Προς το περιεχόμενο

Battlefield 4


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έφυγε η ανακοίνωση που έλεγε για τα 2 προβλήματα που λύθηκαν και βγήκε αυτή:

WE ARE AWARE OF THE SERVER CRASH ISSUE AND ARE WORKING ON A WORKAROUND TO MITIGATE THE ISSUE. SORRY FOR THE INCONVENIENCE.

 

Πόσα προβλήματα υπάρχουν πια? Ή μήπως φτιάχνουν το ένα και χαλάει κάτι άλλο? :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Btw κάτι που ξέχασα να αναφέρω ήταν το hit registration. Προφανώς και δεν φτιάχτηκε, μάλιστα σε τουλάχιστον μία περίπτωση είδα καραγκιοζιλίκια που ούτε προ-patch δεν είχα πετύχει. Σε server με latency 80ms, network smoothing 0% κλπ βρίσκω ξαπλωμένο sniper στα πέντε μέτρα και πριν προλάβει να με πάρει χαμπάρι του αδειάζω γεμιστήρα στο κεφάλι. Με σκοτώνει και είχε 100% health. Στα διάφορα σχετικά video που κυκλοφορούν, δεν θυμάμαι να έχω δει κάτι χειρότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δε παλευεται  πλεον...Οποτε πρεπει να κανω respawn crashαρει!!! Αυτο το τελευταιο μισαωρο γινεται συνεχεια...Αλλος τετοιο προβλημα?

 

E... Μην πεθάνεις και εσύ  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Κωνσταντίνε, αν δεν είχες 3k+ posts θα έλεγα ότι δούλευες στην ΕΑ/Dice. Δεν θέλω να ανοίξω συζήτηση γιατί το BF4 ούτε το πήρα ούτε θα το πάρω (και δωρο να μου το φέρουν θα το γυρίσω πίσω να έχω πιστωτικό για κανένα TitanFall - αν βγει καλό και αυτό). Οπότε, επειδή και δεν παρακαλουθώ το BF4 thread, απλά θα απαντήσω στα 4 πράματα που έχω σημειώσει και μετά GG HF  :)

 

(1) Δεν μιλάμε για "προβλήματα και σημαντικά", αυτό που βλέπω εγώ μιλάμε για Alpha version παιχνίδι, τουτέστιν unplayable. Δεν ξέρω δλδ αν μπορεί βάσει νόμου να ασκήσεις και μήνυση για αυτό το πράμα. Άλλο κανένα bug, και άλλο να μην μπορείς να παίξεις ένα παιχνίδι που έσταξες πολλά ευρώ (ο Joe λέει έδωσε 120$ ! ).

 

(2) Τις προοπτικές τις έχω δει από το BF2142. Δυστυχώς δεν υλοποιούνται. Επομένως δεν υπάρχει κάτι καινούργιο, μόνο ψιλό-βελτιώσεις (αν και προσωπικά ψιλό-ελλειψείς βλέπω κάθε φορά...). Και αυτά δεν είναι δικά μου λόγια, είναι παιχτών που ασχολούνται χρόνια με τη σειρά.

 

(3) Ε καλά, αν πάτε και πάρετε και τα expansions, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά... (όποιος πήρε premium βέβαια εξαιρείται -αν και κακώς το πήρε imho).

 

(4) Παράλειψις δική μου που δεν "συστήθηκα". Έπαιζα BF από το 2142 μέχρι και το 3 που σταμάτησα, οπότε έπεσαν οι παρωπίδες και είδα ότι εκεί μέσα στην ΕΑ/Dice στοχεύουν αποκλειστικά στις κονσόλες. Για μένα το BF franchise πέθανε άδοξα με το BF3. Ευτυχώς υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.

 

(5) Δεν ισχύει για όλα τα παιχνίδια, μην γενικεύουμε. Ειδικά αυτό το πράμα που γίνεται. Η EA/Dice πραγματικά "ξεπέρασαν" τον εαυτό τους και κυκλοφόρησαν το πιο unplayble BF όλων των εποχών. Να δούμε βέβαια αν τηρήσουν επίσης την "παράδοση" και το κάνουν playable μετά το 6μηνο.

 

 

Όλα αυτά τα λέω για να αρχίσουμε σιγά σιγά να αποκτούμε συνείδηση καταναλωτή. Δεν έχω "προσωπικά" με κανέναν, ούτε με την ΕΑ ούτε με την Dice (ούτε πολύ περισσότερο με σένα Κωνσταντίνε). Απλά κοιτάω το πορτοφόλι μου, κοιτάω και το συμπεριφορά τους τόσα χρόνια, σκέφτομαι και με το φτωχό μυαλουδάκι μου, και λέω απλά ΔΕΝ ΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ. Πάμε σε άλλη πορτοκαλιά...

Δεν διαφωνω πουθενα σε  οσα λες και σιγουρα ειχα φανταστει οτι εισαι παλιος στο bf απλα αλλου το εστιασα .Τελος παντων μακαρι να φτιαχτει το παιχνιδι τι να πω ...

Οσο για αυτο που λες στο τελος ειναι το μονο σιγουρο ,αν θελεις βρισκεις ευκολα αλλου να ασχοληθεις αυτο ελειπε .Δεν παω εγω νομιζεις στο cod ? Θα χαλαστω ? Το μονο που θα με χαλασει ειναι τα λεφτα που εδωσα και για αυτο περιμενω.Το bf3 παντως για μενα τα εβγαλε τα λεφτα του ,για αλλον ισως οχι αλλα για μενα τα εβγαλε .Με αυτο θα δουμε τι θα γινει ...Ουδεις μπορει να προβλεψει το μελλον ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update #12 (Nov 14-3) 

PC Client Patch Notes

 

NOVEMBER 14 PC GAME UPDATE PATCH NOTES 

In the November 14 PC game update, we fixed a number of issues that we have been seeing in the game. The main focus in this update is on crash fixes, and you can find a detailed list of the fixes below. We will continue our efforts to eliminate issues we find in the game, so stay tuned for more updates. Let us know how this update works for you. 

 

 

CRASHES & FREEZES 

-Fixed a crash that would occur randomly during gameplay. 

-Fixed a crash that would occur when an object is destroyed. 

-Every time that a player exited a vehicle, there was a small chance that the server would crash. This has been fixed. 

-Fixed an occasional crash during SP gameplay. 

-Fixed a crash that would occur during level loading. 

-Sometimes the game would attempt to load a model at the same time as it was being thrown out of memory. This has been fixed. 

-Sometimes the game would crash after removing old bullet holes/scratch marks in the world. This has been fixed. 

-Sometimes when a player or enemy was sitting in the jeep gunner entry and got killed, his body would rest on the vehicle in such a way that the physics simulation would require lots of CPU usage. This has been solved. 

-Fixed a crash occurring on Flood Zone when playing Conquest Large. 

-Fixed a common crash relating to surface shaders. 

-Fixed a crash on Test Range that could occur when using sniper rifles. 

-Fixed a common crash that occurred during map transition. 

-Fixed a crash that occurred when bringing up Battlescreen in-game on the Test Range. 

-Fixed a memory allocation bug that could lead to crashing. 

-Fixed a single player crash that could sometimes occur when being killed by AI enemies. 

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you got disconnected while trying to access online content. 

-Fixed an issue in single player in the South China Sea mission where the game would crash when idle for more than 60 minutes. 

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you used Win+L to lock your PC during loading. 

 

NETWORK PERFORMANCE 

Eliminated a network sync bug 

If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance. 

 

Improved Network Smoothing 

We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation. 

 

Removed network lag 

In certain specific situations, network lag would be introduced when interacting with objects in the game. This has been experienced by some players during melee combat, when climbing ladders, and when operating stationary weapons. The cause for these specific network lag situations has been solved. 

 

GAMEPLAY BALANCING 

-Removed the scout helicopter at the final base for the defenders in Rush mode on Siege of Shanghai 

-Adjusted a Conquest flag position on Zavod 311 that was obstructing vehicles. 

-At Hainan Resort in Rush mode, defenders were given too much armor at the first base. We have removed the defender IFV at the first base, added an attacker IFV at the first base, and increased the spawn delay on the defender IFV at the third base. 

-Fixed so that there is 1 revive per round Defuse, as opposed to 1 per set. 

-Removed all previously placed C4 and mines after a round of Defuse to eliminate the possibility to affect the next round. 

 

GRAPHICS 

-Fixed a minor graphical error on Operation Locker. 

-Fixed an issue where the in-game Battlelog would get distorted when a Commander launched an EMP attack. 

-Fixed a floating container on Golmud Railway near flag C in Domination. 

-Fixed an issue with the minimap in Rush mode. 

-Fixed an issue in Obliteration mode where the red light flash and beep sound was not played when the bomb carrier was moving. 

-Fixed an issue in Defuse where the bomb model sometimes did not display on the bomb carrier. 

-Fixed minor graphical alignment issues in the Spectator Mode camera layout. 

-Fixed an issue in Spectator Mode where the spectator's view incorrectly would get distorted during an EMP deployment from a Commander. 

 

MISCELLANEOUS 

-Fixed a bug that occasionally killed all sounds on the server if you fired the QBU-88 with an attached silencer. 

-Fixed the issue where pressing B would bring up the console. 

-Fixed an issue where the EMP effect lasted for too long on soldiers. 

-Fixed an issue with an area you couldn't traverse near one of the M-COM stations in Rush mode on Siege of Shanghai. 

-Fixed an issue relating to player skill levels. -Fixed an issue in Obliteration mode where the bomb would temporarily be placed in the sky after the bomb carrier was killed when swimming or in a water-based vehicle. 

-Fixed an occasional jitter in the kill camera. 

-Fixed so that Russian special characters are displayed properly in the chat window. 

-Fixed so that the System Performance Test option is working as expected. 

-Fixed a bug where a rank-up message would loop in-game 

-Moved a machine gun position on Lancang Dam that was placed on top of a building that can collapse. 

-Added sound when navigating the scoreboard in the End of Round screen. 

-Fixed a broken ladder in Siege of Shanghai. 

-Adjusted vehicle spawn locations on Dawnbreaker in Conquest mode to alleviate traffic jam. 

-Fixed a flickering-issue on Siege of Shanghai when using NVidia drivers 331.52. 

-Fixed a bug on Golmud Railway where a destroyed house at flag A would block gunfire. 

-Fixed a Ticket count issue in Rush mode. 

-Commanders can no longer erroneously try to get match-made into a game of Domination. 

-If the user restarts checkpoint during the End Scene , he will receive an old objective along with the credits. 

-Fixed a destruction issue on Flood Zone. 

-Fixed a Rhib boat issue in one of the single player missions. 

-Fixed an issue where players would respawn after getting killed and have no main weapon available. 

-Fixed so you won't see the emblem of a user that you have blocked. 

-Fixed an issue where you couldn't smash through the railings with a quad bike on the Dawnbreaker map. 

-Added clickable buttons to the in-game Battlelog. 

-Fixed a bug in single player where the player is killed if he climbs after Irish too fast up the ladder in one of the missions. 

-Various other minor issues.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Update #12 (Nov 14-3) 

PC Client Patch Notes

 

NOVEMBER 14 PC GAME UPDATE PATCH NOTES 

In the November 14 PC game update, we fixed a number of issues that we have been seeing in the game. The main focus in this update is on crash fixes, and you can find a detailed list of the fixes below. We will continue our efforts to eliminate issues we find in the game, so stay tuned for more updates. Let us know how this update works for you. 

......

 

καλά όλα αυτά,αλλά βάζε κάποιο λίνκ με την πηγή σου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...