Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μου βγαίνει ούτε εμένα τίποτα! :(

You've got to use your brain. That's why you have it. :)

Πόσο πιθανο ειναι το λινκ να ειναι: http://www.mediafire.com/?78uve5f0jegbu3b-Mάθετε

?????

 

Δηλαδη με το -Μάθετε μαζι.

Βγαζεις το λανθασμενα και κατα λαθος(υποθετω) τοποθετημενο στην διευθυνση "-Μάθετε", και δουλευει.....

Δημοσ.

χακερα μου εσύ :P

 

======================

 

Άκουσα και εγώ πρόγραμμα και χάρηκα είπα θα έχει τίποτα multimedia τίποτα διαδραστικά μαθήματα... παραδείγματα κτλ... ένα απλό pdf είναι που το χώσανε σε exe...

 

Άσε που το ελληνικό σύστημα δεν είναι το do re mi fa sol la si do....

 

Επειδή χρησιμοποιείται κάτι στην ελλάδα δεν σημαίνει ότι είναι και ελληνικό... το ελληνικό σύστημα που(όπως πολλά αλλα ελληνικά ) δεν χρησιμοποιείται στην ελλάδα

 

είναι το "πα βου γα δι κε ζω νη"

Δημοσ.

 

Άσε που το ελληνικό σύστημα δεν είναι το do re mi fa sol la si do....

 

Επειδή χρησιμοποιείται κάτι στην ελλάδα δεν σημαίνει ότι είναι και ελληνικό... το ελληνικό σύστημα που(όπως πολλά αλλα ελληνικά ) δεν χρησιμοποιείται στην ελλάδα

 

είναι το "πα βου γα δι κε ζω νη"

 

Aγαπητέ fedonas,καταρχήν δεν είναι "πα,βου,γα,δι,κε,ζω,νη" αλλά "νη,πα,βου,γα,δι,κε,ζω" και δεύτερον αυτό είναι το βυζαντινό σύστημα σημειολογίας,έχει διαφορά.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Aγαπητέ fedonas,καταρχήν δεν είναι "πα,βου,γα,δι,κε,ζω,νη" αλλά "νη,πα,βου,γα,δι,κε,ζω" και δεύτερον αυτό είναι το βυζαντινό σύστημα σημειολογίας,έχει διαφορά.

 

Δεν είναι νη,πα,βου,γα,δι,κε,ζω. Είναι πα,βου,γα,δι,κε,ζω,νη για πολλούς λόγους, εκ των οποίων ο σπουδαιότερος σε bold. Απλά αν τις αντιστοιχίσεις με την κλίμακα του ντο, η σειρά είναι αυτή που γράφεις. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτή η αντιστοίχιση είναι εντελώς λάθος, μιας και η βυζαντινή μουσική χρησιμοποιεί ασυγκέραστους ήχους (δηλαδή όχι τα πλήκτρα του πιάνου για παράδειγμα), οπότε δεν υπάρχει καμία αντιστοίχιση.

 

Από εκεί και έπειτα, το τι λέγεται ελληνική μουσική και τι όχι, είναι τεράστια συζήτηση και δεν ξεπετιέται έτσι με ένα "αυτό" ή "εκείνο".

Δημοσ.

You've got to use your brain. That's why you have it. :)

Πόσο πιθανο ειναι το λινκ να ειναι: http://www.mediafire.com/?78uve5f0jegbu3b-Mάθετε

?????

 

Δηλαδη με το -Μάθετε μαζι.

Βγαζεις το λανθασμενα και κατα λαθος(υποθετω) τοποθετημενο στην διευθυνση "-Μάθετε", και δουλευει.....

MJBulls23 χωρις διάθεση trolling αλλά την λες σε λάθος άτομο.

Ειναι σοβαρό σφάλμα εκ μέρους του ts και μόνο. Αν εγω βγάλω ανακοίνωση και λεω «Τζάμπα μαθήματα internet Αριστοτέλους 348ασ92» θα φταίει αυτός που δεν το βρίσκει ή εγω;

Δημοσ.

MJBulls23 χωρις διάθεση trolling αλλά την λες σε λάθος άτομο.

Ειναι σοβαρό σφάλμα εκ μέρους του ts και μόνο. Αν εγω βγάλω ανακοίνωση και λεω «Τζάμπα μαθήματα internet Αριστοτέλους 348ασ92» θα φταίει αυτός που δεν το βρίσκει ή εγω;

Οχι.

1ον δεν την λεω ουτε την ξελεω σε κανεναν.

2ον δεν ειπα οτι ειναι σφαλμα των αλλων που δεν το καταλαβαν.

3ον ειναι σφαλμα απο τον ΤΣ αυτο που εκανε.

4ον καποιος κοιτωντας απλως το λινκ μπορει με μικρη χρηση σκεψης να καταλαβει αυτο που ειπα.

5ον ο παραλληλισμος που εκανες ειναι τελειως λαθος διοτι καμια σχεση δεν εχει να βλεπεις λινκ "http://www.mediafire.com/?78uve5f0jegbu3b-Mάθετε" και να μην λειτουργει, με το να βλεπεις μια διευθυνση "Αριστοτέλους 348ασ92", διοτι στην 2η περιπτωση δεν μπορεις να ξερεις ή να υποθεσεις ποιο ειναι το σωστο(μπορεις, αλλά απλως οι υποθεσεις ειναι παρα πολλες) ενω στην πρωτη ειναι φανερο. Βλεποντας δε και την επομενη προταση που ειναι "Μαθετε" καταλαβαινεις και χωρις να εισαι και κανενα "σαΐνι" το τι εγινε και ποιο ειναι το πραγματικο λινκ.

Δημοσ.

Δεν είναι νη,πα,βου,γα,δι,κε,ζω. Είναι πα,βου,γα,δι,κε,ζω,νη για πολλούς λόγους, εκ των οποίων ο σπουδαιότερος σε bold. Απλά αν τις αντιστοιχίσεις με την κλίμακα του ντο, η σειρά είναι αυτή που γράφεις. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτή η αντιστοίχιση είναι εντελώς λάθος, μιας και η βυζαντινή μουσική χρησιμοποιεί ασυγκέραστους ήχους (δηλαδή όχι τα πλήκτρα του πιάνου για παράδειγμα), οπότε δεν υπάρχει καμία αντιστοίχιση.

 

Από εκεί και έπειτα, το τι λέγεται ελληνική μουσική και τι όχι, είναι τεράστια συζήτηση και δεν ξεπετιέται έτσι με ένα "αυτό" ή "εκείνο".

 

Εγώ νομίζω ότι το πρόβλημα στο το αποτέλεσμα τής συζήτησης αυτής να είναι το "αυτό" η "εκείνο" είναι ότι πολλοί έλληνες πετυχημένοι και μη στο χώρο χρησιμοποίησαν το άλλο σύστημα...

 

 

Αυτό όμως έχει να κάνει με ιστορικούς λόγους και μεταγενέστερα με πολιτικούς

 

 

Όχι μονο στην μουσική γενικότερα στην ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ελληνική παιδεία ούτε ελληνική ανατροφή... το μονο που υπάρχει η είναι η διδαχή της δημοτικής και μια κάποια επαφή απόλυτα επιδερμική και με χρησιμοθηρικό χαρακτήρα κάποιων ελληνικών γραπτών.....

 

Και τα οποια παραπάνω βήματα και αναφορές γίνονται με προσωπική πρωτοβουλία (και ρίσκο καμια φορα) των ιδιων των καθηγητών ή των γονέων όχι επειδή προβλέπει/προωθεί το σύστημα μας κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Παιδιά,θα σας παρακαλούσα αν είναι δυνατόν να αφήσετε τις αντιπαραθέσεις για άλλο topic.Εδώ απλά προώθηση κάνω.Αν θέλετε να πείτε κάτι άσχετο ή να την "πείτε" σε κάποιον,όχι εδώ.

 

Φιλικά,ο υποφαινόμενος.

Δημοσ.

ναι αλλα το link σου που ακόμη δεν δουλεύει δεν το διόρθωσες (σβήσε το "-Μάθε" από το link)

 

και επίσης δεν καταλαβαίνω τι προωθείς ακριβώς... δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο... υπάρχουν εκατοντάδες σελίδες στα ελληνικά (και χιλιάδες σε αγγλικά) που έχουν ότι έχει και το "πρόγραμμα" που προωθείς... και μέχρι εκεί που είδα μην σου πω και με περισσότερος λεπτομέρειες και με παραδείγματα..

 

 

νόημα θα είχε αν όντως ήταν πρόγραμμα δηλαδή αν κάπως βοηθούσε παραπάνω στην αντίληψη και στην κατανόηση της θεωρίας...

 

pdf είναι... δεν ξέρω αν το έκανες εσύ.. πάντως και εσύ να το έκανες και όλα αυτά να είναι προσωπικά δικη σου εργασία και να κουραστικές για αυτό..

 

λυπάμαι αλλα η αλήθεια είναι ότι με ένα copy paste από μια σχετική σελίδα στο internet κατασκευάζω ολόιδιο pdf μέσα σε το πολύ μιση ώρα..

 

όχι ότι για να τα γράψει αυτά κανεις θέλει μιση ώρα αλλα όπως είπα δεν έχει νόημα είναι ήδη έτοιμα...

 

 

είναι σαν να έκανες "πρόγραμμα" για την σχολική ύλη και να έγραψες ότι γραφουν ήδη τα βιβλία του σχολειου.. μπορεί εσύ μεν να κουραστικές για να γράψεις όλα αυτά.. αλλα δεν έχει νόημα υπάρχουν ήδη.

Δημοσ.

Δηλαδή,σύμφωνα με τη γνώμη σου,δεν υπάρχει κανένα νόημα στο να γράψει κάποιος π.χ. ένα βιβλίο για την επανάσταση του 1821 γιατί υπάρχουν ήδη αρκετά,σωστά;Και δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος για αυτή την επίθεση(έτσι το αντιλαμβάνομαι,διόρθωσε με αν κάνω λάθος).Το γεγονός ότι δεν μου αρέσει κάτι προσωπικά το κρατάω για μένα.Θα γράψω εννοείται κάποιο σχόλιο όπου θα αναφέρω το λόγο(για να βοηθήσω και τον δημιουργό του να βελτιωθεί στο μέλλον)αλλά εσύ δεν σχολιάζεις,επιτίθεσαι προσωπικά σε μένα(κ δεν καταλαβαίνω κ το λόγο)!!!!!!!!Και το γεγονός ότι εσύ μπορείς να καταφέρεις κάτι παρόμοιο σε μισή ώρα(δηλαδή αν κατάλαβα καλά προσέβαλα τη νοημοσύνη σου και μόνο που το ανέβασα),δεν σου δίνει σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να υποβαθμίζεις την προσπάθεια του άλλου.Και για δική σου ενημέρωση ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ και είναι απλά βασισμένο σε εξωτερική πηγή,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ.Αν θες να επιδείξεις τις απύθμενες γνώσεις σου στο software development,αλλού.

Δημοσ.

ναι δεν έχει νόημα να γράψει κανεις βιβλίο για την επανάσταση του 1821 αν αυτά που γραφει υπάρχουν ήδη γραμμένα σε αλλα βιβλία.. (καταρχήν ο εκδοτικός οίκος θα τον απορρίψει..)

 

δεν προσβάλεις την νοημοσύνη μου ούτε σου επιτιθεμαι απλά εξέφρασα μια ειλικρινή απορία... για ποιο λόγο να κατεβάσει κάποιος το συγκεκριμένο πρόγραμμα (που επαναλαμβάνω δεν είναι πρόγραμμα.. σελίδες από χαρτί είναι.. πρόγραμμα σημαίνει ότι κάτι εκτελεί.. ένα αλγόριθμο...) την στιγμή που απλά σερφάροντας στο internet βρίσκει τα ίδια..

 

με αλλα λόγια τι έχει το κείμενο σου που δεν το έχουν αλλα κείμενα θα ταν καλύτερα να διαβάσει από αυτό κάποιος που θέλει να μάθει?

 

 

και γιατί βασικά αποφάσισες να το κανεις exe και όχι ένα pdf η ένα αρχείο word? νομίζω έτσι θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία γιατί ακούγοντας και βλέποντας κάποιος "πρόγραμμα" σκέφτεται κάτι σαν το guitar pro με how to για την μουσική.... και απογοητεύεται μετά (αυτό έπαθα εγώ τουλάχιστον)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...