Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

που στην Ελλάδα ο παραλογισμός της φορολογίας με βάση τα κυβικά είναι ανεπίτρεπτος.

 

1.8 λίτρα δεν το λες δυνατό αυτοκίνητο. μικρό/μέτριο το λες. Ο φόρος που πρέπει να πληρώνει ο κόσμος για το αυτοκίνητο πρέπει να έιναι ΜΕΣΑ στην βενζίνη. ούτε διόδια ούτε τέλη κυκλοφορίας.

 

Δικαιολογώ την αντίδραση του κύκλου μου όταν αναφέρομαι σε κυβικά αυτοκινήτων εδώ. Αλλά όπως γράφει ο μπήχτης, που πας με τροχόσπιτο και 1800 κυβικά μωρέ. το κατέστρεψες το αμάξι. εγώ με τα 2.8 τούρμπο πχ δεν θα έσερνα τροχόσπιτο. θα είχα truck/suv για τέτοια χρήση

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μην ξεχναμε οτι κατα διαστηματα παροτρυναν τον κοσμο να παιρνει μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα..

και μετα τα κοπανησαν στο κεφαλι..και ετρεχε ο κοσμακης να τα πουλησει.

 

Επισης η φορολογηση με τα κυβικα ειναι λιγο ακυρη...γιατι μπορει το ενα να ειναι σαν το δικο μου..που ειναι ενα απλο κορσακι , ενω μπορει να υπαρχει 1800αρι με δερματινο σαλονι , ηλιοροφορη , κλπ κλπ , γενικως χλιδατο αμαξι....τι διαολο τα ιδια λεφτα ειχα εγω με αυτον οταν τα πηραμε ?

Και στην τελικη και ακριβο αμαξι να ηταν ...καποτε μπορει να ειχα λεφτα και να το πηρα..φορολογησε με τοτε...τωρα που ειμαι ανεργος ρε διαολε τι σχεση εχει με το ποσο εκανε το αμαξι πριν 10 χρονια?

 

Τεσπα..τι ψαχνουμε να βρουμε τωρα...

  • Like 1
Δημοσ.

τον φόρο πολυτελείας τον έβγαλαν ή ακόμα τον έχουν?

 

Τον βγάλανε πέρσι (θα ξεχάστηκαν) και τον ξανάβαλαν φέτος κανονικά. Εγώ για >5ετίας δίλιτρο πληρωσα άλλα 300 ευρώ "πολυτέλειας" μετά τα 660 "κυκλοφορίας". Αν ήταν <5ετίας νομίζω είναι 400 ευρώ και δεν ξέρω τι γίνεται με τα μεγαλυτερα κυβικά (φαντάζομαι περισσότερα). Κάθε χρόνο τους εύχομαι να τα φάνε στους γιατρούς αυτοί που τα αποφασίζουν και όλο τους το σόι.

Δημοσ.

Συζητουσα με εναν φιλο μου..για το ποιος θα ηταν ενας σωστος τροπος φορολογησης του αυτοκινητου και της χρησης αυτου.

 

1.ΟΧΙ τελη κυκλοφοριας.Τι παει να πει τελη κυκλοφοριας?Εγω που κανω π.χ. 1000 χλμ τον χρονο γιατι να πληρωνω το ιδιο με αυτον που κανει 10.000 χλμ τον χρονο?Αρα σαν εννοια δεν εχει νοημα.

2.Φορολογια μεσω της βενζινης / πετρελαιου (σε λογικα πλαισια , οχι τιμες στον θεο).Αρα οποιος κινειται περισσοτερο = περισσοτερη βενζινη/πετρελαιο = το κρατος παιρνει το μεριδιο του.

3.ΟΧΙ τεκμηριο αυτοκινητου . Για αυτοκινητο 1800αρι 10ετιας σαν το δικο μου το τεκμηριο ειναι περιπου 5.000.

Ας τα βαλουμε κατω.Του εκανα φουλ σερβις πριν λιγες μερες...φουλ ομως..μονο το σασι δεν αλλαξανε.Κοστος 800 ευρω.

Πες οτι κατα μεσο ορο κανει καποιος 10.000 χλμ τον χρονο , με μεση καταναλωση 6λιτρα/100χλμ με μεση τιμη βενζινης 1.75ευρω/λιτρο.

Αν κανουμε τις πραξεις βγαινει 1050 ευρω. Πες οτι ειναι και χρονια ΚΤΕΟ , βαλε ακομα 60 ευρω.

Και επειδη ειναι και 10ετιας και υποθετουμε οτι θα βγαλει και μια ακυρη βλαβη , βαζω και 500 ευρω ακομα επισκευης.

Βγαινει μια σουμα των 2410 ευρω . Τα 5.000 ευρω πως διαολο τα σκεφτηκανε ?Με τι τιμες και λογικη?Και ολα τα 1800αρια εχουν τα ιδια κοστη σερβις/επισκευων και καταναλωση βενζινης?

Και τα παραπανω ποσα ειναι ποσα που φορολογουνται την ωρα που τα πληρωνεις..με φπα 23%.Και σου ξαναφορολογει ενα ποσο 5.000 σαν τεκμηριο...

Ή πρεπει να καταργηθει ή να εκλογικευτει με αλλη φορμουλα απο την τωρινη που φαινεται οτι παραγει αποτελεσμα εκτος τοπου και χρονου.

  • Like 1
  • 6 χρόνια αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αν εννοεις τεκμήριο,τοτε και 1 κυβικό να είναι το αμάξι πιάνει σαν μέχρι 1200 κυβικά.Όσο πιο παλιό τόσο μειώνεται το τεκμήριο,αλλά max μέχρι 50%

https://www.autotriti.gr/newcars/tekmhria/Index.asp

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...