Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy XV [PS4][Xbox One]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 306
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

c874744a416568de745b8cc512b9610f-d6nc088

yay!!!!!!

 

StellaXVPortrait.png

 

yay!!!!

 

not playable ..... μποοοοουυυυυυυυυυ!!!!!! ,για πρώτη φορά έχουμε τόσο ωραία character model σε jrpg (female) ¨(η μελαχρινή είναι .κα$#@!$ ) και δεν θα είναι playable??? really??? μέχρι να πέσει το πρώτο lightning dlc .... εκεί θα έχουμε female ....(pun intended lightning always there...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως πιστευω και απο αυτα που διαβαζω οτι περα απο τα γραφικα θα ειναι πατατα. Ηδη ακουγεται για υπερ απλουστευση του συστηματος μαχης, σε ενα κουμπι μονο.

 

Περασαν οι εποχες οι καλες της Square, τα παιχνιδια της πλεον απευθυνονται σε casual κοινο.

 

"Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world.

"Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως πιστευω και απο αυτα που διαβαζω οτι περα απο τα γραφικα θα ειναι πατατα. Ηδη ακουγεται για υπερ απλουστευση του συστηματος μαχης, σε ενα κουμπι μονο.

 

Περασαν οι εποχες οι καλες της Square, τα παιχνιδια της πλεον απευθυνονται σε casual κοινο.

 

"Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world.

 

"Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves."

 

 

πότε ακριβως δεν στόχευαν σε casual κοινο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν και το 13 universe δεν απευθυνοταν σε ευροια μαζα.

 

Mε το 13 αρχισαν τα αστεια περι call of duty κτλ, μπας και φτασουν τις πωλησεις αυτου.

 

Κλαιν, θα κερδισει πολλους casual, θα χασει ελαχιστους, αν οι πωλησεις ειναι οκ γι'αυτους win ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν και το 13 universe δεν απευθυνοταν σε ευροια μαζα.

 

Mε το 13 αρχισαν τα αστεια περι call of duty κτλ, μπας και φτασουν τις πωλησεις αυτου.

 

Κλαιν, θα κερδισει πολλους casual, θα χασει ελαχιστους, αν οι πωλησεις ειναι οκ γι'αυτους win ειναι.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα jrpg ειναι απο τα πιο casual games in existence.

 

Just saying

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σε σχεση με Disgagea και καποια αλλα ναι ειναι οντως, εδω ομως μιλαμε για ακροτητα.

 

Δεν διαφωνω στο να ειναι casual στο υφος του το παιχνιδι και να εχει πιο προσβασιμο στορυ, αλλα τα core elements του ας κρατησουν μια "σοβαροτητα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα οι πιο hardcore στιγμές στην σειρά μου φάνηκαν τα gambits στο XII. Πέρα από αυτό, όποιος έχει παίξει kingdom hearts και crisis core νομίζω ξέρει που το πάνε. Προσωπικά δεν με ανησυχούν τα περί casual.

 

 

 


Mε το 13 αρχισαν τα αστεια περι call of duty κτλ, μπας και φτασουν τις πωλησεις αυτου.

 
Το 13 ήταν ένα FF εναντίων του grinding ! Αυτό λέει πολλά. Βασικά μετά το end game ήταν το καλύτερο non monster hunter monster hunter παιχνίδι. Η ομοιότητα με το COD ήταν στα απίστευτα πολλά cutscenes. 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world.

 

"Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves."

 

 

Δεν εχω καταλαβει τι ακριβως εννοει με το "Of course the depth of the game is going to be there"...

 

 

Εννοει το βαθος στην λεπτομερια και το immersion που μπορει να πετυχει ενα καλοστημενο anime που καθεσαι απλα και το βλεπεις? Ή οτι υπαρχει κατι σαν "Legacy Mode" που εχει ολοκληρωμενο συστημα μαχης? Αν ειναι απλα επιλογη μας το τι style θα διαλεξουμε, οκ...

 

Επισης αν ειναι απλουστευμενο συστημα με Light/Heavy Attack και Parry, παλι οκ...

Αν ειναι τελειως QTE ομως κριμα...Το γυρισε σε Quantic Dream και το FF...

 

Προσωπικα δεν εχω καμια επαφη με τη σειρα και θα ηταν το πρωτο μου, ετσι οπως το εβλεπα στα trailer. Δεν ζηταω πολλα.. Ενα απλο Battle system να εχει, αλλα οχι και να παιζει μονο του,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εμένα οι πιο hardcore στιγμές στην σειρά μου φάνηκαν τα gambits στο XII. Πέρα από αυτό, όποιος έχει παίξει kingdom hearts και crisis core νομίζω ξέρει που το πάνε. Προσωπικά δεν με ανησυχούν τα περί casual.

 

 

 

 

Το 13 ήταν ένα FF εναντίων του grinding ! Αυτό λέει πολλά. Βασικά μετά το end game ήταν το καλύτερο non monster hunter monster hunter παιχνίδι. Η ομοιότητα με το COD ήταν στα απίστευτα πολλά cutscenes. 

 

 

Εναντιον του Grinding ? Παιζει να ειναι το μονο FF που εφαγα τοσο χρονο grindarontas Long Guis και Adamantoise για να μαξαρω οπλα, να μαζεψω λεφτα και εν τελη να παρω το Plat.

 

Tωρα για grind που αφορα δυναμωμα, κανενα FF δε σε υποχρεωνε να ασχοληθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εναντιον του Grinding ? Παιζει να ειναι το μονο FF που εφαγα τοσο χρονο grindarontas Long Guis και Adamantoise για να μαξαρω οπλα, να μαζεψω λεφτα και εν τελη να παρω το Plat.

 

Tωρα για grind που αφορα δυναμωμα, κανενα FF δε σε υποχρεωνε να ασχοληθεις.

 

Αυτό δεν είναι grinding είναι farming και το έκανες όχι επειδή χρειαζόταν στο παιχνίδι αλλά για τα trophy. Τα FF εκτός από τα XII & XIII δεν σου επέτρεπαν μεγάλη ελευθερία στην τακτική. Παράδειγμα το να πάρεις πέντε αστέρια σε όλα τα hunts στο 13 ήθελε τακτική που να ταιριάζει στον κάθε εχθρό και όχι ωμή δύναμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μερικά παιχνίδια ήθελαν grinding, ffvi -fftactics ,2 απο αυτά, και κάποια άλλα όχι ffvii-ffviii , αλλα μπορούσες να λιώσεις ,μερικά αστεία:

1.ffvii δεν ήξερα αγγλικά όταν το έπαιξα το παιχνίδι και φάρμαρα τόσο πολύ για να σκοτώσω το midgar zolom ,είχα fire/ice2 χαχα.

2.ffviii το έπαιξα πρώτα σε ιαπωνέζικο ,δεν γνωρίζαμε καν τι κάνει το draw,καταλάθος βάζαμε μερικά junction ,έφτασα στο ιαπωνέζικο version μέχρι ultimecia με τον diablos μόνο (τα περισσότερα Bosses τα βαρούσε 9999) και είχα 1500hp στον squall που είχε όλα τα junction και 500-600 στους υπόλοιπους που δεν είχαν τπτ(έπεφτε το phoenix down σύνεφο και ο zell καθυστερούσε την μάχη χαχαχα)

3.fftactics ,είχα φτάσει στο σημείο που πολεμάς τον wegraf και είχα κάνει save ενδιάμεσα στις μάχες και δεν μπορούσα να τον σκοτώσω με τπτ γιατί θέλει να έχεις μια ρόμπα που αποροφάει το holy, τέσπα μετά απο 29302814928 μάχες και συνδιασμούς έγινα monk με 2nd proff squire και πατούσα συνέχεια speed, στο τέλος έκανα 10 κινήσεις εγώ και 1 ο weigraf και τον έφαγα και την 2η μορφή του χαχαχα.

3.ffvi ,επειδή δεν είχα snes αλλα mega drive(με phantasy star 4 :P ),το έπαιξα πρώτη φορά στο Pc,2η στο ps1, το ps1 μου κολλούσε απίστευτα,είχαν σπάσει τα πλαστικά απο το cd reader και έπαιζε μόνο όταν το είχα κάθετα σε μία κλίση, μια φορά άνοιξε καταλάθος το καπάκι κόλλησε το παιχνίδι εκει που πολεμούσα τον ultros και μου έδωσε απο όλα τα όπλα 99+ (είχε κουτάκια αντί για αριθμό) την tera στην 2η μορφή της μόνιμη με 9999 health και διάφορες άλλες γκλιτσιές ,το έδειχνα το save σε φιλαράκια και γελούσαμε.

 

 

πραγματικά περιμένω πως και πως για το xv, το xiii το ήθελα να με τρελάνει γιατί το χιι δεν μου άρεσε καθόλου και είχα να λιώσω ff απο το x που ήταν έπος,όχι σαν τα 6-7-8-9 (για μένα)αλλα πάλι έπος, τα 3 main final fantasy ανα γενιά ήταν ωραία,τώρα είχαμε πολύ λιγότερα, ελπίζω να επικεντρωθούν σε αυτά και να φτάσουμε το xvi έστω ,ειδικά τώρα που έχουν τα assets και την engine,και να σταματήσουν τα spinn offs, δεν με νοιάζει ακόμα και ffxxxx να πάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε ρε φιλε γινεται να φτασεις στο FFVIII στην Ultimecia μονο με ενα summon ? (οχι)  Και μαλιστα το μυστικο Summon που για να το βρεις θελει καποια διαδικασια, να κανεις Use to magick lamp που παιρνεις απο τον CID.

 

Προφανως υπερβαλλεις λιγο (αρκετα).

 

(Διορθωση δε μιλαμε για Summon στο 8 αλλα για GF's, Gurdian Forces).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...