Xristaras12 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Πόση vram έχει η κάρτα σου; Δεν έχεις το γνωστό stuttering μετά από λίγο ; 1 gb. stuttering εχω μονο στην αρχη,αλλα βλεπω οτι διαβαζει απ τον δισκο οσο σκαλωνει, δηλαδη κανω spawn,μαμιεται για 1-2 λεπτα και μετα νερο. επαιξα χτες κοντα 4 ωρες conquest large καθε φορα σε διαφορετικη πιστα(στον ιδιο σερβερ)και δεν ειχα κανενα προβλημα. Βεβαια παρατηρησα αρκετα αυξημενο loading time σε σχεση με το DX 11.
manos08 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 χρίστο για να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά με mantle σημαίνει ότι τρως μεγάλο μπουκάλι από cpu... εχεις δοκιμάσει να τον ανεβάσεις καθόλου; Αποστολή από το GT-S6500 με τη χρήση Insomnia App
icenex Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 To παιχνιδι ειναι χαλασμενο απο την αρχη ,καποιες φορες φτιαχνει λιγο αλλα συντομα παλι ξανα τα ιδια ...Ειναι καθαρα θεμα λαχειου σε ποιον θα παιζει σωστα και σε ποιον οχι ...Οταν βλεπεις τον αλλο και πριν προλαβεις καν να του ριξεις μια σφαιρα σε σκοτωνει και εσυ εχεις ping κατω απο 50 και αυτος πανω απο 50 δεν χρειαζεται να πεις τιποτα παραπανω ...Λογικο βεβαια αν ο συσχετισμος στο hit reg ειναι 1:20 κλασσικα πράγματα λόγω Ping και δεν ξερω κ εγω τι αλλο φταίει.. γενικά το οτι ενας παίχτης πχ είναι με γυρισμένη πλάτη δεν σημαίνει οτι αυτο ισχύει στην πραγματικότητα αυτό να θυμάστε πάντα κ έχω χθεσινό παράδειγμα πάω πίσω απο έναν για μαχαίρι κ τελικά μου κάνει counter με γυρισμένη πλάτη..Οπότε όταν βλέπεις κάποιον πρώτος κ τον πυροβολάς κ παρότι άρχισες πρώτος στην οθόνη σου στην δική του οθόνη παίζει να σε είδε πρώτος κ να σε πυροβολουσε πριν καν τον δεις κ απλα άργησε να έρθει το αποτελεσμα στην δικη σου οθονη για αυτο κ βλεπεις να τον βαρας πρωτος με καλυτερο οπλο κ βλεπεις να σε σκοτωνει με χειροτερο παροτι αδειασες μια ολοκληρη γεμιστηρα...+ οτι ειπε κ ο κωνσταντινος...
nzeppos Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 4GB vram εδώ και την πρώτη φορά που δοκίμασα το Mantle (χθες...) είδα όντως αρκετό stuttering μετά από λίγα λεπτά. Αλλά ήταν αρκετά intermittent, μία δούλευε σωστά και μία χάλαγε.
Xristaras12 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 χρίστο για να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά με mantle σημαίνει ότι τρως μεγάλο μπουκάλι από cpu... εχεις δοκιμάσει να τον ανεβάσεις καθόλου; Αποστολή από το GT-S6500 με τη χρήση Insomnia App το εχω στα υποψιν,θα ανοιξω θεμα συντομα για ανεβασμα. αλλα ναι ΤΡΟΜΕΡΗ διαφορα με mantle. Μπουκαλι οκ το κατανοω οτι τρωω,δεν ειναι και κανενα κτηνος ο 6300:Ρ αλλα ΔΕΝ τερματιζει η χρηση του στο bf4 με καμια δυναμη. σε 64αρη σερβερ με DX11 εχω 70-89% χρηση και εκει που παντα εχω θεμα βλεπω τον επεξεργαστη σταθερο και την καρτα να πεφτει στο 55-65% χρησης. dawnbreaker,b flag ανεβαινεις στην οροφη και κοιταζω στην γεφυρα και βουταω στα 35-40 καρε Με mantle εχω πανω απο 70 στο ιδιο σημειο. σε επομενο βημα θα περασω μια σωστη εγκατασταση των 8.1(σωστη εννοω με updates και ολα)και θα δω πως παει εκει το συστημα.Πριν 2 εβδομαδες που ειχα κανει μια γρηγορη εγκατασταση κλπ ειδα σημαντικη βελτιωση με τον επεξεργαστη να ειναι κοντα στο 55-60% αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι εγκυρο μιας και η Locker ειναι κλειστη πιστα γενικοτερα.
manos08 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 άσε κι εμένα τον q9400 εκεί 75/80% και σίγουρα εχω bottleneck πρέπει το παιχνίδι να έχει θέμα και να μην μπορεί να επωφεληθεί το 90-100% μιας cpu... Αποστολή από το GT-S6500 με τη χρήση Insomnia App
Dennisbest Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Σε μένα πάντως ο q6600 στα 3.2 είναι μόνιμα με 90%+ usage.
nzeppos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Χμ, μου φαίνεται τέρμα το Mantle για μένα. Επιστροφή στο DX11. Έπαιξα τώρα 64άρι TDM Paracel storm και έκανε διαρκώς απίθανες βουτιές από τα 60fps στα 25. Με το DX11 δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο πρόβλημα.
vassilis018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 ρε παιδια χτες που επαιζα οταν με σκοτωναν και καποιος με εκανε revive δεν σηκονομουν ΠΟΤΕ! αμεσως με εβγαζε killed ξανα! και αυτο εγινε ΟΛΕΣ τις φορες χωρις φυσικα καποιος αντιπαλος παντα να με ξανασκοτωνει, τι διαολο? ενω συμπαικτες μου που τους εκανα εγω revive ζωντανευαν κανονικα, τι τρεχει με αυτο????? δεν αλλαξα κατι εγω στο παιχνιδι. χθες το βράδυ έπεζα Silk Road. ξεκινάει η πίστα και αρχίζω τα revive, μετά από κανά 5 λεπτο, μόλις πήγενα να κάνω revive συμπολεμιστή μου λες και άνοιγε η άμμος και τον κατάπινε, ενώ από τα 1-2 μέτρα έδειχνε ότι ήταν εκεί και ήθελε revive, μόλις έφτανα από πάνω του για revive τον κατάπινε η άμμος. έφευγα για να κάνω revive άλλο παίχτη, γυρνούσα να δω τον προηγούμενο τσουπ ξανά στην επιφάνεια και να θέλει revive. Aυτό συνεχίστηκε μέχρι να τελειώσει η πίστα. Τι στο καλό συμβαίνει δεν μπορώ να καταλάβω,
kazass Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 (επεξεργασμένο) Καλησπερα ,σημερα κατεβασα το παιχνιδι και μου εβγαλε το συνιθισμενο σφαλμα οτι λειπει ενα αρχειο msvcp110.dll απο τον υπολογιστη.Κατεβασα αυτο το αρχειο και το εβαλα στα windows στον φακελο system32 και μου βγαζει αλλο σφαλμα οτι δεν ειναι δυνατη εκκινηση της εφαρμογης (0xc000007b). Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2014 από kazass
manos08 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 παλι ξεκινησε να με πεταει ο PunkBuster λογο του γνωστου ERROR Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Erundo' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe πως το αντιμετοπιζουμε αυτο ειπαμε?
Xristaras12 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Καλησπερα ,σημερα κατεβασα το παιχνιδι και μου εβγαλε το συνιθισμενο σφαλμα οτι λειπει ενα αρχειο msvcp110.dll απο τον υπολογιστη.Κατεβασα αυτο το αρχειο και το εβαλα στα windows στον φακελο system32 και μου βγαζει αλλο σφαλμα οτι δεν ειναι δυνατη εκκινηση της εφαρμογης (0xc000007b). κατεβασε το directX απο τη microsoft και αφησε το να περασει οσα αρχεια σου λειπουν. Εναλλακτικα το δισκακι του παιχνιδιου στανταρ θα εχει καπου το directx ετοιμο προς εγκατασταση.
Raikkonen86 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 παλι ξεκινησε να με πεταει ο PunkBuster λογο του γνωστου ERROR Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Erundo' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe πως το αντιμετοπιζουμε αυτο ειπαμε? Πετα το pc απο το μπαλκονι...
Xristaras12 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 λεπόν, έβαλα επιτέλους 8.1 και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είδα το φως το αληθινό. no more tearing(χωρίς Vsync σε σχέση με τα 7αρια ο συσχετισμός),stuttering και τοσο χαμηλο gpu usage στα συγκεκριμενα σημεια που ειχα θεμα(το εβγαλα απο Mantle) σε συγκεκριμένο σημείο στη hainan(απο A flag σε D)οταν περνουσα τη γέφυρα η καρτα έπεφτε στο 65-70% τώρα ειναι πανω απο 80%! το ίδιο και στην όροφη της hainan. Το απογευμα θα μπω σε dawnbreaker να δω αν εχω το ιδιο αποτελεσμα στην κορυφη του κτηριου στη B flag και κοιτάζοντας προς την γεφυρα(D flag Νομίζω) 1
manos08 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 θα δεις και με oc θα υπαρξει διαφορα! το παιχνιδι θελει πολυ καλο επεξεργαστη για να πεις οτι θα παιξεις νερο multy/64players
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα