nikosggg3 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 χθες και σημερα κανενα crash !!! θαυμα θαυμα !!! miracolo!, miracolo!.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 R8 Update Notes: *Fixed a number of dog tags that were showing up as blank in-game. *Lowered the damage caused by Mobile AA Active Radar missiles to aircraft. The previous damage was incorrectly set too high. *Added support for live scoreboards on Battlelog. This lets you see the current score and status on a server before joining -- such as the number of targets remaining in Obliteration mode. *Improved server crash reporting and performance tracking on all platforms. This should further help us identify and fix server crashes going forward. Ποιο crash reporting ρε γίδια, φτιάξτε τα crashes.. 1
ultraex2003 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Mην το παιδευεις με το task manager ειναι γνωστο απο τα 8 oτι δειχνει μαλακιες στο oc. το ξερω δε ειναι η πρωτη φορα αλλα καιρος δε ειναι να το φτιαξουν!!
konstantinos77 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Kαλα για τον π...ο οι τυποι εντελως ...Ημιμετρα .Δεν φτιαχνουν τα βασικα και θα φτιαξουν το damage των οπλων ,αυτο τους μαρανε .Αντι να φτιαξουν την διαβαθμιση στο hit damage που εχει καταντησει γελοιο το παιχνιδι καθονται και ασχολουνται με τις κορδελες..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 https://www.youtube.com/watch?v=G_FyNYa-5ro Μου κάνει εντύπωση πάντως που η αλλαγή στην ζημιά του Mobile AA στους Active Radar πυραύλους πέρασε από το server patch. Edit: Hoho, θα δω AngryJoe όταν γυρίσω σπίτι. 1
newlynx Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Αν εξαιρέσεις τις υπερβολές σε 1-2 σημεία, ο AngryJoe έχει απόλυτο δίκιο.
SoFGR Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Συχνα γινεται μεσω server patch αυτο το ειδος balancing, θυμαμαι οταν βαλανε την μπουρδα το AC-130 με το Armored Kill expansion, βγαλανε σε ενα μηνα τουλαχιστον 3 server patch προσπαθωντας να βρουνε το καταλληλο balance. Το προβλημα ειναι οτι βγαλανε φετος μισοτελειωμενα και τα 2 "AAA" titles, μονο και μονο και για να προλαβει ο καθε απληστος publisher τα deadlines, αν θυμαστε ειχανε πει περσι οτι το BF ειναι πιθανο να κυκλοφορησει αρχες του 14 αλλα τελικα αυτο δεν εγινε, ειναι πολλα τα λεφτα Αρη ..... Πιστευω οτι απο του χρονου θα μπορεσουμε να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα, μην ξεχναμε οτι τον Δεκμεμβριο θα μπει και υποστηριξη για το πολλα υποσχομενο Mantle, και το BF3 ειχε κακο launch θυμαμαι αλλα οχι τετοια χαλια. Πραγματικα αν μπορουσα να διαλεξω μεταξυ χαλια online με υποτυπωδες singleplayer campaign και αξιοπρεπες online με ανυπαρκτο campaign, τοτε θα διαλεγα να μου δωσει η DICE το 2ο "πακετο" , 11 χρονια τωρα δεν ακουσα ποτε για κανεναν που πηγε και αγορασε BF για να ασχοληθει με το single player ή εστω με το coop.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Ναι, είναι τόσο μάπα τα campaign του BF που θα μπορούσε να μην τα βάζει καν και να επικεντρωθεί 100% στο MP αλλά βλέπεις θέλουν να κάνουν και showcase την engine τα παιδιά.. 1
SoFGR Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Ας βαλουν ενα timedemo - bench τοτε οπως θα κανει και η SOE με το PS2. Θα γινει ετσι πιο ευκολη η διαδικασια μετα, για τον καθε κακομοιρο που θελει να μετρησει τα min avg και max fps με το FRAPS οταν θελει να συγκρινει 4 καρτες γραφικων και 10 επεξεργαστες μεταξυ τους. Οσο μαπα και να ειναι το campaign ( οντως στο 3 δεν επαιξα ποτε το SP, ουτε τα coop mission και ας ηθελα να ξεκλειδωσω το G3 ) κοστιζει στην EA χρονο και χρημα η ολη διαδικασια, κανεις δεν εδωσε 40 ευρω για να ασχολειται με bots και scripted μαχες.
konstantinos77 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Oι 13.11 v8 παντως σπερνουν ... Παιζει αλλιως το game στο pc με τον 3770k ,τι kills κανω ,τι counter τι πηδαω απο τις ταρατσες και κατουραω στην flood συγχρονως αλλο πραγμα... 1
BlackBird79 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Παίδες, ερώτηση ποιούς srvs βλέπετε συνήθως να είναι με μικρότερο latency και πόσο on average; Θέλω να συγκρίνω με τα δικά μου που κυμαίνονται στα 70~80ms συνήθως... Σχετικά με το παιχνίδι, είναι πρώτη μου φορά στον "άγριο" κόσμο του BF αλλά αυτό με τα ctd έχει καταντήσει βαρετό πλέον, 6 στα 10 παιχνίδια με πετάει. Στο medieval ΠΟΤΕ δεν είχα ctd, μια εταιρεία και ένα παιχνίδι με σαφώς μικρότερο budget...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Συχνα γινεται μεσω server patch αυτο το ειδος balancing, θυμαμαι οταν βαλανε την μπουρδα το AC-130 με το Armored Kill expansion, βγαλανε σε ενα μηνα τουλαχιστον 3 server patch προσπαθωντας να βρουνε το καταλληλο balance. Α οκ, μέχρι τότε το είχα παρατήσει το BF3 γιατί έπαιζα (όσο έπαιζα) PS2.
konstantinos77 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Tα μικροτερα δικα μου στο Pc στο σπιτι ειναι 50-60 ,εδω στο γραφειο 60-70 αλλα ειναι και αλλοι συνδεδεμενοι στο internet .
Millennium Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Oι 13.11 v8 παντως σπερνουν ... Παιζει αλλιως το game στο pc με τον 3770k ,τι kills κανω ,τι counter τι πηδαω απο τις ταρατσες και κατουραω στην flood συγχρονως αλλο πραγμα... lal ρε Κωσταντίνε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα