Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σε όλους! :-D

 

Καλά, αν όχι ψεύτικες τότε πείτε τις "καταχρηστικές" ή "εικονικές" για να αποδίδουν και καλύτερα ως όροι. Σημασία πάντως δεν έχουν οι όροι αλλά η ουσία.

 

Αγόρασα για ένα desktop PC έναν 3TB Seagate σκληρό πριν δύο μήνες, πέρασα τα data μου από τον παλιότερο 1.5 TB και... μετά από λίγο καιρό μου έμεινε στο χέρι.

 

Πάω λοιπόν να ξεκινήσω διαδικασία για backup και τελικά ο σκληρός έβγαζε λάθη! Πάω να τον διορθώσω και κολλούσε! Τον ξεκινώ και τι να δω! Για να μην τα πολυλογώ >>> Θα χρειαστεί recovery με άνοιγμα πλατώ (ο δίσκος δεν αναγνωριζόταν στο BIOS και χτυπούσαν οι κεφαλές του).

 

Τι γίνεται όμως με την εγγύηση;! Χαχχαχααχ! Ακούστε λοιπόν το θεϊκό! Παίρνω τηλ τον αντιπρόσωπο της Seagate για Ελλάδα και τι μου λέει;! - Ναι, μπορείτε να τον φέρετε και αφού είναι στην εγγύηση να αλλαχτεί. - ΟΚ ευχαριστώ για την προσφορά αλλά θέλω τα δεδομένα μου, δε θέλω να αλλαχτεί. - Αυτό είναι μια άλλη ξεχωριστή διαδικασία κύριε, δεχόμαστε να σας αλλάξουμε τον σκληρό αλλά αν θέλετε τα δεδομένα σας θα πρέπει μετά τα τον στείλουμε στο εξωτερικό με δική σας χρέωση η οποία ξεκινά από τα 1000 ευρώ. Τους λέω ΟΚ, σας τον στέλνω να αναγνωρίσετε ότι χάλασε και τον πάω για recovery σε άλλη εταιρία.

 

Να σημειώσω κάτι που θα περάσει στα ψιλά γράμματα : Το ότι θα τον πάνε στο εξωτερικό για να φτιαχτεί ως πρόσθετη πληροφορία είναι παντελώς άχρηστη και αδιάφορη ως προς το πρόβλημα. Το ίδιο θα μου έκανε και να μου έλεγε ότι για να τον φτιάξουν θα χρειαστεί να τον ντύσουν με φουστανάκια και να τον θυσιάσουν ως παρθένα στο βωμό του Θεού Recoverus. Η πληροφορία ΠΩΣ θα γίνει αποσκοπεί στο να με πείσει να σκάσω τα λεφτά, να μου έρθει πιο έυπεπτο το 1000άρι! Κλασσικές ηλίθιες μέθοδοι της γενιάς του '80... Με αυτές τις μπαρούφες μεγάλωσα! Όλοι αυτοί οι τύποι με αυτές τις ανεπαίσθητα δήθεν "αθώες" απαντήσεις είναι αυτοί που σε βρίζουν και σου λένε (σε ελεύθερη μετάφραση) : "Μαλάκα, θα πληρώσεις γιατί αυτό που θα κάνουμε είναι super γαμάτο και ως παράδειγμα για να σε πείσουμε (γιατί δεν έχουμε άλλο τρόπο) θα σου βρούμε χίλιες δύο δοκιμασμένες συνταγές που έχουν πιάσει και παλιότερα!"

 

Anyway, το προσπερνώ γιατί έχει και καλύτερο! Στην πρότασή μου απλά να βεβαιώσει ότι χάλασε και να μπορέσω να τον πάω για ανάκτηση σε άλλη εταιρία λέει - "Όχι, πολύ φοβάμαι αυτό δε γίνεται, θα πρέπει άπαξ και έρθει για εγγύηση να τον στείλουμε εμείς μόνο για recovery στην Seagate!!!"

 

Εντάξει, δεν κρατήθηκα, ρώτησα ρητά για να με διαβεβαιώσουν για το αυτονόητο! Λέω, "με κοροϊδεύετε; Eμμέσως με αναγκάζετε να μην εγείρω αξιώσεις εγγύησης με το να με δεσμεύετε να κάνω το recovery στις υπηρεσίες της Seagate?!"

 

Εντάξει εδώ ο τύπος έδωσε ρέστα : Με υφάκι αυτάρεσκο και με ένα χαμόγελο που το διέκρινα και από το τηλέφωνο γυρνάει και λέει "Ξέρετε, το ίδιο κάνουν και οι άλλες εταιρίες" Και συνεχίζει : "αν θέλετε να κερδίσετε (.."κερδίσετε"!! τι αισχρός! να "κερδίσω" ρε παιδιά!) τα 170 ευρώ τότε πηγαίνετε σε μια εταιρία όπως λέτε να κάνετε το recovery με 100 ευρώ!" Ποτέ δεν του είπα πόσο κάνουν οι υπηρεσίες... αλλά ήταν αστείο και μόνο το ότι είπε 100 ευρώ (ειρωνικά) ενώ η Seagate ζητάει 1000! Από που να το πρωτοπιάσεις... Άκου "Το κάνουν και οι άλλες εταιρίες!" Δηλαδή το άδικο γίνεται δίκαιο όταν παρανομούν όλοι;

Θα έρθω εγώ και μια φίλη μου να σε φτύσουμε στη μούρη και όταν παραπονεθείς θα σου πω! "Μα το κάνουν και τα δύο φύλα!" Valid!? whistling.gif

 

(Μπράβο ρε!clapping.gifΩραίο σύστημα έχετε εφεύρει thumbsup1.gif

 

edit : όσοι κατάλαβαν ότι εγείρω αξιώσεις για εγγύηση στα δεδομένα >>> Έλεος, όχι! Δείτε το post #8.

Επεξ/σία από CyberWalker
  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, όλοι οι κατασκευαστές δίσκων αναφέρουν ρητά ότι δεν έχουν καμία ευθύνη για απώλεια δεδομένων ακόμα κι αν ο δίσκος χαλάσει μέσα στα όρια της εγγύησης. Λογικό αν σκεφθεί κάποιος πόσο ευαίσθηση συσκευή είναι και σε πόσες κακουχίες υποβάλλεται μέχρι να φτάσει στον τελικό καταναλωτή. Προσωπικά, πριν θεωρήσω ότι ένας δίσκος είναι αξιόπιστος, τον δοκιμάζω για 10-15 μέρες και τον υποβάλλω σε 2-3 τεστ. Πάντα χρησιμοποιώ λογισμικό παρακολούθησης του smart. Η συμπεριφορά του εκάστοτε κατασκευαστή για ανάκτιση δεδομένων δε θα έπρεπε να μας απασχολεί γιατί πάντα πρέπει να έχουμε backup των ευαίσθητων δεδομένων. Δυστυχώς, όταν έρθει η δύσκολη ώρα, πέφτουμε πάνω στους "όρους" και τις "προϋποθέσεις" των κατασκευαστών και μαθαίνουμε το μάθημά μας...

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλαβω. που βρισκεις το ψευτικο, στο οτι θες να παρεις τον αντικατεστημενο δισκο, αλλα και τον παλιο για να τον πας για recovery?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Cyberwalker σε βρίσκω τουλάχιστον υπερβολικό, καμία εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να εγγυηθεί data recovery, δε σου πουλάει δεδομένα, σκληρό σου πουλάει, αν χαλάσει στον αλλάζει και τελειώνει εκεί η υποχρέωσή της.

 

H ανάκτηση δεδομένων ηταν ανέκαθεν πανάκριβη διαδικασία, οι εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο έχουν στόχο επιχειρήσεις με πολύτιμα δεδομένα που κοστίζουν ζημιές πολλαπλάσιες των 1000€.

 

edit, επίσης είναι απόλυτα φυσιολογικό ο κατασκευαστής να μη δεχθεί να σου κάνει αντικατάσταση όταν μία άλλη εταιρία θα έχει βάλει χέρι στο σκληρό, καθώς δε θα μπορεί να γνωρίζει αν η ζημιά έχει προκληθεί από αυτόν που τον άνοιξε.

Συμβαίνει παντού με τις εγγυήσεις.

Επεξ/σία από liopyr
  • Like 2
Δημοσ.

Παλύ παραλήρημα για το τίποτα. Τα όσα σου είπε είναι αυτά που (καλώς ή κακώς, δεν έχει σημασία) ισχύουν μια ζωή από όλες τις κατασκευάστριες εταιρίες αλλά και τους μεταπωλητές. Πιο πολύ θα είχε νόημα να γκρινιάζουμε εμείς με 'σένα, όσοι τουλάχιστον χρόνια τώρα τονίζουμε με την παραμικρή ευκαιρία στα φόρουμ ότι κανένας δίσκος δεν είναι να του εμπιστεύεται κανείς τίποτα, ούτε για ένα δευτερόλεπτο από τη στιγμή που θα του περάσει το πρώτο αρχείο, κι ας είναι ολοκαίνουριος.

 

Σαν άνθρωπος σε καταλαβαίνω βέβαια, έχεις χάσει αρχεία κι έχεις τσουρουφλιστεί, και ε, όταν τσουρουφλιέται κανείς, φυσικό είναι να φωνάζει προς πάσα κατεύθυνση. Όταν όμως ηρεμήσεις πεις πχ να το ψάξεις, απλά η λογική σου θα σου πει ότι τόσα χρόνια που ασχολείσαι με τους υπολογιστές είχες ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ για το πώς λειτουργούν κάποια πράγματα. Αν πχ πριν καν πάρεις τον 3ΤΒ είχες ενημερωθεί (είτε ψάχνοντάς το από μόνος σου, είτε γιατί έτυχε να σου το πουν στο άσχετο κάποιοι, είτε γιατί μαζί με τον δίσκο σου δίνανε και ένα μεγάλο χαρτί με τεράστια κόκκινα disclaimers σχετικά με τις εφηρμοσμένες -και καθ' όλα νομότυπες- πολιτικές των εταιριών κατασκευής και μεταπώλησης) για το τί πιθανώς μπορεί να παίξει στο άμεσο μέλλον, είναι βέβαια δύο πράγματα : α) δεν θα είχες ποτέ γράψει αυτό το ποστ (διότι ->) β) θα είχες φροντίσει έτσι ώστε να μην είχες φτάσει σε αυτή την κατάσταση (...μ' άλλα λόγια, θα είχες διατηρήσει αρχεία και πχ στον 1.5ΤΒ).

 

Δεν θα αναφερθώ στο πώς το βλέπω αναφορικά με το αν οι εταιρίες θα έπρεπε να έχουν κάποια υποχρέωση απέναντι στα πιθανά αρχεία του αγοραστή δίσκου. Θα τονίσω απλά ότι έτσι όπως τα βίωσες έχουν τα πράγματα, και ουδεμία "παρανομία" υφίσταται. Ή μάλλον, η μόνη αναφορά που μου έρχεται να κάνω, έχει να κάνει με την ενοχλητική πορακτική των εταιριών (κατασκευής) για τους "fixed" εξωτερικούς δίσκους, όπου σου "απαγορεύουν" να ανοίξεις την θήκη (και να βγάλεις τον περιεχόμενο σκληρό), ρίχνοντας μάλιστα στην αγορά εξωτερικούς που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι αδύνατο να τους ανοίξεις χωρίς να ακυρώσεις την παρεχόμενη (και μάλιστα ξεφτιλισμένη...) εγγύηση. Παθαίνει δηλαδή ζημιά η θήκη, κι ο κάτοχος τραβάει τα μαλλιά του που "δεν μπορεί" να βγάλει τον σκληρό να έχει τα αρχεία του (ή έστω να δοκιμάσει να τα ανακτήσει από τον εν λόγω σκληρό) χωρίς να χάσει το δικαίωμα αντικατάστασης. Για 'μένα, είναι εντελώς φάουλ που α) δεν κατασκευάζουν θήκες που να είναι "flip-open" β) δεν παρέχουν ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ status εγγύησης για τα δύο μέρη που συνθέτουν έναν "εξωτερικό δίσκο". Ξέρω, άσχετο με τον δικό σου δίσκο - αλλά λέμε...

 

Κατά τ' άλλα, όσο είναι άτοπο να τρέχεις να παραπονιέσαι πχ στην TDK επειδή η βιντεοκασσέτα όπου είχες τη γέννηση και τα βαφτίσια του παιδιού σου γαμήθηκε, άλλο τόσο είναι να το κάνεις πχ στην Seagate επειδή τα ίδια γεγονότα τα είχες στον σκληρό. Και ναι μεν μια βιντεοκασσέτα είναι κατά πολύ φθηνότερη από έναν σκληρό ως "κομμάτι", αλλά αναλογικά πολύ οικονομικότερη αν αναλογιστεί κανείς τον "χρόνο" που μπορεί κανείς ν' αποθηκεύσει σε αυτή. Το λέω για να μην πεις "τις βιντεοκασσέτες τις παίρνω και δυο-δυο άμα λάχει. Ένας σκληρός είναι πανάκριβος όμως!". Μ' άλλα λόγια δηλαδή. το μόνο που μπορεί να κάνει κανείς για τα ΑΡΧΕΙΑ του, είναι να αγοράζει δυο-δυο τα μέσα αποθήκευσης. Κι επειδή πιθανώς εσένα θα σου φανεί "παράλογο" αυτό, σκέψου ότι παρομοίως παράλογο είναι να "απαιτεί" κανείς να αναλάβουν δωρεάν την ανάκτηση αρχείων, όταν ΟΝΤΩΣ είναι μια πολυέξοδη διαδικασία - στην περίπτωση έστω που μιλάμε για άνοιγμα του σκληρού. Η λογική είναι "εγώ σου πούλησα έναν σκληρό και δεν με νοιάζει τί θα τον κάνεις : αν θες έχε τον για πρες-παπιέ, αν θες έχε τον για να βαρέσεις κανέναν υποψήφιο διαρρήκτη που θα μπει σπίτι σου, αν θες έχε τον για μπακάπ του μπακάπ των αρχείων σου, αν θες απλά βάλε του ένα λειτουργικό απλώς χωρίς να διατηρείς αρχεία που σημαίνουν κάτι για 'σένα - κι αν βαρέσει εντός του χρονικού διαστήματος που εγγυώμαι την αντικατάστασή του, βάσει των προδιαγραφών που τον έχω κατασκευάσει, έλα και θα σου δώσω άλλον". Και είναι μια χαρά λογική. Αν εσύ βάλεις μέσα στον σκληρό το σχέδιο της λύσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, είναι θέμα δικό σου αν θα την χάσεις (...και για να μην την χάσεις, είπαμε : μπακάπ. ΜΙΑ τουλάχιστον φορά, για να μην πω κι ακόμα μία σε μέσο που θα διατηρείς μακρυά από τον υπολογιστή).

...θα μπορούσες να πεις "δεν συμφωνώ, ΠΡΕΠΕΙ να έχουν και μια ευθύνη για το περιεχόμενο που βάζω, είτε είναι η λύση του Κυπριακού, είτε τσόντες" (...μικρή η διαφορά τους εν τω μεταξύ. Αλλά άσχετο...). Ε τότε θα πρέπει αυτό το πρέπει να το "αποδεχτούν" με πέρασμα σχετικής νομοθεσίας οι εταιρίες - νομοθεσία που πχ κρίνει την ηθική ορθότητα του να παρέχουν μαζί με κάθε δίσκο....κι έναν δώρο για μπακάπ! ...Άντε λέμε και περνάει κάτι τέτοιο, το ζήτημα που θα προκύψει είναι ότι τον "κάθε δίσκο" θα τον αγοράζεις με x2 λεφτά (δεν νομίζω να νομίζεις ότι είναι δυνατόν να περάσει το "α όχι, όχι, δεν θα αυξηθούν οι τιμές..."). Αλλιώς κι ανάλογα, θα μπορούσε "να περάσει νομοθεσία που να ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τις κατασκευάστριες στην δωρεάν ανάκτηση". Χαίρω πολύ - το τιμολογιακό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο : θα εκτιναχθούν οι τιμές των δίσκων... Τεσπα τελείως ουτοπικό σενάριο, γιατί θα βγαίνουν άλλοι και θα λένε "α όχι, εγώ θέλω έναν μόνο σκληρό, μου φτάνει ή θα πάρω τα ρίσκα μου" και "δεν με νοιάζει η ανάκτηση - κατεβάστε τις τιμές στους δίσκους". Γενικά δεν παίζει να γίνει κάτι τέτοιο, και οι εταιρίες θα συνεχίσουν να παρέχουν αποθηκευτικά μέσα χωρίς ευθύνη για τα περιεχόμενα αρχεία.

 

...Κι επειδή θα πεις "άσε ρε μεγάλε που μου έλεγες και για παραλήρημα, εγώ δεν ζήτησα τζάμπα πράμμα - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μου δώσουν το δικαίωμα να τον πάω κάπου φτηνότερα για ανάκτηση ζήτησα, αφού τον δουν και δουν ότι έχει πρόβλημα, και μετά να τους τον δώσω γι' αντικατάσταση". Βασικά, όλα ξεκινάνε από τα προηγούμενα που έγραψα, για να καταλάβεις πώς τα βλέπεις τα πράγματα και πώς ΕΙΝΑΙ, για να καταλήξουμε παρομοίως και σε αυτό : ΕΙΝΑΙ παράλογο να του πεις του αλλουνού "θα τον πάω αλλού, θα τον ξεκοιλιάσει - και μετά στον φέρνω για να τον αντικαταστήσεις, ε". Όχι τόσο ως "γενική λογική", αλλά ως "αρχή" και ως τηρούμενη από άπαντες πρακτική. Μ' άλλα λόγια, κανείς δεν δέχεται το "λογικό" αυτό που του προτείνεις. Διότι όλες οι εταιρίες έχουν (μία, ίδια κι απαράλλαχτη) γραμμή : αναλαμβάνω την ευθύνη ΜΟΝΟ εγώ, κι άλλος δεν ανακτεύεται. Από τη στιγμή δηλαδή που είναι status quo αυτή η γραμμή, είναι "παράλογο" να ζητάς αυτήν την "ευκολία". ΔΕΝ έχουν πρωτόκολλα που να το προβλέπει. Κι αυτό είναι που σου είπε ο τύπος που ανέφερες (="αν έρθει εδώ, δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο, παρά μόνο να σταλεί στη μαμά-Seagate"). Κι ΕΧΕΙ κι αυτό τη λογική του, διότι αυτοί θα διαπιστώσουν από πρώτο χέρι αν (και τί) ζόρι έχει ο σκληρός, χωρίς να έχουν ανακατευτεί άλλοι. Τί να τους λέει δηλαδή η δήλωση του εδώ αντιπροσώπου "ναι τον είδα τον δίσκο και δεν δούλευε"; Κι αν είναι βλαμμένος κι ο δίσκος ήταν οκ; Άλλωστε πέραν από το ΠΟΛΥ να τον συνδέσουν στην αντιπροσωπεία σε έναν υπολογιστή, άλλο τίποτα ούτε μπορούν, ούτε κι έχει νόημα να κάνουν. Με καταλαβαίνεις τί προσπαθώ να πω φαντάζομαι, και πού "κολλάει" η λογική του "έχετε την μαρτυρία του αντιπροσώπου ότι δεν δούλευε όταν του τον πήγα". Μην πω ότι, εδώ που τα λέμε, στην "μαμά" θα προσπαθήσουν να τον "σώσουν" (ή έστω να περισσώσουν ό,τι μπορούν από αυτόν), για να ξαναδιατεθεί έστω ως "refurbished". Ε με ποιά λογική να δεχτούν να φτάσει στα χέρια τους, αφού πιθανώς θα του έχει βάλει χέρι εσωτερικά "κάποια εταιρία ανάκτησης"; Δεν είναι λοιπόν "απλώς οι πρακτικές του '80 όπου σε κατευθύνανε να σου κάνουν δουλειά οι ίδιοι οι κατασκευαστές, με τρελλές χρεώσεις" στη μέση, που υποθέτεις και λες... Συν το ότι, αν και ήδη το ψιλοανέφερα, μη νομίζεις ότι σου είπε κάποιο "εξωπραγματικό ποσό" : το χιλιάρικο, είναι κάτι σαν μέσος όρος. Διότι η διαδικασία, αν πρόκειται να ανοιχτεί ο σκληρός, είναι κοστοβόρα. Και σε 3rd-party εταιρία ανάκτησης να πας, περίπου τα ίδια θα σου πει : Συνήθως το τελικό ποσό κυμαίνεται γύρω στο 700άρι (όσο κι αν εξαρτάται κατά περίπτωση, από ένα σωρό παράγοντες). ΥΠΟΘΕΤΩ λοιπόν, πως και στη Seagate την ίδια, το "χιλιάρικο" ΔΕΝ είναι "ταρίφα", αλλά είτε μια γενική εκτίμηση του αντιπροσώπου, είτε σου είπε "ΜΕΧΡΙ και χιλιάρικο ίσως πάει" και δεν τον κατάλαβες. Θέλω να πω, ΙΣΩΣ τελικά η ανάκτηση από Seagate να κοστίσει λιγότερο από αυτό το ποσό - αν και έχω την υποψία πως οι ανεξάρτητες εταιρίες ίσως κάνουν καλύτερη τιμή, για συγκεκριμένο θέμα (πχ αλλαγή κεφαλών ή μετακίνηση των platter σε άλλο body).

 

...δεν γίνεται λοιπόν να έχεις (όπως έχουν τα πράγματα) και τον δίσκο ολόκληρο και τον...σκύλο χορτάτο. Και γι' αυτό θα έπρεπε να είχες φροντίσει εσύ, πριν σου συμβούν ολ' αυτά.

 

Γνώμη μου, μετά τα παραπάνω, αν δεν καίγεσαι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ όμως για τα αρχεία,,,,ξέχνα τα και όσα ξαναμαζεύονται μάζεψέ τα και πάλι σιγά-σιγά με τον καιρό, αφού δώσεις τον δίσκο γι' αντικατάσταση. Αν πάλι τ' αρχεία σε νοιάζουν περισσότερο απ' την χασούρα, ξέχνα την εγγύηση και πάνε και σε κάποια εταιρία ανάκτησης (πχ Datalabs Αττική - Northwind Σαλονίκη), όπου μάλιστα παρέχουν δωρεάν διάγνωσή-εκτίμηση κόστους ΠΡΙΝ τους δώσεις το οκ για να προχωρήσουν παρακάτω, κι αν σε συμφέρει (αν πχ σου πουν κα'να 400άρι-500άρι) και μπορείς, πλήρωσέ τα και ΜΑΘΕ από την όλη περιπέτεια...

 

Κι αν συνεχίζεις να θες και δίσκο και..σκύλο και δεν σε παίρνει για λεφτά σε εταιρίες, α) πριν τους τον δώσεις για αντικατάσταση, δοκίμασε το "γιατροσόφι" της κατάψυξης (1-2 ώρες κατάψυξη μέσα σε καλά κλειστό σακκουλάκι που θα 'χεις βγάλει όσο αέρα μπορείς και β) τον βάζεις σε ΑΛΛΟΝ, ει δυνατόν, υπολογιστή, μπας και δεν του...πολυαρέσει ο συγκεκριμένος που τον είχες και ό,τι προλάβεις (αν προλάβεις) να σώσεις, πρόλαβες...

 

(...το β) μάλιστα, καλό είναι να το δοκιμάσεις και πριν καν τον βάλεις κατάψυξη, η οποία ενδεχομένως και να χειροτερέψει -αν δεν την...καλυτερέψει- την κατάστασή του. ΑΝ δεν το έχεις κάνει ήδη, καν' το, αν υπάρχει άλλο μηχάνημα που μπορείς να βρεις, μπας και. Χλωμό μεν, αλλά it happens...)

 

 

* edit : ...άρχισα να γράφω κατά τις 5 και (κλασσικά) έκανα διάφορα άλλα ταυτόχρονα, οπότε (κλασσικά) πρόλαβαν κι έγραψαν κι άλλοι πολλά από αυτά που έγραφα κι εγώ και (κλασσικά) το πήρα χαμπάρι απλά όταν πόσταρα...Φτου !

  • Like 2
Δημοσ.

οου μαι γκαντ. Εκθεση εγραψε ο αλλος. χαχαχαχ.

 

Τωρα καταλαβα τι εννοεις ts. Καμια εταιρια δεν σου εγγυατε την επιστροφη των αρχειων.

Δημοσ.

Χαχχααχαχ!!! Εντάξει... πιο πολύ λυπάμαι τον washcloud απλά γιατί έγραψε ένα τεράστιο κείμενο για να απαντήσει (και τον ευχαριστώ γιατί γράφει με πάθος) όπως όλοι σας αλλά σε κάτι άσχετο, που δυστυχώς ποτέ δεν είπα! :-(

 

Λοιπόν, στα γρήγορα : Δε ζητάω από την Seagate αποζημίωση δεδομένων. Έλεος! :-D Πείτε μου από που προκύπτει αυτό μέσα στο κείμενό μου να το διορθώσω! Το διαβάσατε; Προσεχτικά; Ή τρέξατε να απαντήσετε μια από τα ίδια λες και είμαι κανα πρωτόβγαλτο newbie! Anyway... θα αναφερθώ και περί backup στο τέλος.

 

Τι ζητάω : Θέλω να μου βεβαιώσει ότι ο σκληρός είναι χαλασμένος και να μου καλύψει την εγγύηση του δίσκου!

Αυτό το καταλαβαίνετε όλοι, σωστά; Ωραία!

Τώρα ακούστε το τόσο περίεργο που ζητώ! Θέλω τον ούτως ή άλλως κατεστραμμένο δίσκο και ΠΡΙΝ μου δώσει νέο δίσκο να τον πάρω και να τον πάω σε μια εταιρία για recovery. Αφού πάρω τα data μου να τον επιστρέψω σε αυτόν για να μου δώσει το νέο δίσκο.

Αντ' αυτού με δεσμεύει ώστε να ΜΗΝ πάω το σκληρό για recovery γιατί αν ανοιχτεί λύεται η εγγύηση (ΛΟΓΙΚΟ!!) αλλά ζητάει από πάνω αν του τον πάω για την εγγύηση (και αφού θέλω και τα data μου) εξαναγκαστικά να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ να κάνω recovery (και φυσικά με πολύ πιο μεγάλο κόστος αφού ΞΕΚΙΝΑ από τα 1000 ευρώ!) Έλεος δηλαδή! Τώρα το καταλάβατε;!

 

Θέλω να δω τώρα που το πιάσατε πόσοι από εσάς είναι αρκετά ακομπλεξάριστοι ώστε να πουν "σόρρυ ρε φίλε, έτσι που τα γράφεις δεν κατάλαβα, τώρα συμφωνώ" και πόσοι από εσάς θα συνεχίσετε να τρολλάρετε απλά για το γαμώτο...

 

Κάτι που δεν ξέρετε και δεν το παίζω μάγκας, δεν το ήξερα κι εγώ μέχρι και πριν 1 εβδομάδα (αν και έχω ασχοληθεί ΠΟΛΥ με το recovery, τόσο που σκεφτόμουν να το εξασκήσω και επαγγελματικά). Έχετε μείνει σε εποχές (τουλάχιστον 3-4 χρόνια πριν) που το recovery (πλατώ) ήταν υπόθεση που ξεκινούσε με τετραψήφιο και έφτανε πενταψήφιο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι σήμερα πλέον ξεκινάμε από τα 150ευρώ και φτάνουμε στα 800ευρώ. Αυτό μου είπαν και αυτό σας μεταφέρω. Όχι μια όχι δύο αλλά τρεις εταιρίες! Ποιες; Οι μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Επίσης έμαθα αρκετές τεχνικές / νομικές λεπτομέρειες που δεν είναι της παρούσης... Δεν ξέρω αν θα χρειαστεί να αναφερθώ, θα δείξει στο μέλλον. Επίσης ΕΛΠΙΖΩ να με πάρουν τηλάφωνο και όσα σας μεταφέρω σε τιμές να ισχύουν, να μη μου τα "γυρίσουν"... Θα σας ενημερώσω αν υπάρχει αλλαγή σε αυτό.

 

Περι "συχνών" backup ::

Πάμε τώρα στο περι backup που με θίγει γιατί πραγματικά νιώθω ότι είμαι από τις σπάνιες περιπτώσεις δαχτυλοδεικτούμενων back-ο-ψυχάκηδων :

Καταρχάς και μόνο το γεγονός ότι ο δίσκος έσκασε ενώ ήμουν σε διαδικασία για νέο backup θα έπρεπε να είναι αρκετό για να κάνει τους προλαλήσαντες να αναθεωρήσουν!

Αμφιβάλλω αν έστω ένας από εσάς παίρνει backup 3TB κάθε 20 μέρες όπως εγώ! Και ξέρετε γιατί αμφιβάλλω; Γιατί αν το έκανε και ήξερε τι μανίκι είναι και πόσο ηλίθιος μοιάζει σε όλους εκείνους που το κάνουν μια φορά το χρόνο και αν, δε θα μιλούσε τώρα! Και μιλάω για λειτουργικό backup! Σημείωση κερασάκι : Ανα πάσα στιγμή, χρόνια τώρα, δεν έχω 1 αλλά 3 backup ΟΛΟΥ του συστήματος (πέρα των παρατρεχάμενων αρχείων), κάποια τα γράφω από πάνω και κάποια τα κρατώ περίπου ένα χρόνο με στόχο να επανέλθω αν τυχόν το λειτουργικό έχει παρουσιάσει μια πολύ στραβή εικόνα που δεν την πήρα χαμπάρι νωρίς. Οπότε θεωρείστε ότι μιλάτε με κάποιον που έχει προνοήσει (στο βαθμό του ανθρωπίνως λογικού και αναμενόμενου) να κρατά τα αρχεία που μπορεί. Επίσης μιλάτε με κάποιον που εδώ και μέρες δεν έχει σταματήσει να βρίζει τον εαυτό του γιατί ενώ είναι συνεπής παρόλ' αυτά βρέθηκε στην θέση να πληρώσει κερατιάτικα.

 

Θα σας πω λοιπόν τι μου απάντησα και παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας! :ph34r:

 

Στην αρχή μου είπα (για να σταματήσω να με βρίζω και να με ακούσω)

1. "Έκανες ήδη backup, πόσο πιο άτυχος μπορεί να είσαι;"

2. "Πήρες τα σημαντικά αρχεία των πιο πρόσφατων 2-3 ημερών, πάλι καλά δεν είναι; Σκέψου να μην τα είχες προλάβει... :shifty:"

 

Και μετά μου είπα την σκληρή αλήθεια :

"Εμ, αφού θες να έχεις όχι μόνο τα αρχεία σου αλλά και το σύστημα λειτουργικό ανά πάσα στιγμή (για αυτό τα σκάω σήμερα στο recovery του πλατώ) φρόντισε να τα σκάσεις χοντρά σε ένα NAS και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... Και αυτό έκανα. Παρήγγειλα ένα QNAP των 500 ευρώ και ευελπιστώ σε καλύτερες μέρες! B)

 

Ειδικά για washcloud τώρα :

 

Φίλε, επειδή πραγματικά ασχολήθηκες, σε ευχαριστώ. Και για αυτό το λόγο θα αφιερώσω ένα post σε εσένα. :-)

 

Από που να σε πρωτοπιάσω !!! Λοιπόν, θα απαντήσω μόνο σε όσα θεωρώ επιχειρήματα άξια σχολιασμού (no-offense!). Όσα δεν σχολιάζω απλά δε με αγγίζουν γιατί τα εφαρμόζω όπως κι εσύ.

 

ΔΕΝ με ενδιέφεραν τα αρχεία, τα αρχεία τα περισσότερα (και τα σημαντικότερα) τα έχω. Με ενδιαφέρει η λειτουργικότητα ενός bootable μηχανήματος με την οργάνωση που δομούσα στο μεσοδιάστημα. Δεν καίγομαι και τρελά γιατί έχω κάνει τα backup μου.

 

Σχετικά με το τσάμπα που προσφέρουν κάποιες εταιρίες. Μα φυσικά και οι 2 από τις 3 μου είπαν να το παραλάβουν για μια τσάμπα διάγνωση. Η άλλη μου είπε 60 ευρώ για διάγνωση. Ξέρεις που το έδωσα; Σε αυτούς με τα 60!!! Ξέρεις γιατί; Γιατί σκέφτηκα ότι στους άλλους στέλνει ο κάθε "τυχαίος" ακόμα και για απλές περιπτώσεις σκληρών και απασχολεί το προσωπικό με "μαλακίες". Και άρα οι τύποι με τα 60 λαμβάνουν πιο λίγους πελάτες αλλά και πιο σκληρές περιπτώσεις.Επίσης δεν περιμένω στην ουρά άλλους 10 αλλά άλλους 2 και οι άνθρωποι με τα 60 έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με σοβαρές και δύσκολες υποθέσεις και άρα δε βαριούνται τη ζωή τους όσο οι άλλοι... και προτιμώ έναν γιατρό πληρωμένο και με ενδιαφέρον παρά έναν απλήρωτο και χωρίς ενδιαφέρον. Αυτό που μόλις σου είπα σκέψου το, το θεωρώ μάθημα από τα λίγα και χωρίς δίδακτρα! :-)

 

Οι 3 τελευταίες παράγραφοι περί ψυγείου γνωστές. Ξέρω και πως να τις εφαρμόσω ώστε να γίνει σωστά και με το μικρότερο δυνατό ρίσκο αλλά πρόκειται για παιδικές one-shot λύσεις. Και έχω μια υποψία για το πότε και γιατί δουλεύει και θεωρώ πως δεν είναι η περίπτωσή μας. Άλλωστε ξαναείπα : είναι one-shot.

 

Η μόνη παράγραφος που μοιάζει να πιάνει λίγο από το νόημα στα όσα είπα είναι η πέμπτη σου παράγραφος. Ξεκινάει από το "..Κι επειδή" και καταλήγει στο "body)". Λογικά στην παραπάνω μου απάντησή όπου απευθύνομαι σε όλους θα πρέπει τα πάντα πλέον να είναι σαφή. Σε έλαβα υπόψη μου όταν απαντούσα. Ελπίζω να κατάλαβες τι ζήτησα.

 

Και κάτι σημαντικό ειδικά για εσένα : Φυσικά και κατάλαβα απολύτως καλά για το 1000άρικο! Και τον ρώτησα και με διευκρινιστική ερώτηση. Η χρέωση ξεκινάει από τα 1000 ευρώ. Επίσης : Ξέρω τι πρόβλημα έχει η συσκευή μου... δεν πάω στα τυφλά. Γνωρίζω αν είναι εύκολο ή δύσκολο οπότε ξέρω και τι περίπου ποσό θα μου ζητήσουν. Για εμένα είναι πολύ εύκολο αν έχω τον εξοπλισμό. Ανησυχώ μόνο για τα ανταλλακτικά (τα οποία είναι ιστορία πως προκύπτουν και όσοι πάτε να αυθαιρετήσετε σας προλαβαίνω τονίζοντας πως τα ανταλλακτικά δεν είναι όπως τα φαντάζεστε και οι τιμές δεν προκύπτουν όπως πολλοί θα νομίζετε αν δεν το έχετε ψάξει). Συνεπώς ξέρω που περίπου κυμαίνομαι αλλά δεν ξέρω πόσο θα μου το φουσκώσουν τελικά. Είναι όπως όταν σου τρακάρουν το αμάξι...

 

Απάντηση για τους δύο σκληρούς έχεις πάρει. Δεν κάνω απλώς αυτό που προτείνεις αλλά και κάτι παραπάνω πολύ πιο fail-safe! :-)

Δημοσ.

Θέλω να δω τώρα που το πιάσατε πόσοι από εσάς είναι αρκετά ακομπλεξάριστοι ώστε να πουν "σόρρυ ρε φίλε, έτσι που τα γράφεις δεν κατάλαβα, τώρα συμφωνώ" και πόσοι από εσάς θα συνεχίσετε να τρολλάρετε απλά για το γαμώτο...

 

Αδερφέ συγνώμη, αλλά νομίζω πως έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα.

Δεν ξέρω αν ζεις με την εντύπωση πως είσαι το κέντρο της γης, αλλά να σε πληροφορήσω πως δεν είναι πολλοί αυτοί που σπαταλούν τον χρόνο τους απαντώντας στα μηνύματά σου για να σε τρολλάρουν.

 

Επί του θέματος, έγραψες ένα thread με άστοχο (αν όχι παραπλανητικό) τίτλο που αναφέρεται σε <<"ψεύτικες" εγγυήσεις σκληρών>> και μας προτρέπει να προσέξουμε κάτι που θεωρείται αυτονόητο.

Οι απαντήσεις που πήρες ήταν όλες σοβαρότατες, αλλά επειδή δείχνεις να ενοχλείσαι από ποστ που δε συμφωνούν με το συλλογισμό σου και να επιτίθεσαι, good luck - have fun.

 

:-)

  • Like 2
Δημοσ.

Περι "συχνών" backup ::

Πάμε τώρα στο περι backup που με θίγει γιατί πραγματικά νιώθω ότι είμαι από τις σπάνιες περιπτώσεις δαχτυλοδεικτούμενων back-ο-ψυχάκηδων :

Καταρχάς και μόνο το γεγονός ότι ο δίσκος έσκασε ενώ ήμουν σε διαδικασία για νέο backup θα έπρεπε να είναι αρκετό για να κάνει τους προλαλήσαντες να αναθεωρήσουν!

Αμφιβάλλω αν έστω ένας από εσάς παίρνει backup 3TB κάθε 20 μέρες όπως εγώ! Και ξέρετε γιατί αμφιβάλλω; Γιατί αν το έκανε και ήξερε τι μανίκι είναι και πόσο ηλίθιος μοιάζει σε όλους εκείνους που το κάνουν μια φορά το χρόνο και αν, δε θα μιλούσε τώρα! Και μιλάω για λειτουργικό backup! Σημείωση κερασάκι : Ανα πάσα στιγμή, χρόνια τώρα, δεν έχω 1 αλλά 3 backup ΟΛΟΥ του συστήματος (πέρα των παρατρεχάμενων αρχείων), κάποια τα γράφω από πάνω και κάποια τα κρατώ περίπου ένα χρόνο με στόχο να επανέλθω αν τυχόν το λειτουργικό έχει παρουσιάσει μια πολύ στραβή εικόνα που δεν την πήρα χαμπάρι νωρίς. Οπότε θεωρείστε ότι μιλάτε με κάποιον που έχει προνοήσει (στο βαθμό του ανθρωπίνως λογικού και αναμενόμενου) να κρατά τα αρχεία που μπορεί. Επίσης μιλάτε με κάποιον που εδώ και μέρες δεν έχει σταματήσει να βρίζει τον εαυτό του γιατί ενώ είναι συνεπής παρόλ' αυτά βρέθηκε στην θέση να πληρώσει κερατιάτικα.

omg αυτό θα πει BACKUP.

Είναι η πρώτη φορά που σου χαλάει δίσκος; Το ίδιο είχα πάθει και εγώ πριν λίγα χρόνια με έναν 7200.10 με αποτέλεσμα να χάσω τα 100€ της αξίας του για να τον φτιάξω μόνος μου. Η επισκευή στις εγκαταστάσεις της seagate στην area51 μού είπανε ότι θα κόστιζε περίπου 800+€ (φιλική τιμή).

  • Super Moderators
Δημοσ.

απορία 1η, από που αγόρασες τον δίσκο? αυτοί θα τον στείλουν στη seagate για να τους στείλει άλλο ή θα στον αλλάξουν πρώτα (όπως γίνεται σε πολλά καταστήματα) και μετά θα τον στείλουν μαζί με άλλους που έχουν μαζευτεί για να τους αλλάξει η seagate?

 

απορία 2η, το recovery των data από άλλη εταιρία θα "βιάσει" τον δίσκο εμφανισιακά? γιατί αν δεν φαίνεται κάτι εξωτερικά και η αντικατάσταση γίνεται στο κατάστημα και όχι στη seagate δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν χαμπάρι ότι τον πείραξε εσωτερικά κάποιος 3ος...

'

Δημοσ.

Χαχχααχαχ!!! Εντάξει... πιο πολύ λυπάμαι τον washcloud απλά γιατί έγραψε ένα τεράστιο κείμενο για να απαντήσει (και τον ευχαριστώ γιατί γράφει με πάθος) όπως όλοι σας αλλά σε κάτι άσχετο, που δυστυχώς ποτέ δεν είπα! frown.png

 

Λοιπόν, στα γρήγορα : Δε ζητάω από την Seagate αποζημίωση δεδομένων. Έλεος! grin.png Πείτε μου από που προκύπτει αυτό μέσα στο κείμενό μου να το διορθώσω! Το διαβάσατε; Προσεχτικά; Ή τρέξατε να απαντήσετε μια από τα ίδια λες και είμαι κανα πρωτόβγαλτο newbie! Anyway... θα αναφερθώ και περί backup στο τέλος.

 

Τι ζητάω : Θέλω να μου βεβαιώσει ότι ο σκληρός είναι χαλασμένος και να μου καλύψει την εγγύηση του δίσκου!

Αυτό το καταλαβαίνετε όλοι, σωστά; Ωραία!

Τώρα ακούστε το τόσο περίεργο που ζητώ! Θέλω τον ούτως ή άλλως κατεστραμμένο δίσκο και ΠΡΙΝ μου δώσει νέο δίσκο να τον πάρω και να τον πάω σε μια εταιρία για recovery. Αφού πάρω τα data μου να τον επιστρέψω σε αυτόν για να μου δώσει το νέο δίσκο.

Αντ' αυτού με δεσμεύει ώστε να ΜΗΝ πάω το σκληρό για recovery γιατί αν ανοιχτεί λύεται η εγγύηση (ΛΟΓΙΚΟ!!) αλλά ζητάει από πάνω αν του τον πάω για την εγγύηση (και αφού θέλω και τα data μου) εξαναγκαστικά να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ να κάνω recovery (και φυσικά με πολύ πιο μεγάλο κόστος αφού ΞΕΚΙΝΑ από τα 1000 ευρώ!) Έλεος δηλαδή! Τώρα το καταλάβατε;!

 

Θέλω να δω τώρα που το πιάσατε πόσοι από εσάς είναι αρκετά ακομπλεξάριστοι ώστε να πουν "σόρρυ ρε φίλε, έτσι που τα γράφεις δεν κατάλαβα, τώρα συμφωνώ" και πόσοι από εσάς θα συνεχίσετε να τρολλάρετε απλά για το γαμώτο...

 

Κάτι που δεν ξέρετε και δεν το παίζω μάγκας, δεν το ήξερα κι εγώ μέχρι και πριν 1 εβδομάδα (αν και έχω ασχοληθεί ΠΟΛΥ με το recovery, τόσο που σκεφτόμουν να το εξασκήσω και επαγγελματικά). Έχετε μείνει σε εποχές (τουλάχιστον 3-4 χρόνια πριν) που το recovery (πλατώ) ήταν υπόθεση που ξεκινούσε με τετραψήφιο και έφτανε πενταψήφιο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι σήμερα πλέον ξεκινάμε από τα 150ευρώ και φτάνουμε στα 800ευρώ. Αυτό μου είπαν και αυτό σας μεταφέρω. Όχι μια όχι δύο αλλά τρεις εταιρίες! Ποιες; Οι μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Επίσης έμαθα αρκετές τεχνικές / νομικές λεπτομέρειες που δεν είναι της παρούσης... Δεν ξέρω αν θα χρειαστεί να αναφερθώ, θα δείξει στο μέλλον. Επίσης ΕΛΠΙΖΩ να με πάρουν τηλάφωνο και όσα σας μεταφέρω σε τιμές να ισχύουν, να μη μου τα "γυρίσουν"... Θα σας ενημερώσω αν υπάρχει αλλαγή σε αυτό.

 

Περι "συχνών" backup ::

Πάμε τώρα στο περι backup που με θίγει γιατί πραγματικά νιώθω ότι είμαι από τις σπάνιες περιπτώσεις δαχτυλοδεικτούμενων back-ο-ψυχάκηδων :

Καταρχάς και μόνο το γεγονός ότι ο δίσκος έσκασε ενώ ήμουν σε διαδικασία για νέο backup θα έπρεπε να είναι αρκετό για να κάνει τους προλαλήσαντες να αναθεωρήσουν!

Αμφιβάλλω αν έστω ένας από εσάς παίρνει backup 3TB κάθε 20 μέρες όπως εγώ! Και ξέρετε γιατί αμφιβάλλω; Γιατί αν το έκανε και ήξερε τι μανίκι είναι και πόσο ηλίθιος μοιάζει σε όλους εκείνους που το κάνουν μια φορά το χρόνο και αν, δε θα μιλούσε τώρα! Και μιλάω για λειτουργικό backup! Σημείωση κερασάκι : Ανα πάσα στιγμή, χρόνια τώρα, δεν έχω 1 αλλά 3 backup ΟΛΟΥ του συστήματος (πέρα των παρατρεχάμενων αρχείων), κάποια τα γράφω από πάνω και κάποια τα κρατώ περίπου ένα χρόνο με στόχο να επανέλθω αν τυχόν το λειτουργικό έχει παρουσιάσει μια πολύ στραβή εικόνα που δεν την πήρα χαμπάρι νωρίς. Οπότε θεωρείστε ότι μιλάτε με κάποιον που έχει προνοήσει (στο βαθμό του ανθρωπίνως λογικού και αναμενόμενου) να κρατά τα αρχεία που μπορεί. Επίσης μιλάτε με κάποιον που εδώ και μέρες δεν έχει σταματήσει να βρίζει τον εαυτό του γιατί ενώ είναι συνεπής παρόλ' αυτά βρέθηκε στην θέση να πληρώσει κερατιάτικα.

 

Θα σας πω λοιπόν τι μου απάντησα και παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας! ph34r.png

 

Στην αρχή μου είπα (για να σταματήσω να με βρίζω και να με ακούσω)

1. "Έκανες ήδη backup, πόσο πιο άτυχος μπορεί να είσαι;"

2. "Πήρες τα σημαντικά αρχεία των πιο πρόσφατων 2-3 ημερών, πάλι καλά δεν είναι; Σκέψου να μην τα είχες προλάβει... exclamation.png"

 

Και μετά μου είπα την σκληρή αλήθεια :

"Εμ, αφού θες να έχεις όχι μόνο τα αρχεία σου αλλά και το σύστημα λειτουργικό ανά πάσα στιγμή (για αυτό τα σκάω σήμερα στο recovery του πλατώ) φρόντισε να τα σκάσεις χοντρά σε ένα NAS και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... Και αυτό έκανα. Παρήγγειλα ένα QNAP των 500 ευρώ και ευελπιστώ σε καλύτερες μέρες! cool.png

 

Ειδικά για washcloud τώρα :

 

Φίλε, επειδή πραγματικά ασχολήθηκες, σε ευχαριστώ. Και για αυτό το λόγο θα αφιερώσω ένα post σε εσένα. smilie.png

 

Από που να σε πρωτοπιάσω !!! Λοιπόν, θα απαντήσω μόνο σε όσα θεωρώ επιχειρήματα άξια σχολιασμού (no-offense!). Όσα δεν σχολιάζω απλά δε με αγγίζουν γιατί τα εφαρμόζω όπως κι εσύ.

 

ΔΕΝ με ενδιέφεραν τα αρχεία, τα αρχεία τα περισσότερα (και τα σημαντικότερα) τα έχω. Με ενδιαφέρει η λειτουργικότητα ενός bootable μηχανήματος με την οργάνωση που δομούσα στο μεσοδιάστημα. Δεν καίγομαι και τρελά γιατί έχω κάνει τα backup μου.

 

Σχετικά με το τσάμπα που προσφέρουν κάποιες εταιρίες. Μα φυσικά και οι 2 από τις 3 μου είπαν να το παραλάβουν για μια τσάμπα διάγνωση. Η άλλη μου είπε 60 ευρώ για διάγνωση. Ξέρεις που το έδωσα; Σε αυτούς με τα 60!!! Ξέρεις γιατί; Γιατί σκέφτηκα ότι στους άλλους στέλνει ο κάθε "τυχαίος" ακόμα και για απλές περιπτώσεις σκληρών και απασχολεί το προσωπικό με "μαλακίες". Και άρα οι τύποι με τα 60 λαμβάνουν πιο λίγους πελάτες αλλά και πιο σκληρές περιπτώσεις.Επίσης δεν περιμένω στην ουρά άλλους 10 αλλά άλλους 2 και οι άνθρωποι με τα 60 έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με σοβαρές και δύσκολες υποθέσεις και άρα δε βαριούνται τη ζωή τους όσο οι άλλοι... και προτιμώ έναν γιατρό πληρωμένο και με ενδιαφέρον παρά έναν απλήρωτο και χωρίς ενδιαφέρον. Αυτό που μόλις σου είπα σκέψου το, το θεωρώ μάθημα από τα λίγα και χωρίς δίδακτρα! smilie.png

 

Οι 3 τελευταίες παράγραφοι περί ψυγείου γνωστές. Ξέρω και πως να τις εφαρμόσω ώστε να γίνει σωστά και με το μικρότερο δυνατό ρίσκο αλλά πρόκειται για παιδικές one-shot λύσεις. Και έχω μια υποψία για το πότε και γιατί δουλεύει και θεωρώ πως δεν είναι η περίπτωσή μας. Άλλωστε ξαναείπα : είναι one-shot.

 

Η μόνη παράγραφος που μοιάζει να πιάνει λίγο από το νόημα στα όσα είπα είναι η πέμπτη σου παράγραφος. Ξεκινάει από το "..Κι επειδή" και καταλήγει στο "body)". Λογικά στην παραπάνω μου απάντησή όπου απευθύνομαι σε όλους θα πρέπει τα πάντα πλέον να είναι σαφή. Σε έλαβα υπόψη μου όταν απαντούσα. Ελπίζω να κατάλαβες τι ζήτησα.

 

Και κάτι σημαντικό ειδικά για εσένα : Φυσικά και κατάλαβα απολύτως καλά για το 1000άρικο! Και τον ρώτησα και με διευκρινιστική ερώτηση. Η χρέωση ξεκινάει από τα 1000 ευρώ. Επίσης : Ξέρω τι πρόβλημα έχει η συσκευή μου... δεν πάω στα τυφλά. Γνωρίζω αν είναι εύκολο ή δύσκολο οπότε ξέρω και τι περίπου ποσό θα μου ζητήσουν. Για εμένα είναι πολύ εύκολο αν έχω τον εξοπλισμό. Ανησυχώ μόνο για τα ανταλλακτικά (τα οποία είναι ιστορία πως προκύπτουν και όσοι πάτε να αυθαιρετήσετε σας προλαβαίνω τονίζοντας πως τα ανταλλακτικά δεν είναι όπως τα φαντάζεστε και οι τιμές δεν προκύπτουν όπως πολλοί θα νομίζετε αν δεν το έχετε ψάξει). Συνεπώς ξέρω που περίπου κυμαίνομαι αλλά δεν ξέρω πόσο θα μου το φουσκώσουν τελικά. Είναι όπως όταν σου τρακάρουν το αμάξι...

 

Απάντηση για τους δύο σκληρούς έχεις πάρει. Δεν κάνω απλώς αυτό που προτείνεις αλλά και κάτι παραπάνω πολύ πιο fail-safe! smilie.png

 

Επιεικώς θα χαρακτήριζα το ποστ σου άστοχο γιατί, όπως πολύ σωστά, σου επισημαίνει ο liopyr ξεκινάς θέμα με δήθεν ψεύτικες εγγυήσεις σκληρών δίσκων και μας λες τον πόνο σου γιατί δε μπορείς να πάρεις πίσω τα δεδομένα σου παρακρατώντας το εξάρτημα που απαιτείς (σωστά) να σου αντικαταστήσουν - καμία σχέση. Ασχολούμαστε δέκα άνθρωποι, κι εγώ ανάμεσά τους, και προσπαθούμε να καταλάβουμε το συλλογισμό σου και την μήνιν σου εναντίον του κατασκευαστή - θεωρώ ότι οι απόψεις όλων όσων σου απάντησαν ήταν πάνω - κάτω στο ίδιο μήκος κύματος. Προφανώς έχεις κάποια άλλη λογική και/ή αντίληψη του τί σημαίνει εγγύηση, ποιές οι υποχρεώσεις του κατασκευαστή και ποιές του καταναλωτή. Η απαίτησή σου να σου πιστοποιήσουν τη βλάβη του δίσκου και να στον παραχωρήσουν για να προχωρήσεις σε data recovery προφανώς και είναι παράλογη. Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hawkpilot... πολύ κακούλης φάνηκες εδώ! :-p Πάντως συμφωνώ και το σκεφτόμουν κι εγώ, το "ψεύτικες" πρέπει να γίνει "καταχρηστικές" ή "εικονικές" ή "μερικές"... Πρότεινε έναν πιο εύστοχο τίτλο και τον αλλάζω.

Λες "Η απαίτησή σου να σου πιστοποιήσουν τη βλάβη του δίσκου και να στον παραχωρήσουν για να προχωρήσεις σε data recovery προφανώς και είναι παράλογη". Πρώτον δεν είναι παράλογη. Και σήμερα επειδή προηγήθηκε το χθεσινό τους το ανέφερα και μου είπαν πως το έχουν ξανακάνει. Το ότι δεν το γνώριζες δεν είναι κακό, το ότι δογματίζεις όμως είναι κάπως...

 

Liopyr... Εννοείται πως ενοχλούμαι. Ειδικά εσύ δεν κατάλαβες καν τι είπα, ήσουν και εκτός θέματος. Δε διαφώνησες ποτέ με το συλλογισμό μου αλλά με ένα συλλογισμό που ποτέ δεν έκανα. Νομίζω ότι όντως σε μπέρδεψε ο τίτλος. Επίσης πρότεινε έναν πιο εύστοχο να τον αλλάξω. Και για να μην παρεξηγούμαι, το εκτιμώ ότι ασχολείστε, θα το εκτιμούσα ακόμα περισσότερο αν συνειδητοποιούσατε το παράλογο της υπόθεσης. :-D

 

ThReSh... Long time no see! :-) Εύλογες οι απορίες σου. Στην πρώτη : ******. Η εταιρία σκίζει σε εξυπηρέτηση σε ότι αφορά το ζήτημα. Σοβαρά. Έχει τζίρο οπότε οι agents δίνουν μεγάλο margin για (είτε διαπιστευμένο είτε 'ψεύτικο') "broken device" και μπορεί να τον πάρει ακόμα και με κλειστά μάτια. Και αυτό κάνει. Και δεν είναι το μόνο. Η Seagate επίσης σχεδόν με κλειστά μάτια δέχτηκε την αλλαγή. Το αστείο είναι ότι τα πάντα αλλάζουν όταν ζητώ recovery όχι από την Seagate αλλά από ανταγωνιστή της. Ναι, καλά το φαντάστηκες, τα καταστήματα παίρνουν τους σκληρούς, σου δίνουν άλλο και όταν μαζέψουν ικανοποιητικό αριθμό τους στέλνουν στη Seagate (για μερικό refurbishing και μερική καταστροφή). Στην δεύτερη : Καταρχάς δεν θα το έκανα γιατί είναι θέμα ηθικής. Δε θέλω να τους 'κοροϊδέψω', δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. Κατά δεύτερον, ναι, αν και ΔΕΝ χαλάει τίποτα εμφανισιακά υπάρχει σημείο το οποίο αλλοιώνεται όταν ανοιχτεί ο σκληρός. Άλλες φορές είναι μια απλή ετικέτα άλλες φορές πιο σύνθετο, σαν sensor, είτε μηχανικής είτε ηλεκτρονικής (καλύτερα χημικής θα λέγαμε) φύσης.

 

akisk... όχι φίλε μου, δεν είναι η πρώτη φορά. Ασχολούμαι με τους υπολογιστές από το '94, αυτή τη στιγμή στο σπίτι έχω πάνω από 32 σκληρούς (συνολικής χωρητικότητας άνω των 20TB), από τα χέρια μου έχουν περάσει καμιά 50αρια. Συνολικά μου έχουν χτυπήσει 4 φορές. Τα μαγνητικά και λογικά σφάλματα επάνω στους σκληρούς τα έλυσα έως τώρα με επιτυχία. Τα δύο πρώτα μηχανικά στάθηκα τυχερός και τα πρόλαβα καθώς χαλούσαν. Έχω ασχοληθεί και επαγγελματικά με το θέμα και έχω διορθώσει και αρκετούς σκληρούς φίλων. Έχω μάθει πολλά και έως τώρα ευτυχώς ως μόνο τίμημα έχω πληρώσει ώρες του προσωπικού μου χρόνου, όχι τα δεδομένα. Δυστυχώς πλέον οι σκληροί έχουν γίνει σαν τα αυτοκίνητα. Αρκετά σύνθετοι και από ένα σημείο και μετά απροσπέλαστοι για τους μηχανικούς 'παλαιάς κοπής'. Δεν έχω και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να πειράξω πλατώ οπότε δύο φορές που υπήρξε πρόβλημα μηχανικό (μια παλιότερα και μια τωρινή) δεν τόλμησα να βάλω χέρι. Τον πρώτο σκληρό τον παράτησα (αφού ασχολήθηκα μόνος μου) γιατί δεν με ενδιέφεραν τα δεδομένα του και δε θα πλήρωνα για να τα πάρω. Ήταν ένας WD Green USB στο 1TB με backup δεδομένα που ξανάβρισκα.

Επεξ/σία από CyberWalker

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...