Προς το περιεχόμενο

Windows 8 σε netbook με ubuntu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρω πως κάποια έκδοση των Windows 8 είναι ελεύθερη για κατέβασμα μέσω της Microsoft.Από που μπορώ να την κατεβάσω και πως μπορώ να το βάλω σε netbook με ubuntu;Αν δεν κάνω λάθος είναι κάποιο .iso αρχείο, και απλά χρειάζεται να το κάνω burn σε κάποιο flashάκι (?)

(Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, αν γίνεται λίγο αναλυτικά :D )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρω πως κάποια έκδοση των Windows 8 είναι ελεύθερη για κατέβασμα μέσω της Microsoft.Από που μπορώ να την κατεβάσω και πως μπορώ να το βάλω σε netbook με ubuntu;Αν δεν κάνω λάθος είναι κάποιο .iso αρχείο, και απλά χρειάζεται να το κάνω burn σε κάποιο flashάκι (?)

(Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, αν γίνεται λίγο αναλυτικά :D )

για την εγκατασταση απο φλασακι διαβασε εδω, ο Hal9000 εχει κανει πολυ καλη δουλεια.

οσον αφορα τα windoωs 8. θα μπορουσες να τα βρεις εδω. Ειναι release preview edition.

Επεξ/σία από c0prse_grinder
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ.Πιστεύω πως ο οδηγός θα με βοηθήσει, το βλέπω πολύ αναλυτικό.Θα δοκιμάσω μέσα στην ημέρα και θα σας πω :)

Edit: Τώρα το πρόσεξα.Λέει από win xp/vista, δεν έχει για ubuntu.Θα διαβάσω καλύτερα τον οδηγό και θα δω αν μπορώ να το κάνω.

Δημοσ.

Αν έχεις pc με Windows, κατεβάζεις από εκεί τα Windows 8 και τα περνάς σε στικάκι με το wintoflash.

Αν έχεις μόνο το netbook με το ubuntu, μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις τα Windows 8 σε στικάκι με το unetbootin (αλλά δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει σίγουρα).

Μετά, η διαδικασία είναι απλή. Bootάρεις με το στικάκι, φτιάχνεις ένα νέο partition* (ή διαγράφεις αυτό του ubuntu αν δεν το χρειάζεσαι πια) και εγκαθιστάς εκεί τα Windows 8.

*Αυτό θα πρέπει να εχεις προνοήσει να το κάνεις μέσα από το ubuntu με το gparted, τα Windows δεν μπορούν να επεξεργαστούν linux partitions.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού