Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτό με τα 64 bit και τα cores ωραίο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Όλα ωραία φαίνονται, στη πράξη να τα δούμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Emerging from lurking mode for a second to make a few points about Mantle. Mantle is the direct result of a number of AAA game developers asking us for something like this because of several constraints they're experiencing with existing PC graphics APIs. Those developers want to get closer to the metal and able to achieve more with the GPU(s) on their PC without the API getting in the way of this effort. "More with more" is the term used by Raja and it couldn't be more spot on. AMD listened to developer feedback and entered this venture with Johan Andersson leading the charge. Johan has a passion for writing efficient code that can allow him to accomplish his technical vision and Mantle exists to serve this purpose. Mantle is not for every developer. It is a low-level graphics API designed to drive the GPU in the most efficient manner. This level of access requires a bit more development effort than existing APIs to reap the rewards it provides. AMD remains committed to support DirectX and OpenGL and to keep optimizing our drivers for those APIs. Mantle is an option that some developers may choose, but it does not affect those that wish to keep using existing APIs. Some technical concerns are mentioned on this thread. The Mantle API has been in design and development for more than 2 years and rest assured we've had some time to think about the best way to address those (and loads of others). More technical details about Mantle will be revealed in due course. Johan is a keynote speaker at the AMD Developer Summit (11-14 November, San Jose). Nick - Gaming Engineering Manager, AMD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν ξερω αν εχει ξαναμπει. http://www.techpowerup.com/191505/battlefield-4-to-include-64-bit-binaries-directx-11-1-renderer-with-fallbacks.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Ε, αυτά τα ξέρουμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Images / concept art of all maps in Battlefield 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Καλως την μπλεδουρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Art είναι ρε, αν και στην Paracel storm κάνει μπαμ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Eνω στην Siege of Shangha ή στην Tremors δεν κανει μπαμ κανει μπουμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 The Road to Battlefield 4: Every Game Mode Revealed - Conquest - Domination - Obliteration - Defuse - Team Deathmatch - Rush - Squad Deathmatch Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore1 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Ελπιζω να μην δουμε παλι αυτες τις τιμες http://www.skroutz.gr/s/2012263/Battlefield-3-Premium-Edition-PC.html........ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zapee995 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Premium για το bf4 εχουν ανακοινώσει ή θα βγει αργότερα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Έχουν ανακοινώσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore1 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2013 Και βεβαια τιμη στα υψη οπως βλεπεις να εχει φτασει και τα 47ευρο πριν 4 μηνες, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα