BlackBird79 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 συνεβει και σε μενα Γενικά υπάρχουν πολλά παράπονα στο gaming community του BF4 σχετικά με το latency smoothing (να ήταν μόνο αυτό), καθώς δίνει σε αυτούς με υψηλό ενα περισσότερο ατού στη μάχη. Πχ. πάρα πολλοί παίχτες για να έχουν υψηλό latency, ταυτοχρονα σκέψου πως κατεβάζουν ταινίες κλπ...έτσι ώστε απο 30ms να πάνε πάνω απο 100ms... Το υψηλό ping θεωρείται προσόν, γι'αυτό γίνονται και πάρα πολλοί kick με όχι τόσο υψηλό latency καθώς παρασύρουν και τους υπόλοιπους ή έχουν ένα advantage.
greeneye Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 και εγω γιατι εβαλα το fast path για να εχω μειονεκτημα?
BlackBird79 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 και εγω γιατι εβαλα το fast path για να εχω μειονεκτημα? Κοίτα να δείς και εγώ έχω fast path αλλά αυτά είναι σχετικά...ότι και να κάνεις αν μπείς σε πχ γερμανικό σρβρ το χαμηλότερο σου άντε να είναι γύρω στα (+-) 60μσ πάλι υψηλά είσαι σε σχέση με τους υπόλοιπους που είναι κάτω απο 30 ακόμα και 20μσ. Συνεπώς πάλι μπροστά είσαι...και δεν έχεις και τον φόβο να μην γίνεις autokick λόγω high ping. Υπάρχουν server με όριο τα 120ms πχ που άνετα τα πιάνεις αν είσαι γύρω στο 90 σε 64άρι σρβρ. Γενικά υπάρχει πολύ συζήτηση γύρω απο το όλο θέμα... Το fast path δες το σαν ευ αγωνίζεσθαι απο την πλευρά σου (κοινώς fair play)
greeneye Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 υπαρχει κατι που δεν καταλαβα... εγω βλεπω π.χ καποιον με 10 ping και καποιον με 30. Εγω εχω 55 ping. Ο σερβερ παει και κανει αυτον με τα 10 ping παραπανω π.χ 40-50 για να ειναι κοντα σε εμενα και τον αλλο με τα 30 ? και γενικος τους χαμηλους? ποσο ping τους προσθετει? το κανουν ολοι οι serber η απλα καποιοι σερβερ? Κανονικα δεν πρεπει ολοι να συγχρονιζονται απολυτα απο το σερβερ η δεν γινεται τεχνικα? Και απλα π.χ να πεταει εξω οσους πιασουν 2-3 φορες τα 120-130 γιατι οι πρωτες 1-2 μπορει να ειναι τυχαιες.
BlackBird79 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Το υψηλό ping θεωρείται προσόν Δεν μπορώ να εξηγήσω πώς πάει το πράγμα εδώ, είναι αρκετά μακροσκελή η εξήγηση και καταλαβαίνω πως εκ πρώτης αναγνώσεως φαίνεται παράδοξο, ωστόσο όποιος ή αν πακρακολουθείτε τα official forums του παιχνιδιού θα βρεί οτι είναι ένα απο τα πιο καυτά topics και πέφτει πολύ συζήτηση κάθε μερα. Επειδή είμαι εκτός ΔΕΝ μπορώ να δώσω ένα link για κάποιο thread, αλλά αν ρίξετε μια ματιά θα βρείτε πολλές συζητήσεις επάνω στο θέμα. Επιφυλάσομαι να παραθέσω μόλις μπορέσω... 1
konstantinos77 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Αν πας πισω σε παλιοτερα posts ειχα ποσταρει ενα videο που αποδεικνυει εν μερει αυτο που ειπε ο φιλος παραπανω .. Tωρα ειδα οτι φιλος εισαι εσυ ο ιδιος blackbird.. 2
Xristaras12 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 με το network smooth factor εχει ασχοληθει κανεις; δεν μπορω να βρω ξεκαθαρη απαντηση για το τι κανει
Alejandro Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Θυμάμαι και εγώ ένα βίντεο στο thread όπου ήταν ένας τύπος στατικός και ένας κρυμμένος πίσω από ένα container. Ο κρυμμένος μπαινόβγαινε στην κάλυψη που του παρείχε το container και από την οπτική του κάθε παίκτη φαινόταν ξεκάθαρα πως αυτός με το μεγαλύτερο ping έβλεπε τον άλλο νωρίτερα! Είναι πολλά τα posts που μεσολάβησαν και δεν μπορώ να το βρω με τίποτα τώρα...
BlackBird79 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Αν πας πισω σε παλιοτερα posts ειχα ποσταρει ενα videο που αποδεικνυει εν μερει αυτο που ειπε ο φιλος παραπανω .. Tωρα ειδα οτι φιλος εισαι εσυ ο ιδιος blackbird.. Ναι, δεν είναι η πρώτη φορά που ανακύπτει το θέμα στο thread, είναι τόσο παλιό όσο και το παιχνίδι. 1
Jenkins Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Θυμάμαι και εγώ ένα βίντεο στο thread όπου ήταν ένας τύπος στατικός και ένας κρυμμένος πίσω από ένα container. Ο κρυμμένος μπαινόβγαινε στην κάλυψη που του παρείχε το container και από την οπτική του κάθε παίκτη φαινόταν ξεκάθαρα πως αυτός με το μεγαλύτερο ping έβλεπε τον άλλο νωρίτερα! Είναι πολλά τα posts που μεσολάβησαν και δεν μπορώ να το βρω με τίποτα τώρα... Εγώ θυμάμαι ένα βίντεο με έναν τύπο που κρυβόταν πίσω από έναν κουβά και στους άλλους παίχτες ο κουβάς δεν υπήρχε. Κοινώς, ο τύπος έκανε τη στρουθοκάμηλο 1
greeneye Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Εγώ θυμάμαι ένα βίντεο με έναν τύπο που κρυβόταν πίσω από έναν κουβά και στους άλλους παίχτες ο κουβάς δεν υπήρχε. Κοινώς, ο τύπος έκανε τη στρουθοκάμηλο αυτο ακριβως θυμαμαι και εγω! Αυτο που νομιζω ειναι οτι οταν αρχισει να πεφτει πιστολιδι και κρυφτεις σε καποιο σημειο τοτε οι σφαιρες το διαπερνανε και ο αλλος σε βλεπει ανετα χωρις να υπαρχει αυτη η καλυψη, οτι και με το βαρελι δηλαδη. Δε μιλαμε να φυγεις 10 χιλιομετρα μακρια αλλα εκει στο ποιο κοντινο βραχο, βαρελι οτι εχεις διπλα σου. Ενα απο τα 2 ισχυει καθε φορα η και τα 2. Με το ping δεν ξερω ακομα ξεκαθαρα ποτε βλεπει καποιος τον αλλο νωριτερα και ποτε αργοτερα.Μονο η εταιρεια μπορει να δωσει σαφη εξηγηση.
Xristaras12 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 δειτε και τα υπολοιπα βιντεο του τυπα,εχει μερικες ωραιες εξηγησεις για το παιχνιδι,πραγματα που εχουμε/ειχαμε παρατηρησει και κατηγορουσαμε οτι φταιει το ενα και το αλλο. πραγματικα εχω μεινει. 2
Xristaras12 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 λεπον,δοκιμασα πριν το network smooth factor και αυξησα το FOV. Δεν ξερω τι βοηθησε απλα πλεον εχω τρομερα καλυτερο hit registration σε σημειο να κανω 2-3 multi kills πριν με κατεβασουν κατω και με το scar h μαλιστα. το fov απο 70 το πηγα 82,στο 90 δεν μπορουσα να δω,εχανα πραματα απο τριγυρω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα