kuzko21 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 συνηθως αναγραφεται στο manual του καθε αυτοκινητου (βαση διαφορων παραμετρων καθε φορα - κατανομη βαρους , συνολικο βαρος φορτωσης , ταχυτητα κινησης κλπ) ή τωρα τελευταια το εχω δει οταν ανοιγεις τις πορτες πανω σε αυτο το καμπυλωτο που κανουν ή στο καπακι της βενζινης απο μεσα.
Uberalles_gr Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Ας αγνοήσουμε τις παραμέτρους που σωστά ανάφερες και ας πούμε για αυτοκίνητο που θέλει να πάει ένα ταξίδι με φυσιολογικές συνθήκες, ποια θα ήταν η πίεση;; 30 ή είναι πολλά;;; Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από Uberalles_gr
nemesiskp Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Να ξερεις οτι τωρα με την ζεστη η πιεση ανεβαινει πολυ.Για αυτο το καλοκαιρι βαζουμε ενα κλικ λιγοτερη και το χειμωνα ενα κλικ περισσοτερη.Εκει γυρω στα 29-30 πιστευω ειναι καλα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Στη μέσα πλευρά της πόρτας του οδηγού υπάρχει ένα ταμπελάκι που αναγράφει τη σωστή πίεση των ελαστικών ανάλογα με τον αριθμό επιβατών και φορτίου.
nemesiskp Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Εμενα το εχει στο ντουλαπακι παντως.Οποτε γενικα ψαξε το αμαξι.
Alxnks Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δεν υπάρχει "φυσιολογική". Ανάλογα το αυτοκίνητο, το βάρος του (αριθμός επιβατών/φορτίου), τις διαστάσεις των ελαστικών του κτλ θέλει και την ανάλογη πίεση. Άλλη θέλει ένα άδειο αυτοκίνητο 1 τόνου με λάστιχα 175/70/13 κι άλλη αυτοκίνητο 1.5 τόνου, με φουλ επιβάτες ή και αποσκευές και λάστιχα διαστάσεων 225/40/18. Πως θα το κάνουμε? Ακόμα και άδεια να ειναι τα δύο αυτά αυτοκίνητα (ώστε να πλησιάσουν οι "φυσιολογικές" τους συνθήκες, πάλι τα διαφορετικα δεδομένα τους έχουν σαν αποτέλεσμα να θέλουν άλλη πίεση το καθένα.
Timour21 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Ας αγνοήσουμε τις παραμέτρους που σωστά ανάφερες και ας πούμε για αυτοκίνητο που θέλει να πάει ένα ταξίδι με φυσιολογικές συνθήκες, ποια θα ήταν η πίεση;; 30 ή είναι πολλά;;; Σε 195/55/15 διάσταση που φοράω, ο κατασκευαστής θέλει πίεση 36. 36 βάζω μπροστά τον χειμώνα και 35 πίσω. Καλοκαίρι 34 μπρος πίσω. Οπότε ανάλογα με το τι θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής, τα 30 μπορεί να είναι πολλά, μπορεί λίγα, μπορεί και αρκετά. Αν δεν βρίσκεις το manual, και δεν αναγράφονται οι πιέσεις στην πόρτα του αυτοκινήτου, μπορείς να πάρεις ενδεικτικές τιμές απο εδώ http://www.tyre-pressures.com/ByCar/ Αν και στο παραπάνω για το δικό μου αμάξι βγάζει πίεση 37 ενώ ο κατασκευαστής λέει 36.
Haldol Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Διαφορές της τάξης του 1 psi δεν έχουν τόση σημασία. Αλλά άμα ο κατασκευαστής λέει 36 εσύ δε θα βάλεις 30 επειδή «τόσο βάζει ο παππούς μου στο Hyundai του». Όσο πιο κοντά σε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής τόσο το καλύτερο, αλλά δε θα πεθάνουμε κιόλας για 2-3 τρομπιές παραπάνω ή παρακάτω. Εγώ βάζω 34-31, μπροστινά και πίσω, αντίστοιχα. Τώρα το καλοκαίρι βάζω 32-30. Και μια ερώτηση σχετική: στη ρεζέρβα πόσο βάζουμε; Παραπάνω γιατί «χάνει με τον καιρό», ή παρακάτω για να μη τη ζορίζουμε ενώ δε χρησιμοποιείται; Καλά εμένα δε με πολυ-αφορά (πάντα κουβαλάω τρόμπα ή/και κομπρεσέρ) αλλά το έχω απορία.
nemesiskp Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Και μια ερώτηση σχετική: στη ρεζέρβα πόσο βάζουμε; Παραπάνω γιατί «χάνει με τον καιρό», ή παρακάτω για να μη τη ζορίζουμε ενώ δε χρησιμοποιείται; Καλά εμένα δε με πολυ-αφορά (πάντα κουβαλάω τρόμπα ή/και κομπρεσέρ) αλλά το έχω απορία. Αμα δεν εχεις τρομπα καλο ειναι να της βαζεις αρκετο αερα,ωστε σε περιπτωση που χρειαστει να εχει μπολικο μεσα.Το πολυ πολυ αμα την χρεαστεις και εχει παραπανω αερα απο το κανονικο,αφερεις λιγο πιεζοντας την βαλβιδα.Δεν παθαινει τιποτα αν εχει μεσα μπολικο αερα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα