Raikkonen86 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πάντως η locker είναι η χαρά του κάθε πικραμενου... Όπου και να σταθείς ακουγονται εκρήξεις... Έπαιζα πριν δέκα λεπτά, χώνεται ο άλλος με τα c4 εκεί που είμαστε μαζεμένοι όλοι... Τα μαμησε όλα ο πουθτης!!!
Πέτρος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Σε συνέχεια, ακριβώς ίδια συμπεριφορά και σήμερα, σε favorite server μάλιστα. Η VRAM@2750!!!!!, fps>100 γενικά (με 4xMSAA υποτίθεται, Ultra όλα, HBAO, μόνο AAPost=off, 120% res scale) με ελάχιστες βουτιές σήμερα πάντως, η δεξιά παρεκτόπιση του κλικ σε spawn και οποιαδήποτε menu επιλογή παρέμεινε, το ίδιο και το windowed σε κάθε αλλαγή πίστας. Στη μέση γύρου, το γύρισα σε DX, αλλά δεν την πήρε την αλλαγή...Συνέχισε η ίδια συμπεριφορά, τράβηξε κι ένα ξεγυρισμένο corruption στα γραφικά (κόντεψα να πάθω επιληψία να βγάλω την πίστα...), το έκλεισα. Ίσως αργότερα μπω για ένα γρήγορο, να δω τι έγινε και τι (και αν) διορθώθηκε...
Silverage Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Σε συνέχεια, ακριβώς ίδια συμπεριφορά και σήμερα, σε favorite server μάλιστα. Η VRAM@2750!!!!!, fps>100 γενικά (με 4xMSAA υποτίθεται, Ultra όλα, HBAO, μόνο AAPost=off, 120% res scale) με ελάχιστες βουτιές σήμερα πάντως, η δεξιά παρεκτόπιση του κλικ σε spawn και οποιαδήποτε menu επιλογή παρέμεινε, το ίδιο και το windowed σε κάθε αλλαγή πίστας. Στη μέση γύρου, το γύρισα σε DX, αλλά δεν την πήρε την αλλαγή...Συνέχισε η ίδια συμπεριφορά, τράβηξε κι ένα ξεγυρισμένο corruption στα γραφικά (κόντεψα να πάθω επιληψία να βγάλω την πίστα...), το έκλεισα. Ίσως αργότερα μπω για ένα γρήγορο, να δω τι έγινε και τι (και αν) διορθώθηκε... Ρε συ μάγκα μου μόνο εσυ το έχεις αυτό το πρόβλημα εδω μέσα.Μήπως παίζει κάτι με το σύστημά σου;
konstantinos77 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Στη μέση γύρου, το γύρισα σε DX, αλλά δεν την πήρε την αλλαγή...Συνέχισε η ίδια συμπεριφορά, τράβηξε κι ένα ξεγυρισμένο corruption στα γραφικά (κόντεψα να πάθω επιληψία να βγάλω την πίστα...), το έκλεισα. Eνταξει αυτα που λες αλλα την αλλαγη σε DX γιατι λες οτι δεν την πηρε ?
Πέτρος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Ρε συ μάγκα μου μόνο εσυ το έχεις αυτό το πρόβλημα εδω μέσα.Μήπως παίζει κάτι με το σύστημά σου; Τί να σου πω... Μπορεί να μην έκατσαν καλά οι οδηγοί. Μπορεί κάτι κάπου να κόλλησε. Απεγκατάσταση τους προηγούμενους με τον AtimanUninstaller είχα κάνει, επανεκκίνηση, εγκατάσταση κλπ...τα ενδεδειγμένα δλδ. Eνταξει αυτα που λες αλλα την αλλαγη σε DX γιατι λες οτι δεν την πηρε ? Γιατί το MSI AB συνέχισε να μη δείχνει frames (δεν υποστηρίζει Mantle ακόμα) και συνέχισε να δείχνει 2700+ΜΒ χρήσης VRAM. Γιατί συνέχισε η ίδια συμπεριφορά με τα frames. Η επιβεβαίωση ήρθε πριν λίγο που ξαναμπήκα και όλα πλέον λειτουργούσαν σωστά@DX. Εξίσου ομαλή κίνηση, λιγότερα frames (αλλά περισσότερα από την προ Mantle Patch εποχή), χωρίς κολλήματα-σπασίματα-βουτιές κλπ. Κανένα θέμα με το spawn. Όλα καλά...Μόνο που εκεί που μπήκα με έκαναν άλογο...θέλω να το ξεχάσω.
konstantinos77 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 To ΜSI AB δεν υποστηριζει γενικα το bf4 αφου το τελευταιο ειναι 64bit εκτος αν αλλαξε κατι ,μιλαω για osd .Tα fps πως τα τσεκαρες ?
DJ_Duker Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Όταν αλλάζεις από DX σε Mantle και αντίστροφα πρέπει να βγεις από το παιχνίδι, αλλιώς δεν παίρνει την αλλαγή. Το είπαν και οι ίδιοι.
Πέτρος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 To ΜSI AB δεν υποστηριζει γενικα το bf4 αφου το τελευταιο ειναι 64bit εκτος αν αλλαξε κατι ,μιλαω για osd .Tα fps πως τα τσεκαρες ? Στην τελευταία έκδοσή του (3.0.0.18, νομίζω), μια χαρά το υποστηρίζει. Τα βλέπω στην lcd του πληκτρολογίου. Επιπλέον, βλέπω τα frames από κονσόλα ingame (Perfοverlay.DrawFps 1, με κάποιες ακόμα εντολές που τρέχω εδώ και καιρό σε user.cfg αρχείο). Όταν αλλάζεις από DX σε Mantle και αντίστροφα πρέπει να βγεις από το παιχνίδι, αλλιώς δεν παίρνει την αλλαγή. Το είπαν και οι ίδιοι. Ναι, διαπιστωμένο.
konstantinos77 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Όταν αλλάζεις από DX σε Mantle και αντίστροφα πρέπει να βγεις από το παιχνίδι, αλλιώς δεν παίρνει την αλλαγή. Το είπαν και οι ίδιοι. A ναι ? Εγω με το που μπηκα σημερα μεσα στο παιχνιδι το γυρισα σε mantle αρα δεν το ειχε παρει .. Εννοεις να βγεις απο τον server και να ξαναμπεις ετσι ? Οχι οτι πρεπει να κανεις logout απο το origin..
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Ε να κάνει restart ο client(BF4 exe).
Zapee995 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Με mantle, καρφωμενο στα 30fps και μετα απο λιγο freeze και αναγκαστηκα κανω kill απο τον task manager. Με Dx11, καρφωμενο στα 36fps και μετα απο λιγο παλι τα ιδια. Αφου freezαρει στο bf, μετα δε μπορω να τρεξω τιποτα σε 3d. Παω πχ στο valley και μου βγαζει μηνυμα οτι ο amd driver σταματησε να δουλευει. Αν ομως κανω οτι κανω πριν τρεξω το bf, ολα κυλανε μια χαρα. Γυρναω τωρα σε 13.12 και στελνω report.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 30 ή 40 με το mantle; Γιατί να κατεβάζει τα frames... δεν λέει και τόσο.
Zapee995 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 30 ή 40 με το mantle; Γιατί να κατεβάζει τα frames... δεν λέει και τόσο. Με τους 13.12 εστρωσε το παιχνιδι..Τι να πω...μαλλον σε εμενα εκατσαν σαν alpha και οχι σα beta..
Millennium Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Για τα fps (γιατί τα σχετικά προγράμματα δεν έχουν mantle support ακόμα) http://www.hardocp.com/article/2014/02/03/amd_mantle_performance_preview_in_battlefield_4#.UvAyXPmSyIC When the game is launched simply press the tilde "~" key to open console then use the following command. "PerfOverlay.FrameFileLogEnable 1" to start saving frame times "PerfOverlay.FrameFileLogEnable 0" to stop The resulting .csv file will be located in your User/Documents/Battlefield 4 directory. The file will contain Frame Time, CPU Frame Time, and GPU Frame Time in milliseconds. To calculate average fps for the run you divide the total number of frame entries in the log (which is total number of frames for the session) over the total amount of time. Average FPS = (Total # of Frame Time Entries) ÷ (Σ (Total # of Frame Times in ms) ÷ 1000) Another in-game command that is useful to use is "Render.DrawScreenInfo 1" that will now show additional on-screen information about your CPU & GPU config, resolution and as well as if Mantle or DirectX 11 is used for rendering. 1
konstantinos77 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Παντως το hardcore ειναι αλλο παιχνιδι ,δεν ξερω αν συμφωνειτε .. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα