Προς το περιεχόμενο

Battlefield 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To γεγονός ότι όλοι τους αναφέρουν ως sniper και όχι ως recon δείχνει πόσο λάθος - για μένα-  παίζεται το παιχνίδι από μερικούς. Η πλειοψηφία τους δεν βοηθά καθόλου στη νίκη και το μόνο που τους νοιάζει είναι το KDR. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα που βλέπουν ότι μας πιέζουν οι αντίπαλοι και θα οπλίσουν ένα MCOM και οι snipers πετούν χαρταετό αντί να το καλύψουν. Βέβαια υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις αλλά είναι τραγική μειοψηφία.   

Ας είναι καλά και το XM25 φέτος που δίνει πόνο στους snipers.... θυμάμαι μάλιστα σε ένα chat που διαμαρτύρονταν ότι είναι OP :) .Μελλοντικά θα ζητήσουν να γίνονται και αόρατοι όπως στο PS2....

Ωπα επισοκρότησε.

Μιλάμε για aggresive sniper(ειδικότερα bolt action,όπως δείχνει το montage) και όχι recon έτσι αυθαίρετα.Aggresive recon μπορεί να ναι και με shotgun/PDW και να ναι μάλιστα MVP λόγω motion sensor nades.

Γι' αυτό το λόγο πιστεύω η DICE έδωσε το όνομα "recon" και όχι "sniper" όπως στα άλλα παιχνίδια.

Γενικά νιώθω ότι στο BF4 τα objectives τα γράφουνε κανονικότατα.Δεν είναι λίγες φορές που βρίσκομαι μόνος σε MCOM/flag,ούτε καν στο χάρτη αντίπαλο δεν βλέπω με τα motion sensor.Ανάλογα τους servers κιόλας...

  • Like 1
  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

συμφωνω με τα objectives γιατι πεφτει καμπερωμα απο μερικους τρεχουν τα κοροιδα και οι τυποι καθονται για κανα ευκολο kill μη χασουν τα stats.ευτυχως μεχρι στιγμης απο το λιγο που εχω παιξει οταν δεν κολαει το ευχαριστιεσαι ειδικα αν γινεται ομαδικη δουλεια οποιο και να ειναι το αποτελεσμα στο τελος

  • Like 1
Δημοσ.

συμφωνω με τα objectives γιατι πεφτει καμπερωμα απο μερικους τρεχουν τα κοροιδα και οι τυποι καθονται για κανα ευκολο kill μη χασουν τα stats.ευτυχως μεχρι στιγμης απο το λιγο που εχω παιξει οταν δεν κολαει το ευχαριστιεσαι ειδικα αν γινεται ομαδικη δουλεια οποιο και να ειναι το αποτελεσμα στο τελος

Αν δεν μπει snipers limit στα maps οπως γίνονταν και στο bc2 τότε σοβαρό παιχνίδι δεν πρόκειται να παίζει κανένας αυτό είναι δεδομένο .Αρκεί να σκεφτεί κάποιος τι θα συνέβαινε αν όλοι παίρναμε sniper και φιδιάζαμε σε κανένα βράχο ,κοινή λογική ...

  • Like 2
Δημοσ.

Obliteration@Golmund σήμερα...

 

30+ recon (έτσι, να σας κάνω το χατίρι)...

 

Στην αρχική squad που με πέταξε, οι 4/5 ήταν με ένα μακρύκανο στο χέρι στις γωνίες του χάρτη...

 

Η απόλυτη ξεφτίλα να βαράς τον κόσμο από το αλεξίπτωτο με 12-16 διόπτρα...

 

Η τελευταία βόμβα, (μας) μπήκε απλά: Τζιπάκι, πηγαίνουν στη γούβα ανενόχλητοι, 5 μλκες τρέχουμε μπας και προλάβουμε, τα καμάρια μας μας κοιτάνε μέσα από τις διόπτρες κι αναρωτιούνται...

 

Θέτε recon/sniper? Βάλτε ένα ελάχιστα αληθοφανές τρέμουλο στις μεγάλες διόπτρες, να είναι αδύνατο να σκοπεύσεις σε λιγότερο από 40-50m.

Δημοσ.

Αν δεν μπει snipers limit στα maps οπως γίνονταν και στο bc2 τότε σοβαρό παιχνίδι δεν πρόκειται να παίζει κανένας αυτό είναι δεδομένο .Αρκεί να σκεφτεί κάποιος τι θα συνέβαινε αν όλοι παίρναμε sniper και φιδιάζαμε σε κανένα βράχο ,κοινή λογική ...

 

Το sniper limit υπάρχει και στο bf4 απλά λειτουργεί κάπως διαφορετικά,λόγω του οτι το game δεν διαβάζει με τι class spawnarei ο

καθένας,πρέπει πρώτα να γίνει kill με sniper και μόνο τότε ''γράφετε''. Υπάρχει ήδη στον σέρβερ μας με όριο 2 καμπέρια/ομάδα. Κάτι γίνετε απο θέμα PTFO αλλά μην φανταστείς τρελά πραματα. Τώρα σκέφτομαι να βγαλω εντελώς τα παλιό pew pew dmr, ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΝΤΕ!!

Δημοσ.

συμφωνω με τα objectives γιατι πεφτει καμπερωμα απο μερικους τρεχουν τα κοροιδα και οι τυποι καθονται για κανα ευκολο kill μη χασουν τα stats.ευτυχως μεχρι στιγμης απο το λιγο που εχω παιξει οταν δεν κολαει το ευχαριστιεσαι ειδικα αν γινεται ομαδικη δουλεια οποιο και να ειναι το αποτελεσμα στο τελος

 

Δεν είναι μόνο το θέμα τον stats, αλλά περισσότερο είναι θέμα επικοινωνίας πιστεύω. Στο Planetside 2 θυμάμαι έμπαινα και έκανες join μία squad ή όπως λεγόταν και ενώ δεν σε ήξεραν σου μιλούσε ο leader και η ομάδα για το τι θα ακολουθήσει κτλ(αλλιώς kick π.χ). Αν το BF4 είχε ένα ανάλογο σύστημα θα έβλεπες άλλο παιχνίδι από άποψη στρατηγικής. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αρκεί να υπάρξει sniper limit που να λειτουργεί. Δεν χρειάζονται πολύπλοκες λύσεις. 
Προσωπικά δεν με ενοχλούν τόσο οι sniper όταν με σκοτώνουν αλλά όταν οι δικοί μου είναι sniper και δεν βοηθούν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το sniper limit υπάρχει και στο bf4 απλά λειτουργεί κάπως διαφορετικά,λόγω του οτι το game δεν διαβάζει με τι class spawnarei ο

καθένας,πρέπει πρώτα να γίνει kill με sniper και μόνο τότε ''γράφετε''. Υπάρχει ήδη στον σέρβερ μας με όριο 2 καμπέρια/ομάδα. Κάτι γίνετε απο θέμα PTFO αλλά μην φανταστείς τρελά πραματα. Τώρα σκέφτομαι να βγαλω εντελώς τα παλιό pew pew dmr, ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΝΤΕ!!

 

Ειδικά τη μέρα που παίζαμε μαζί και γινόταν sniper festival στη Zavod... Με το limit βελτιώθηκαν όντως αρκετά τα πράγματα. Συν αυτό που έγραψε ο Πέτρος παραπάνω, δε γίνεται να βγαίνουμε από γωνία και ο άλλος να προλαβαίνει να το σηκώσει και να σου ρίξει, εκτός αν είναι hip fire οπότε είναι μεγαλύτερο fail.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα,

 

σχετικά με το θέμα των sniper, ομολογώ πως μπορούν να καταστρέψουν πολύ εύκολα ένα παιχνίδι ή να το ανεβάσουν επίπεδο. Και όταν λέω να καταστρέψουν ή να ανεβάσουν επίπεδο εννοώ να δώσουν μία αίσθηση ευχαρίστησης σε όλους τους παίκτες για την προσφορά τους στη νίκ/ήττα ή απλώς να σιχτιρίζουν αντίστοιχα...

 

Έχω πληθώρα παραδειγμάτων, και απο τα δύο, όπως φαντάζομαι και πολλοί απο εσάς.

 

Υπάρχουν snipers που την βγάζουν σε εντελώς απρόσιτα σημεία αλλά και snipers που ενώ είναι σε προσιτά μέρη του χάρτη λόγω του skill τους και της κάλυψης απο την υπόλοιπη ομάδα είναι σχεδόν αδύνατον να τους εξαλείψεις. Τον πρώτο τον θεωρώ πως έχει χάσει την ιδέα του παιχνιδιού ένώ για τους δεύτερους θεωρώ πως αντιλαμβάνονται τακτικά την χρήση του recon class και πόσο μπορεί να βοηθήσει μια καλή ομάδα να γίνει ακόμα καλύτερη.

 

Μια καλή χρήση που έχω συναντήσει πχ ήταν στο χάρτη με το ραδιοτηλεσκόπιο στο κέντρο (δεν θυμάμαι όνομα) στα βόρεια έχει ένα λόφο ο οποίος δεσπόζει σε όλη την πίστα και τέσσερεις snipers ορίζανε στόχους για την υπόλοιπη ομάδα και φυσικά καθαρίζανε κόσμο. Η υπόλοιπη ομάδα με την καθοδήγηση τους επιτεθόταν σε κάθε objective ξεχωριστά και υπο σωστή κάλυψη. Όταν φυσικά προσπαθούσαμε να εξαλείψουμε τους snipers δεν χρειάζεται να τονίσω οτι όλη η ομάδα τους κάλυπτε αποτελεσματικότατα.

 

Συνεπώς, με σώστή χρήση του recon class μπορεί να γίνει κάτι πολύ παραπάνω απο απλός sniper, αλλά πολλαπλασιαστής δύναμης για κάθε ομάδα. Για την κακή χρήση του class δεν νομίζω οτι χρειάζεται να πώ παραπάνω απο τους υπόλοιπους...

  • Like 1
Δημοσ.

Conspiraacy...  :-D

 

Καλο! Αλλα αυτα τη μαρανανε τη DICE...Οσο χρονο εκανε να γραψει το κειμενο θα μπορουσε τουλαχιστον να ασχοληθει βελτιστοποιοντας το netcode...ΣΚΑΤΑΑΑ!!

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ πάντα μπούρδες πίστευα ότι γράφει!Αμ δε,έχει και τραγούδι όπερας.(μας το παίζουν ντε και καλά ποιοτικοί,Πσσ)

 

Στο θέμα μας,χθες έπαιζα περίπου 2 ώρες χωρίς crash (είχα φορέσει το χαζο-χαμόγελο)και στον 6-7 χάρτη τα γραφικά τα έβλεπα λες και ήμουν μαστουρωμένος.Ορισμένα σημεία του δρόμου ήταν πολύχρωμα,είχε προστεθεί ένας "αλλοιωμένος" ουρανοξύστης που έφτανε κυριολεκτικά στο Θεό και καθε 10" η οθόνη σαν να αναβόσβηνε.Έβγαλα κάτι screenshots και το μόνο που έδειχναν ήταν το deploy screen από την προηγούμενη πίστα...Record την επόμενη.

Δημοσ.

Καλο! Αλλα αυτα τη μαρανανε τη DICE...Οσο χρονο εκανε να γραψει το κειμενο θα μπορουσε τουλαχιστον να ασχοληθει βελτιστοποιοντας το netcode...ΣΚΑΤΑΑΑ!!

%D0%97%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BC-%D0%B6%D0

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...