Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην κοινότητα του αθάνατου Insomnia.gr!Σκέφτομαι να αρχίσω Game Development και θα ήθελα τις γνώμες σας.Έχω εμπειρία στη Java και θα προτιμούσα μία μηχανή με αρκετές δυνατότητες αλλά να μην χρειάζομαι 5 χρόνια για να φτιάξω ένα παιχνίδι.Επίσης μισώ τις μηχανές τύπου 3D Rad που λένε "Φτιάξε παιχνίδι 3D χωρίς να γράψεις ούτε μια γραμμή κώδικα"

Δημοσ.

Θα σου πρότεινα OpenGL αλλά η C είναι αρκετή δύσκολη,

 

κατά τη γνώμη μου αρχίνα με ΧΝΑ και όταν αποκτήσεις κάποια σχετική εμπειρία πηδάς OpenGL

 

βασικά το θέμα στα παιχνίδια είναι ότι πρέπει να συλλάβεις την ιδέα για το πως γίνεται κάτι για να το προγραμματίσεις, προσωπικά το θέμα του κώδικα είναι το λιγότερο για μένα, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πως λειτουργούν μερικά πράγματα

 

και ναι, εδώ ισχύει αυτό που λένε "πρέπει να ξέρεις μαθηματικά", στα παιχνίδια θα συναντήσεις πάρα πολλά προβλήματα που έχουν να κάνουν με μαθηματικά

πχ:

- πως μπορούμε να μετατρέψουμε τις συντεταγμένες από 3D σε 2D

- Αν θέλεις να επιλέγεις συγκεκριμένα μικρά σημεία σε ένα μοντέλο, πως θα το κάνεις;

 

καλή σου τύχη...

 

ΥΓ: άσε τις πατάτες τύπου Unity,Rad...

Δημοσ.

Δες την μηχανη Slick2D για 2D games και την jMonkeyEngine3D για 3D games.

H jMonkey3D είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί για Java και ουσιαστικά είναι μια βιβλιοθήκη για OpenGL (αλλα εσύ σε Java γράφεις). Δυστυχώς όμως δεν έχει την υποστήριξη που έχει το ΧΝΑ είτε σε επίπεδο ανάπτυξης/ανανέωσης, είτε σε επίπεδο υλικού (βιβλία, community). Έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει κανένα βιβλίο για προγραμματισμό σε jMonkey, όμως το site έχει πολλά tutorials.

Απο την άλλη στο XNA έχω την εντύπωση ότι δεν μπορείς να δημιουργήσεις εφαρμογές οι οποίες θα πουληθούν σε XBOX ή Windows Phone...μόνο σε PC. Άρα έχεις αυτόν τον περιορισμό.

 

Προσωπικά έχω εμπειρία με την Slick2D, και σε γλιτώνει απο πολλή φασαρία (δηλαδή το να γράψεις 15 γραμμές απλά για να κουνήσεις ένα sprite) αλλά απο την άλλη δεν είναι ούτε κατα διάνοια του στυλ "πατάω ένα κουμπί και φτιάχνω το μισό παιχνίδι".

 

Υ.Γ. Ξεσκόνισε πυθαγόρειο θεώρημα, ημίτονο, συνημίτονο για αρχή...και ετοιμάσου να μάθεις πολλή γεωμετρία!

Δημοσ.

Λοιπόν αποφάσισα να ξεκινήσω με jMonkeyEngine3D άλλα είδα κάπου και την Unity3D η οποία χρησιμοποιείται σε Windows,Mac,iOS,Android και Flash.Τα γραφικά της επίσης μου φάνηκαν πολύ καλά αλλά εντάξει δεν φτάνουν ούτε UnReal ούτε CryEngine 3!Τι λέτε να ξεκινήσω με Unity3D ή jMonkeyEngine 3D.

 

Υ.Γ.Είμαι αρχάριος σε Game Development

Δημοσ.

Το πως θα ζωγραφιζεις την οθονη ειναι απο τα "ευκολα" σε αυτον τον τομεα. Ο renderer ειναι πολυ βασικο κομματι, δε λεω, αλλα πρεπει να εχεις και στο νου σου το logic,ΑΙ , physics, custom memory allocators για να αποφευγεις heap allocation μεσα στο main loop, resource management κτλ

Δημοσ.

Λοιπόν αποφάσισα να ξεκινήσω με jMonkeyEngine3D άλλα είδα κάπου και την Unity3D η οποία χρησιμοποιείται σε Windows,Mac,iOS,Android και Flash.Τα γραφικά της επίσης μου φάνηκαν πολύ καλά αλλά εντάξει δεν φτάνουν ούτε UnReal ούτε CryEngine 3!Τι λέτε να ξεκινήσω με Unity3D ή jMonkeyEngine 3D.

 

Υ.Γ.Είμαι αρχάριος σε Game Development

 

Εφοσον εισαι αρχαριος, θα ξεκινησεις με αυτη που εχει το μεγαλυτερο community.

 

Το πως θα ζωγραφιζεις την οθονη ειναι απο τα "ευκολα" σε αυτον τον τομεα. Ο renderer ειναι πολυ βασικο κομματι, δε λεω, αλλα πρεπει να εχεις και στο νου σου το logic,ΑΙ , physics, custom memory allocators για να αποφευγεις heap allocation μεσα στο main loop, resource management κτλ

 

Ο ΤΣ μιλαει για game engine οχι για programmable graphic pipeline

Δημοσ.

φίλε τοπικ σταρτερ, το ΧΝΑ έχει αρκετά καλά πράγματα...

το ένα από αυτά είναι ότι μπορείς να δημιουργήσεις φόρμες-Controls (WPF/Silverlight) και να τα εισάγεις στο παιχνίδι

 

για δες τι ωραίο είναι αυτό (ούτε εγώ με πιστεύω, είχα έμπνευση...)

http://www.insomnia.gr/topic/454772-wpf-control-xna-cant-focus-in-textbox/

Δημοσ.

Κάπου είδα το XNA Game Studio μαζί με Visual Basic. Ισχύει κάτι τέτοιο?

 

Y.Γ.Κάτι άσχετο.Σήμερα πέρασα τα 100 μηνύματα οπότε έγινα Senior Member.Γες,γες,γες.Τελείως άσχετο.

Δημοσ.

Κάπου είδα το XNA Game Studio μαζί με Visual Basic. Ισχύει κάτι τέτοιο?

 

Y.Γ.Κάτι άσχετο.Σήμερα πέρασα τα 100 μηνύματα οπότε έγινα Senior Member.Γες,γες,γες.Τελείως άσχετο.

 

δεν το εχω δοκιμάσει, αλλα Link.png Site: ναι

Δημοσ.

Δεν με συγκίνησε το XNA.Προσωπικά μου φαίνεται λίγο δύσκολο οπότε ξεκινάω με Unity3D.Έχει καλά γραφικά και είναι η μηχανή με την οποία φτιάχτηκε το Shadowgun.To Interface είναι εύκολο και χρησιμοποιεί Java.

Δημοσ.

To Interface είναι εύκολο και χρησιμοποιεί Java.

Javascript θες να πεις, καμια σχεση με Java. Επίσης υποστηρίζει C# (και καποιες ακόμα νομίζω).

 

btw να παρατηρήσω εδώ πως το XNA ΔΕΝ ειναι game engine αλλα framework (το οποίο φυσικα θα μπορουσες να χρησιμοποιησείς για να κάνεις το δικο σου game engine).

Γενικα, γνωμη μου, πριν κατσει ο οποιοσδηποτε να φτιαξει δικο του game engine, καλο είναι να έχει δουλεψει εστω και λιγο μερικα έτοιμα engines, ωστε να ξερει στο περιπου τι τον περιμενει, οπως επισης να εχει αναγνωρίσει το ΤΙ παραπανω θελει να εχει το δικο του που δεν εχουν τα αλλα.

Από τα ετοιμα engines, το unity εχει πραγματι μεγαλο community και θα το προτεινα για ξεκινημα ή και γιατι οχι, για πολυ σοβαρες δουλειες. Αν ξεκινουσα μια μικρη παιχνιδοεταιρια, θα σκεφτομουν σοβαρα την υλοποιηση σε unity. Υπαρχουν και άλλες μηχανες, οπως η Unreal, με (κατα κοινη ομολογια) τρελες ικανοτητες, αλλα σιγουρα δεν θα τις πεις "ευκολες". Γενικά το game development ΔΕΝ ειναι ευκολο. Και αν νομιζετε πως με τη κατασκευη μιας μηχανης και μερικων μοντελων ειστε κοντα στο τελος, γελιεστε. Το balancing ενος παιχνιδιου, οπως και το να καταφερεις να το κανεις εστω και λιγο ενδιαφερον (για να μη πω adrenaline bomb) ειναι full time job και απαιτει πολυ χρονο και ταλαντουχους (και ακριβοπληρωμενους) ανθρώπους.

Δημοσ.

Javascript θες να πεις, καμια σχεση με Java. Επίσης υποστηρίζει C# (και καποιες ακόμα νομίζω).

 

btw να παρατηρήσω εδώ πως το XNA ΔΕΝ ειναι game engine αλλα framework (το οποίο φυσικα θα μπορουσες να χρησιμοποιησείς για να κάνεις το δικο σου game engine).

Γενικα, γνωμη μου, πριν κατσει ο οποιοσδηποτε να φτιαξει δικο του game engine, καλο είναι να έχει δουλεψει εστω και λιγο μερικα έτοιμα engines, ωστε να ξερει στο περιπου τι τον περιμενει, οπως επισης να εχει αναγνωρίσει το ΤΙ παραπανω θελει να εχει το δικο του που δεν εχουν τα αλλα.

Από τα ετοιμα engines, το unity εχει πραγματι μεγαλο community και θα το προτεινα για ξεκινημα ή και γιατι οχι, για πολυ σοβαρες δουλειες. Αν ξεκινουσα μια μικρη παιχνιδοεταιρια, θα σκεφτομουν σοβαρα την υλοποιηση σε unity. Υπαρχουν και άλλες μηχανες, οπως η Unreal, με (κατα κοινη ομολογια) τρελες ικανοτητες, αλλα σιγουρα δεν θα τις πεις "ευκολες". Γενικά το game development ΔΕΝ ειναι ευκολο. Και αν νομιζετε πως με τη κατασκευη μιας μηχανης και μερικων μοντελων ειστε κοντα στο τελος, γελιεστε. Το balancing ενος παιχνιδιου, οπως και το να καταφερεις να το κανεις εστω και λιγο ενδιαφερον (για να μη πω adrenaline bomb) ειναι full time job και απαιτει πολυ χρονο και ταλαντουχους (και ακριβοπληρωμενους) ανθρώπους.

Μάλλον την μπέρδεψα την Java με την Javascript.Τέλος πάντων.Ξεκίνησα με Unity3D δημιουργώντας ένα Ping Pong 2D παιχνίδι μόνο που έχω Link.png Site: αυτό το πρόβλημα.Καμιά βοήθεια?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...