Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ενα getz 1.3 το οποιο συμφωνα με τον κατασκευαστη εχει 45αρι ρεζερβουαρ.

Φουλαρω βενζινη σε εταιρικο πρατηριο γνωστης εταιρειας και παιρνει 45 λιτρα, ενω ηταν στα ορια της ρεζερβας οταν πηγα να γεμισω.

Η εξηγηση που μου εδωσαν απο το πρατηριο ηταν οτι το ρεζερβουαρ ειναι 45αρι συν τη ρεζερβα.

Απο μια μινι ερευνα που εκανα δεν προκυπτει απο πουθενα κατι τετοιο.

Οταν επιβεβαιωσω οτι οντως με εκλεψαν θα τους @#$!@#

 

ισως να μην στροφαρω εγω αυτην την στιγμη...αλλα γιατι δεν βλεπω καπου κλεψιμο?

φουλαρεις 45αρι ντεποζιτο..και σου βαζει....45λιτρα....

κλεψιμο θα ηταν αν σου εβαζε...λιγοτερα..και σου ελεγε "να σου φουλαρα 45αρι με π.χ. 30λιτρα!!"

δηλ σου εβαλε οσα ακριβως χωραει το ντεποζιτο σου και συ θεωρεις οτι σε κλεψε επειδη...υπηρχε και λιγο "ρεζερβα" μεσα?

επρεπε δηλ να σου βαλει ....λιγοτερα? 45 - "ελαχιστη ρεζερβα" ??

 

κουλο ακουγεται :)...αν και υποψιαζομαι οτι την ρεζερβα σαν "χωρητικοτητα" δεν πρεπει να την υπολογιζουν οταν λενε οτι το ταδε αμαξι εχει 45αρι ντεποζιτο.

αν και κατα μεσο ορο μολις αναψει το λαμπακι ειναι για ακομα 40-50χλμ (υπολογιζοντας κατα μεσο ορο 10λιτρα/100χλμ καταναλωση)

αρα μιλαμε για 4-5 λιτρα καβατζα στο ντεποζιτο...

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τι διαβαζω ρε παιδια...θα καταλαβεις απο τα κμ αν εβαλε λιγοτερο αν κανει παραπανω κμ?!!

---------------------

η λυση ειναι μια .πας με δοχειο που εχει δεικτες χωρητικοτητας.προτιμησε κατι σε 5λιτρο

http://www.ypeka.gr/...aspx?tabid=479

γνωμη μου μην κανεις καταγγελια αν δεν εισαι 100% σιγουρος!

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

η λυση ειναι μια .πας με δοχειο που εχει δεικτες χωρητικοτητας.προτιμησε κατι σε 5λιτρο

http://www.ypeka.gr/...aspx?tabid=479

γνωμη μου μην κανεις καταγγελια αν δεν εισαι 100% σιγουρος!

 

damn, so much win :-D

Δημοσ.

Η μόνη λύση είναι να έχεις ένα 20λιτρο μπετόνι και να τους λες να σου βάζουν τη βενζίνη εκεί...Μόνο έτσι δε μπορούν να σε κλέψουν.

Δημοσ.

Και δεν έχει διαφορά του να πατάει την μάνικα και να ρίχνει μέχρι να γεμίσει ένα δοχείο 20 λίτρων, με το να πατήσει 20ευρώ στο μηχάνημα και μετά να το βάλει να ρίχνει.

 

Εγώ νομίζω αν κλέβει στην 2η περίπτωση κλέβει πιο πολύ.

 

Επίσης έχω ακούσει ότι αν δεν πατάνε την αντλία τέρμα ρίχνει κανονικά και δεν σε κλέβει αλλά όταν την πατάνε τέρμα, γράφει κάτι παραπάνω το μηχάνημα.

 

Επίσης ηλεκτρολογικά είναι αυτά, μπορεί με ένα διακοπτάκι να τα ενεργοποιούν καθημερινές 9-10 το βράδυ π.χ.

 

Τέλος σιγά μην βγαίνεις από το αμάξι, γεμίζεις 20λιτρο και το ρίχνεις μέσα όλη του ζωή, ή κάθε φορά που πας σε βενζινάδικο του λες "σιγά σιγά ε;" (με ψαγμένο ύφος) και κάνεις 2πλάσια-3πλάσια ώρα να βάλεις βενζίνη...

Δημοσ.

κάθε φορά που πας σε βενζινάδικο του λες "σιγά σιγά ε;" (με ψαγμένο ύφος) και κάνεις 2πλάσια-3πλάσια ώρα να βάλεις βενζίνη...

Eγω τους λεω "την θελω χωρις αφρο" και ολα καλα.

Δημοσ.

Τέλος σιγά μην βγαίνεις από το αμάξι, γεμίζεις 20λιτρο και το ρίχνεις μέσα όλη του ζωή, ή κάθε φορά που πας σε βενζινάδικο του λες "σιγά σιγά ε;" (με ψαγμένο ύφος) και κάνεις 2πλάσια-3πλάσια ώρα να βάλεις βενζίνη...

 

Είναι δύσκολο..

Το πιο απλό θα ήταν να βάζανε οι κατσκευαστές των αυτοκινήτων μια συσκευή που να μετράει πόσα λίτρα σου βάζουνε.

Και ας το χρεώνανε έξτρα.

Δημοσ.

Στη ποιότητα πάντως η BP (Βαζελογιάννης) έχει στρώσει.

 

Βγάζει πιό πολλά χιλιόμετρα απ' ότι πριν καιρό,ή βάλανε μυαλό ή πιάσανε τόπο οι γκρίνιες μου στον ιστό (σε πάάάάρα πολλά όμως "μέρη" του ιστού.)

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Είχα διαβασει ένα άρθρο για κάτι ελέγχους που έκανε το Ε.Μ.Π. και έλεγε ότι στην μέτρηση της αντλίας υπάρχει ένα νόμιμο ποσοστο σφάλματος +- 10% (δεν είμαι σίγουρος ακριβώς για το ποσοστό).

Από τους ελέγχους προέκυψε ότι στα περισσότερα πρατήρια η αντλία έγραφε ΑΚΡΙΒΩΣ +10% και φυσικά σε κανένα δεν έγραφε λιγότερα από το κανονικό.

Δεν μπορώ να βρώ το λινκ αλλά αν γνωρίζει κανείς λεπτομέριες μπορεί να μας διαφωτίσει.

Δημοσ.

Είχα διαβασει ένα άρθρο για κάτι ελέγχους που έκανε το Ε.Μ.Π. και έλεγε ότι στην μέτρηση της αντλίας υπάρχει ένα νόμιμο ποσοστο σφάλματος +- 10% (δεν είμαι σίγουρος ακριβώς για το ποσοστό).

Από τους ελέγχους προέκυψε ότι στα περισσότερα πρατήρια η αντλία έγραφε ΑΚΡΙΒΩΣ +10% και φυσικά σε κανένα δεν έγραφε λιγότερα από το κανονικό.

Δεν μπορώ να βρώ το λινκ αλλά αν γνωρίζει κανείς λεπτομέριες μπορεί να μας διαφωτίσει.

 

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, όσο και να ψάξεις δεν θα το βρεις.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Κι όμως ισχύει, το λάθος μου ήταν στο νούμερο. Τελικά είναι 0.5% αλλά αν το πολλαπλασιάσουμε με τους τόνους που διακινούνται καθημερινά δινει αρκετά μεγάλη ποσότητα "λάθους".

 

http://www.inout.gr/archive/index.php/t-16526.html

http://elladitsamas.blogspot.gr/2009/05/blog-post_07.html

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=25.10.2007,id=20767528

Δημοσ.

Κι όμως ισχύει, το λάθος μου ήταν στο νούμερο. Τελικά είναι 0.5% αλλά αν το πολλαπλασιάσουμε με τους τόνους που διακινούνται καθημερινά δινει αρκετά μεγάλη ποσότητα "λάθους".

 

http://www.inout.gr/archive/index.php/t-16526.html

http://elladitsamas.blogspot.gr/2009/05/blog-post_07.html

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=25.10.2007,id=20767528

Μίλησες για 10%, αλλά σήμερα δίνεις στοιχεία για 0,5%. Δηλαδή δίνεις στοιχεία για 20 φορές μικρότερο ποσοστό από αυτό που ισχυρίστηκες. Και επιμένεις πως ισχύει αυτό που είχες ισχυριστεί αρχικά... εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.

 

Για την ιστορία πάντως, όταν η θερμοκρασία της βενζίνης ανεβαίνει κατά 10 βαθμούς ο όγκος της αυξάνεται κάπου 1,5%(περίπου 0,14% για κάθε βαθμό Κελσίου). Συνεπώς το νόμιμο ποσοστό σφάλματος της αντλίας είναι μηδαμινό μπροστά σε αυτό που χάνουμε/κερδίζουμε βάζοντας βενζίνη όταν κάνει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.

Δημοσ.

"(δεν είμαι σίγουρος ακριβώς για το ποσοστό)", "αν γνωρίζει κανείς λεπτομέριες μπορεί να μας διαφωτίσει." αν αυτό το θεωρείς απόλυτο τι να πω.

 

Οι αποκλίσεις το χειμώνα είναι ενδεχομένως υπέρ των καταναλωτών αλλά το καλοκαίρι είναι υπέρ των βενζινοπωλών. Εκτός αν και τον χειμώνα ζεσταίνουν τις δεξαμενές.

 

Υπολόγισε (χ τόνοι την ημέρα) * (0.5%) * (365 ημέρες) * (1.7 ευρώ) και αν αυτό δεν σου φαίνεται αρκετό για έξτρα κέρδος τότε σηκώνω κι έγω τα χέρια ψηλά!

Δημοσ.

Όταν κάποιος λέει "+- 10% (δεν είμαι σίγουρος ακριβώς για το ποσοστό)" καταλαβαίνω πως εννοεί περίπου 10%. Το οποίο σημαίνει γύρω στο 10, άντε 9 ή 11. Το 0,5% ούτε κατά διάνοια δεν πλησιάζει το "περίπου 10". Έτσι πιστεύω εγώ, και δεν έχει κανένα νόημα να το αναλύσουμε παραπάνω. Ίσως να κάνω λάθος εγώ και να έχεις δίκιο εσύ.

 

Επίσης ο υπολογισμός σου είναι λάθος, τα βενζινάδικα σου πουλάνε βενζίνη με όγκο(λίτρα) και όχι με μάζα(κιλά, τόνους) όπως το υπολογίζεις.

 

ΥΓ

Εμένα προσωπικά πάντως μου είναι εντελώς αδιάφορο πόση βενζίνη πουλάει καθημερινά ο βενζινάς, ούτε πόσα βγάζει "έξτρα κέρδος"(ΑΝ βγάζει) από το νόμιμο ποσοστό λάθους της αντλίας. Αυτό που με καίει είναι το πόσο ζημιώνομαι εγώ. Και η ουσία είναι πως για κάθε 20 ευρώ βενζίνη που βάζω(τόσο βάζω συνήθως εγώ), ΑΝ με κλέψει στο μέγιστο του νόμιμου ποσοστού λάθους, ζημιώνομαι κατά 0,10€(δέκα λεπτά του ευρώ). Ποσό αποδεκτό κατά τη γνώμη μου μια και όπως είπα παραπάνω χάνω/κερδίζω περισσότερα βάζοντας βενζίνη όταν κάνει πολύ ζέστη/πολύ κρύο.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...