lary7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Μια γνώμη παιδιά... Το αυτοκίνητο μου πάρει 5-30 όμως στις 9-10 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά την αλλαγή μου πετάει ένδειξη χαμηλή πίεση λαδιού. Μόλις αλλάξω λάδια ξαναστρωνει οπότε δεν αξίζει να αρχίσω να αλλάζω αισθητήρες. Μου πρότεινε μάστορας να μου βάλει 5-40. Τι διάφορα έχουν; Να το κάνω ή θα πάθει καμία ζημιά; e87 του 2009 είναι... Συμπληρώνεις καθόλου λάδι η το οδηγάς με την ενδειξη αναμένη; Λογικα καις λαδια, η αιτια άγνωστη, το 5-40 είναι ελαφρώς ποιο χοντρο, δεν θα έχεις πρόβλημα πιστεύω. Και στα VW που εκαιγαν λάδια η πρώτη λύση προς δοκιμή ηταν να πάει σε 5-40. Δοκιμασε το για 10.000 και βλέπεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Συμπληρώνεις καθόλου λάδι η το οδηγάς με την ενδειξη αναμένη; Λογικα καις λαδια, η αιτια άγνωστη, το 5-40 είναι ελαφρώς ποιο χοντρο, δεν θα έχεις πρόβλημα πιστεύω. Και στα VW που εκαιγαν λάδια η πρώτη λύση προς δοκιμή ηταν να πάει σε 5-40. Δοκιμασε το για 10.000 και βλέπεις. Δε νομίζω οτι καίω λάδια... στις 10000 εχει κάψει λιγότερο απο 100 γραμμαρια (εχω ηλεκτρονικό έλεγχο απο το bc). Αν είχε θέμα στάθμης θα μου το έλεγε με άλλη ένδειξη, όλα ειναι ηλεκτρονικά μέχρι και το νερό του υαλοκαθαριστήρα. Τώρα στο μισάωρο (σχεδόν πάντα) οδήγησης ανάβει η ένδειξη χαμηλής πίεσης. Νομίζω θα πάω σε 5-40 και βλέπουμε... Αχ αυτοί οι άμεσοι ψεκασμου όλο καμώματα ειναι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Χαμηλή πίεση σημαίνει ή δεν έχεις λάδι ή κάτι παίζει με αντλία. Βέβαια απο την στιγμή που σου το ανάβει μετα απο ώρα παίζει να είναι απλα αισθητήρας. Δεν χάνεις κατι να δοκιμάσεις αλλα δες και το θέμα αισθητήρα,μήπως απλά εντοπίζει την υποβάθμιση ποιότητας του λαδιού και ανάβει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 η αληθεια ειναι οτι ο ιδιος ειναι και για ποιότητα λαδιού αλλα εφοσον βλέπω οτι με την αλλαγη στρώνει για 10000 χλμ το αναβάλω γιατι κανει κ 2 κατοσταρικα+εργατικά... Η αντλία και ο αισθητήρας στάθμης ειναι κομπλε τα εχω τσεκάρει... Θα πάω για 5-40 κ φιλτρο απο εβδομάδα και βλέπουμε... thx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 αρχικα βαζεις πιστοποιημενα λαδια. δηλ bmw approved ή certificate oils Ποιος ο λογος?κυκλοφορει η φημη γιατι αυτα δοκιμαστηκαν για να διορθωσουν καποια λαθη... αν αλλαξεις κατηγορια μπορει και να καις περισσοτερο καυσιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 αρχικα βαζεις πιστοποιημενα λαδια. δηλ bmw approved ή certificate oils Ποιος ο λογος?κυκλοφορει η φημη γιατι αυτα δοκιμαστηκαν για να διορθωσουν καποια λαθη... αν αλλαξεις κατηγορια μπορει και να καις περισσοτερο καυσιμο πάντα πιστοποιημένα... σε εξειδικευμένο θα το πάω αυτή τη φορά, τέλος η αντιπροσωπεία πολλά μας τα έκανε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 paylidis Αν ο άσσος σου είναι πετρελαίου θα σου πρότεινα 0-40 με απαραίτητες τις προδιαγραφές LL04 ότι λάδι και αν βάλεις.Εγώ προσωπικά έχω E91 πετρελαίου και βάζω εδώ και 4,5 χρόνια μόνο Aral 0w-40.Δεν καίγεται σταγόνα,και παρόλο τα 220000 χλμ ούτε η τουρμπίνα άρπαξε(Κάτι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο για την πρώτη γενειά των E91 με τις καπότες τούρμπο της Mitsubishi). Aν έχεις βενζίνη μπορείς να βάλεις λάδι ακόμα και με τις προδιαγραφές της Bmw LL01.Eκεί κορυφαίο λάδι είναι το Mobil 1 0w-40.Συνιστάται από χιλιάδες χρήστες BmW.To έβαζα και εγώ στο παλιό μου κάμπριο και ήταν κορυφή,σε αντίθεση τότε με της Castrol που έκανε αφρό και το έκαιγε πιο πολύ. Η μόνη διαφορά στις προδιαγραφές LL04 και LL01είναι ότι το πρώτο δεν καπνίζει και είναι απαραίτητο στα DPF. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 paylidis Αν ο άσσος σου είναι πετρελαίου θα σου πρότεινα 0-40 με απαραίτητες τις προδιαγραφές LL04 ότι λάδι και αν βάλεις.Εγώ προσωπικά έχω E91 πετρελαίου και βάζω εδώ και 4,5 χρόνια μόνο Aral 0w-40.Δεν καίγεται σταγόνα,και παρόλο τα 220000 χλμ ούτε η τουρμπίνα άρπαξε(Κάτι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο για την πρώτη γενειά των E91 με τις καπότες τούρμπο της Mitsubishi). Aν έχεις βενζίνη μπορείς να βάλεις λάδι ακόμα και με τις προδιαγραφές της Bmw LL01.Eκεί κορυφαίο λάδι είναι το Mobil 1 0w-40.Συνιστάται από χιλιάδες χρήστες BmW.To έβαζα και εγώ στο παλιό μου κάμπριο και ήταν κορυφή,σε αντίθεση τότε με της Castrol που έκανε αφρό και το έκαιγε πιο πολύ. Η μόνη διαφορά στις προδιαγραφές LL04 και LL01είναι ότι το πρώτο δεν καπνίζει και είναι απαραίτητο στα DPF. Βενζίνη έχω με τον Ν43 (άμεσου ψεκασμού - αναθεμα). Οπότε θα τσεκάρω οτι το λάδι που θα μου βάλει ο μαστορας λεει LL01 ή 04; το 0-40 δεν ειναι πολύ ψιλο; αυτός μου είπε και επιμένει σε 5-40 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Βενζίνη έχω με τον Ν43 (άμεσου ψεκασμού - αναθεμα). Οπότε θα τσεκάρω οτι το λάδι που θα μου βάλει ο μαστορας λεει LL01 ή 04; το 0-40 δεν ειναι πολύ ψιλο; αυτός μου είπε και επιμένει σε 5-40 το 5-30 που ειπες πριν με το 5-40 δεν εχει διαφορα απο θεμα ψιλο-χοντρο.Ειναι το ιδιο απλα το δευτερο εχει καλυτερες αντοχες στις υψηλοτερες θερμοκρασιες. τωρα Εαν ηταν να επιλεξω αναμεσα σε 0-40 και 5-40 θα επελεγα σιγουρα το δευτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 το 5-30 που ειπες πριν με το 5-40 δεν εχει διαφορα απο θεμα ψιλο-χοντρο.Ειναι το ιδιο απλα το δευτερο εχει καλυτερες αντοχες στις υψηλοτερες θερμοκρασιες. τωρα Εαν ηταν να επιλεξω αναμεσα σε 0-40 και 5-40 θα επελεγα σιγουρα το δευτερο. κοιταξε δεδομένου οτι σε υψηλότερες θερμοκρασίες πέφτει η πίεση του και εγω ουσιαστικά θέλω να του κρατήσω ψηλά την πίεση θα προτιμήσω το δεύτερο, αν και μεταξύ μας τον αισθητήρα πίεσης λαδιού μάλλον δεν τον γλυτώνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 H BMW προτείνει LL04 απαραίτητα σε DPF diesel.Μπορείς κάλιστα και σε βενζίνη.Μπορείς και LL01 μόνο σε βενζίνη αν και προτείνεται LL04 από την BMW σαν πιο καινούργιων προδιαγραφών...Ποτέ μίγμα και των 2.Δες καλύτερα στο βιβλίο τι προτείνει ο κατασκευαστής. Το 5-40 σε κανονική θερμοκρασία μηχανής είναι πιο ψηλό από το 0-40. Το 0-40 μόνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι πιο ρευστό από το 5/40.Και εκεί έχει το πλεονέκτημα, στις παγωνιές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2014 H BMW προτείνει LL04 απαραίτητα σε DPF diesel.Μπορείς κάλιστα και σε βενζίνη.Μπορείς και LL01 μόνο σε βενζίνη αν και προτείνεται LL04 από την BMW σαν πιο καινούργιων προδιαγραφών...Ποτέ μίγμα και των 2.Δες καλύτερα στο βιβλίο τι προτείνει ο κατασκευαστής. Το 5-40 σε κανονική θερμοκρασία μηχανής είναι πιο ψηλό από το 0-40. Το 0-40 μόνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι πιο ρευστό από το 5/40.Και εκεί έχει το πλεονέκτημα, στις παγωνιές. Γιατι το 5-40 να ειναι πιο ψηλο απο το 0-40 σε οποιαδηποτε θερμοκρασια?...πιο χοντρο μπορει στις χαμηλες...πιο ψιλο ομως πουθενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 sorry ανακαλώ,γεράματα......τα μπέρδεψα με το 0-30. 5-40 και 0-40 έχουν την ίδια ρευστότητα στις μεγάλες θερμοκρασίες. το 0-30 είναι πιο ψηλό από το 0-40 στις μεγάλες θερμοκρασίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Χαμηλές θερμοκρασίες δεν είναι το -10C μόνο, είναι και η εκκίνηση με 25C μιας και το λάδι έχει θερμοκρασία λειτουργίας κοντά στους 100C ή περισσότερο. Ο μόνος λόγος να προτιμήσει κάποιος 5W σε σχέση με 0W λάδι είναι ότι το πρώτο είναι πιο σταθερό στο χρόνο, στην πράξη όμως με τα μοντέρνα λιπαντικά δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ακόμα και με 0W-40 λιπαντικά. Βέβαια ένα 0W-40 λιπαντικό συνήθως είναι ακριβότερο από ένα 5W-40. Ό,τι και να βάλεις να καλύπτει BMW προδιαγραφή. Το θέμα σου όμως δυνητικά είναι σοβαρό. Eίσαι εκτός εγγύησης?. Χαμηλή πίεση λαδιού αν δεν είναι βλάβη αισθητήρα σημαίνει είτε φθορά της αντλίας λαδιού που πρέπει να αλλάξεις ή μεγάλη φθορά στο μοτέρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Χαμηλές θερμοκρασίες δεν είναι το -10C μόνο, είναι και η εκκίνηση με 25C μιας και το λάδι έχει θερμοκρασία λειτουργίας κοντά στους 100C ή περισσότερο. Ο μόνος λόγος να προτιμήσει κάποιος 5W σε σχέση με 0W λάδι είναι ότι το πρώτο είναι πιο σταθερό στο χρόνο, στην πράξη όμως με τα μοντέρνα λιπαντικά δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ακόμα και με 0W-40 λιπαντικά. Βέβαια ένα 0W-40 λιπαντικό συνήθως είναι ακριβότερο από ένα 5W-40. Ό,τι και να βάλεις να καλύπτει BMW προδιαγραφή. Το θέμα σου όμως δυνητικά είναι σοβαρό. Eίσαι εκτός εγγύησης?. Χαμηλή πίεση λαδιού αν δεν είναι βλάβη αισθητήρα σημαίνει είτε φθορά της αντλίας λαδιού που πρέπει να αλλάξεις ή μεγάλη φθορά στο μοτέρ. πιθανότατα ειναι η βαλβίδα ανακυκλοφορίας ή ο αισθητήρας (πιο συνηθισμένο)... Το θέμα ειναι οτι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αλλαχτούν και τα δύο μιας και θα ανοιχτεί το κάρτερ και να γίνει ταυτόχρονα και λάδια-φίλτρο με το κόστος να ξεπερνάει τα 400€... Η αντλία ειναι εντάξει βάσει των πιέσεων που δίνει στον εγκέφαλο του συνεργείου. Εως τότε απλα θα πάω σε 5-40 και βλέπουμε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα