Προς το περιεχόμενο

Decrypt 81ecc514bf28bad219aa45d8f09826f8 someone?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τί μου θύμισες... με πολλαπλά XOR "κρυπτογραφούσαν" τους loaders των original παιχνιδιών στα home computers της δεκαετίας του '80 (amstrad, spectrum).

B)

 

lol... ποιά η διαφορά των πολλαπλών xor από ένα μόνο; :-D

 

 

 

Twitter joke:

 

I can cast out either one of your demons, but not both of them.

-- The XORcist

 

 

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τί μου θύμισες... με πολλαπλά XOR "κρυπτογραφούσαν" τους loaders των original παιχνιδιών στα home computers της δεκαετίας του '80 (amstrad, spectrum).

B)

Και στα PC εκείνα τα χρόνια εφάρμοζαν ανάλογα κόλπα και στους loaders και στα data pack των παιχνιδιών της εποχής, θυμάμαι τους rippers να scanαρουν τα data pack με διαφορετικό XOR κλειδί κάθε φορά προσπαθώντας να ανιχνεύσουν κανένα MODακι ή κανένα γραφικό :D

 

Στην δε Amiga κάτι ανάλογο έκανε (αν θυμάμαι πια σωστά) το θρυλικό Action Replay (κάπου πρέπει να έχω ακόμα το manual του - το hardware το πούλησα :-\).

Δημοσ.

lol... ποιά η διαφορά των πολλαπλών xor από ένα μόνο; :-D

 

 

 

Twitter joke:

 

I can cast out either one of your demons, but not both of them.

-- The XORcist

 

 

 

Well, προφανώς δεν έκαναν xor πάνω στο xor. Έκαναν xor ένα μπλοκ μνημης (πχ 4096 bytes) με αυτοαυξανόμενο unsigned byte δλδ ξεκινούσαν πχ με την τιμή 17 το 1ο xor, 18 το 2o κοκ. Όταν έφτανες να κάνεις xor και το τελευταίο byte άρχιζε από την αρχή με ελαφριά διαφοροποιημένο αλγόριθμο και συνεχίζοντας το unsigned byte από το σημείο που είχε σταματήσει - το κόλπο ήταν ότι το αυτοαυξανόμενο unsigned byte έπαιρνε τιμές από τον R (ένας register του Z80A που αυξανόταν κατά 1 ή 2 ανάλογα με το opcode της εντολής της assembly). Κάθε μπλοκ που τελείωνε το xor περιείχε το loop για το επόμενο xor με μία/δύο εντολές επιπλέον ή λιγότερες έτσι ώστε να επιρεάζει την τιμή του R και ουσιαστικά να μη μπορείς να προβλέψεις τη συνθήκη εκκίνησης του βρογχου ακόμα κι αν μπορούσες να ξέρεις τον αλγόριθμο. Έβαζαν από 50 έως 100 τέτοια loops πάνω στους loaders - θυμάμαι ότι φτάνοντας στο τελευταίο στάδιο των 100, ο Z80 έκανε 30 sec για να κάνει όλα τα xor...

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την επεξήγηση. Έχω ένα soft spot for all things Ζ80 γιατί ο πρώτος μου υπολογιστής ήταν ένας 48K, αν και δεν είχα επαφή με Z80 assembly γιατί ήμουν πολύ μικρός τότε (και αργότερα δεν είχε πια νόημα να ασχολείται κανείς με Spectrum). :)

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την επεξήγηση. Έχω ένα soft spot for all things Ζ80 γιατί ο πρώτος μου υπολογιστής ήταν ένας 48K, αν και δεν είχα επαφή με Z80 assembly γιατί ήμουν πολύ μικρός τότε (και αργότερα δεν είχε πια νόημα να ασχολείται κανείς με Spectrum). :)

 

 

 

 

[off-topic]

Ήσουν το αντίπαλο δέος devil.png καθότι ήμουν φανατικός sugarόβιος (βλ. amstrad 6128). Δε μπορούσα να χωνέψω τότε πως αυτό το "άθλιο" μηχάνημα με τα λαστιχένια πλήκτρα (που για να πληκτρολογήσεις πρόγραμμα basic έπρεπε να έχεις μνήμη ελέφαντα για να θυμάσαι σε ποιο πλήκτρο βρισκόταν το keyword...) είχε αρκετά παιχνίδια καλύτερα από τον 6128!

 

Άλλες εποχές τότε... όποιος γνώριζε assembly Z80 ή 6502 (commodore) ήταν κάτι σαν ημίθεος...

[/off-topic]

 

 

Δημοσ.

 

 

[off-topic]

Ήσουν το αντίπαλο δέος devil.png καθότι ήμουν φανατικός sugarόβιος (βλ. amstrad 6128). Δε μπορούσα να χωνέψω τότε πως αυτό το "άθλιο" μηχάνημα με τα λαστιχένια πλήκτρα (που για να πληκτρολογήσεις πρόγραμμα basic έπρεπε να έχεις μνήμη ελέφαντα για να θυμάσαι σε ποιο πλήκτρο βρισκόταν το keyword...) είχε αρκετά παιχνίδια καλύτερα από τον 6128!

 

Άλλες εποχές τότε... όποιος γνώριζε assembly Z80 ή 6502 (commodore) ήταν κάτι σαν ημίθεος...

[/off-topic]

 

 

 

 

Και εμένα ο πρώτος υπολογιστής μου ήταν ο 6128, τελικά την μάχη την κέρδισε η AMSTRAD με την εξαγορά της SINCLAIR μετά το τεράστιο φιάσκο του QL και τα πειραματικά οχήματα του "Θείου" που την άφησαν ρέστη :P χε χε

 

Βέβαια χρόνια μετά ο Sugar θα αναγνωρίσει ότι η εξαγορά της SINCLAIR ήταν λάθος (φόρτωσε την AMSTRAD με ζημίες) στο οποίο τον έσπρωξε αν θυμάμαι καλά ο τότε ιδιοκτήτης των DIXONS.

 

 

Δημοσ.

 

 

[off-topic]

Ήσουν το αντίπαλο δέος καθότι ήμουν φανατικός sugarόβιος (βλ. amstrad 6128). Δε μπορούσα να χωνέψω τότε πως αυτό το "άθλιο" μηχάνημα με τα λαστιχένια πλήκτρα (που για να πληκτρολογήσεις πρόγραμμα basic έπρεπε να έχεις μνήμη ελέφαντα για να θυμάσαι σε ποιο πλήκτρο βρισκόταν το keyword...) είχε αρκετά παιχνίδια καλύτερα από τον 6128!

 

Άλλες εποχές τότε... όποιος γνώριζε assembly Z80 ή 6502 (commodore) ήταν κάτι σαν ημίθεος...

[/off-topic]

 

 

 

 

 

Εγώ πάντως από ένα σημείο και μετά για να παίξω Target: Renegade και Bloodwych πήγαινα στον ξάδερφό μου με τον 6128... :P

 

Για τα keywords που λες, για να χωρέσουν όλα επάνω σε 40 κουμπιά υπήρχε όχι ένα, ούτε 2, αλλά 5 διαφορετικά edit modes... τα οποία φυσικά σαν καλός καμμένος έπρεπε να μάθεις απέξω όπως και όλες τις "ζουμερές" memory addresses όπου με POKE έκανες πράγματα. Αλλά όταν είσαι μικρός ακόμα και ο king kong δε φτουράει μπροστά στο μέγεθος της επιμονής που μπορείς να κατεβάσεις στο γήπεδο.

 

Extra bonus points για το τι γινόταν αργότερα όταν πλέον λόγω φθοράς είχε φύγει η μπογιά και δε φαινόταν καν όλα τα keywords πάνω στο πληκτρολόγιο.

 

Α! Επίσης, σε όλους τους φανατικούς 6128άκηδες: έγχρωμα γραφικά στην τηλεόραση! suck on it! :-D

 

Βέβαια λόγω της περιορισμένης video ram σε κάθε 8x8 tile πάνω στην οθόνη μπορούσαν να εμφανιστούν μόνο 2 χρώματα ταυτόχρονα από τα αναρίθμητα 16 που είχε η παλέτα αλλά αυτό δεν το λέμε παραέξω. Για να σπάσετε πλάκα δείτε εδώ.

 

 

Δημοσ.

 

 

Α! Επίσης, σε όλους τους φανατικούς 6128άκηδες: έγχρωμα γραφικά στην τηλεόραση! suck on it! :-D

 

 

 

 

 

2 χρώματα και 16 χρώματα. Οι Amigάδες τότε είχαμε 256 ταυτόχρονα από 1024 χρώματα που υποστήριζε :) Και στο Workbench είχε ένα "app" (όπως είναι τώρα της μόδας να λέμε) που έγραφες κάτι και το έλεγε με ρομποτική / ανδρική / γυναικεία φωνή :P Η MS έβγαλε ένα plugin στο word που έκανε την ίδια δουλειά καμμιά 15αριά χρόνια αργότερσ

 

 

Δημοσ.

 

 

2 χρώματα και 16 χρώματα. Οι Amigάδες τότε είχαμε 256 ταυτόχρονα από 1024 χρώματα που υποστήριζε :) Και στο Workbench είχε ένα "app" (όπως είναι τώρα της μόδας να λέμε) που έγραφες κάτι και το έλεγε με ρομποτική / ανδρική / γυναικεία φωνή :P Η MS έβγαλε ένα plugin στο word που έκανε την ίδια δουλειά καμμιά 15αριά χρόνια αργότερσ

 

 

 

 

Οι κλασσικές AMIGA προσέφεραν παλέτα των 4096 χρωμάτων αλλά ο μάξιμουμ αριθμός χρωμάτων που μπορούσε να απεικονίσει κάθε στιγμή στην οθόνη της ήταν 32 ενώ σε κατάσταση Half Bright απέδιδε άλλα 32 χρώματα με την προϋπόθεση ότι αυτά άνηκαν στα 32 πρώτα και ήταν οι σκουρόχρωμες "αντανακλάσεις" τους (σύνολο λοιπόν 64).

 

Τώρα με ειδικό προγραμματισμό (αρκετά επίπονο) μπορούσες να απεικονίσεις με διάφορους περιορισμούς και τα 4096 χρώματα στην οθόνη (HAM).

 

Άνετα 256 χρώματα θα έρθουν στην AMIGA με το AGA Chipset λίγο πριν η Commodore βαρέσει διάλυση.

 

---

Το εργαλείο λεγόταν αν θυμάμαι καλά SAY, άνοιγε ένα τερματικό (CLI) και έκανε σύνθεση φωνής (βασικά η γυναικεία θύμιζε μεσόκοπο τρανς.. :P) - ως το KICKSTART 1.3 η βιβλιοθήκη σύνθεσης φωνής ήταν τμήμα του Λ. Σ. αργότερα από το 2.0 και μετά νομίζω ότι καταργήθηκε (σίγουρα δεν υπήρχε στο KICKSTART 3.0 της A1200 μου).

 

 

Δημοσ.

 

 

2 χρώματα και 16 χρώματα. Οι Amigάδες τότε είχαμε 256 ταυτόχρονα από 1024 χρώματα που υποστήριζε :) Και στο Workbench είχε ένα "app" (όπως είναι τώρα της μόδας να λέμε) που έγραφες κάτι και το έλεγε με ρομποτική / ανδρική / γυναικεία φωνή :P Η MS έβγαλε ένα plugin στο word που έκανε την ίδια δουλειά καμμιά 15αριά χρόνια αργότερσ

 

 

 

 

Θάνατος στους 16μπιτους καπιταλιστές! Το shadow of the beast στα χέρια του λαού!

 

Δημοσ.

 

Θάνατος στους 16μπιτους καπιταλιστές! Το shadow of the beast στα χέρια του λαού!

 

 

 

Με αυτά και με εκείνα τα επαναστατικά :P, τελικά σας το έκαναν port αργότερα σε 8bit (και είχε και ωραίο Theme)!

 

Δημοσ.

 

 

Οι κλασσικές AMIGA προσέφεραν παλέτα των 4096 χρωμάτων αλλά ο μάξιμουμ αριθμός χρωμάτων που μπορούσε να απεικονίσει κάθε στιγμή στην οθόνη της ήταν 32 ενώ σε κατάσταση Half Bright απέδιδε άλλα 32 χρώματα με την προϋπόθεση ότι αυτά άνηκαν στα 32 πρώτα και ήταν οι σκουρόχρωμες "αντανακλάσεις" τους (σύνολο λοιπόν 64).

 

Τώρα με ειδικό προγραμματισμό (αρκετά επίπονο) μπορούσες να απεικονίσεις με διάφορους περιορισμούς και τα 4096 χρώματα στην οθόνη (HAM).

 

Άνετα 256 χρώματα θα έρθουν στην AMIGA με το AGA Chipset λίγο πριν η Commodore βαρέσει διάλυση.

 

---

Το εργαλείο λεγόταν αν θυμάμαι καλά SAY, άνοιγε ένα τερματικό (CLI) και έκανε σύνθεση φωνής (βασικά η γυναικεία θύμιζε μεσόκοπο τρανς.. :P) - ως το KICKSTART 1.3 η βιβλιοθήκη σύνθεσης φωνής ήταν τμήμα του Λ. Σ. αργότερα από το 2.0 και μετά νομίζω ότι καταργήθηκε (σίγουρα δεν υπήρχε στο KICKSTART 3.0 της A1200 μου).

 

 

 

 

 

Ναι 4096 υποστήριζε τελικά και όχι 1024 που έγραψα. Το είδα τώρα στη wikipedia. Και τα 256 ήταν στην 1200. Όταν έχεις και 1200 και 500 θυμάσαι ό,τι να ναι και ενώνεις τα χαρακτηριστικά και των 2 :P Ναι το say ήτανε στην 500άρα :) Ωραίες εποχές

 

Ακόμη τα έχω και δουλεύουν τα άτιμα. Απλά αντί για άσπρα είναι εκρού πλέον :)

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Ναι 4096 υποστήριζε τελικά και όχι 1024 που έγραψα. Το είδα τώρα στη wikipedia. Και τα 256 ήταν στην 1200. Όταν έχεις και 1200 και 500 θυμάσαι ό,τι να ναι και ενώνεις τα χαρακτηριστικά και των 2 :P Ναι το say ήτανε στην 500άρα :) Ωραίες εποχές

 

Ακόμη τα έχω και δουλεύουν τα άτιμα. Απλά αντί για άσπρα είναι εκρού πλέον :)

 

 

 

 

 

Παρόμοια κατάσταση αλλά τις έχω σε ζελατίνα στο πατάρι (μαζί με το Monitor), τελευταία φορά που τις είχα δοκιμάσει ήταν το 2005 ή 2006, ελπίζω να λειτουργούν ακόμα.

 

Το 6128, τον είχα δοκιμάσει τελευταία φορά το 2001 - 2, του έκανα ένα καθάρισμα, σήκωσα το πιαστράκι του Floppy με μια μικρή πατέντα ώστε να γυρίζει το φιλμ της δισκέτας έκτοτε δεν ξέρω αν λειτουργεί η όχι (είναι φασαρία να τον κατεβάσω μαζί με το Monitor του για δοκιμή).

 

--EDIT:

Εδώ κάτι που έγραψα πριν καιρό εξ αφορμής μιας παρόμοιας συζήτησης για την AMIGA σε άλλο θέμα:

 

 

:D

 

 

 

 

--EDIT:

Εδώ βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την σημασία χρήσης ασφαλών RNG (αλλά και τι μπορεί να πάει στραβά μαζί τους αν δεν είναι ιδιαίτερα ισχυροί) κατά την κρυπτογράφηση. Νομίζω ότι η ανάγνωση του είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για οποιονδήποτε αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με την μοντέρνα κρυπτογραφία.

 

Καλή ανάγνωση!!

Επεξ/σία από Directx

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...