kfyros Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) offtopic.. πουρνάρα, προσκυνώ την υπογραφή σου !!!! Άντε βέβαια τώρα να εξηγήσεις σε ορισμένους τι είναι το τρίτο ενικό και το δεύτερο πληθυντικό !! αν βάλουμε και τι γίνεται στην ενεργητική και στην παθητική φωνή , θα κλάψουνε μανούλες.. Από που βγαίνει αυτό; Πολύ υψηλότερα είναι από την πραγματικότητα. Αν εγώ ήθελα 4000Ε το χρόνο που λένε για το αμάξι μου θα το είχα δώσει για ανακύκλωση και θα κυκλοφορούσα με τα πόδια. δεν πάει ακριβώς έτσι. δεν είναι ακριβώς το τεκμαρτό κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβάνει και μέρος του στάτους διαβίωσης δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι μπορείς να ζήσεις με 3000 το χρόνο για τις βασικές ανάγκες σου ; (φαγητό - ένδυση-υπόδηση-καθαριότητα-υγεία-εκπαίδευση-ψυχαγωγία-διακοπές κλπ.) ; ούτε άστεγος να ήσουν δεν θα έφταναν.. προστίθενται λοιπόν όλα αυτά (ελάχιστο εισόδημα-τεκμήριο σπιτιού-τεκμήρια αυτοκινήτων-δάνεια κλπ.) και βγαίνει η σούμα.. σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχουν συνθήκες ώστε να γίνουν μαχητά αυτά τα τεκμήρια (άνεργοι κλπ) .. στις περισσότερες περιπτώσεις όμως πέφτουν μέσα και είναι και πιο χαμηλά.. Άλλο θέμα το πόσο πρέπει να είναι η φορολογία και τι σπατάλη και ρεμούλα γίνεται με τα λεφτά μας.. Εγώ πάντως δεν ξέρω κάποιο μισθωτό (που να μην έχει άδηλες πηγές εισοδημάτων) στον οποίο τα τεκμήρια ήταν υπερβολικά.. Ο φόρος είναι . Άλλο καπέλο αυτό. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από kfyros
moure Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Χρονικη ενδειξη εχουν λιγα (οπως τα λαστιχα), και αυτα δεν ειναι ετησια .Σε ενα απλο σερβις γινεται αλλαγη λαδιων, φιλτρου, μπουζι και συμπληρωση διαφορων υγρων). Τιποτε απο ολα αυτα δεν εχει χρονικη ενδειξη τετοια που να χρειαζονται ετησια αλλαγη, χωρις την απαραιτητη φθορα των χιλιομετρων. Τα λαδια απαραιτητα τα αλλαζουμε καθε χρονο. Αν δεν το κανεις εισαι εκτος εγγυησης 1
NickTG Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 δεν πάει ακριβώς έτσι. δεν είναι ακριβώς το τεκμαρτό κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβάνει και μέρος του στάτους διαβίωσης δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι μπορείς να ζήσεις με 3000 το χρόνο για τις βασικές ανάγκες σου ; (φαγητό - ένδυση-υπόδηση-καθαριότητα-υγεία-εκπαίδευση-ψυχαγωγία-διακοπές κλπ.) ; ούτε άστεγος να ήσουν δεν θα έφταναν.. προστίθενται λοιπόν όλα αυτά (ελάχιστο εισόδημα-τεκμήριο σπιτιού-τεκμήρια αυτοκινήτων-δάνεια κλπ.) και βγαίνει η σούμα.. σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχουν συνθήκες ώστε να γίνουν μαχητά αυτά τα τεκμήρια (άνεργοι κλπ) .. στις περισσότερες περιπτώσεις όμως πέφτουν μέσα και είναι και πιο χαμηλά.. Άλλο θέμα το πόσο πρέπει να είναι η φορολογία και τι σπατάλη και ρεμούλα γίνεται με τα λεφτά μας.. Εγώ πάντως δεν ξέρω κάποιο μισθωτό (που να μην έχει άδηλες πηγές εισοδημάτων) στον οποίο τα τεκμήρια ήταν υπερβολικά.. Ο φόρος είναι . Άλλο καπέλο αυτό. Μιλάω καθαρά για τα αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι άσχετα. Και όχι. Ο τρόπος ζωής κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο και το πόσο αξίζει το σπίτι του. Τέλος πάντων. Δε θα κάτσω να αποδείξω την προφανή ηλιθιότητα των τεκμηρίων αυτών. Έλεος. Προτιμώ να κοιτάζω τον τοίχο. Είναι πιο λογικό. 1
kfyros Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Μιλάω καθαρά για τα αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι άσχετα. Και όχι. Ο τρόπος ζωής κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο και το πόσο αξίζει το σπίτι του. Τέλος πάντων. Δε θα κάτσω να αποδείξω την προφανή ηλιθιότητα των τεκμηρίων αυτών. Έλεος. Προτιμώ να κοιτάζω τον τοίχο. Είναι πιο λογικό. ρε man συζήτηση κάνουμε.. τον τοίχο μπορείς να τον κοιτάς ότι ώρα θες Είναι η μόνη σοβαρή προσπάθεια που βλέπω από τότε που ξεκίνησα να υποβάλλω φορολογική δήλωση , για να τσιμπήσουν τους άπορους με τα καγιέν και τους γιατρούς με εισόδημα των 5 χιλιάδων ευρώ το χρόνο .. Αυτό που ευαγγελίζονται είναι ότι αν τσιμπήσουν αυτούς, και καταφέρουν να τους πάρουν λεφτά , θα μειωθεί το #$@$#@ που τρώμε όλοι όσοι δεν κλέβουμε.. Η λογική είναι σωστή, άσχετο αν δεν τους πιστεύει κανείς γιατί είναι κουφάλες - λαμόγια - κλέφτες - ψεύτες - προδότες.. Εξαιρέσεις βέβαια θα υπάρξουν πολλές, και προβλέπω να δούμε δεκάδες χιλιάδες κόσμου να πηγαίνει στις εφορίες και να κάνει ενστάσεις.. Προσωπικά δεν πστεύω ότι θα πληρωθούν ούτε οι μισοί φόροι από αυτούς που καταλογίζονται στα Ε1 και στα τεκμήρια και οι ενστάσεις που θα μαζευτούν θα κάνουν χρόνια για να εκκαθαριστούν..
The_Judas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 offtopic.. δεν πάει ακριβώς έτσι. δεν είναι ακριβώς το τεκμαρτό κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβάνει και μέρος του στάτους διαβίωσης δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι μπορείς να ζήσεις με 3000 το χρόνο για τις βασικές ανάγκες σου ; (φαγητό - ένδυση-υπόδηση-καθαριότητα-υγεία-εκπαίδευση-ψυχαγωγία-διακοπές κλπ.) ; ούτε άστεγος να ήσουν δεν θα έφταναν.. Η ένδυση-υπόδηση και οι διακοπές δεν είναι βασικές ανάγκες. Η υγεία και η εκπαίδευση παρέχονται (υποτίθεται...) δωρεάν. Το ζήτημα είναι ότι επειδή βαριούνται να κάνουν ελέγχους, προτιμούν την εύκολη λύση. Δηλαδή να φορολογούνται όλοι με ένα κοινό τρόπο (τεκμήρια) ο οποίος όμως δεν είναι αντικειμενικός. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται σχεδόν το ίδιο αυτός που έχει το αυτοκίνητο 10ετίας με αυτόν που έχει την Καγιεν. Ο έλεγχος θα μπορούσε να γίνει με έξυπνο τρόπο εφόσον υπάρχει η βάση δεδομένων με τα στοιχεία μας στο taxis. Ένα απλό select είναι σε sql θα αρκούσε.
TheAccountant Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται σχεδόν το ίδιο αυτός που έχει το αυτοκίνητο 10ετίας με αυτόν που έχει την Καγιεν. και ομως ειναι! Εδώ αυτος που αγοράζει νεο αμάξι έχει υψηλότερα τεκμήρια σε σχέση με αυτόν που το αμάξι του ειναι δεκαετίας! Αν είναι δυνατόν δλδ....
pournaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Τα λαδια απαραιτητα τα αλλαζουμε καθε χρονο. Αν δεν το κανεις εισαι εκτος εγγυησης Να το δεχτω κι αυτο, οποτε να σου βαλω κι αλλα 100 ευρω για 4-5 λιτρα πολυ καλο λαδι το χρονο. Παλι, μεχρι τα 4 χιλιαρικα ειναι πολλα (για ενα 1000αρι που το τεκμηριο του ειναι 4000 χιλιαδες...). Και παλι ξαναρωταω το κουφο. Εχω ενα αμαξι 1000 κυβικων 12 ετων, αρα θα εχω λογω παλαιοτητας, μεγαλυτερη συντηρηση (αρχιζουν και χαλανε διαφορα), πιο πολυ καταναλωση βενζινης, γιατι η μηχανη αρχιζει να την πεταει ακαφτη, και παρολα αυτα, εχω 50% μικροτερο τεκμηριο, απο καποιον που αγορασε περισυ η φετος, ενα αμαξι ιδιων κυβικων, νεας τεχνολογιας (χωρις βλαβες γιατι ειναι νεο, μονο με το απαραιτητο ελαχιστο σερβις), και με πολυ μικροτερη καταναλωση λογω νεας τεχνολογιας. Σε σχεση με αυτον λοιπον, εγω εχω το μισο τεκμηριο...
Tenshi Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Φυσικά.Για να αγοράζεις/συντηρείς καινούριο αμάξι σημαίνει οτι "τα έχεις" και αφού τα έχεις θα φορολογηθείς.Κάτι ανάλογο και με την έμμεση φορολόγηση...αφού βγαίνει ο Έλληνας οικονομικά,σημαίνει οτι αντέχει ακόμα (οπότε πάρε κι άλλους φόρους). Μιλάμε για διαμπερές τραύμα στο εγκέφαλο,όχι αστεία... Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από Tenshi 1
pournaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Φυσικά.Για να αγοράζεις/συντηρείς καινούριο αμάξι σημαίνει οτι "τα έχεις" και αφού τα έχεις θα φορολογηθείς.Κάτι ανάλογο και με την έμμεση φορολόγηση...αφού βγαίνει ο Έλληνας οικονομικά,σημαίνει οτι αντέχει ακόμα (οπότε πάρε κι άλλους φόρους). Μιλάμε για διαμπερές τραύμα στο εγκέφαλο,όχι αστεία... Και η πλακα σε αυτο ειναι οτι το "αγοραζεις" εχει ηδη φορολογηθει, και μενει μονο το "συντηρεις" το οποιο απο οτι φαινεται ειναι πιο ακριβο σε ενα νεας τεχνολογιας αυτοκινητο (διοτι στην ελλαδα τα παντα κυλανε αναποδα).
kfyros Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 Η ένδυση-υπόδηση και οι διακοπές δεν είναι βασικές ανάγκες. Η υγεία και η εκπαίδευση παρέχονται (υποτίθεται...) δωρεάν. Το ζήτημα είναι ότι επειδή βαριούνται να κάνουν ελέγχους, προτιμούν την εύκολη λύση. Δηλαδή να φορολογούνται όλοι με ένα κοινό τρόπο (τεκμήρια) ο οποίος όμως δεν είναι αντικειμενικός. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται σχεδόν το ίδιο αυτός που έχει το αυτοκίνητο 10ετίας με αυτόν που έχει την Καγιεν. Ο έλεγχος θα μπορούσε να γίνει με έξυπνο τρόπο εφόσον υπάρχει η βάση δεδομένων με τα στοιχεία μας στο taxis. Ένα απλό select είναι σε sql θα αρκούσε. η ένδυση-υπόδηση δεν είναι βασική ανάγκη ; ξεβράκωτοι να τριγυρνάμε στους δρόμους σαν τους αρχαίους ; δε διαφωνώ με αυτά που γράφεις, αλλά εδώ μιλάμε για το ελληνικό δημόσιο.. δηλαδή για ένα οργανισμό που για να παραγγείλει κωλόχαρτο για να μη σκουπίζουν τους κώλους τους με τα χέρια τους, πρέπει να οριστεί τριμελής αμειβόμενη επιτροπή , και τα λεφτά που μέχρι τώρα έπαιρναν τα μέλη της για να πάρουν απόφαση για αυτό το μείζον ζήτημα, ήταν περισσότερα από την αξία του ίδιου του κωλόχαρτου !!! απλά να σου πω ότι τα προηγούμενα χρόνια μπορούσες τη μία χρονιά να δηλώσεις ότι έχεις 10 παιδιά, την άλλη 5, και την άλλη κανένα, και η δήλωση σου να είναι νομιμότατη και να έχεις λάβει όλες τις φοροαπαλλαγές που ίσχυαν κατά περίπτωση!!! αν αρχίσουμε να συζητάμε και πόσο τεράστιο μπουρδέλο είναι το υπουργείο μεταφορών και πως όλα τα αρχ... εκεί μέσα δεν κάνουν τίποτα απολύτως χωρίς γρηγορόσημο, θα τιγκάρει η βάση δεδομένων του φόρουμ !!
filips.nerou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Προβλεπεται κατι για αυτοκινητα 1800 κυβικα??ειμαι σε σκεψη για ενα σεατ ιμπιζα φρ... Μπορουμε να αγοραουμε? Τι τελη εχουν αυτα και τι προβλεπεται φορολογικα?
filips.nerou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Συγνωμη αλλα εννοεις τι ακριβως?λεγεται τπτ οτι θα τα αρπαξουν και τα 1800 οπως με τα 2λιτρα και θα τα φαμε και αυτα? Πρακτικα θελω να δω αν θα εχω διαφορα σε σχεση με ενα κολτ 1500 σε σχεση με το 1800 με τα σημερινα δεδομενα
cyber_katsarida Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 προφανώς εννοείς μεταχειρισμένο μιας και δε νομίζω να υπάρχει καινούργιο. αν κάνω λάθος διόρθωσε με αλλά ας μιλήσουμε με αριθμούς για 1800 (<5 ετών) θες τεκμήριο 7000€ και τέλη 300€. δηλαδή έχεις μια διαφορά στα τέλη + ~80 αν θυμάμαι καλά και +1200 στο τεκμήριο. οπότε άποψη μου είναι όσο το δυνατόν λιγότερα κυβικά. αυτό το κράτος δε μπορείς να το εμπιστευτείς και δε ξέρεις τι σου ξημερώνει. απο τη στιγμή που κάθε μήνα αλλάζει το φορολογικό άντε βγάλε άκρη 1
mphxths Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2013 Εχω 1800αρι (κορσα).. Τελη 300 ευρω Τεκμηριο ~ 5000 (πρωτη ημερομηνια κυκλοφοριας το 2003) Τα τεκμηρια για τα αυτοκινητα ειναι εκτος τοπου και χρονου...συμφωνω με τις αποψεις που ακουστηκαν. Επισης δεν μπορεις να βαλεις ολα τα αυτοκινητα του ιδιου κυβισμου στο ιδιο καζανι συντηρησης. Π.χ. δεν κοστολογειται η συντηρηση του κορσα μου το ιδιο με καποιο πιο "χλιδατο" 1800αρι (καμμια μπεμπα ας πουμε). Τελος για καποιον που αναρωτηθηκε για αυτους που αγορασαν ή σκεφτονται να αγορασουν 1800αρι...Μην ξεχναμε οτι καποτε 1400αρια , 1600αρια και 1800αρια ειχανε τα ιδια τελη (και πολυ λιγοτερα λεφτα απο τα σημερινα 3 κατοσταρικα)..οποτε καποιος με πολυ ανεση επελεγε τα περισσοτερα κυβικα.Απλα πληρωνε λιγα περισσοτερα λεφτα στην ασφαλεια... Επισης οπως ειπε πολυ σωστα καποιος , πολλοι εχουν να τραβηξουν τροχοσπιτα , τροχοσκηνες και δεν ξερω γω τι αλλο οποτε αναγκαζονται να παιρνουν "δυνατα" αυτοκινητα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα