για πολυ καιρο.

 

Ενδεικτικα 1) μακρια απο πλυντηρια με βουρτσες και τυχαια πλυντηρια γενικα.

2) πλυσιμο σωστο με 2 κουβαδες

3) καλο στεγνωμα

4) εσωτερικο απλα πραγματα

5) μια καλη προστασια για το χρωμα.

 

 

Το μονο που χρειαζετε λεφτα απο αυτο ειναι το 3) για μια καλη mf πετσετα για στεγνωμα και το 5) για καποιο κερι/sealant το οποιο βεβαια κραταει παρα πολυ καιρο. Ολα τα υπολοιπα ειναι οικονομικα, αρκει να το κανεις σωστα.

Edit: και ενα καλο σφουγγαρι για το πλυσιμο αλλα δεν ειναι πολλυ ακριβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναφερόμουν μόνο στο εσωτερικό...

 

κοίτα δεν είναι μόνο αυτά, αυτά είναι τα αρχικά, μετά θα θες το κεράκι σου, μετά θα ανακαλύψεις τι είναι αράχνη, θα τα χώσεις σε αλοιφαδόρο, μετά θα βλέπεις κάτι λείες επιφάνιες και κάτι wet look και θα αγοραζεις το ένα pad μετά το άλλο και την μια γυαλιστική μετά την άλλη. Θα πεις γιατί να μην ανέβω κατηγορία; .... και πολλά άλλα

 

 

Για το car detailing γενικα οντως φευγουν αρκετα λεφτα αλλα καλυτερα να μην το πλυνεις καθολου αν ειναι να το κανεις λαθος.

 

σε αυτό διαφωνώ κάθετα. Διότι ο καθένας το αυτοκίνητο το έχει για διαφορετική χρήση, απλά θέλει να το έχει καθαρό, τώρα αν έχει αράχνη στα @@ του. Συνεπώς άμα εγώ δεν κάνω το πλύσιμο με 2 κουβάδες και στεγνώσω το εξωτερικό με πανάκια μφ από πράκτικερ δεν σημαίνει ότι δεν το κάνω σωστά. Ναι στο κόσμο του detailing είμαι για κλωτσιές, αλλά στον φυσιολογικό κόσμο (δεν το λέω ειρωνικά αλλά ρεαλιστικά) το πλένω γαμάτα!

 

Σε κάθε ασχολία αν λες αυτό δεν κάνεις τίποτα. Αν όταν κάνεις σεξ δεν μπορέσεις να προσφέρεις στην γκόμενα 10 κολπικούς οργασμούς καλύτερα μην ασχοληθείς.... δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

 

 

Εν τέλη εγώ είχα ασχοληθεί μέχρι ένα σημείο, αλλά το παράτησα μιας και κοστίζει και άλλωστε περιστρέφεται μετά ένα μεγάλο μέρος της ζωής σου γύρω από την καθαριότητα του αμαξιού....παπαρίες. Και σε βενζινάδικο τώρα θα το έπλενα, δεν με ενδιαφέρει, απλά να είναι πλυμένο...το πλένω βέβαια μόνος μου τώρα απλά σου λέω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναφερόμουν μόνο στο εσωτερικό...

 

κοίτα δεν είναι μόνο αυτά, αυτά είναι τα αρχικά, μετά θα θες το κεράκι σου, μετά θα ανακαλύψεις τι είναι αράχνη, θα τα χώσεις σε αλοιφαδόρο, μετά θα βλέπεις κάτι λείες επιφάνιες και κάτι wet look και θα αγοραζεις το ένα pad μετά το άλλο και την μια γυαλιστική μετά την άλλη. Θα πεις γιατί να μην ανέβω κατηγορία; .... και πολλά άλλα

 

 

 

 

σε αυτό διαφωνώ κάθετα. Διότι ο καθένας το αυτοκίνητο το έχει για διαφορετική χρήση, απλά θέλει να το έχει καθαρό, τώρα αν έχει αράχνη στα @@ του. Συνεπώς άμα εγώ δεν κάνω το πλύσιμο με 2 κουβάδες και στεγνώσω το εξωτερικό με πανάκια μφ από πράκτικερ δεν σημαίνει ότι δεν το κάνω σωστά. Ναι στο κόσμο του detailing είμαι για κλωτσιές, αλλά στον φυσιολογικό κόσμο (δεν το λέω ειρωνικά αλλά ρεαλιστικά) το πλένω γαμάτα!

 

Σε κάθε ασχολία αν λες αυτό δεν κάνεις τίποτα. Αν όταν κάνεις σεξ δεν μπορέσεις να προσφέρεις στην γκόμενα 10 κολπικούς οργασμούς καλύτερα μην ασχοληθείς.... δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

 

 

Εν τέλη εγώ είχα ασχοληθεί μέχρι ένα σημείο, αλλά το παράτησα μιας και κοστίζει και άλλωστε περιστρέφεται μετά ένα μεγάλο μέρος της ζωής σου γύρω από την καθαριότητα του αμαξιού....παπαρίες. Και σε βενζινάδικο τώρα θα το έπλενα, δεν με ενδιαφέρει, απλά να είναι πλυμένο...το πλένω βέβαια μόνος μου τώρα απλά σου λέω...

 

Δεν το λεω με αυτον τον τροπο, ουτε λεω να δωσει ο καθενας λεφτα για κερια κτλ.

 

Το πιο βασικο και απλο ειναι το πλυσιμο με 2 κουβαδες και στεγνωμα με κατι καλο (μια mf λιγο καλυτερη απο του praktiker θα ειναι μια χαρα)

 

Με αυτον τροπο (και φυσικα μακρια απο βουρτσες) γλυτωνεις τις αραχνες, το να χρησιμοποιησεις 2 κουβαδες και ενα ψιλοκαλο mf δεν ειναι πιο δυσκολο ουτε θελει λεφτα,

 

Ακομα και εξω να το πλενεις μονο αν αποφευγεις τις βουρτσες εισαι μια χαρα.

 

Μιλαω για πολυ απλα βηματα που μπορει να τα κανει ο οποιοσδηποτε ενδιαφερεται.

Πιστευω οτι αν το πλενεις μονος σου σε ενδιαφερει αρκετα ωστε να βαλεις τουλαχιστον 2 κουβαδες και ενα καλο (οχι ακριβο απαραιτητα) mf, Οι αραχνες εμφανιζονται πολυ ευκολα, αλλα ειναι πολυ ευκολο να τις αποφυγεις.

Τωραοποιος δεν τον ενδιαφερει και απλα θελει να ειναι καθαρο και ας εχει αραχνες ας το πλαινει σε οποιο πλυντηριο θελει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζεις στον έναν κουβά νερό μόνο και στον άλλο την σαπουνάδα (εννοώ νερό με σαπούνι).

 

Βουτάς το προβατο (σφουγκάρι από μαλλί πρόβατου που έιναι πολύ καλό κλπ...) στον κουβα 2, κάνεις ένα μέρος στο αμάξι και το ξεπλένεις στον κουβά 1, ώστε όλα τα χώματα, πετραδάκια οτιδήποτε να πέφτουν εκεί και όχι στον καλό κουβά με την σαπουνάδα.

Το στραγγίζεις όταν το βγάζεις μην είναι μπουκωμένο με νερά, το ξαναβουτάς κουβά 2 και συνεχίζεις...

 

Κατά προτίμηση οι κουβάδες να είναι και grit guard (δλδ με ένα πλαστικό δίχτυ) στο κάτω μέρος τους ώστε όποτε βουτάς το σκουγκάρι να το τρίβεις εκει πάνω ώστε να φεύγει περισσότερη βρωμιά. Επιπλέον αυτό βοηθάει στο να μην βουτάς το σφουγκάρι μέχρι τον πάτο του κουβά και έτσι ξανακολάς στο σφουγκάρι σου τα χώματα κλπ...

 

Αράχνες είναι όταν πλένεις και γδέρνεις το βερνίκι (χωρίς να το βλέπεις) και επειδή συνήθως πλένουμε κυκλικά δημιουργούνται στρογγυλές γρατζουνιές και φαίνεται σαν αράχνη.

 

400_bmwbefore.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

Eυχαριστω, πολυ χρησιμες συμβουλες :)

 

2 κουβάδες (γι'αυτό βριζόμαστε κάθε φορά με τον διαχειριστή όταν ανοίγω τη βρύση της πιλοτής για να το πλύνω...), σφουγγάρι πρόβειο, αράχνες... ΟΚ ένα χρόνο τώρα νομίζω πως το δικό μου το πλένω εντελώς λάθος! :P

Επίσης ...βαρίεμαι!

 

B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 κουβάδες (γι'αυτό βριζόμαστε κάθε φορά με τον διαχειριστή όταν ανοίγω τη βρύση της πιλοτής για να το πλύνω...), σφουγγάρι πρόβειο, αράχνες... ΟΚ ένα χρόνο τώρα νομίζω πως το δικό μου το πλένω εντελώς λάθος! :P

Επίσης ...βαρίεμαι!

 

B)

 

Δεν ειναι τοσο διαφορετικο, απλα αντι να βουτας το σφουγγαρι το βουτας στον αλλο κουβα πρωτα. Νερο και παλι το ιδιο θα χαλασεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Παιδιά, θέλω κι εγω να κάνω το εσωτερικό του αυτοκινήτου γιατι έχει παραγίνει το κακό.

 

Το έχω πάει πολλές φορές για καθάρισμα σε εξειδικευμένα πλυντήρια αυτοκινήτων (απο τα super lux) αλλα το καθάρισμα που κάνουν εσωτερικά είναι αυτα που βλέπει η πεθερά. Συνεπώς, πεταμένα λεφτά.  Το εξωτερικό το κάνουν κάπως καλύτερα.

 

Το θέμα είναι οτι τα κλασικά, ταπετσαρίες, τζάμια κτλ. είναι σχετικά εύκολο. Ένα πανί με πράσινο σαπούνι και καλό τρίψιμο και τέλειωσα. Τα τζάμια με τα εξειδικευμένα υγρά.

 

Το θέμα είναι ΠΩΣ απολυμαίνεις, καθίσματα, πάτωμα κτλ.; Έχει κανείς καμια ιδέα; Νομίζω υπάρχουν κάτι απορυπατνικά τα οποία το πλένεις, το αφήνεις να στεγνώσει και μετα απλα το περνάς με μία ηλεκτρική σκούπα. Έχετε κανένα να το προτείνετε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...