Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τα έχει τα χιλιόμετρα του βέβαια. Μπας και έχει ανεβάσει θερμοκρασία στο παρελθόν ; Δες και τη τάπα λαδιού σου μήπως έχει ίχνη λαδιού μαζί με νερό ( σημάδια φλαντζας κεφαλής ) 

Και στο συνεργείο να το πας θα στο πρεσαρουν .

Δες το βιβλίο συντήρησης του εάν έχει πάνω από 120-150.000 να αλλάξει αντλία νερού , να τη αλλάξεις μαζί με θερμοστάτη (βάλε γνήσιο θερμοστατη)

είχε ανεβάσει στο παρελθόν και είχε γίνει αλλαγή φλάτζας και πλανάρισμα(αν λέγεται έτσι)

αντλία και θερμοστάτη γιατί να αλλάξει αν δουλεύει κανονικά;

Δημοσ.

οσο καλο παραφλου να εχεις μεσα η αντλια νερου και ο θερμοστατης ανηκουν στα αναλωσιμα υλικα ενος κινητηρα.πρεπει να αλλαζονται για την καλυτερη λειτουργια του κινητηρα.το νερο ειναι στα ορια του απαγορευτικου γιατι εκτος απο το ψυγειο,σκουριαζει και μαζευει αλατα και η μηχανη στα σημεια που περναει..βεβαιως ειδα πως εχει πολλα χλμ το αυτοκινητο σου οποτε καλο θα ηταν να κανεις ενα γενικο ελεγχο..συμβουλη,πηγαινε σε ενα μαστορα να δει μηπως χανει το νερο απο καλοριφερ εφοσον εχει αλλαχθει το ψυγειο και ευχομαι να ειναι μικροζημια οτι σου εχει συμβει.οσο αναφορα το παραφλου,θα πρεπει να αδειασεις το συστημα απο νερο για να τοποθετησεις το παραφλου γιατι του αλλιωνει την δραστικοτητα αν το συνδιασεις με νερο

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πρόσεξε μήπως σου ανεβάζει θερμοκρασία.

Αν ναι τότε πρέπει οποσδήποτε να πας άμεσα σε μάστορα.Όταν δεν ανεβάζει το πιο πιθανό κάπου υπάρχει διαρροή,αν όμως ανεβάζει και θερμοκρασία πολύ πάνω από το κανονικό είναι δείγμα ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κινητήρα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Την θερμοκρασία την παρατηρώ συνέχεια και είναι στο 90 ή ελάχιστα πάνω αλλά  επανέρχεται.

Θα κανονίσω αυτές τις μέρες να το πάω σε ένα συνεργείο για ψυγεία(ξέρετε κανένα στην Θεσσαλονίκη).
Γενικά όταν το πήρα, πριν κανα μήνα το πέρασαν απο ένα γενικό service και μου είπαν να συμπληρώνω νερό και να ελέγχω την θερμοκρασία(ο μάστορας δεν μου γεμίζει το μάτι απο αυτά που είχα ακούσει:P)

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, theo93 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Την θερμοκρασία την παρατηρώ συνέχεια και είναι στο 90 ή ελάχιστα πάνω αλλά  επανέρχεται.

Θα κανονίσω αυτές τις μέρες να το πάω σε ένα συνεργείο για ψυγεία(ξέρετε κανένα στην Θεσσαλονίκη).
Γενικά όταν το πήρα, πριν κανα μήνα το πέρασαν απο ένα γενικό service και μου είπαν να συμπληρώνω νερό και να ελέγχω την θερμοκρασία(ο μάστορας δεν μου γεμίζει το μάτι απο αυτά που είχα ακούσει:P)

Πως και αγόρασες αυτοκίνητο με 300κ χλμ χωρίς ιστορικό, 500 ευρώ έκανε; Όχι οικογένεια ούτε την πεθερά δεν θα έβαζα μέσα :P

Λογικά έχει αρπάξει λίγο η φλάντζα, δες αξιόπιστο μηχανικό να σου πει με σιγουριά.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Klausx είπε

Πως και αγόρασες αυτοκίνητο με 300κ χλμ χωρίς ιστορικό, 500 ευρώ έκανε; Όχι οικογένεια ούτε την πεθερά δεν θα έβαζα μέσα :P

Λογικά έχει αρπάξει λίγο η φλάντζα, δες αξιόπιστο μηχανικό να σου πει με σιγουριά.

χαχαχα δεν το αγόρασα, ήταν το δεύτερο των γονιών μου και επειδή χρειαζόμουν ένα άμεσα το πήρα.

φλάτζα είχε αλλάξει πριν 70κ περίπου

  • Like 1
Δημοσ.

Το παραφλου λιπαινει κ την τρομπα νερου. Αν εχει0ς διαρροη που δεν την βλεπεις με το ματι τοτε αλλαξε τρομπα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Το παραφλου λιπαινει κ την τρομπα νερου. Αν εχει0ς διαρροη που δεν την βλεπεις με το ματι τοτε αλλαξε τρομπα

Ξέρουμε τιμες στο περίπου;

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Klausx είπε

Πως και αγόρασες αυτοκίνητο με 300κ χλμ χωρίς ιστορικό, 500 ευρώ έκανε; Όχι οικογένεια ούτε την πεθερά δεν θα έβαζα μέσα :P

Λογικά έχει αρπάξει λίγο η φλάντζα, δες αξιόπιστο μηχανικό να σου πει με σιγουριά.

Κοψε κατι.Δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα χρεπια Γαλλικα, σαν το 307 και αρκετοι τα εχουν τσοχα.Αλλαζω paraflu καθε 60.000 και στα 360.000 βγηκε τσοχα.Πεντακαθαρο.Ουτε ψυγεια αλλαγμενα ουτε τρομπες τιποτα.Μονο κορυφαια αναλωσιμα.Αντιψυκτικα-λαδια κτλ και ποιοτικο αυτοκινητο και θα το εχεις 700.000 χιλιομετρα και δεν θα σηκωνεις καπο στον δρομο το καλοκαιρι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, toyo73 είπε

Κοψε κατι.Δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα χρεπια Γαλλικα, σαν το 307 και αρκετοι τα εχουν τσοχα.Αλλαζω paraflu καθε 60.000 και στα 360.000 βγηκε τσοχα.Πεντακαθαρο.Ουτε ψυγεια αλλαγμενα ουτε τρομπες τιποτα.Μονο κορυφαια αναλωσιμα.Αντιψυκτικα-λαδια κτλ και ποιοτικο αυτοκινητο και θα το εχεις 700.000 χιλιομετρα και δεν θα σηκωνεις καπο στον δρομο το καλοκαιρι.

Μα δεν είπα κάτι για την μάρκα του, μίλησα ξεκάθαρα για τα χλμ του και την συντήρηση του. Λίγοι είναι σαν και εσένα να ψάχνουν αναλώσιμα κτλ, η ερώτηση ήταν για νερό βρύσης στο σύστημα ψύξης... :) Και το αυτοκίνητο έχει κάνει ήδη μια επισκευή φλάντζας όποτε δεν είναι απίθανο να ξανά έπαθε το ίδιο αν κάτι δεν είχε πάει καλά στην 1η επισκευή.

Δημοσ.

Το νερο βρυσης απαγορευεται δια ροπαλου, παρα μονο για αναγκη.Δημιουργει επικαθησης αλατων, οπου με τον χρονο μειωνεται η ικανοτητα ψηξης του ψυγειου και ολου του κυκλωματος.Βουλωνουν οι ψυκτρες του ψυγειου και δημιουργουνται σκουριες και λασπες.Δεν εχει λιπαντικες ιδιοτητες οσες τα καλα αντιψυκτικα, που εχουν λιπαντικα προσθετα με αποτελεσμα να τα φτηνουν οι τρομπες.Να κολανε τα ρουλμαν, να σταζουν και αλλα.

Για εμενα τα αντιψυκτικα max 60.000 για να εχετε κορυφαιο συστημα ψυξης(ψυγειο-τρομπες).Μιλαμε για γελοιο ποσο 25 ευρω το πενταλιτρο.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...