Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Θέλω τον Αύγουστο να κάνω μια αναβάθμισή στον υπολογιστή μου μιας και είναι αρκετά παλιός αλλά λόγο ότι είμαι μαθητής έχω αρκετά περιορισμένο budget(400 ευρώ)

Έχω καταλήξη σε κάποια πράγματα.Τα παραθέτω παρακάτω...αλλαγές ευπρόσδεκτές αλλά να κιμένοντε στο ίδιο budget.

Κουτί:απο το παλιό μου pc ένα Middle ATX DUO9AL

επεξεργαστής:Link

RAM:Link

Κάρτα γραφικών:Link

Μητρική:Link

τροφοδοτικόLink

Σκληρός:HDD SATA II 250GB Western-16mb(απο το παλιό pc)

Θελώ να μου πείτε εάν όλα αυτά είναι συμβατά μεταξύ τους και εάν θα σηκώνει κάποια απο τα καινούργια παιχνίδια(px:Call of Duty MW3)[Εννοείτε πως σε όχι full γραφικά]

• Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έκανα edit στο θέμα.Ενδιαφέρομαι μόνο απο το amazon μιας και είναι ποιό φθηνό και έχει και δωρεάν μεταφορικά

Δημοσ.

Για καρτα γραφικων παρε καλυτερα αυτη

http://www.amazon.co.uk/MSI-Radeon-6770-Graphics-Card/dp/B0051BB2JQ/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1342813638&sr=1-1

Το τροφοδοτικο που διαλεξες ειναι μαλλον αυτο:

http://www.fast-tek.co.uk/prod6.asp?ID=274&sub_cat=655&offset=&prod_id=691

Δεν ειναι και οτι καλυτερο, αλλα τα χρηματα που διαθετεις ειναι λιγα οποτε....

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Θέλω τον Αύγουστο να κάνω μια αναβάθμισή στον υπολογιστή μου μιας και είναι αρκετά παλιός αλλά λόγο ότι είμαι μαθητής έχω αρκετά περιορισμένο budget(400 ευρώ)

Έχω καταλήξη σε κάποια πράγματα.Τα παραθέτω παρακάτω...αλλαγές ευπρόσδεκτές αλλά να κιμένοντε στο ίδιο budget.

Κουτί:απο το παλιό μου pc ένα Middle ATX DUO9AL

επεξεργαστής:Link

RAM:Link

Κάρτα γραφικών:Link

Μητρική:Link

τροφοδοτικόLink

Σκληρός:HDD SATA II 250GB Western-16mb(απο το παλιό pc)

Θελώ να μου πείτε εάν όλα αυτά είναι συμβατά μεταξύ τους και εάν θα σηκώνει κάποια απο τα καινούργια παιχνίδια(px:Call of Duty MW3)[Εννοείτε πως σε όχι full γραφικά]