DaDiRa Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Ξέρω πως κάποια έκδοση των Windows 8 είναι ελεύθερη για κατέβασμα μέσω της Microsoft.Από που μπορώ να την κατεβάσω και πως μπορώ να το βάλω σε netbook με ubuntu;Αν δεν κάνω λάθος είναι κάποιο .iso αρχείο, και απλά χρειάζεται να το κάνω burn σε κάποιο flashάκι (?) (Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, αν γίνεται λίγο αναλυτικά )
c0prse_grinder Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Ξέρω πως κάποια έκδοση των Windows 8 είναι ελεύθερη για κατέβασμα μέσω της Microsoft.Από που μπορώ να την κατεβάσω και πως μπορώ να το βάλω σε netbook με ubuntu;Αν δεν κάνω λάθος είναι κάποιο .iso αρχείο, και απλά χρειάζεται να το κάνω burn σε κάποιο flashάκι (?) (Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, αν γίνεται λίγο αναλυτικά ) για την εγκατασταση απο φλασακι διαβασε εδω, ο Hal9000 εχει κανει πολυ καλη δουλεια. οσον αφορα τα windoωs 8. θα μπορουσες να τα βρεις εδω. Ειναι release preview edition. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2012 από c0prse_grinder
DaDiRa Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Σε ευχαριστώ.Πιστεύω πως ο οδηγός θα με βοηθήσει, το βλέπω πολύ αναλυτικό.Θα δοκιμάσω μέσα στην ημέρα και θα σας πω Edit: Τώρα το πρόσεξα.Λέει από win xp/vista, δεν έχει για ubuntu.Θα διαβάσω καλύτερα τον οδηγό και θα δω αν μπορώ να το κάνω.
tolis_01 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Αν έχεις pc με Windows, κατεβάζεις από εκεί τα Windows 8 και τα περνάς σε στικάκι με το wintoflash. Αν έχεις μόνο το netbook με το ubuntu, μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις τα Windows 8 σε στικάκι με το unetbootin (αλλά δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει σίγουρα). Μετά, η διαδικασία είναι απλή. Bootάρεις με το στικάκι, φτιάχνεις ένα νέο partition* (ή διαγράφεις αυτό του ubuntu αν δεν το χρειάζεσαι πια) και εγκαθιστάς εκεί τα Windows 8. *Αυτό θα πρέπει να εχεις προνοήσει να το κάνεις μέσα από το ubuntu με το gparted, τα Windows δεν μπορούν να επεξεργαστούν linux partitions.
Προτεινόμενες αναρτήσεις