JohnVani18 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2013 ^Σ' έκανα add Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zapee995 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Παλι καλα εκλεισε η Beta και γυρισε ο κοσμακης στο 3..Καιρος να παιξουμε σε κατι πιο στημενο ενω περιμενουμε χανοντας κιλα απο την αγωνια για το επισημο release! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Ε, όχι και τρελή αγωνία, αλλά οκ, ας το δούμε.Αφού μπήκαμε στον χορό (και η clan μου δεν παίζει κανένα άλλο παιχνίδι που παίζω )... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zapee995 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Περισσοτερο θα χαρω αν δω τα mods να παιρνουν μερος στο BF3 παρα με το release του 4...Αλλα επειδη κατι τετοιο δε προκειται να γινει και το BF3 θα αδειασει, το 4 ειναι μονοδρομος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Να ρωτήσω, εγώ... Υπάρχει κάποιος λόγος που η beta έχει στρογγυλοκαθήσει στο σκληρό μου/μας? Πρέπει να την πετάξω χειροκίνητα, να υποθέσω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Δεξί κλικ -> uninstall από το Origin δεν πιάνει; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dennisbest Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Πιάνει απλά ο φίλος ήθελε να γίνει αυτόματα μόλις ανοίξει το origin μάλλον.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2013 A γεια σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 DICE Releases Battlefield 4 Open Beta Feedback Changelog Αργή μέρα, time for comments. Battlefield 4 Open Beta Changelog: Low frame rate/stuttering PC players may have experienced trouble in the Beta getting the game running at a good frame rate. Rest assured that we’re using the information we received to optimize the performance for the launch of the game. We also released three game client updates and a number of game server updates during the Beta to address some of these issues and to gather more information to ensure a smoother launch. " Smoother" launch. Οπότε not smooth. Stuck on loading screen We have identified some of the reasons why players, mainly on PC, were getting stuck on the loading screen and are currently working around the clock to decrease the rate at which this occurs. The latest PC patch for the Beta helped for some players and we are confident we will be able to minimize this issue for launch. Γιατί πρέπει και να παίζει ο κόσμος το game. (αν και για μένα μόνο μια φορά με το PB που δεν έκανε update και ήθελε manual update) High CPU usage during the Beta CPU usage could sometimes skyrocket for dual, quad and six-core processors. We identified some of the reasons and released three patches with fixes that went live during the Beta, to address the problems. This was a true Beta, and as such all the crash reports that were generated during this period will actually help us make a better game. "This was a true Beta". Δηλαδή στα προηγούμενα της DICE, ήταν fake. Controller layouts (X360/PS3) We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Legacy” layout, which is similar to that in Battlefield 3. If it's not broken, don't fix it. Ευτυχώς που εμάς (PC Master Race) δεν χάλασαν τα defaults (νομίζω). Empty server listings (X360/PS3) While in the Server Browser you may have seen lists of empty servers. By changing the filter options, you’ll be able to find populated servers that you can join. You can also use the “Quick Match” function to quickly get into the action. Hurr...filter options...durrr....how do they work. (σοβαρά ρε DICE; ) The elevator catapult (All platforms) Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks! "Never designed to act as a catapult or teleporter". Παρ' όλο που ήταν teleporter κανονικό. Gameplay balancing We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game. In true DICE fashion, things that work today will fail tomorrow. Infantry Changes -Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage. Μπας και σταματήσει το "με έφαγε με ένα χτύπημα!". -Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode. Οκ, ήταν το 2ο ή 3ο πιο κλασσικό όπλο νομίζω, μαζί με Scar-H και Ak-5C. -Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire. Ναι, γιατί οι περισσότεροι τα είχαν και δεν φαινόταν μεγάλη διαφορά. -Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range. Ιndeed. -Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates. 3-52! 3-52! HUT HUT HUT! -Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack. Άρα δεν το "ρουφάμε" το ammo pack πια. -Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible. Οκ, αν και τα πάντα έχουν trails. -Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event. No more mime invisible knives? -The revive time has been increased from 7s to 10s. Πάλι καλά. Vehicle Changes -Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon. Το Anti-Air του σκάφους δεν θα λέγεται πια "Passive Radar" ε; -Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%). Prepare yourselves, AA buffs based on people hating air assets are coming . -Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike. Ok... -Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered. Ε ναι, καλύτερα να έβγαινες από το άρμα να τον χτυπήσεις με όπλο που έχει recoil. -Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role. Καλό αυτό, γιατί το Noob-Tube θέριζε τανκς. -Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role. Get a TOW in there or bust. -Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times. Σωστό. -Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating. Θα δω με τα jets. Locking Weapon Changes -RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced. Ωπ, disregard previous AA buff comment. -Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation. Wait, πιο πάνω δεν είπε ότι RPGs/SMAW δεν κάνουν πια lock...?? -All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons. Also for the pilot and gunner to jump. General Changes -The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event. Σωστό. -The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness. Πφφφ... Mouse & Keyboard >>>>>> Gamepad για FPSs. PC Specific Changes -Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”. Ok. -Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1? key binding now controls both of these actions as expected. Ok. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Nα ξαναρωτησω λοιπον κατι που ειχα ρωτησει και πιο παλια .Οσοι δοκιμασαν Knife kill οταν παιρνατε το tag εκανε τον χαρακτηριστικο θορυβο του μαχαιρωματος οπως στο bf3 ? Eμενα σε κανενα kill δεν το εκανε ουτε στον ενα ουτε στον αλλο υπολογιστη . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Όχι, δεν είχε ηχητικά εφέ (ενώ στα trailers έχει), προφανώς δεν τα είχαν βάλει στην beta. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2013 A ωραια ...Γιατι αναγκαστηκα να σκοτωσω πολλους μεχρι να το επιβεβαιωσω οτι δεν ειχε ηχο ,οχι τιποτα αλλο δηλαδη .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NoisePollution Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NoisePollution Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 http://www.youtube.com/watch?v=7yBbDjY95GY Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2013 Κουράζομαι μόνο που το βλέπω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα