kfyros Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 παιδιά ρεαλιστικά αν τα δούμε, τα τεκμήρια που βάλανε φέτος , είναι ακόμα κάτω από την πραγματικότητα αν και έχουν πλησιάσει κοντά.. Το θέμα είναι ότι η φορολόγηση είναι άγρια, και αν βάλουμε και το ΦΠΑ φτάνει το 50% των εισοδημάτων μας.. Και το ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ θέμα είναι το που πάνε οι φόροι μας.. Αν είναι να πηγαίνουν στις τσέπες των κομματικών λαμόγιων , όλοι πρέπει να γίνουμε φοροφυγάδες..
pournaras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 παιδιά ρεαλιστικά αν τα δούμε, τα τεκμήρια που βάλανε φέτος , είναι ακόμα κάτω από την πραγματικότητα αν και έχουν πλησιάσει κοντά.. Το θέμα είναι ότι η φορολόγηση είναι άγρια, και αν βάλουμε και το ΦΠΑ φτάνει το 50% των εισοδημάτων μας.. Και το ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ θέμα είναι το που πάνε οι φόροι μας.. Αν είναι να πηγαίνουν στις τσέπες των κομματικών λαμόγιων , όλοι πρέπει να γίνουμε φοροφυγάδες.. Το τεκμηριο συντηρησης τουλαχιστον στα αυτοκινητα δε θα επρεπε να υπαρχει. Απλα πραγματα, αν ηθελαν να ελεγξουν και να φορολογησουν, ας εβαζαν ενα κουτακι διπλα στη δηλωση αυτοκινητου που να δηλωνουμε τα χιλιομετρα που καναμε ανα ετος, και αναλογα με το ειδος του αυτοκινητου να φορολογουμαστε. Δε γινεται να φορολογηθω το ιδιο με καποιον που εκανε πολλα χιλιομετρα φετος, ενω εγω το βαζω μπρος απλα για να μη μεινει τελειως.
HERTHAN Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 όλοι πρέπει να γίνουμε φοροφυγάδες.. Ακριβως θες δεν θες αναγκαζεσαι.
headbanger Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δεν μπορώ να καταλάβω στην Ελλάδα του 2012 με τέλη κυκλοφορίας στον θεό( και έξτρα φόρο στο καύσιμο!!!!) αγοράζετε οχήματα με τέτοια κυβικά.. ούτε τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε ούτε τίποτα. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω ΓΙΑΤΙ το σύστημα μας είναι λάθος, αλλά πλέον βρήκα την υγειά μου εδώ. φόρος μόνο στην αγορά του οχήματος, και μετά ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! και φθηνό καύσιμο και μεγάλες μηχανές. τα 2.8 λίτρα τα δικά μου είναι "ποταπά" 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 τον φόρο πολυτελείας τον έβγαλαν ή ακόμα τον έχουν?
Apoll Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δεν μπορώ να καταλάβω στην Ελλάδα του 2012 με τέλη κυκλοφορίας στον θεό( και έξτρα φόρο στο καύσιμο!!!!) αγοράζετε οχήματα με τέτοια κυβικά.. ούτε τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε ούτε τίποτα. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω ΓΙΑΤΙ το σύστημα μας είναι λάθος, αλλά πλέον βρήκα την υγειά μου εδώ. φόρος μόνο στην αγορά του οχήματος, και μετά ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! και φθηνό καύσιμο και μεγάλες μηχανές. τα 2.8 λίτρα τα δικά μου είναι "ποταπά" Ακόμα και εδώ Αγγλία, όταν αντικατέστησα την 1.8 1ΖΖ μηχανή του MR2 Roaster με την 3.0 1ΜΖ-FE V6, μόνο η ασφάλεια ανέβηκε. Τα τέλη κυκλοφορίας έμειναν τα ίδια, λόγο του ότι, οχήματα πρωτοαγορασμένα πριν τον Μάρτιο του 2001, η κλίμακα είναι η ίδια για όλα πάνω από 1.6. Και φυσικά εδώ τα μεταχειρισμένα, ούτε ΦΠΑ έχουν ούτε τίποτα. Μιας και ο ΦΠΑ έχει πληρωθεί όταν το αμάξι αγοράστηκε καινούργιο. 1
BadBoy Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δεν μπορώ να καταλάβω στην Ελλάδα του 2012 με τέλη κυκλοφορίας στον θεό( και έξτρα φόρο στο καύσιμο!!!!) αγοράζετε οχήματα με τέτοια κυβικά.. ούτε τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε ούτε τίποτα. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω ΓΙΑΤΙ το σύστημα μας είναι λάθος, αλλά πλέον βρήκα την υγειά μου εδώ. φόρος μόνο στην αγορά του οχήματος, και μετά ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! και φθηνό καύσιμο και μεγάλες μηχανές. τα 2.8 λίτρα τα δικά μου είναι "ποταπά" Εντάξει τώρα δεν είναι λογική αυτή όμως. Κάποιοι στην Ελλάδα του 2012 (λίγοι προφανώς) μπορεί να έχουν την οικονομική δυνατότητα να συνητρήσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Επιπλέον, μπορεί κάποιος να τραβά βάρκα, τροχόσπιτο, τρέιλερ ή ό,τι άλλο και να χρειάζεται την επιπλέον δύναμη. Έχει νόημα να αναφέρουμε την κρίση σε κάθε post;
kfyros Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2012 Το τεκμηριο συντηρησης τουλαχιστον στα αυτοκινητα δε θα επρεπε να υπαρχει. Απλα πραγματα, αν ηθελαν να ελεγξουν και να φορολογησουν, ας εβαζαν ενα κουτακι διπλα στη δηλωση αυτοκινητου που να δηλωνουμε τα χιλιομετρα που καναμε ανα ετος, και αναλογα με το ειδος του αυτοκινητου να φορολογουμαστε. Δε γινεται να φορολογηθω το ιδιο με καποιον που εκανε πολλα χιλιομετρα φετος, ενω εγω το βαζω μπρος απλα για να μη μεινει τελειως. Σε μεγάλο ποσοστό είναι κάτω από την πραγματικότητατα τα τεκμήρια αυτοκινήτων. Τουλάχιστον μέχρι τα 1800 κυβικά , από εκεί και πέρα όντως είναι φουσκωμένα και δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.. Όσοι όμως στα αλήθεια δεν τα καλύπτουν , θα κάνουν ενστάσεις αμφισβήτησης , και οι δηλώσεις τους δεν θα εκκαθαριστούν ούτε του χρόνου τέτοια εποχή!!! Αν τώρα πας στον έφορα και του πεις ότι χωρίς να υπάρχει ειδικός λόγος (πχ. φυλακή - ασθένεια κλπ.) , κρατάς ένα αμάξι (ή δεν καταθέτεις τις πινακίδες τουλάχιστον αν δεν μπορείς να το πουλήσεις), χωρίς να μπορείς να το συντηρείς , και πληρώνεις και τέλη και ασφάλειες και συντήρηση, και τον πείσεις, ε , τότε είσαι πολύ μάγκας.. Ακριβως θες δεν θες αναγκαζεσαι. Κοίτα, πέρα απ' την πλάκα, πολλοί "αναγκάζονταν" μέχρι τώρα απλά επειδή μπορούσαν . Τώρα θα "αναγκαστούν" να πληρώσουν.. Το άλλο θέμα είναι τα λεφτά μας να μην πηγαίνουν σε "τυφλούς" στη Χίο και στη Λευκάδα για να παίρνει ψηφαλάκια κάθε π... γιος πολιτικός... Δεν μπορώ να καταλάβω στην Ελλάδα του 2012 με τέλη κυκλοφορίας στον θεό( και έξτρα φόρο στο καύσιμο!!!!) αγοράζετε οχήματα με τέτοια κυβικά.. ούτε τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε ούτε τίποτα. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω ΓΙΑΤΙ το σύστημα μας είναι λάθος, αλλά πλέον βρήκα την υγειά μου εδώ. φόρος μόνο στην αγορά του οχήματος, και μετά ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! και φθηνό καύσιμο και μεγάλες μηχανές. τα 2.8 λίτρα τα δικά μου είναι "ποταπά" Ξέρεις τι λένε για τα μεγάλα αμάξια , έ ; Σήμερα είδα το c3 diesel (1.3), ημιαυτόματο , που το πήρε κουμπάρος μου.. εκ πρώτης όψεως τα σπάει το αμαξάκι. Ανεβάζει μια χαρά, δεν ακούγεται , αρκετούς χώρους για το μικρό μέγεθος του, 250 ευρώ το μήνα με χρονομίσθωση που καλύπτει τα πάντα (συντήρηση-μικτή ασφάλεια κλπ.) , και με δικαίωμα εξαγοράς στη λήξη, 70 ευρώ γέμισμα diesel - 1500 χιλιόμετρα ( ) κλπ.. Βέβαια κρατάω μικρό καλάθι με τα γαλλικά, γιατί κι ένα peugot 3008 που έχουμε , έχει βγάλει κουφές φθορές (κόλλημα τουρμπίνας, ακόμα και τα μπουλόνια ασφαλείας στους τροχούς του είναι ΓΤΠ και χάλασαν και δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε λάστιχο, ανεπίτρεπτο ξέφτισμα πλαστικών -λεβιέ - κονσόλας !!!!!! , γενικά ψεύτικο και μόλις 3ετίας και 27 χιλιάρικα αμάξι!!!!).. τον φόρο πολυτελείας τον έβγαλαν ή ακόμα τον έχουν? ΘΑ ..... τον βγάλουν.. όπως ΘΑ ....... σωθούμε με το μνημόνιο (ή αλλιώς, εκκαθάριση-εκποίηση εν λειτουργία, για όσους γνωρίζουν)..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 70 ευρώ γέμισμα diesel - 1500 χιλιόμετρα ( ) εκτός πόλης μόνο και υπό ορισμένες συνθήκες
headbanger Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 kfyros : ένα ταπεινο ford fusion έχω. Όχι σαν το ford 350 με 6.5v6 κινητήρα που έχει ο γείτονας και δεν χωράει στο γκαράζ του... Και εδώ που είμαι , με μικρό αμάξι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ το χειμώνα λέμε.... Ντήζελ ναι συμφέρει Ελλάδα, εδώ όχι γιατί το πετρέλαιο παγώνει πιο εύκολα από βενζίνα.
NickTG Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Σε μεγάλο ποσοστό είναι κάτω από την πραγματικότητατα τα τεκμήρια αυτοκινήτων. Από που βγαίνει αυτό; Πολύ υψηλότερα είναι από την πραγματικότητα. Αν εγώ ήθελα 4000Ε το χρόνο που λένε για το αμάξι μου θα το είχα δώσει για ανακύκλωση και θα κυκλοφορούσα με τα πόδια. 1
Dark_Duck Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Από που βγαίνει αυτό; Πολύ υψηλότερα είναι από την πραγματικότητα. Αν εγώ ήθελα 4000Ε το χρόνο που λένε για το αμάξι μου θα το είχα δώσει για ανακύκλωση και θα κυκλοφορούσα με τα πόδια. Σωστό ειναι αυτό που λες. Τα τεκμήρια ειναι ο πιο μπακαλικος τροπος που υπαρχει για να βγαλει συμπέρασμα για το πόσα βγάζουμε. Η αδυναμία του κράτους να κάνει πραγματικό ελεγχο στα εισοδήματα οδηγεί σε μια λογική τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, 50000 χιλιάρικα εισοδημα πρεπει να εχεις.... Στην αγορά κυκλοφορούν ενα σκασμό μαυρα χρήματα και πλέον οταν ολοι αναρωτιόμαστε ποιος/ποιοι βάζουν χερι στα λεφτά που δίνουμε, υπάρχει μεγάλη απροθυμία να πληρώσουμε το οτιδήποτε! Βλέπουμε πως βάζουν χέρι μόνο σε αυτά που δεν μπορούν να κρυφτούν, σπίτι, αμάξι, μισθό, σύνταξη. Ολα τα αλλα αβαβα...
pournaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Σε μεγάλο ποσοστό είναι κάτω από την πραγματικότητατα τα τεκμήρια αυτοκινήτων. Τουλάχιστον μέχρι τα 1800 κυβικά , από εκεί και πέρα όντως είναι φουσκωμένα και δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.. Όσοι όμως στα αλήθεια δεν τα καλύπτουν , θα κάνουν ενστάσεις αμφισβήτησης , και οι δηλώσεις τους δεν θα εκκαθαριστούν ούτε του χρόνου τέτοια εποχή!!! Αν τώρα πας στον έφορα και του πεις ότι χωρίς να υπάρχει ειδικός λόγος (πχ. φυλακή - ασθένεια κλπ.) , κρατάς ένα αμάξι (ή δεν καταθέτεις τις πινακίδες τουλάχιστον αν δεν μπορείς να το πουλήσεις), χωρίς να μπορείς να το συντηρείς , και πληρώνεις και τέλη και ασφάλειες και συντήρηση, και τον πείσεις, ε , τότε είσαι πολύ μάγκας.. Δηλαδη ενα 1000αρακι καινουριο εχει εξοδα 4000 το χρονο ετσι; Τι ακριβως καλυπτουν αυτα τα 4 χιλιαρικα; Γιατι αν καλυπτουν το σερβις και τη βενζινη, αν αφαιρεσεις στη χειροτερη 500 για σερβις, μενουν 3μισι χιλιαρικα για βενζινη, ητοι 2.100 λιτρα, ητοι 42.000 το χρονο!!! Τοσα δεν κανουν οι πωλητες, θα κανει ενας ας πουμε ιδιωτικος υπαλληλος που παει κι ερχεται στη δουλεια του; Και τι σημαινει, να πεισω την εφορια... οτι πληρωνω συντηρηση, αν δεν το κινω, δεν πληρωνω συντηρηση, αν κανω 1000 χλμ το χρονο θα το παω για σερβις στα 5 χρονια, και θα καψω 50 λιτρα ολα ολα. συν την ασφαλεια, αντε να με χρεωσει το αμαξι μου 400 ευρω το χρονο. Απο που κι ως που λοιπον τα 4000; Και το πιο αστειο; Οσο πιο παλιο το αμαξι (αρα πιο πολυ συντηρηση), τοσο μειωνεται το τεκμηριο... Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από pournaras 1
Apoll Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 αν κανω 1000 χλμ το χρονο θα το παω για σερβις στα 5 χρονια Και μετά σας έρχετε ο λογιαριασμός του σέρβις και πέφτει εγκεφαλικό. Το αμάξι χρειάζεται σέρβις όποτε λέει ο κατασκευαστής, και έχουν χιλιομετρική και χρονική ένδειξη.
pournaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Και μετά σας έρχετε ο λογιαριασμός του σέρβις και πέφτει εγκεφαλικό. Το αμάξι χρειάζεται σέρβις όποτε λέει ο κατασκευαστής, και έχουν χιλιομετρική και χρονική ένδειξη. Χρονικη ενδειξη εχουν λιγα (οπως τα λαστιχα), και αυτα δεν ειναι ετησια .Σε ενα απλο σερβις γινεται αλλαγη λαδιων, φιλτρου, μπουζι και συμπληρωση διαφορων υγρων). Τιποτε απο ολα αυτα δεν εχει χρονικη ενδειξη τετοια που να χρειαζονται ετησια αλλαγη, χωρις την απαραιτητη φθορα των χιλιομετρων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα