Προς το περιεχόμενο

Battlefield 4


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θεοί εκεί στην DICE. Είχα καιρό να ανοίξω το BF4 και είχα γλιτώσει το τελευταίο update. Και το ανοίγω σήμερα και βλέπω και κατεβάζει. <<Ρε λες να έφτιαξαν το smoke flickering;>>. Χώνω την SP πίστα στην οποία το έχω αφήσει (είναι εκείνη που πρώτη φορά παίρνεις την κινεζούλα μαζί σου). Πριν το patch είχα 74-70fps. Μετά το patch έχω 47fps. Εντάξει... δεν υπάρχει απλά η DICE. Ρε μπας και το κάνουν για να δικαιολογήσουν το performance jump του Mantle; :P

Smoke flickering ; Καινούργιο είναι αυτό ; Είσαι σίγουρος ότι δούλευε το SLI ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Εκτός του "βλέπω εχθρό πλάτη, μαχαιρώνω και τρώω counter' λόγω του netcode, άρχισαν να το abuse-άρουν και να τρέχουν γύρω σου, τους βλέπεις φάτσα, αλλά τρως το μαχαίρι από το πλάι. -_-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λολ, το counter γίνεται πατώντας το ''F'' ;


 

Το DLC σας μάρανε γίδια, δεκάρα τσακιστή δεν θα ξαναπάρετε ζωντόβολα του ελέους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λολ, το counter γίνεται πατώντας το ''F''

 

Το counter γίνεται με το κουμπί που έχεις βάλει στο melee, default "F".

Αν όμως λόγω του netcode θεωρεί ότι ενώ τον βλέπεις φάτσα στο περνάει σαν πλαϊνό, οπότε δεν μπορείς να κάνεις counter ή όπως είπα, ο άλλος είχε γυρισμένη την πλάτη και έπαιξε το animation + counter του ότι είσαι φάτσα, silly netcode is silly.

 

Edit: Τώρα που το ξαναείδα στην Μετρό με την χειροβομβίδα στο ασανσέρ.

Καλά που δεν στρίβει η κάμερα να την δείξει να περνάει από μέσα από το έδαφος γιατί στην beta (και δεν νομίζω να άλλαξε τώρα) έτσι έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως περνάει αλλά υπάρχουν και χειρότερα, όπως το να σκάει RPG στα πόδια του αντιπάλου και να μην ψοφάει ή ακόμα χειρότερα να μην τρώει καθόλου damage..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oλα αυτα ειναι το netcode που λετε... Εγω για να σκοτωσω καποιον πρεπει να αδειασω ενα γεμιστηρα τουλαχιστον σε μεση αποσταση με ενα scar για παραδειγμα .Το ερωτημα ειναι ,το εχουν αντιληφθει εκει στην dice το προβλημα αυτο ή το παιχνιδι θα τραβηξει ετσι μεχρι τελους ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ισχυει ,δεν ηταν τελειο αλλα ηταν καλυτερο ..


 We are currently experiencing an issue with the Battlelog Android app after the update has been installed. We are working on a fix - in the meantime, do not install the app update. Sorry for the inconvenience!

 

Οριστε με αυτο ασχολουνται στην dice ,σιγα μην τους νοιαζει το netcode...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο μεγαλύτερη η απόσταση τόσο λιγότερο το bullet damage, αλλά αυτό πάντα έτσι ήτανε αν δεν κάνω λάθος.

Βασικά στην ουσία το bullet spread αυξάνεται οπότε οι περισσότερες σφαίρες δεν χτυπάνε τον στόχο, νομίζω αυτό είναι πιο σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο μεγαλύτερη η απόσταση τόσο λιγότερο το bullet damage, αλλά αυτό πάντα έτσι ήτανε αν δεν κάνω λάθος.

Βασικά στην ουσία το bullet spread αυξάνεται οπότε οι περισσότερες σφαίρες δεν χτυπάνε τον στόχο, νομίζω αυτό είναι πιο σωστό.

Οταν ομως σε αποσταση 2 μετρων χτυπανε ολες οι σφαιρες πανω στον εχθρο και εχει 50% health τι γινεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...