Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

@demessakis

 

Στην Ελλάδα δεν ξέρουμε καθόλου το ρόλο του παραγωγού. Τον έχουν στο μυαλό τους σαν τον Σατράπη. Δεν είναι όμως έτσι. O Γκοφρέντο Λομπάρντο είχε πάρει τα δικαιώματα του Γατόπαρδου και διάλεξε να το κάνει ο Βισκόντι. Επειδή η ταινία ήθελε να πάει καλά διάλεξε για πρωταγωνιστή άνθρωπο του Χόλιγουντ, τον Μπαρτ Λάνκαστερ. Έτσι έγινε επιτυχία. Στη Δανία έχουν έδρα σε κινηματογραφικές σχολές για το ρόλο του Παραγωγού και τι πρέπει να κάνει αυτός στη δουλειά του.

 

 

 

Αφιέρωμα Oscar 2014: Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Τιμογιαννάκη

http://popaganda.gr/afieroma-oscar-2014-sinentefxi-ton-panagioti-timogiannaki/

 

laughing-clipart.jpg

Δημοσ.

Με ακριβώς την ίδια λογική, αγαπητέ χαχανούλη, και δίνοντας παράδειγμα εκτός της 7ης τέχνης, γιατί υπάρχει πρόβλημα, ο Αμπράμοβιτς (Γκοφρέντο), είχε πάρει στην ομάδα του, τον Σεβτσένκο (Μπαρτ Λάνκαστερ), χωρίς να ρωτήσει τον προπονητή (Βισκόντι). Άρα όλοι οι αθλητές (ηθοποιοί) που γίνονται μεταγραφή (παίζουν σε ταινίες), είναι επιλογές των προέδρων(παραγωγών) και όχι των προπονητών (σκηνοθετών). Ασχέτως αν αυτό συμβαίνει μια φορά στις χίλιες, έτσι δεν είναι; Και που να πω τώρα, για κάτι άραβες προέδρους (παραγωγούς), που ούτε καν πηγαίνουν να δουν τις ομάδες τους (γυρίσματα).... και φαντάσου τώρα, αυτοί οι πρόεδροι (παραγωγοί), να επιλέγουν και τι προσθήκες πρέπει να κάνουν (ηθοποιούς)...

 

ΥΓ. Ένας κριτικός, που κατακρίνει τους κριτικούς και επαινεί τους παραγωγούς, δεν θα με εξέπληττε, αν από κριτικός γινόταν παραγωγός. Πάντως συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη του φράση και τιμή του που την είπε.

 

Για τα υπόλοιπα που λέει, και μιας και αναφέρεται σε αγαπημένη κινηματογραφικά χώρα, θέλω να ελπίζω πως δεν αναφέρεται σε παραγωγούς-τζογαδόρους (τους οποίους και έχω βαρεθεί να κατακρίνω, κι εσύ να επαινείς), αλλά σε τελείως διαφορετικό ρόλο παραγωγούς, οι οποίοι δεν θα είναι απλοί "τουρίστες". Αν αναφέρεται στους πρώτους, θεωρώ πως θα είναι αντίστοιχοι με τους χρηματιστές (θα κάνουν παιχνίδι με λεφτά άλλων), οπότε... το ίδιο και το αυτό. Αν αναφέρεται στους δεύτερους, τότε θεωρώ πως θα κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα μπρος, κινηματογραφικά, η Δανία.

Δημοσ.

κλαιω. :-D

 

το πανω το ποσταρα γιατι ο Τιμο, που ειναι και πιο μεσα στο χωρο αυτο, επιβεβαιωνει την αρχικη θεση μου:

πως στη πλειοψηφια του το ελληνικο κοινο, αναμεσα τους και εσυ, εχει μαυρα μεσανυχτα απο τον κινηματογραφο.

αυτη ειναι η αληθεια.

Δημοσ.

Καταρχήν, μην παπαγαλίζεις. Μπορεί να μην το κατάλαβες, αλλά εγώ στην είπα πρώτος. Κατάλαβες ελληνικέ κοινέ;  :-D

 

Πόσο μου την σπάει, που άτομα που το παίζουν γνώστες, δεν βασίζονται σε γνώσεις που έχουν αποκτήσει, αλλά σε τι είπε ο ένας και ο άλλος. Κάποτε ένα τρολ, ισχυριζόταν πως ξέρει περισσότερο τους κανόνες του ποδοσφαίρου ένας δήθεν διαιτητής στο ίντερνετ, παρά ένας που σφύριξε τελικό champions league. Πόσο τραγικό τρολ! Όταν κατάλαβε την μπούρδα του, εξαφανίστηκε.

