Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Hawkpilot... πολύ κακούλης φάνηκες εδώ! :-p Πάντως συμφωνώ και το σκεφτόμουν κι εγώ, το "ψεύτικες" πρέπει να γίνει "καταχρηστικές" ή "εικονικές" ή "μερικές"... Πρότεινε έναν πιο εύστοχο τίτλο και τον αλλάζω.

Λες "Η απαίτησή σου να σου πιστοποιήσουν τη βλάβη του δίσκου και να στον παραχωρήσουν για να προχωρήσεις σε data recovery προφανώς και είναι παράλογη". Πρώτον δεν είναι παράλογη. Και σήμερα επειδή προηγήθηκε το χθεσινό τους το ανέφερα και μου είπαν πως το έχουν ξανακάνει. Το ότι δεν το γνώριζες δεν είναι κακό, το ότι δογματίζεις όμως είναι κάπως...

 

...

 

Απαντάς ειρωνικά - δεν έχω καμία διάθεση να ακολουθήσω το στυλάκι σου. Αυτά που γράφεις ενισχύουν όλα όσα σου έγραψαν όλοι στο νήμα. Επαναλαμβάνω λοιπόν είτε [ξανά]γίνομαι κακός είτε όχι, ότι ο τίτλος του νήματος είναι παραπλανητικός και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που "απαιτείς" από τον κατασκευαστή. Στη χώρα που ζω, εργάζομαι κι αγοράζω προϊόντα και υπηρεσίες, όταν κάποιο είδος αντικαθίσταται από εγγύηση, ο κατασκευαστής κρατά το προβληματικό και ουδεμία υποχρέωση έχει να το "δωρήσει", "χαρίσει" ή "παραχωρήσει" στον πελάτη. Αν, σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται (όπως ισχυρίζεσαι), αυτό είναι στην διακριτική ευχέρια του κατασκευαστή. Εσύ, για τους δικούς σου λόγους, θεωρείς ότι ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να σου παραχωρήσει το προβληματικό προϊόν. Δικαίωμά σου. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι δικαίωμά σου να αναρτάς νήμα με τίτλο "ψεύτικες" εγγυήσεις και να προσπαθείς να πείσεις όλους όσους ασχολήθηκαν - καλοπροαίρετα - με το πρόβλημά σου ότι οι εταιρείες φταίνε (στη συγκεκριμένη περίπτωση - δεν υπονοοώ ότι οι εταιρείες έχουν πάντα δίκιο ούτε ότι είναι πάντα αθώες) και ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε φάουλ κι εσύ ο σωστός. Όσον αφορά τον όρο "δογματίζω" που χρησιμοποίησες, σε καμία περίπτωση δεν το έκανα. Η φράση μου που παρέθεσες υπονοεί σαφώς (σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες) ότι έχεις αποδεχθεί τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή από τη στιγμή που αγόρασες ένα είδος του. Αν δεν τους δέχεσαι, δεν αγοράζεις. Τόσο απλά.

Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι. Ρε συ hawkpilot... άκου τι λες : Στη χώρα που ζω, εργάζομαι κι αγοράζω προϊόντα και υπηρεσίες, όταν κάποιο είδος αντικαθίσταται από εγγύηση, ο κατασκευαστής κρατά το προβληματικό και ουδεμία υποχρέωση έχει να το "δωρήσει", "χαρίσει" ή "παραχωρήσει" στον πελάτη. Είπα ρε 'συ εγώ ποτέ να το "δωρίσει", "χαρίσει", "παραχωρήσει". Πόσες φορές να το πω για να το καταλάβεις;! Δεν το ξαναγράφω, άλλωστε πλέον νομίζω ότι δεν θες να καταλάβεις. Στην αρχή νόμιζα ότι δεν μπορείς.

 

Σόρρυ που θα στο ξαναπώ. Η εγγύηση είναι (βάλε ότι όρο θες) γιατί ΔΕΝ με αφήνει να αξιοποιήσω το δικαίωμα της εγγύησης της συσκευής. Εμένα και όλους όσους μας ενδιαφέρουν τα data (και μόνο εμάς) μας "κρατάει" υποχρεώνοντας μας σε υπηρεσίες που από τον ανταγωνισμό κοστολογούνται των ΈΩΣ 800 ευρώ ζητώντας μας ΑΠΟ 1000 ευρώ. Ο σκληρός στοιχίζει 170 ευρώ. Έμμεσα και πολύ έξυπνα εξασφαλίζει ότι (εγώ και όλοι όσοι θέλουμε τα data) δεν θα εγείρουμε αξιώσεις εγγύησης συσκευής.

 

Α! Και πουθενά φίλε δεν αποδέχτηκα όρους κατασκευαστή διαφορετικούς από αυτούς που περιγράφω. Τους αποδέχομαι ακόμα. Αλλού είναι το πρόβλημα. Είναι πιο λεπτό και δε θες να το καταλάβεις, εξακολουθείς να διαφωνείς απλά για να διαφωνείς. Είναι εκτός των όρων, έχει να κάνει με τον "αθέμιτο ανταγωνισμό" ως "open term". Το πρόβλημα δεν είναι τεχνικής φύσης. Είναι παραπλάνησης των καταναλωτών. Αν δεν καταλαβαίνεις ακόμα, τι να σου πω, είσαι άξιος της προσφοράς των υπηρεσιών που απολαμβάνεις.

Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι. Ρε συ hawkpilot... άκου τι λες : Στη χώρα που ζω, εργάζομαι κι αγοράζω προϊόντα και υπηρεσίες, όταν κάποιο είδος αντικαθίσταται από εγγύηση, ο κατασκευαστής κρατά το προβληματικό και ουδεμία υποχρέωση έχει να το "δωρήσει", "χαρίσει" ή "παραχωρήσει" στον πελάτη. Είπα ρε 'συ εγώ ποτέ να το "δωρίσει", "χαρίσει", "παραχωρήσει". Πόσες φορές να το πω για να το καταλάβεις;! Δεν το ξαναγράφω, άλλωστε πλέον νομίζω ότι δεν θες να καταλάβεις. Στην αρχή νόμιζα ότι δεν μπορείς.

 

Σόρρυ που θα στο ξαναπώ. Η εγγύηση είναι (βάλε ότι όρο θες) γιατί ΔΕΝ με αφήνει να αξιοποιήσω το δικαίωμα της εγγύησης της συσκευής. Εμένα και όλους όσους μας ενδιαφέρουν τα data (και μόνο εμάς) μας "κρατάει" υποχρεώνοντας μας σε υπηρεσίες που από τον ανταγωνισμό κοστολογούνται των ΈΩΣ 800 ευρώ ζητώντας μας ΑΠΟ 1000 ευρώ. Ο σκληρός στοιχίζει 170 ευρώ. Έμμεσα και πολύ έξυπνα εξασφαλίζει ότι (εγώ και όλοι όσοι θέλουμε τα data) δεν θα εγείρουμε αξιώσεις εγγύησης συσκευής.

 

Α! Και πουθενά φίλε δεν αποδέχτηκα όρους κατασκευαστή διαφορετικούς από αυτούς που περιγράφω. Τους αποδέχομαι ακόμα. Αλλού είναι το πρόβλημα. Είναι πιο λεπτό και δε θες να το καταλάβεις, εξακολουθείς να διαφωνείς απλά για να διαφωνείς. Είναι εκτός των όρων, έχει να κάνει με τον "αθέμιτο ανταγωνισμό" ως "open term". Το πρόβλημα δεν είναι τεχνικής φύσης. Είναι παραπλάνησης των καταναλωτών. Αν δεν καταλαβαίνεις ακόμα, τι να σου πω, είσαι άξιος της προσφοράς των υπηρεσιών που απολαμβάνεις.

 

ok, προφανώς δεν αντιλαμβάνομαι τη λογική σου. Το μόνο που μπορώ να προσθέσω (και εδώ σταματώ) είναι ότι όσο απόλυτο κι αν ακούγεται αν δεν έχεις backup είσαι άξιος της μοίρας σου (γενικά το γράφω, όχι προσωπικά για σένα). Αν έχασες δεδομένα τόσο σημαντικά που αναγκάζεσαι να καταφύγεις σε εταιρεία για data recovery, πίστεψέ με, το τελευταίο πράγμα που θα σε απασχολήσει είναι αν θα πάρεις πίσω τα χρήματα που σου κόστισε ο δίσκος.

Δημοσ.

Ναι σωστό και συμφωνώ και αυτό είναι που με εξοργίζει, ότι η εταιρία ξέρει πως δε θα κυνηγήσεις την εγγύηση όταν κοιτάς τα δεδομένα σου, νομίζω δεν είναι ηθικό όμως, το βλέπω ως εκμετάλλευση στη δύσκολη στιγμή σου. Προσωπικά δεν έχασα (ευτυχώς!) πολύ σημαντικά δεδομένα αλλά τη λειτουργικότητα του μηχανήματος, δηλαδή την οργάνωση που είχα δομήσει στο μεσοδιάστημα. Μέσα σε αυτές τις 20 ημέρες (22 για την ακρίβεια) πολλά πράγματα έγιναν που προς το παρόν έχω την "πολυτέλεια" να τα διεκδικώ γιατί νομίζω ότι το πρόβλημα του σκληρού αν και "δραματικό" διορθώνεται εύκολα = ελπίζω να χρεωθώ σε χαμηλή κατηγορία. Εξαρτάται πως θα το παίξουν... ελπίζω σε δυνατότητα cloning, το βλέπουν πιθανό. Αν μου τα πουν διαφορετικά πιθανότατα δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω. Όπως καταλαβαίνεις έτσι αποκτά και ιδιαίτερη σημασία η προσέγγιση της κάθε εταιρίας απέναντι στην εγγύηση.

 

Τεσπα, ευχαριστώ που ασχολήθηκες (και δεν το λέω ειρωνικά, το εννοώ) και ισχύει και για όλους. Αν έχω κάποιο νεότερο άξιο λόγου θα ενημερώσω.

 

Edit : Πήγα να αλλάξω στον τίτλο του θέματος το "Ψεύτικες" σε "Αποθαρρυντικές τακτικές στις" αλλά δεν μπορώ. Αν θέλει κάποιος moderator ας το διορθώσει ως πιο εύστοχο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...