funbreaker Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Έχω αυτή την κάρτα που αγόρασα έναν χρόνο περίπου πριν από το πλαίσιο. Την χρησιμοποιούσα στο κινητό ώσπου μια μέρα χάλασε ξαφνικά. Πλέον δεν μπορώ να την κάνω format ούτε στο κινητό ούτε στο pc ούτε με τα windows ούτε με κανένα από τα προγράμματα που δοκίμασα. Τα windows xp δεν την βλέπουν καν, παρά μόνο στην διαχείρηση δίσκων όπου φαίνεται σαν κατεστραμμένος δίσκος. Το ερώτημα είναι αν με αυτά τα συμπτώματα μου την αντικαταστήσουν (στην απόδειξη την οποία και έχω γράφει εγγύηση εφ'όρου ζωής). Ελπίζω να μην κάνουν κανένα ακροβατικό στο τεχνικό τμήμα και καταφέρουν να την φορμάρουν και μου την δώσουν πίσω και ξαναχαλάσει. Γιατί αποθηκευτικό μέσο που χαλάει μια φορά δεν πρέπει να το εμπιστεύεσαι ξανά.
c0prse_grinder Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Έχω αυτή την κάρτα που αγόρασα έναν χρόνο περίπου πριν από το πλαίσιο. Την χρησιμοποιούσα στο κινητό ώσπου μια μέρα χάλασε ξαφνικά. Πλέον δεν μπορώ να την κάνω format ούτε στο κινητό ούτε στο pc ούτε με τα windows ούτε με κανένα από τα προγράμματα που δοκίμασα. Τα windows xp δεν την βλέπουν καν, παρά μόνο στην διαχείρηση δίσκων όπου φαίνεται σαν κατεστραμμένος δίσκος. Το ερώτημα είναι αν με αυτά τα συμπτώματα μου την αντικαταστήσουν (στην απόδειξη την οποία και έχω γράφει εγγύηση εφ'όρου ζωής). Ελπίζω να μην κάνουν κανένα ακροβατικό στο τεχνικό τμήμα και καταφέρουν να την φορμάρουν και μου την δώσουν πίσω και ξαναχαλάσει. Γιατί αποθηκευτικό μέσο που χαλάει μια φορά δεν πρέπει να το εμπιστεύεσαι ξανά. εκτυπωσε το παρακατω κειμενο σε μια κολλα Α4 και πηγαινε να την επιστρεψεις ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers το χαρτακι βεβαια το δειχνεις μονο αν σου κανουν "ακροβατικα" κτλ.. αν ολα καλα.. ολα καλα
funbreaker Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 εκτυπωσε το παρακατω κειμενο σε μια κολλα Α4 και πηγαινε να την επιστρεψεις ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers το χαρτακι βεβαια το δειχνεις μονο αν σου κανουν "ακροβατικα" κτλ.. αν ολα καλα.. ολα καλα Τι είναι αυτό το κείμενο?
baskon Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Στον υπολογιστη φανταζομαι εβαλες την καρτα σε card reader Και δε συνδεσες απλως το κινητο με τον υπολογιστη. Εαν ναι τοτε λογικά εχει προβλημα η καρτα. Τουλαχιστον σε αυτα τα αντικειμενα δεν εχουν θεμα να στην αντικαταστησουν..Τωρα ,αν ηταν εκθεσιακο προιον ή κατι τετοιο οταν την πηρες μπορει και να μπλεξεις
funbreaker Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Στον υπολογιστη φανταζομαι εβαλες την καρτα σε card reader Και δε συνδεσες απλως το κινητο με τον υπολογιστη. Εαν ναι τοτε λογικά εχει προβλημα η καρτα. Τουλαχιστον σε αυτα τα αντικειμενα δεν εχουν θεμα να στην αντικαταστησουν..Τωρα ,αν ηταν εκθεσιακο προιον ή κατι τετοιο οταν την πηρες μπορει και να μπλεξεις Ε ναι φυσικα. Μόνο που μέχρι τώρα δοκίμαζα μόνο σε windows XP. Η κάρτα ήταν χωρισμένη σε ένα fat32 partition και ένα ext2. Τα XP αρχικά έβλεπαν μόνο το fat32 ενώ στην συνέχεια κανένα partition. Το κινητό δεν την έβλεπε καθόλου. Δοκίμασα και με το easus partition manager που υποτίθεται πως βλέπει ext partitions μέσα στα windows (καθώς το ext είναι για linux) και αν και όντως το έβλεπε δεν μπορούσε να το διαμορφώσει. Τώρα δοκίμασα με windows 7. Αυτά βλέπουν το ext2 partition ως άγνωστο αλλά υγιή χώρο που όμως δεν μπορούν να διαμορφώσουν ούτε καν να τον κάνουν unallocated. Δοκίμασα το easus partition tool και στα windows 7 αλλά τίποτα, δεν μπορεί να κάνει format to ext2 partition ενώ το fat32 to formάρει κανονικά. Τι έχετε να προτείνετε?
TheELF Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Τώρα δοκίμασα με windows 7. Αυτά βλέπουν το ext2 partition ως άγνωστο αλλά υγιή χώρο που όμως δεν μπορούν να διαμορφώσουν ούτε καν να τον κάνουν unallocated. Δοκίμασα το easus partition tool και στα windows 7 αλλά τίποτα, δεν μπορεί να κάνει format to ext2 partition ενώ το fat32 to formάρει κανονικά. Τι έχετε να προτείνετε? Άρα φαίνονται και τα δυο διαμερίσματα σωστά απλά κάπου μπερδεύτηκε το θέμα.... Τρέξε ένα livecd ubuntu ή το gparted live ή το Hiren's boot cd για να σβήσεις όλα τα διαμερίσματα και να κάνεις νέο διαμερισματησμό. Στο έσχατο της κάνεις ένα low level format και τελειώνεις.
nemesiskp Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Τρεις φορες εχω αλλαξει καρτα μνημης απο τα media markt μεσα σε τρεις μερες.Και τις τρεις φορες την χαλασα εγω.Εκανα κατι πειραματα στο κινητο-παει η καρτα. Και τις τρεις φορες μου την αλλαξαν.Απλα την κοιταξανε σε ενα pc,δοκιμαζοντας να κανουν φορματ και αφου ειδαν οτι δεν γινοταν εκοβαν πιστωτικο.Την τριτη φορα μαλιστα,στο σερβισ ητανε το ιδιο ατομο που του πηγα την καρτα μνημης. -Μου λεει εσυ δεν ειχες ξαναερθει τις προαλλες για τον ιδιο λογο; -Ε,ναι του λεω.... -Μαλιστα,μαλλον θα επεσες σε ελλατωματικη παρτιδα -(Και που να ξερες ) Οποτε το πιο πιθανο ειναι να στην αλλαξουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα