newtech Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Είχα πάρει έναν δίσκο από electroworld σε προσφορα 29€. Πήγα να τον αλλάξω γιατί έχει πρόβλημα k μου λένε επειδή δεν υπάρχει ο δίσκος θα σου δώσουμε τα 29€ πίσω. Ήταν όμως σε προσφορα από 69 στα 29. Θέλω να ρωτήσω εδώ.. δεν ισχύσει αντικατάσταση προϊόντος στα ίδια η καλύτερα χαρακτηριστικά? Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2012 από newtech
spe0500380 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δεν θα δώσω απάντηση στο ερώτημά σου, γιατί δεν γνωρίζω... Αλλά κι εμένα στο Πλαίσιο, με μια κάρτα γραφικών (9600GT) που την είχα πάρει 20Ε σε προσφορά, μόλις είδαν την τιμή αγοράς κάνανε επιστροφή χρημάτων κι όχι αντικατάσταση με μία 9800GT, που φαινόταν αρχικά ότι θα συμβεί! Μάλιστα με ενημέρωσαν ότι είναι καθ'όλα νόμιμο κι ότι αν ήθελα μπορούσα να κινηθώ νομικά...! Ότι δηλαδή αυτοί επιλέγουν αν θα γίνει i)επισκευή, ii)αντικατάσταση ή iii)επιστροφή χρημάτων. Αν κάποιος έχει βαθύτερη γνώση, ας δώσει τα φώτα του!
rohas Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 yeap, αυτό ισχύει...ειναι στην "διακριτικη" ευχέρεια του μαγαζιού με ποιον τροπο (απο τους 2 που τονισα) θα καλύψει την αστοχια του προϊόντος που πουλησε. Oτι δηλαδή αυτοί επιλέγουν αν θα γίνει i)επισκευή, ii)αντικατάσταση ή iii)επιστροφή χρημάτων. Αν κάποιος έχει βαθύτερη γνώση, ας δώσει τα φώτα του! Υ.Γ. η επισκευή (εκτός και εαν μιλάμε για π.χ. καποιο θερμοσίφωνα που εχει προβλημα στην συνδεση boiler - συλλεκτη) δεν γινεται γιατι το μαγαζι οφειλει να επιστρεψει το προϊόν στον εισαγωγεα προκειμενου αυτος να το επιστρεψει στην "μαμα" εταιρεια.
newtech Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 κανε κατευθειαν στην "μαμα" εταιρεια rma. Αυτο ελεγα.. Αλλα απο την στιγμη που το καταστημα ΔΕΝ εχει τον ιδιο δισκο αλλα εχει αλλον με 1tb ιδιας μαρκας κτλ και μου λεει μα μου.. θα κανω το RMA και θα τους αναφερω και αυτο που εγεινε...
antonl Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Γνωστό ότι συγκεκριμένα καταστήματα έχουν τους δικούς τους «νόμους». Κατά τ άλλα εδώ. Καλό κουράγιο, την επόμενη φορά θα ξέρεις
TheELF Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Αυτο ελεγα.. Αλλα απο την στιγμη που το καταστημα ΔΕΝ εχει τον ιδιο δισκο αλλα εχει αλλον με 1tb ιδιας μαρκας κτλ και μου λεει μα μου.. θα κανω το RMA και θα τους αναφερω και αυτο που εγεινε... Γνωστό ότι συγκεκριμένα καταστήματα έχουν τους δικούς τους «νόμους». Κατά τ άλλα εδώ. Καλό κουράγιο, την επόμενη φορά θα ξέρεις Εδώ τι λέει ο νόμος: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Είτε το πιστεύεται είτε όχι οι νόμοι είναι και για τους πωλητές και για εμάς. Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Με άλλα λόγια, σαφώς και έχεις δικαίωμα να επιμένεις να σου το κάνουν RΜΑ αυτοί αλλά δεν έχεις σε καμιά περίπτωση το δικαίωμα να ζητήσεις να σου αλλάξουν κάτι που το αγόρασες εσύ με 20€ με κάτι που το αγόρασαν αυτοί με πάνω από 20€.
newtech Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Εδώ τι λέει ο νόμος: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Είτε το πιστεύεται είτε όχι οι νόμοι είναι και για τους πωλητές και για εμάς. Με άλλα λόγια, σαφώς και έχεις δικαίωμα να επιμένεις να σου το κάνουν RΜΑ αυτοί αλλά δεν έχεις σε καμιά περίπτωση το δικαίωμα να ζητήσεις να σου αλλάξουν κάτι που το αγόρασες εσύ με 20€ με κάτι που το αγόρασαν αυτοί με πάνω από 20€. Αρα αυτοι πρεπει να μου δωσουν εναν ιδιο δισκο.. αν δεν εχουν δεν ειναι δικο μου το θεμα.. πρεπει να τον δεχτουν τον ελλατοματικο (αυτον που εχω εγω στα χερια μου) και να τον στειλουν στην WD σωστα?
TheELF Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Άλλο αυτό Αρα αυτοι πρεπει να μου δωσουν εναν ιδιο δισκο.. αν δεν εχουν δεν ειναι δικο μου το θεμα.. και άλλο αυτό (ούτε δικό τους θέμα είναι) πρεπει να τον δεχτουν τον ελλατοματικο (αυτον που εχω εγω στα χερια μου) και να τον στειλουν στην WD σωστα? Σαφώς και πρέπει να τον δεχτούν(όπως και κάναν) και να τον στείλουν στην wd,αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει αμέσως να σου δώσουν κάποιον άλλο δίσκο,μπορούν και το κάνουν κάποιες φορές αλλά δεν το κάνουν επειδή υποχρεώνονται από τον νόμο αλλά σαν «σέρβις»,θα πρέπει να περιμένεις κάνα δυο μήνες να στείλει πίσω η wd κάποιον δίσκο.
vasi Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Αρα αυτοι πρεπει να μου δωσουν εναν ιδιο δισκο.. αν δεν εχουν δεν ειναι δικο μου το θεμα.. πρεπει να τον δεχτουν τον ελλατοματικο (αυτον που εχω εγω στα χερια μου) και να τον στειλουν στην WD σωστα? Είπαμε να το στείλεις εσύ στην WD !!, τα καταστήματα κάνουν την παλαβή !! δεκάδες-εκαντονταδες περιπτώσεις σαν την δικιά σου υπάρχουν στα forum βασικά η αιτία είναι η απότομη αύξηση των τιμών λόγω πλημμύρας. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2012 από vasi
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα