dimitrisOP Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 το συχνοτερο ειναι αλλαγη διαστασης, ειδικα για 4χ4 μπορεις να βρεις ευκολα και σε καλη κατασταση
ermis1964 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Ποτέ μεταχειρισμένα λάστιχα.Είναι θέμα ζωής καί θανάτου.Μήν πεί κάποιος ότι είναι τά λέω τραγικά τά πράγματα,γιατί όταν συμβεί δυστύχημα,τότε θά είναι πραγματικά τραγικές οι καταστάσεις.Όποιος δέν μπορεί νά συντηρεί τό όχημά του,νά μην τό κυκλοφορεί.Τόσο απλά.Η αποψή μου είναι ότι πρέπει νά θεσπιστεί νόμος πού νά απαγορεύει,τήν πώληση μεταχειρισμένων ελαστικών 2
dimitrisOP Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 τοτε ειναι παρανομη και η αναγομωση με τα λεγομενα σου
ermis1964 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2015 Προσωπικά δέν μίλησα γιά παράβαση νόμου.Γιά θέσπιση νόμου μίλησα,διότι από όσο γνωρίζω δέν υπάρχει νόμος πού νά απαγορεύει τήν πώληση μεταχειρισμένων ελαστικών.Η αναγόμωση μπορεί νά γίνει μόνο στο 15% μέ 20% τών μεταχειρισμένων ελαστικών.Οι σοβαρές εταιρείες πού ασχολούνται μέ τήν αναγόμωση μεταχειρισμένων ελαστικών,δίνουν αυτά τά ποσοστά.Προσωπικά είμαι αντίθετος καί στήν αναγόμωση.Οι δρόμοι στίς Ε.Ο είναι γεμάτοι μέ κομμάτια αναγομωμένων ελαστικών.
Ntinaras Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Ποτέ μεταχειρισμένα λάστιχα.Είναι θέμα ζωής καί θανάτου.Μήν πεί κάποιος ότι είναι τά λέω τραγικά τά πράγματα,γιατί όταν συμβεί δυστύχημα,τότε θά είναι πραγματικά τραγικές οι καταστάσεις.Όποιος δέν μπορεί νά συντηρεί τό όχημά του,νά μην τό κυκλοφορεί.Τόσο απλά.Η αποψή μου είναι ότι πρέπει νά θεσπιστεί νόμος πού νά απαγορεύει,τήν πώληση μεταχειρισμένων ελαστικών δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερο να παρω καινουρια marangoni παρα μεταχειρισμενα 1-2 ετων goodyear?
ermis1964 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Είναι ευνόητο ότι τό καινούργιο ελαστικό είναι σαφώς καλύτερο από τό μεταχειρισμένο 2 ετών.Υπάρχουν εταιρείες όπως οι Maxxis,Falken,Kumho καί άλλες μικρές εταιρείες πού προσφέρουν ελαστικά,μέ αξιοπρεπή χαρακτηριστικά καί οδική συμπεριφορά,μέ χαμηλές τιμές,περί τά 20% φθηνότερα από τίς μεγάλες εταιρείες τού χώρου.Αν θυμάμαι καλά,είχαν κάνει οι 4Τ παλαιότερα,τέστ ελαστικών μέ μεταχειρισμένα καί καινούργια ελαστικά.Τά συμπεράσματα καί οι μετρήσεις ήταν σαφώς υπέρ τών καινούργιων ελαστικών.
Haldol Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Το ότι τα φρέσκα ελαστικά είναι καλύτερα δε το αμφισβητεί κανείς. Αλλά επειδή ασυνείδητοι υπάρχουν, λεφτά δεν υπάρχουν, και χαράμαξα κυκλοφορούν, προσωπικά προτιμώ να έχει το οποιοδήποτε αμάξι μεταχειρισμένα ελαστικά, παρά καθόλου (5ετίας και διαλυμένα). Στο κάτω - κάτω της γραφής, ένα λάστιχο έχει χρόνο ζωής περί τα ~4 χρόνια και ~40Κ χιλιόμετρα. Τι κι αν περάσει τη ζωή του σε ένα αμάξι, τι κι αν την περάσει σε 5; Δε λέμε για λάστιχα που πρέπει να πεταχτούν προφανώς, αλλά για απλώς μεταχειρισμένα (π.χ. 1-2 ετών, με χιλιόμετρα εντός των προβλεπόμενων).
ermis1964 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Καταλαβαίνω τό σκεπτικό σου.Δέν γνωρίζει κανένας όμως πόσα χιλιόμετρα εχει διανύσει τό κάθε ελαστικό.Κάποιοι εγκληματίες "έμποροι" ανοίγουν αυλακώσεις σέ φαγωμένα ελαστικά.Στό car.gr,βλέπω αγγελίες μεταχειρισμένων ελαστικών μέ DOT τού 2011 καί τού 2012.
Joshua21 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Καταλαβαίνω τό σκεπτικό σου.Δέν γνωρίζει κανένας όμως πόσα χιλιόμετρα εχει διανύσει τό κάθε ελαστικό.Κάποιοι εγκληματίες "έμποροι" ανοίγουν αυλακώσεις σέ φαγωμένα ελαστικά.Στό car.gr,βλέπω αγγελίες μεταχειρισμένων ελαστικών μέ DOT τού 2011 καί τού 2012. Δεν έχουν και τόση σημασία τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει ένα ελαστικό. Πχ τα λάστιχα που προέρχονται από τον οδηγό "2 βδομάδες σκίσιμο και 3 μήνες οικονομία" είναι για πέταμα, ας έχουν DOT λίγων μηνών, ας έχουν διανύσει μόλις 1.000 χλμ. Σημασία έχει το πόση φθορά έχουν, κάτι που μετριέται πανεύκολα. Όσο για το regrooving(έτσι λέγεται η διαδικασία ανοίγματος νέων αυλακώσεων), ξέρεις κανέναν "εγκληματία έμπορο" εδώ στην Ελλάδα που να κάνει κάτι τέτοιο? Τα regrooved πάντως ξεχωρίζουν πανεύκολα, γιατί δεν έχουν δείκτες φθοράς στα αυλάκια.
ermis1964 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Είτε πολυκαιρισμένο,είτε ταλαιπωρημένο ενα ελαστικό,το αποτέλεσμα είναι τό ίδιο.Απλά εχει μειωμένη πρόσφυση.Οσο γιά το άνοιγμα αυλακώσεων,εχω δεί μεταχειρισμένο ελαστικό χωρίς δείκτες φθοράς,γιά αυτό το ανέφερα εδώ.Πόσοι οδηγοί ξέρουν καί παρατηρούν τούς δείκτες φθοράς ή ακόμη τό πιό απλό τήν ημερομηνία παραγωγής.
Joshua21 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Είτε πολυκαιρισμένο,είτε ταλαιπωρημένο ενα ελαστικό,το αποτέλεσμα είναι τό ίδιο.Απλά εχει μειωμένη πρόσφυση.Οσο γιά το άνοιγμα αυλακώσεων,εχω δεί μεταχειρισμένο ελαστικό χωρίς δείκτες φθοράς,γιά αυτό το ανέφερα εδώ.Πόσοι οδηγοί ξέρουν καί παρατηρούν τούς δείκτες φθοράς ή ακόμη τό πιό απλό τήν ημερομηνία παραγωγής. Όλα αυτά που αναφέρεις φαίνονται, το "πολυκαιρισμένο" το βλέπεις από το DOT που έχει πάνω του, το ταλαιπωρημένο το βλέπεις από τη φθορά του, το επαναχαραγμένο δεν έχει δείκτες φθοράς. Σαφώς και θα έχεις μειωμένη πρόσφυση, αναγκαίο κακό είναι όταν δεν θέλεις/δεν έχεις να πληρώσεις νέα ελαστικά. Τώρα αν κάποιος οδηγός δεν ξέρει ούτε το DOT να τσεκάρει, μπορεί να πέσει θύμα ακόμα και αν αγοράσει καινούργια ελαστικά, μπορεί πχ να του βάλουν ελαστικά με DOT 11' και να μην πάρει χαμπάρι. Η πιθανή ασχετοσύνη του οδηγού δεν στέκει σαν επιχείρημα.
aGka8l Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2015 Το dot δεν έχει πάντα τόσο μεγάλη σημασία όσο ή αποθήκευση πχ αν αγοραζεις σήμερα dot 14 με -50€ συνολικό ώφελος στην τετράδα δε τρέχει δα και κάτι αυτό το λάστιχο πχ είναι σαν να ταν του 15 κ να ταν 1 βδομάδα στο δρόμο ~!
liopyr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Η ημερομηνία παραγωγής δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο της δίνουμε. Το έχουμε ξανασυζητήσει σε κάποιο thread, η ίδια η Michelin προτείνει έλεγχο των ελαστικών στην 5ετία (από κάποιον ειδικό προφανώς), και αν είναι ασφαλή, ξανά έλεγχο κάθε χρόνο. Ως μέγιστη διάρκεια ζωής, δίνει ούτε λίγο ούτε πολύ 10 ολόκληρα χρόνια.
ermis1964 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Δέν έχω διαβάσει τήν άποψη τής Michelin -πού είναι βεβαίως σεβαστή,αφού είναι από τούς μεγάλους κατασκευαστές ελαστικών - γιά τό θέμα διάρκειας ζωής τών ελαστικών.Από προσωπική άποψη λόγω χρήσης καί πολλών χιλιομέτρων πού έχω διανύσει,έχω διαπιστώσει ότι τά ελαστικά μετά από 25.000 - 30.000 χλμ περίπου χάνουν ενα μεγάλο μέρος τών χαρακτηριστικών τους.Τό αυτό συμβαίνει άν δέν διανύσουν αυτά τά χλμ καί περάσουν 2 - 3 έτη.Ότι τό ελαστικό έχει "τελειώσει" τό νιώθεις από τή συμπεριφορά τού αυτοκινήτου.Εξωτερικά δέν δείχνει ότι έχει κάποιο πρόβλημα.Ούτε ανοίγματα,ούτε σκασίματα,ούτε ρωγμές,πέλμα αρκετό,αλλά δέν "κρατάει".Σέ ελαστικά Goodyear,πρός τό τέλος τής ωφέλιμης ζωής τους,είχα διαπιστώσει αύξηση τού θορύβου πού παρήγαγαν.
kage Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 ενα στορυ που μου ειχαν πει καποτε σε αρκετες χωρες τυπου γερμανια ολλανδια ελβετια αυστρια κτλ. εχουν λαστιχα για χειμωνα και καλοκαιρι... απο τα οποια μπορουν να τα βαλουν μαξ χ χρονιες και για να τα ξαναβαλουν πρεπει να πληρωσουν ενα ποσο (certificate?)...οποτε αντι να το πληρωσουν βαζουν καινουργια και πουλανε τα μτχ.. καπου διαβαζα οτι τελικα δεν ειναι καλο να ειναι πολυ φρεσκο λιγοτερο απο καποιους μηνες το λαστιχο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα