Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - MMORPG [PS3][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θέλω να πω πως είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος. Αν και ποτέ δεν κατάφερα να κολλήσω με παιχνίδια τύπου WoW όσο και να προσπάθησα, τα βρίσκω πιο πολύ σαν online ασχολίες παρά πραγματικά παιχνίδια.

 

Παρόλα αυτά το παιχνίδι υπόσχεται καλή ιστορία, τρομερό περιβάλλων και αναβαθμισμένο gameplay που στην ουσία πήρε πιο πολύ καιρό να φτιαχτεί από ότι η αρχική έκδοση.

 

FINALFANTASY_XIV_20_PUB_02.jpg

FINALFANTASY_XIV_20_PUB_08.jpgFINALFANTASY_XIV_20_PUB_09.jpgFINALFANTASY_XIV_20_PUB_06.jpgFINALFANTASY_XIV_20_PUB_07.jpgFINALFANTASY_XIV_20_PUB_10.jpgFINALFANTASY_XIV_20_PUB_14.jpg

Δημοσ.

ωραία τα cutscenes ανάμεσα στα fights αλλά το gameplay παραμένει τραγικό... 2 επιθέσεις σε 10 δεύτερα και να κάθεσαι να κοιτάς τριγύρω.... μέχρι και στο demon souls/dark souls που έχεις fatigue bar κάνεις περισσότερες.. θα με ενδιέφερε ένα final fantasy mmo αλλα όχι σε στυλ ffxi-ffxiv,πχ σε art style ffxiii και το battle του να είναι στυλ Kingdom hearts. η squareenix έδωσε την παραγωγή στην κορέα έφτιαξε ένα όμορφο αλλα απαίσιο mmo και τώρα προσπαθεί να μαζέψει τα συντρίμια, δεν θυμάμαι άλλο παιχνίδι να έχει καταστραφεί έτσι σχεδόν day1 με την κυκλοφορία του.

Δημοσ.

Αν αναρωτιέστε πόσοι δουλεύουν στο Final Fantasy XIV αυτή την στιγμή, η απάντηση είναι όλοι. Και όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι.

 

Ο Motomu Toriyama για το Final Fantasy XIII: At the peak, there were over 200 people working on it.

 

O Naoki Yoshida για το Final Fantasy XIV: Currently, the in-house team consists of almost 300 members.

 

 

We also have outsourced a fair amount of work to third-party companies, so all-in-all, the team is fairly large.

 

Some of the core members include:

 

Naoki Yoshida – producer/director – (Dragon Quest series)

Yoshihisa Hashimoto – technical director – (CTO, Luminous engine)

Hiroshi Takai – assistant director – (Last Remnant, FFV, Romancing Saga series)

Akihiko Matsui – battle director – (Final Fantasy Series, FFXI)

Hiroshi Minagawa – UI director – (FFXII, Tactics Ogre)

Takeo Suzuki – art director – (FFXII)

Akihiko Yoshida – lead artist (FFXII, Tactics Ogre)

 

And many, many more Square Enix veterans

 

http://www.rpgsite.n...loper-interview

 

Επίσης το Amazon το έχει στα 40 δολάρια ?!

 

http://www.examiner....n-playstation-3

http://www.amazon.co...ASIN=B002BRZ79E

Δημοσ.

τι είναι το tb? μήπως ήθελες να πεις atb για το combat system? καμία σχέση ,μέχρι και στο πιο αργό ff μπορείς να παίξεις υπερβολικά γρήγορα και εδώ μιλάμε για mmo στο οποίο κινείσαι real time,δεν μπορείς να περιμένεις 10 δέυτερα για να κανεις επίθεση είναι τραγικό,ούτε στο demon souls δεν περιμένεις τόσο για να γεμίσει η stamina bar.

Δημοσ.

*Final Fantasy = Turn Based, αν σας είναι τόσο δύσκολο ρε μεν.

 

Μπορεί με τα Online FF το στοιχείο που να υπερτερεί να είναι το J-MMORPG, αλλά δεν είναι δύσκολο να θυμόμαστε πως τα FF are meant to be Turn Based. Ίσως ξεκινάει και μοιάζει με το Tera Online, αλλά όπως και στους παλιούς καλούς παραμυθένιους καιρούς με το ζόρι χρειαζόταν να πατήσεις παύση για να σκάσεις το γάρο στην ώρα του battle, έτσι και εδώ είναι J-MMORPG Turn Based style'd anon party whateve.

 

Νταξ, ούτε σε εμάς αρέσει.. αλλά να ξέρουμε γιατί παραπονευόμαστε ρε αδερφέ.

Δημοσ.

το μόνο ff απο τα σύχρονα που ήταν turn based ήταν το ffx ,απο ffvi-ffxiii έχουμε atb so what are u smoking? δεν μιλάμε για jrpg μιλάμε για mmo,επαναλαμβάνω χειρίζεσαι τον χαρακτήρα real time,δεν μπορείς να κάθεσαι άπραγος έτσι δίπλα σε τέρατα είναι αστείο,παω στοίχημα θα κάνει τρελό fail το παιχνίδι όπως και ο προκάτοχος του.

  • Like 1
Δημοσ.
απο ffvi-ffxiii έχουμε atb so what are u smoking?

 

Και όλα ATB να ήταν το ίδιο μου κάνει με αυτό που λέω.. αλλά ας βάλω και το Quote:

 

Final Fantasy IV introduced the "Active Time Battle" (ATB) system that augmented the turn-based nature with a perpetual time-keeping system. Designed by Hiroyuki Ito, it injected urgency and excitement into combat by requiring the player to act before an enemy attacks, and was used until Final Fantasy X, which implemented the "Conditional Turn-Based" (CTB) system.[3][20][53] This new system returned to the previous turn-based system, but added nuances to offer players more challenge

 

Πες τα όλα ATB.. όλα έχουν ένα κοινό, ΚΑΝΕΝΑ δεν είναι not even close to real fkin time, bro.

 

δεν μιλάμε για jrpg μιλάμε για mmo

 

Κάνε Quote που είπα "JRPG" ρε άρχων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...