Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επισης παιζει σημαντικο ρολο το πως τα οδηγεις και τα συντηρεις. υπαρχουν καποια αμαξια που θελουν περισσοτερη προσοχη απο αλλα. θελουν το ζεσταμα τους, τη χαλαρη οδηγηση μεχρι να ερθει στις νορμαλ θερκοκρασιες ο κινητηρας. αν τωρα καποιος ο οποιος ειχε ενα corsa 14αρι, με τον ιδιο τροπο που το προσεχε προσεχει ενα RX8 η καποιο πιο ειδικο αμαξι ε λογικο να του βγουν καποια προβληματα. στο κορσα λες "εφτασε το σερβις, δεν πειραζει, 500χλμ παραπανω δεν ειναι τιποτα, δεν εχω λεφτα τωρα". καντο αυτο στο RX8 και θα δεις για ποτε θα σε τραβολογανε τα συνεργεια. η σε ενα starlet 15ετιας δεν κοιτας το ιδιο συχνα τα λαδια οσο σε ενα πιο ειδικο αμαξι. πρεπει να δινεις την απαιτουμενη προσοχη..

  • Like 1
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι υπαρχουν γερμανικα αυτοκινητα που αλλαζουν καδενα στα 40 χιλιαδες και βαλβιδες στις 20 δεν σου λεει κατι ε;

 

 

Ποια είναι αυτά;

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεμεσις εαν αναφερθουμε στο καψιμο λαδιου στους γερμανικους κινητηρες θα μας πουνε κλασικους και κλασικες δικαολογιες. Ακομα και οι πετρες το ξερουν...

Δεν παυει να ισχυει ομως.Εγω προσωπικα δεν θα αγοραζα αμαξι που η ιδια η εταιρεια που το κατασκευαζει θεωρει φυσιολογικη αυτην την καταναλωση λαδιου και να μην δεχονται οτι ο κινητηρας εχει προβλημα,με την δικαιολογια "αααα το λεει ο εταιρεια οτι ειναι φυσιολογικο".

 

Αυτα τραβαει ενα φιλαρακι μου με golf 5.Μετα τις 20.000 χιλιομετρα,αρχισε να πινει λαδακι σαν την βενζινη.Καταναλωση εχει γυρω 700-800 ml/1000 χιλιομετρα.Δηλαδη γυρω στις 5000 χιλιομετρα το μοτερ εχει σταξει απο λαδι.Ασφαλως αναβει λαμπακι πιο νωρις και συμπληρωνει για να μην παρει την μηχανη στα χερια.Το εχει παει σε οτι εξουσιοδοτημενο υπαρχει και αρνουνται κατηγορηματικα να κοιταξουν γιατι καιει τοσο λαδι,επειδη ο κατασκευαστης το θεωρει φυσιολογικο.

 

Σε λιγο θα μας λενε παρτε αυτο το αμαξι με φυσιολογικο να καιγονται ολες οι λαμπες ανα χιλια χιλιομετρα,φυσιολογικο να αλλαζεις καδενα καθε 40000 και οτι αλλο μπορουνε να φανταστουνε για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα,και εμεις θα τρεχουμε σαν ζωα να τα αγοραζουμε.

 

 

PS.Γελαγα πολυ οταν ο γειτονας εσπρωχνε το Α3 του,ενω λιγο καιρο πριν κοκορευοταν για την γερμανικη ποιοτητα,ασφαλεια και αξιοπιστια του νεου του αυτοκινητου και σνομπαρε τα παμπαλαια "καρουλια" της οικογενιας μου και ενος ξαδελφου μου(15 ετιας και 23 ετιας αντιστοιχα).

Επεξ/σία από nemesiskp
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

PS.Γελαγα πολυ οταν ο γειτονας εσπρωχνε το Α3 του,ενω λιγο καιρο πριν κοκορευοταν για την γερμανικη ποιοτητα,ασφαλεια και αξιοπιστια του νεου του αυτοκινητου και σνομπαρε τα παμπαλαια "καρουλια" της οικογενιας μου και ενος ξαδελφου μου(15 ετιας και 23 ετιας αντιστοιχα).

Να εισαι σιγουρος οτι αυτα τα "καρουλια", μετα απο 23 χρονια βγαζουν πολυ λιγοτερα προβληματα απο τα καινουργια "σκυλια" των γερμανων...!

Επεξ/σία από nik324
  • 8 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα σας. Γιατί σε όλα μα όλα τα όπελ κόρσα οποιασδήποτε χρονολογίας (είτε του 1996 είτε του 2012) υπάρχουν σκασίματα του χρώματος σε οροφή και καπό;;; Πραγματικά δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ στο δρόμο που να μην έχει αυτό το πρόβλημα (φυσικά εξαιρώ τα μοντέλα της τελευταίας 4-5ετίας που είναι πιο καινούργια).

Δημοσ.

Γιατι ειναι παραλογο σε ενα αυτοκινητο 20ετιας να υπαρχουν σκασιματα?

Προφανως και παιζει ρολο η ποιοτητα βαφης. Εγω πχ τετοια σκασιματα βλεπω πολλα σε αντιστοιχα SEAT

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...