 

Ε κάτι παρόμοιο πας να κάνεις κι εσύ.

Βασίζεσαι σε τι είπε ένας κριτικός, που έχει χεσμένους τους άλλους κριτικούς, που αν και άνθρωπος της τέχνης έχει σε μεγάλη εκτίμηση τα όσκαρ, για μια συγκεκριμένη ταινία (που δεν διαφωνώ πως έγιναν έτσι όπως τα λέει, εξάλλου, πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Αλλά δεν τον είδα να λέει άλλα παραδείγματα, ή πως η δουλειά του παραγωγού είναι σημαντικότερη από αυτή του σκηνοθέτη (που είχες ισχυριστεί). Αν τον ρωτούσες το τελευταίο και λαμβάνοντας υπόψη πως δεν σκοπεύει να γίνει παραγωγός και είναι νηφάλιος, τι πιστεύεις να απαντούσε; Υπάρχει έστω μια πιθανότητα στις χίλιες, να συμφωνούσε μαζί σου;  :lol:

 

Αν ήσουν καλός μαθητής, θα σου έδινα παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την παραγωγή. Αλλά... μισός χρόνος πέρασε, και πάλι προσπαθείς με δόλιους τρόπους και υπεκφυγές, να αποδείξεις ότι... όντως η Γη είναι επίπεδη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@demessakis

 

just fyi. αυτα που γραφεις δεν τα διαβαζω, γιατι δεν μπορω να τα παρω στα σοβαρα. οτι ειχα να πω το ειπα ηδη. το ιδιο και ο Τιμο.

καλη συνεχεια μονος σου.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Αφού δεν τα διαβάζεις, γιατί περιμένεις να γράψω για να απαντήσεις; :unsure: 

Μεταξύ μας, κι εγώ αν ήμουν σε τόσο μειονεκτική θέση, όπως η δική σου, κι εγώ κάτι τέτοιο θα έγραφα. Σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερες εκφράσεις, αλλά κι αυτή μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι του "πετάγματος λευκής πετσέτας".

 

fyi, εάν μετά από πολύ καιρό, ξαναδιαβάσεις για την μια πιθανότητα στις χίλιες, μην κάνεις τον κόπο να την αναρτήσεις. Πάρε την απάντησή σου από τις υπόλοιπες 999.  B)

 

Ελπίζω, έστω αυτό το μήνυμα, να μην το διαβάσεις και να μην απαντήσεις.  :ph34r:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κλαιω. :-D

 

το πανω το ποσταρα γιατι ο Τιμο, που ειναι και πιο μεσα στο χωρο αυτο, επιβεβαιωνει την αρχικη θεση μου:

πως στη πλειοψηφια του το ελληνικο κοινο, αναμεσα τους και εσυ, εχει μαυρα μεσανυχτα απο τον κινηματογραφο.

αυτη ειναι η αληθεια.

Φιλε αφου το λες εσυ και ο Τιμο τοτε ετσι θα είναι. Οτι σε κανει χαρουμενο και μην αφήνεις κανεναν να πει το αντιθετο. Ειναι προφανές πως σε ζηλεύουν (not). Επεξ/σία από gpgalanis
Δημοσ.
εγω για ενα πραγμα θα συμφωνησω πανω κατω που λεει ο τιμογιανακης με 2 λογια πως αυτο εννοει .Πως τα οσκαρ ειναι ενα μεγαλο σοου εντυπωσεων και τιποτα παραπανω και πως το ολο   φειμ με τα ονοματα του χολυγουντ ειναι απλα ενα παιχνιδι που εχει ημερομηνια ληξης. Aυτο το λεω εγω 

Αλλα σιγουρα ολοι  η oi περισσοτεροι θα κατσουν να τα δουν. γιατι ειναι οσκαρ απλα.κατι που δεν το βλεπεις σε κανενα αλο προιον ουτε στη γιουροβιζιον φυσικα καμια σχεση με οσκαρ σαν τηλεοπτικο θεαμα εννοω

μια απορiα

γιατι το PR   να μη ηταν υποψηφιο για οπτικα εφε  εφοσον εκει εκανε  τελεια τη δουλεια του;;οκ μαπα το στορι και οι ερμηνειες αλλα σαν εφε δε θα πρεπε να παρει κατι; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...